SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij het eerste heb je geen idee wat het kan zijn?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ho wacht, @:bitterbal en ik zijn er nog niet.
Oogt als diarree.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:05 schreef CherryLips het volgende:
Dat onderste bakje komt me te bekend voor.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Valt mee, gewoon droog, grijs, af en toe zonnetje.
Hootekwiesiene?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar een een fatsoenlijke avondmaaltijd voor mezelf maken (in de pan schudden). Is weleens tijd
Iets Bohemienner dan een buil chips ja.quote:
Wat is dat voor een goor vies beest?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:26 schreef bitterbal het volgende:
straks weer lekker eten![]()
https://9gag.com/gag/aBmNErZ
Een naaktkatquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dat voor een goor vies beest?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:29 schreef UitStraling het volgende:
https://comment-cdn.9gag.(...)/aR72EzbB_700w_0.jpg
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:31 schreef bitterbal het volgende:
kwispelend met de staart die kutkat vermoorden'
https://9gag.com/gag/aQdN7M7
Waar staat dat?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:36 schreef bitterbal het volgende:
maar goed geen horeca dus tot 1 januari ofzo.
Wat maken we mee
Dan is er na 1 januari geen horeca meer.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:36 schreef bitterbal het volgende:
maar goed geen horeca dus tot 1 januari ofzo.
Wat maken we mee
Niet want 31 december hebben veel mensen schijt aan alles.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waar staat dat?
Ik vraag me oprecht af hoe ze op bijv oudejaarsavond de bevolking in toom willen gaan houden. Dit kan echt niet goed gaan.
nee dat denk ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waar staat dat?
Ik vraag me oprecht af hoe ze op bijv oudejaarsavond de bevolking in toom willen gaan houden. Dit kan echt niet goed gaan.
Ja precies. En stel je daar even bij voor dat de clubs en discotheken dicht zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet want 31 december hebben veel mensen schijt aan alles.
maar ja nu is het oko al een hele lang tijd nie mogelijk om echt uit te gaanquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja precies. En stel je daar even bij voor dat de clubs en discotheken dicht zijn.
Succes jongens
Dat is waar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar ja nu is het oko al een hele lang tijd nie mogelijk om echt uit te gaan
Ja ik zei gister gekscherend, de politiebond wil niet voor niks drooglegging...quote:
Schiet twee tokkierelschoppers live op TV dood en de rest kruipt onder moeders rok, opgelost.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja precies. En stel je daar even bij voor dat de clubs en discotheken dicht zijn.
Succes jongens
oke Duertestralingquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schiet twee tokkierelschoppers live op TV dood en de rest kruipt onder moeders rok, opgelost.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schiet twee tokkierelschoppers live op TV dood en de rest kruipt onder moeders rok, opgelost.
Bedoel meer zien hoe oud & nieuw gaat worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja gaat snel. en vorige keer was het ook niet met 3 weken weer open
ahquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bedoel meer zien hoe oud & nieuw gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |