Hij zegt dat in november de roep zal ontstaan om maatregelen te versoepelen, maar dat we daar heel terughoudend in moeten zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
n dan bedoelde hij de huidige maatregelen?
En dan is het bijna lentequote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij zei dat het tot januari kan duren voordat we terug zijn op een veilig risiconiveau.
Ik ben deze taal niet van je gewend.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Als mijn buurman nou nog één keer zijn deur open en dichtsmijt, frot ik dat ding in zijn godvergeten anus
Nou vooruit dan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nee dat lukt niet, ik kan morgen vanaf 18:30 pas met de trein reizen. Kun je even een dagje wachten?
Vijftig tinten blauw.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:33 schreef Amarantha het volgende:
Oei oei Emmen donkerblauw.
[ afbeelding ]
Ja, soms moet ik het even kwijtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben deze taal niet van je gewend.
oke.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij zegt dat in november de roep zal ontstaan om maatregelen te versoepelen, maar dat we daar heel terughoudend in moeten zijn
Autoongeluk?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:35 schreef CherryLips het volgende:
Het lijkt m'n buik wel toen na dat autoongeluk.
Als je maar genoeg moeite doet past alles.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Als mijn buurman nou nog één keer zijn deur open en dichtsmijt, frot ik dat ding in zijn godvergeten anus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Auchquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja auto voor ons aangetikt, kopstaartbotsing.
Ik reed niet.
Ik vind het nu al wel koud genoeg eigenlijk.quote:
We gingen nog niet zo hard hoor, maar hard genoeg om de gordel in m'n vlees te zienquote:
Tot januari dit volhouden, dat gaat echt wrikken aan alle kanten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij zegt dat in november de roep zal ontstaan om maatregelen te versoepelen, maar dat we daar heel terughoudend in moeten zijn
nicequote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt een eenzame kerst
Jup. Denk dat veel mensen hier tegen in verzet komen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Tot januari dit volhouden, dat gaat echt wrikken aan alle kanten.
oh vet jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit is toch wel tof. Krijg spontaan zin in een weekendje Veluwe
https://www.ad.nl/binnenl(...)rweldigend~a1190fc1/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |