psssssssssssssssssssssstquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet 4 pannen tegelijk? Dat zou wel een nadeel zijn natuurlijk
jawel 4 pannen kan wel.. maar bv. sommige fornuizen hebben een boost knop (gaat ie naar standje nucleair) daarin ben je dan wat beperkterquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet 4 pannen tegelijk? Dat zou wel een nadeel zijn natuurlijk
Koekoekquote:Maandelijks gaan er meer dan een half miljoen flessen Dasty over de toonbank bij Wibra.
hoe hangt ie?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Brouwer van de Bruisende Beats
Ligt geheel aan het aansluitvermogen van je kookplaat; tot 7,2 kW wil nog wel op een kookgroep; alles daar boven is drie fase. Als ik de kast zo zie betwijfel ik of de hoofdzekering wel hoger is dan 25A en zou ik niet zomaar klakkeloos er een kookgroep in hengelen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zie volgende postheb net ff gegoogeld. kan in principe wel.
Dat had ik niet verwacht.quote:
ben geen hipsterquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo zeggen jullie hipsters dat toch
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:19 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ligt geheel aan het aansluitvermogen van je kookplaat; tot 7,2 kW wil nog wel op een kookgroep; alles daar boven is drie fase. Als ik de kast zo zie betwijfel ik of de hoofdzekering wel hoger is dan 25A en zou ik niet zomaar klakkeloos er een kookgroep in hengelen.
Het is wel een stukje antiek zeg !
Ja idd:D.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht.Wist dat het veel was maar dit is echt veel.
Ettopettoquote:
Les Miserables?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja idd:D.
[..]
Ettopetto.
Ik kijk de verfilming van m'n favo musical.
The Phantom of the Operaquote:
Arrrgh, de romantiquequote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
The Phantom of the Opera.
Les Misérables is een goede tweede.
henk poort en Floor jansenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
The Phantom of the Opera.
Les Misérables is een goede tweede.
Ik houd enórm van de muziek, die is echt perfectquote:
Ja, echt goed! Hoewel ik Henk Poort niet zo prettig aan t gehoor vind. Floor is fantastisch.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:19 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ligt geheel aan het aansluitvermogen van je kookplaat; tot 7,2 kW wil nog wel op een kookgroep; alles daar boven is drie fase. Als ik de kast zo zie betwijfel ik of de hoofdzekering wel hoger is dan 25A en zou ik niet zomaar klakkeloos er een kookgroep in hengelen.
Het is wel een stukje antiek zeg !
schuld van @Moloquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:34 schreef Samzz het volgende:
Ik heb steeds irritante reclame over schimmelnagels.
krijg altijd zin om mijn lief te knuffelen met dat soort muziek...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd enórm van de muziek, die is echt perfect.
Ik heb t 25 jarig jubileum op t West End gezien, magical.
Dat snap ikquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
krijg altijd zin om mijn lief te knuffelen met dat soort muziek...
proberen. weggooien kan altijd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:35 schreef bitterbal het volgende:
zou je aioli kunnen invriezen? Oh en tapenade?
alles kan als je maar wilquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:35 schreef bitterbal het volgende:
ik word al emotioneel van haar schoonheid... zo mooi...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik word emotioneel van de muziek.
Ik denk dat er hele rare dingen gebeuren met de olie dat erin zitquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:35 schreef bitterbal het volgende:
Dat vind ik mooi voor jequote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik word al emotioneel van haar schoonheid... zo mooi...
Sterkte enquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:39 schreef FranticDJ het volgende:
ben een beetje aan het instorten :")
van 4 tot 18 gewerkt.. en moet zo nog even 2 uur assisteren
en sliep gisteravond pas na middernacht.
Thanks. Zo werd ik hier al soms genoemd, vond het wel een mooie nieuwe naamquote:
Ja, leukquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Thanks. Zo werd ik hier al soms genoemd, vond het wel een mooie nieuwe naam
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:34 schreef Samzz het volgende:
Ik heb steeds irritante reclame over schimmelnagels.
Pffrt... Ik hoop niet dat we in NL die kant op gaanquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:06 schreef Amarantha het volgende:
In London mag je helemaal geen visite thuis hebben hoor ik net op het nieuws.
Neem je een witte?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
en het ziet er sjiek uit
[ afbeelding ]
quote:You must not meet socially with anyone you don’t live with in an indoor setting, unless they are in your support bubble. This includes in your home or inside a pub or restaurant. This is to help slow the spread of the virus. Overnight stays are only allowed if they are with your own household or support bubble.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |