Ssstquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker hoor, op een spiesje in ketjapsaus
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker hoor, op een spiesje in ketjapsaus
Weten ze toch pas over 2 weken?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou die maatregelen, kroegen dicht en mondkapjes helpen ook geen kut gezien de besmettingen.
Volgens Jaap duurt het nog tot het nieuwe jaar voordat we kunnen versoepelen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou die maatregelen, kroegen dicht en mondkapjes helpen ook geen kut gezien de besmettingen.
heeft die dat gezegdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens Jaap duurt het nog tot het nieuwe jaar voordat we kunnen versoepelen.
Volgens Jaap doen mondkapjes niks en is het niet zo besmettelijk en komt het niet naar Nederland.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens Jaap duurt het nog tot het nieuwe jaar voordat we kunnen versoepelen.
n dan bedoelde hij de huidige maatregelen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij zei dat het tot januari kan duren voordat we terug zijn op een veilig risiconiveau.
Dit wil ik ergens wel zien.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Als mijn buurman nou nog één keer zijn deur open en dichtsmijt, frot ik dat ding in zijn godvergeten anus
Oeh dat wil ik zienquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Als mijn buurman nou nog één keer zijn deur open en dichtsmijt, frot ik dat ding in zijn godvergeten anus
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens Jaap doen mondkapjes niks en is het niet zo besmettelijk en komt het niet naar Nederland.
Ja nee dat lukt niet, ik kan morgen vanaf 18:30 pas met de trein reizen. Kun je even een dagje wachten?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je snel naar Dordt komen, vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |