Wolvenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit is toch wel tof. Krijg spontaan zin in een weekendje Veluwe
https://www.ad.nl/binnenl(...)rweldigend~a1190fc1/
Dat kon altijd al maar geloof niet zo betrouwbaar. In griekenland ging die ook niet in mijn neusquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:40 schreef CherryLips het volgende:
Volgens een blogger op IG is er een nieuwe test waarbij dat stokje niet meer je neus in moet? Of is dat alleen als je gaat reizen ofzo?
Ja dat zou ik dan ook niet heel gek vinden eigenlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Denk dat veel mensen hier tegen in verzet komen.
Huehuequote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat kon altijd al maar geloof niet zo betrouwbaar. In griekenland ging die ook niet in mijn neus
Ga je ook rellen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat zou ik dan ook niet heel gek vinden eigenlijk.
Nee maarja op gegeven moment gaat die knop in je kop toch wel een keer om denk ik. Dit moet echt geen maaaaaaanden duren.quote:
Ik wil de wiet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:48 schreef bitterbal het volgende:
tassen controle bij de kermis in den haag (meerdere controlles)
[ afbeelding ]
Den Haag, Tokkie stad kan niet andersquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:49 schreef Amarantha het volgende:
Oh je mag ook geen crème brûlée brander op zak hebben?
Ik herken ze want stak er altijd de bong mee aan maar volgens mij mag dat gewoon hoor.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
heb je zoveel bij je?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:51 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt me wel kut als ze ooit mijn tas doorzoeken ofzo en mijn wiet weggooien.
Pinkpop, had ik een aangebroken zak M&M's mee, maakt die security het zakje open en gaat ie er een beetje in zoekenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:51 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt me wel kut als ze ooit mijn tas doorzoeken ofzo en mijn wiet weggooien.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pinkpop, had ik een aangebroken zak M&M's mee, maakt die security het zakje open en gaat ie er een beetje in zoekenJa hou nou maar hoor.
Nou niet meer dan je mag kopen maar vast wel genoeg voor hun om weg te gooien.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je zoveel bij je?
misschien ligt het ook aan de setting waarin de controle plaats vind
Haha jezus wat kut.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pinkpop, had ik een aangebroken zak M&M's mee, maakt die security het zakje open en gaat ie er een beetje in zoekenJa hou nou maar hoor.
ja dat zou zuur zijn jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou niet meer dan je mag kopen maar vast wel genoeg voor hun om weg te gooien.
En op de foto te zien flikkeren ze dan alles maar meteen weg.quote:
Wat zien we hier eigenlijk?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:33 schreef Amarantha het volgende:
Oei oei Emmen donkerblauw.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aantal dolfijnen per provincie.
Ah, okee, bedankt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aantal dolfijnen per provincie.
Ziet er lekker uit.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:04 schreef Karzai het volgende:
ze hadden geen geitensate meer, maar gewoon kip genomen
[ afbeelding ]
Ja maar o wee als je a's vrouw 's avonds met een paraplu op straat loopt en die gebruikt om iemand van je af te meppen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:55 schreef bitterbal het volgende:
maar het is wel echt zorgwekkend dat er zoveel mensen dus met een mes op zak lopen.
ziet er wel erg lekker uitquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:04 schreef Karzai het volgende:
ze hadden geen geitensate meer, maar gewoon kip genomen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |