Vroeger was het ook een traditie om vrouwen op de brandstapel te gooien als iemand ze heks noemde.quote:
We komen eraan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond ga ik maar weer eens wat bakken denk ik. Kaashapjes of zo. Is alweer lang geleden.
Nee dat ben ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik dacht dat die niet zo hield van kaashapjes.
Hadden ze nooit af moeten schaffenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger was het ook een traditie om vrouwen op de brandstapel te gooien als iemand ze heks noemde.
Mag niet meer door de stikstof uitstoot.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:08 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hadden ze nooit af moeten schaffen
Dan waren sowieso alle vrouwen in dit topic al gebarbecuedquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:08 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hadden ze nooit af moeten schaffen
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan waren sowieso alle vrouwen in dit topic al gebarbecued
Het is vast wel stukje reizen tussen hun dus kunnen we dan even snel uitbuiken tussendoor.quote:
We bonken wel keihard op je raam, echt wel dat je ons hoort hoor.quote:
Ja het is niet anders, is natuurlijk wel een 'bijzondere' schare dames die hier zit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |