MOSSELSMOSSELSMOSSELSquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
en het ziet er sjiek uit
[ afbeelding ]
in de meterkastquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:04 schreef bitterbal het volgende:
hmm
er is een aparte stroomgroep nodig in huis;
Hoe kan je dit checken?
in de meterkastquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:04 schreef bitterbal het volgende:
hmm
er is een aparte stroomgroep nodig in huis;
Hoe kan je dit checken?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in de meterkast
kookgroep nodig. veelal 3 fase huisaansluiting ook.
asl je 3 hoofdzekeringen hebt dan kan 't allemaal wel aangesloten worden. doe anders ff foto van je meterkast.
ja doe eens overzicht foto?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die zit er onder. wil je daar een foto van?is zon ouderwetse
oh dit is wel antieker dan mijn kennis jaquote:
Is elke schakelaar 1 groep normaal gesproken?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh dit is wel antieker dan mijn kennis ja
@:Vonkenboer kan hier meer over zeggen(anders ff elektricien inschakelen)
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is elke schakelaar 1 groep normaal gesproken?
en als je geen fase 3 hebt dan kan zon kookplaat niet?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maar het gaat om je hoofdaansluiting. Een kookgroep bij plaatsen is zo gebeurd. Hoofdaansluiting kan je ook checken bij je energie leverancier. wat daar op je rekening staat. 1 fase of 3 fase.
niet 4 pannen tegelijk? Dat zou wel een nadeel zijn natuurlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:14 schreef FranticDJ het volgende:
maar een kookgroep kan ook op 1 fase trouwens lees ik net.. dan ben je wat beperkter qua vermogen.
zie volgende postquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en als je geen fase 3 hebt dan kan zon kookplaat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |