chufi en DJMO doen niet mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door madam-april op 15-10-2020 17:26:48 ]![]()
Knettergek bedoel jequote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:54 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hij was wel goed naar de getverrederrie anders
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Bij wie mag ik zijn ban aanvechten? Ik zal als advocaat optreden en pleiten voor vrijspraak omwille van ontoerekeningsvatbaarheid wegens dronkenschap."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nou ik heb me helemaal uitgeleefd op gitaar duurde 2 uur voor 16 maten maar moest ff garageband nog uitvinden. Voor op gitaar stelt het geen reet voor nl. Want kon er nog meer maar ding fuckede het op en toen had ik geen zin weer om het opnieuw in te spelen dus eigenlijk eerste stukje maar herhaald dus. Hahaha met wat van garageband erbij trouwens wel fucking grappig appje
https://soundcloud.com/emiel-minnee/gitaar-leren-1
Owh zet geluid niet te hard want heb het niet afgemixed. Hoewel ie niet clipt trouwens. Enoy
Erna komt die van @DeBraad trouwens als je doorluisterd.Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt al een best aardig slagje te pakken!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:54 schreef kree het volgende:
Nou ik heb me helemaal uitgeleefd op gitaar duurde 2 uur voor 16 maten maar moest ff garageband nog uitvinden. Voor op gitaar stelt het geen reet voor nl. Want kon er nog meer maar ding fuckede het op en toen had ik geen zin weer om het opnieuw in te spelen dus eigenlijk eerste stukje maar herhaald dus. Hahaha met wat van garageband erbij trouwens wel fucking grappig appje
https://soundcloud.com/emiel-minnee/gitaar-leren-1
Owh zet geluid niet te hard want heb het niet afgemixed. Hoewel ie niet clipt trouwens. Enoy
Erna komt die van @:debraad trouwens als je doorluisterd.Nog even oefenen op de strakheid, maar dat is niet gek voor.... 2 weken? Dat je nu speelt. Alleen jammer van die melodie die op het laatst echt in een compleet verkeerde toonsoort zit
![]()
![]()
YOU KNOW I LIKE MY GIRLS A LITTLE BIT OLDER"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Forum@fok.nl . Niet naar de bekende weg vragen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:56 schreef Dven het volgende:
Bij wie mag ik zijn ban aanvechten? Ik zal als advocaat optreden en pleiten voor vrijspraak omwille van ontoerekeningsvatbaarheid wegens dronkenschap.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Moet je bij de FA's zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:56 schreef Dven het volgende:
Bij wie mag ik zijn ban aanvechten? Ik zal als advocaat optreden en pleiten voor vrijspraak omwille van ontoerekeningsvatbaarheid wegens dronkenschap.![]()
![]()
Je hebt je gewoon te gedragen, dronken of niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:56 schreef Dven het volgende:
Bij wie mag ik zijn ban aanvechten? Ik zal als advocaat optreden en pleiten voor vrijspraak omwille van ontoerekeningsvatbaarheid wegens dronkenschap.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Dan word ik morgen niet meer wakker :/quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Als ik een ban krijg, dan hoor je van me.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:56 schreef Dven het volgende:
Bij wie mag ik zijn ban aanvechten? Ik zal als advocaat optreden en pleiten voor vrijspraak omwille van ontoerekeningsvatbaarheid wegens dronkenschap.![]()
Ik heb ook een zachte ontkreuk stand hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan word ik morgen niet meer wakker :/![]()
![]()
Ja braad weet niet waarom je me blokkeerde maar ik kan niks meer van je lezen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:56 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Je hebt al een best aardig slagje te pakken!Nog even oefenen op de strakheid, maar dat is niet gek voor.... 2 weken? Dat je nu speelt. Alleen jammer van die melodie die op het laatst echt in een compleet verkeerde toonsoort zit
Do what you love, love what you do!![]()
@straatcommandoquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dan gaan @Dven en ik met brandende fakkels ten strijdequote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Als ik een ban krijg, dan hoor je van me.Zonder wrijving geen glans![]()
Ohoo !!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ja braad weet niet waarom je me blokkeerde maar ik kan niks meer van je lezen?Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Sukkel. het is @Straatcommando.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Aahhhquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik heb ook een zachte ontkreuk stand hoor![]()
![]()
Huh? Dan heb je mij geblokkeerd, want ik zie jouw posts nog gewoon hoor. Jij hebt mij gisternacht onder verschillende namen gementioned, die werkte allemaal niet, en toen dacht jij dat ik je had gebloktquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ja braad weet niet waarom je me blokkeerde maar ik kan niks meer van je lezen?![]()
![]()
Fijn om te horenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:58 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dan gaan @:dven en ik met brandende fakkels ten strijde![]()
![]()
Al een paar topics al hoor als ik nou zou weten waarom\? Geen flauw idee echt niet?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik was eerder met het mailadres van de FA'squote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Waarom verschijnen feiten uit deze zaak in de openbaarheid? Geldt het beleid dat bans niet besproken worden niet meer?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt je gewoon te gedragen, dronken of niet.
Zaak geseponeerd."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Right, alsof zo'n voorbeelduser als jij ooit tegen een ban aanloopt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Als ik een ban krijg, dan hoor je van me."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik hoor ook niks op fokquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:59 schreef kree het volgende:
[..]
Al een paar topics al hoor als ik nou zou weten waarom\? Geen flauw idee echt niet?Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Hij heeft je niet geblocked want hij kan jouw posten wel lezen. Ergo.... jij hebt hem geblockedquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:59 schreef kree het volgende:
[..]
Al een paar topics al hoor als ik nou zou weten waarom\? Geen flauw idee echt niet?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Bestuurtegendemuurtijden keren terug.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:58 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dan gaan @:dven en ik met brandende fakkels ten strijde"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Geen idee bij jullie allemaal ook geblocked weergegeven dan?quote:Do what you love, love what you do!![]()
LOLquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft je niet geblocked want hij kan jouw posten wel lezen. Ergo.... jij hebt hem geblockedIedereen is een kutlultrut
Niet bekend mee, maar je weet het niet in de toekomst.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Right, alsof zo'n voorbeelduser als jij ooit tegen een ban aanloopt.![]()
quote:Ik ben te goed voor deze wrede wereld
Dat ze maar eens een punt achter jou zettenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Moet nog een punt achter @:straatcommando.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja ik kan niks van je lezenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee bij jullie allemaal ook geblocked weergegeven dan?Iedereen is een kutlultrut
ja datquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft je niet geblocked want hij kan jouw posten wel lezen. Ergo.... jij hebt hem geblocked
@kree Jij kon mij gisternacht niet mentionen. Rond half 5Toen heb je in je hoofd gehaald dat ik je heb geblokkeerd. Maar dat is helemaal niet zo
Ik kan jouw posts nog gewoon lezen
![]()
![]()
quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
https://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:59 schreef kree het volgende:
[..]
Al een paar topics al hoor als ik nou zou weten waarom\? Geen flauw idee echt niet?
Kijk even op tabblad friends/foes bij de foes.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik te slecht somsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik ben te goed voor deze wrede wereld
Iedereen is een kutlultrut
Nou dan heb ik ergens op geklickt waar ik niet had op moeten doen? Godver hoe onblock ik dat Hahahaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft je niet geblocked want hij kan jouw posten wel lezen. Ergo.... jij hebt hem geblocked
Heb nooit iemand geblocked nl want ben daar tegen maar die icoontjes dicht bij elkaar natuurlijkDo what you love, love what you do!![]()
FOEF!?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Kijk even op tabblad friends/foes bij de foes.![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:02 schreef Dven het volgende:
MUSCLE TO MUSCLE AND TOE TO TOE
Deze post is ter nagedachtenis aan @:dr.mikey![]()
![]()
U RIEP?''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
uh wat ik ervan begrijp nu is dat de naam van mikey vervangen was voor de naam possetje.. daar zou ik ook echt niet vrolijk van wordenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
quote:Ok zal hetzelfde wel zijn of moet ik nu in profiel dat weer unvloicken
https://forum.fok.nl/user/edit_prefs bij friends en foes. zeg ik je toch net.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:04 schreef kree het volgende:
[..]Ok zal hetzelfde wel zijn of moet ik nu in profiel dat weer unvloicken
Ik kan ook niks lezen van jou.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee bij jullie allemaal ook geblocked weergegeven dan?![]()
Ik denk het wel, ik hoor je wel maar ik zie je nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:04 schreef kree het volgende:
Geen idee waarom mensen jou riepen terwijl ik op zoek was naar @straatcommandoquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:
URINEquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Na na naquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ik hoor je wel maar ik zie je niet![]()
quote:
Van mario kan ik alles lezen maar ik begrijp er soms zo verrekt weinig van. Telt dat ook?quote:
Ja hoor !!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van mario kan ik alles lezen maar ik begrijp er soms zo verrekt weinig van. Telt dat ook?Iedereen is een kutlultrut
Sow, lekkere Guinness Extra Stout zeg boh"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jongens als jullie dronken acties van users bespreken is de thread waardeloos zonder quotesTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Akkoordquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van mario kan ik alles lezen maar ik begrijp er soms zo verrekt weinig van. Telt dat ook?![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van mario kan ik alles lezen maar ik begrijp er soms zo verrekt weinig van. Telt dat ook?![]()
![]()
Nou niet dus stel retards ik ben ik niet degene die geblocked heeft want bij mij staat er niet bij
@DeBraad moet ff kijken... lol
Krijg je daar af en toe een pets van op je billen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:06 schreef Dven het volgende:
Sow, lekkere Guinness Extra Stout zeg boh![]()
OOOO dat verhaal.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik zal je de volgende keer wel ff mentionen
[..]
Possetje had zichzelf als winnaar van DTS in de lijst gezet ipv Mikey.. en Mikey dacht dat Mikeytt het had gedaan.. en toen ging hij loco.![]()
Stel retardsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:07 schreef kree het volgende:
Nou niet dus stel retards ik ben ik niet degene die geblocked heeft want bij mij staat er niet bij
@:debraad moet ff kijken... lolGast
JIJ, hebt MIJ geblokt gisternacht, kán niet anders.![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
lekkerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:06 schreef Dven het volgende:
Sow, lekkere Guinness Extra Stout zeg bohTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
IK zou het even aan Danny vragen wat ik zie de post die qoute nog steeds nietquote:Iedereen is een kutlultrut
Jij nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:08 schreef m1st1g het volgende:
Gaan we nu weer verder met punten halen?![]()
@Dr.Mikey is on a vacation far away
Come around and talk it over
So many things that I want to say
You know I like his ban a little bit longer"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hahaha Nouja komt later wel weer goed maar staat bij mij niet in een block iig
Braddie nog streamen dan straks?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
IK zou het even aan Danny vragen wat ik zie de post die qoute nog steeds nietDannywaaromzieikniets@kaleknikker.fok.nl
![]()
19:00quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:09 schreef kree het volgende:
Braddie nog streamen dan straks?![]()
hahaha nouja iigquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:09 schreef kree het volgende:
Braddie nog streamen dan straks?
Een gedicht over Maanvis
Oke jongens, jullie lezen het. Bij de volgende topic even haar naam vervangen door die van jezelf.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
uh wat ik ervan begrijp nu is dat de naam van mikey vervangen was voor de naam possetje.. daar zou ik ook echt niet vrolijk van worden![]()
![]()
racist. je zei nikkerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:09 schreef DeBraad het volgende:
[..]Dannywaaromzieikniets@kaleknikker.fok.nl
Een gedicht over Maanvis
Ik noem dat niet zachtaardig ontkreuken @DJMOquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Krijg je daar af en toe een pets van op je billen?![]()
Retards! Ik zal nog eens behulpzaam zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:07 schreef kree het volgende:
@:debraad moet ff kijken... lol
Check jij is ff dan @DeBraad in settings. Want je staat bij mij niet als foes ofzo? Althans kan daar niks vinden 0 lijst?
Ik kan niet lezen trouwens wat je nu zegt dus moet iemand ff voor me vertalen. Of tenminste kopieren plakkenDo what you love, love what you do!![]()
uitvloick het maarquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:04 schreef kree het volgende:
Een gedicht over Maanvis
Dat las ik meer als een verzoek om SMquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ik noem dat niet zachtaardig ontkreuken @:DJMO
En dan weer retard genoemd wordenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:10 schreef kree het volgende:
Check jij is ff dan @:debraad in settings. Want je staat bij mij niet als foes ofzo? Althans kan daar niks vinden 0 lijst?
Ik kan niet lezen trouwens wat je nu zegt dus moet iemand ff voor me vertalen. Of tenminste kopieren plakken
Misschien zijn het wel zachte petsen? Ik ben een bonk obesitas, ik heb hele dikke zachte handjesquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ik noem dat niet zachtaardig ontkreuken @:DJMO![]()
![]()
Hij post lekker rustug zo nee hoor geintje ditquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:10 schreef kree het volgende:
Check jij is ff dan @:debraad in settings. Want je staat bij mij niet als foes ofzo? Althans kan daar niks vinden 0 lijst?
Ik kan niet lezen trouwens wat je nu zegt dus moet iemand ff voor me vertalen. Of tenminste kopieren plakkenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik heb nergens aan gezeten, ik kan jouw posts nog zien, anders kan ik er ook niet op reageren.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:10 schreef kree het volgende:
Ik kan niet lezen trouwens wat je nu zegt dus moet iemand ff voor me vertalen. Of tenminste kopieren plakken
Tering wat ingewikkeld Kree![]()
![]()
Nee maar je snapt wat ik bedoel. Ik wil het wel lezen maar aangezien het niet bij mij zit voor zover ik kan zien......quote:
DJMO zoek jij dat eens uit
* DeBraad Pakt spatelquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat las ik meer als een verzoek om SM![]()
Ik heb nergens aan gezeten, ik kan jouw posts nog zien, anders kan ik er ook niet op reageren.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:10 schreef kree het volgende:
Tering wat ingewikkeld Kree dit post bradyFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
@Filosoofert on a vacation far away
So many games that I want to play
You know I like my dicks a little bit longer
Voor @dud0r
Echt hequote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik heb nergens aan gezeten, ik kan jouw posts nog zien, anders kan ik er ook niet op reageren.
Tering wat ingewikkeld Kree![]()
Hoe is dat met je fotos afgelopen? Men was toch aan het bieden op fotos van jou maar daarna heb ik er niks meer over gelezen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat las ik meer als een verzoek om SM![]()
Verdommequote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hij post lekker rustug zo nee hoor geintje dit![]()
![]()
ja djmoslaaf doe het eensTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:10 schreef kree het volgende:
Check jij is ff dan @DeBraad in settings. Want je staat bij mij niet als foes ofzo? Althans kan daar niks vinden 0 lijst?
Ik kan niet lezen trouwens wat je nu zegt dus moet iemand ff voor me vertalen.Я ничего не трогал, я все еще вижу ваши сообщения, иначе я не могу на них отвечать.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik heb nergens aan gezeten, ik kan jouw posts nog zien, anders kan ik er ook niet op reageren.
Tering wat ingewikkeld Kree
Теринг немного сложный Кри: DIk heb er één en ik ben er trots op
Ja joh @DJMO zoek jij dat eens uit voor ome kreequote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:12 schreef kree het volgende:
[..]
Nee maar je snapt wat ik bedoel. Ik wil het wel lezen maar aangezien het niet bij mij zit voor zover ik kan zien......
DJMO zoek jij dat eens uit![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tering wat ingewikkeld Kree dit post brady![]()
![]()
Hoe is het in Limboland?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tering wat ingewikkeld Kree dit post brady![]()
Sorry, die is even op vakantiequote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee waarom mensen jou riepen terwijl ik op zoek was naar @:straatcommando''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
TROLOLOLOLOLquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Я ничего не трогал, я все еще вижу ваши сообщения, иначе я не могу на них отвечать.
Теринг немного сложный Кри: D![]()
Hoop dat het gezellig is daar met @Dr.Mikey dan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Sorry, die is even op vakantie"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jij bent even op vakantie?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Sorry, die is even op vakantie
O wacht een andere. Verwarrend ...![]()
oz sǝllɐ ǝɾ ǝız nu ɟɐuɐʌ ɥnɓuoɾ ǝǝɹʞTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nee, z'n niet bestaande kloon wel.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Nog een lichtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tering wat ingewikkeld Kree dit post brady
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:14 schreef Maanvis het volgende:
oz sǝllɐ ǝɾ ǝız nu ɟɐuɐʌ ɥnɓuoɾ ǝǝɹʞ![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:14 schreef Maanvis het volgende:
oz sǝllɐ ǝɾ ǝız nu ɟɐuɐʌ ɥnɓuoɾ ǝǝɹʞ
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoop dat het gezellig is daar met @:dr.mikey dan.![]()
![]()
geen idee ben vanmiddag thuis gekomenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hahahaquote:Iedereen is een kutlultrut
Bezigheidstherapiequote:Iedereen is een kutlultrut
uǝdʎʇ ɥɔsılɐɹʇsn∀ ɹɐɐɯ ɓou uǝǝllɐ uǝuunʞ ǝʍ dlǝɥ lnɐdquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Waarom kan ik deze wel lezen en de volgende eronder weer niet? Wtf is dit. Als het weer een ziek spelletje is zoek het dan maar uit heeeeee want ow wee als ik daar achter kom dat het daarom is alleen voor punten te scoren hier.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja joh @:DJMO zoek jij dat eens uit voor ome kree
Hoe daar niet van.Do what you love, love what you do!![]()
Volgens mij staat er zo iets :quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:13 schreef DJMO het volgende:
Я ничего не трогал, я все еще вижу ваши сообщения, иначе я не могу на них отвечать.
Теринг немного сложный Кри
Ik heb niets aangeraakt, ik kan je berichten nog steeds zien, anders kan ik ze niet beantwoorden.
Een beetje lastige Cree![]()
blaze itquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Wat? Post is leeg maar ik begrijp je Punten scoren is dom in dit spelquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:19 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom kan ik deze wel lezen en de volgende eronder weer niet? Wtf is dit. Als het weer een ziek spelletje is zoek het dan maar uit heeeeee want ow wee als ik daar achter kom dat het daarom is alleen voor punten te scoren hier.
Hoe daar niet van.Iedereen is een kutlultrut
Alleen van Braad?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:19 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom kan ik deze wel lezen en de volgende eronder weer niet? Wtf is dit. Als het weer een ziek spelletje is zoek het dan maar uit heeeeee want ow wee als ik daar achter kom dat het daarom is alleen voor punten te scoren hier.
Hoe daar niet van.![]()
e|-------------------------------------------------------------------|
B|-------------------------------------------------------------------|
G|--9-----9-----9-----6-----6---6---4-----4-----4-----4-----4---4----|
D|--9-x-x-9-x-x-9-x-x-6-x-x-6-x-6-x-4-x-x-4-x-x-4-x-x-4-x-x-4-x-4-x--| x2
A|--7-x-x-7-x-x-7-x-x-4-x-x-4-x-4-x-2-x-x-2-x-x-2-x-x-2-x-x-2-x-2-x--|
E|-------------------------------------------------------------------|
G|--2-----2-----2-----6-----6---6---4-----4-----4-----4-----4---4----|
D|--2-x-x-2-x-x-2-x-x-6-x-x-6-x-6-x-4-x-x-4-x-x-4-x-x-4-x-x-4-x-4-x--|
A|--0-x-x-0-x-x-0-x-x-4-x-x-4-x-4-x-2-x-x-2-x-x-2-x-x-2-x-x-2-x-2-x--|
G|--6-----6-----6-----2-----2---2---4-----4-----4-----4-----4---4----|
D|--6-x-x-6-x-x-6-x-x-2-x-x-2-x-2-x-4-x-x-4-x-x-4-x-x-4-x-x-4-x-4-x--|
A|--4-x-x-4-x-x-4-x-x-0-x-x-0-x-0-x-2-x-x-2-x-x-2-x-x-2-x-x-2-x-2-x--|
E|-------------------------------------------------------------------|"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Ik dacht dat iets gemaakt moest worden. Niet meer zekerWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Geen idee hoe die score telt en maakt me ook helemaal geen reet uit.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat? Post is leeg maar ik begrijp je Punten scoren is dom in dit spel
Ik wil gewoon leuk kletsen, maakt mij die score nou uitDo what you love, love what you do!![]()
Of kopasihuehr g iwreji v , dat kan ook nogquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:20 schreef DeBraad het volgende:
Er is helemaal niets aan de hand
Ik heb je niet geblokt. Misschien is't een bug van je iPad?Iedereen is een kutlultrut
Welk liedje is dat?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:20 schreef Dven het volgende:
E|-------------------------------------------------------------------|powerchord goden
![]()
![]()
Jawel. Fix de bugs. Bugs moeten gefixed worden. Waar is @Bugfixed ?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:21 schreef Paul het volgende:
Ik dacht dat iets gemaakt moest worden. Niet meer zeker![]()
Dit is geen slowchat het. Zie OPquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:21 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee hoe die score telt en maakt me ook helemaal geen reet uit.
Ik wil gewoon leuk kletsen, maakt mij die score nou uit![]()
![]()
Ja blijkbaar heeft Kree mij gisternacht geblokkeerd en denkt hij nu dat ik hém geblokkeerd hebquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:21 schreef Paul het volgende:
Ik dacht dat iets gemaakt moest worden. Niet meer zekerGeen idee waarom zoiets is gebeurt. Maar hij kan in elk geval geen posts meer van mij lezen, terwijl ik alles van hem nog zie.
![]()
Dit is het Wilhelmusquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:21 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Welk liedje is dat?powerchord goden
Zonder wrijving geen glans![]()
Ja die staat er tiussen maar als blanco, Nu weet ik niet hoe dat eruit ziet omdat ik dat echt nooit heb gehad in al di jaren en hij is niet vanaf mij geblocked. Dus van iemand anders.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Effe spelen en dan zou je het moeten weten hequote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:21 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Welk liedje is dat?powerchord goden
Vierkwartsmaat ongeveer 130 bpm
Dat kan toch helemaal niet?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ja die staat er tiussen maar als blanco, Nu weet ik niet hoe dat eruit ziet omdat ik dat echt nooit heb gehad in al di jaren en hij is niet vanaf mij geblocked. Dus van iemand anders.![]()
Oef is het goed als ik die effe psla. Kan die lezen wel hoor btw. Maargoed is ook niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:20 schreef Dven het volgende:
Maar project nr 2 danDo what you love, love what you do!![]()
Heb mijn gitaren in gepakt en geen zin om alles aan te sluitenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Effe spelen en dan zou je het moeten weten heVierkwartsmaat ongeveer 130 bpm
![]()
![]()
Sow alweer idd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Patat, alweerDan zijn de laatste aardappels op
Morgen weer gezond.
![]()
kipkarbonade.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Kan allemaal.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:25 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Je zou een meetlint kunnen gebruiken. Een rolmaat kan ook.![]()
Ik ben al vaak mensen hun rolmaatquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:25 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Je zou een meetlint kunnen gebruiken. Een rolmaat kan ook.![]()
![]()
Zoek je ruzie ofzo?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat ze maar eens een punt achter jou zetten![]()
![]()
Goed he.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:27 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Jeetje wat ben je lekker openminded vandaag. Goed om te zien.![]()
Huh?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:27 schreef Jippie het volgende:
Maar ben ik de enige die ziet dat de lijst met winnaars nog niet klopt?![]()
🥰🥰👌quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:12 schreef Dven het volgende:
@:filosoofert on a vacation far away
So many games that I want to play
You know I like my dicks a little bit longer
Voor @:dud0rDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
We zitten in seizoen 35 en de winnaars gaan tot en met 33,er is ergens een winnaar plus seizoen tussen uit gehaald?quote:![]()
De josti bandquote:
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Dat is raar idd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:29 schreef Jippie het volgende:
[..]
We zitten in seizoen 35 en de winnaars gaan tot en met 33,er is ergens een winnar plus seizoen tussen uit gehaald?![]()
Dat komt omdat er een half seizoen tussen zit.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:29 schreef Jippie het volgende:
[..]
We zitten in seizoen 35 en de winnaars gaan tot en met 33,er is ergens een winnaar plus seizoen tussen uit gehaald?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ik vind 'm leukquote:
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Oh dat is niet de bedoelingquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Die van devzero?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat komt omdat er een half seizoen tussen zit.![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat komt omdat er een half seizoen tussen zit.idd die heeft geen winnaar toch?
![]()
Eerder klopte het wel, zal als ik vanavond zin heb dat eens gaan nakijkenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat komt omdat er een half seizoen tussen zit.![]()
flauwquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:29 schreef Jippie het volgende:
[..]
We zitten in seizoen 35 en de winnaars gaan tot en met 33,er is ergens een winnaar plus seizoen tussen uit gehaald?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Volgens mij wel ja.quote:
Dus als je die zou tellen als volledig seizoen telt die gewoon correct door en was FF winnaar seizoen 34Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Dat gekut met die OP elke keer...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Eerder klopte het wel, zal als ik vanavond zin heb dat eens gaan nakijken![]()
Die stond wel in de lijst volgens mij.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja.
Dus als je die zou tellen als volledig seizoen telt die gewoon correct door en was FF winnaar seizoen 34![]()
Volgens mij staat dev daar als winnaar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:31 schreef madam-april het volgende:
[..]idd die heeft geen winnaar toch?
Weet niet wat iedereen nou moeilijk zit te doen want het klopt gewoon.
Keiharde porno!![]()
Ik kijk het straks even naquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij staat dev daar als winnaar.
Weet niet wat iedereen nou moeilijk zit te doen want het klopt gewoon.![]()
Seizoen 21,5: devzero
Staat er gewoon in. En dat zou dus eigenlijk 22 moeten zijn maar toen ging dts dicht. Dus is het een half seizoen gewordenDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
@Limoentjuh volgens mijquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:33 schreef Justin_Case het volgende:
Wie heeft er zitten kloten aan de OP dan?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
DaDat was in de zomer toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:34 schreef dud0r het volgende:
Staat er gewoon in. En dat zou dus eigenlijk 22 moeten zijn maar toen ging dts dicht. Dus is het een half seizoen gewordenZonder wrijving geen glans![]()
Seizoen 21: MaGNeTquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij staat dev daar als winnaar.
Weet niet wat iedereen nou moeilijk zit te doen want het klopt gewoon.
Als je daar 22 van maakt klopt het idd.![]()
Niemand meer.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:33 schreef Justin_Case het volgende:
Wie heeft er zitten kloten aan de OP dan?
@Paul heeft gisteren na het drama het alweer gecorrigeerdDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Correct en tevens juistquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niemand meer.
@:paul heeft gisteren na het drama het alweer gecorrigeerd![]()
![]()
engine ONZ / [ronde 35] Het dodetopicspel #8097 Jij bent de zonquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:33 schreef Justin_Case het volgende:
Wie heeft er zitten kloten aan de OP dan?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Kom maar.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Oeiquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
engine ONZ / [ronde 35] Het dodetopicspel #8097 Jij bent de zonZonder wrijving geen glans![]()
Blijf er gewoon met je poten er vanaf.quote:
Lastig voor sommigen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Blijf er gewoon met je poten er vanaf.![]()
quote:Ik hoopte dat je het niet zou zien
Denk je dat ik Kree ben of zo?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:37 schreef DJMO het volgende:
[..]Ik hoopte dat je het niet zou zien
![]()
![]()
Wie had daar dan possetje neergezet? possetje zelf?
Seizoen 1: Justin_Case
Seizoen 2: Justin_Case
Seizoen 3: possetje
Seizoen 4: Justin_Case
Seizoen 5: Justin_Case
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 22: Justin_Case
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHo
Seizoen 29: Dotteke
Seizoen 30: Zeroku
Seizoen 31: Zeroku
Seizoen 32: Jacquelinehasselbaink
Seizoen 33: FreshFruit![]()
Correct en tevens juistquote:Dat zeg ikquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Als je daar 22 van maakt klopt het idd.
Keiharde porno!![]()
Sorry schat, zal het niet meer doen ...quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Dan weet je wat je te doen staat.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:36 schreef Justin_Case het volgende:
Mijn chick heeft een corona uitbraak op haar werk.
Ojee![]()
Nog block ok mods hebben dit toch gelezen? Blijkbaar is er iets fout dan gaan jullie ff lekker naar de admins? Fout in dit forum nl en niet user kantDo what you love, love what you do!![]()
mikeytquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:37 schreef aloa het volgende:
Seizoen 33: FreshFruitFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dan gaat ze maar lekker twee weken in een hotel slapenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:36 schreef Justin_Case het volgende:
Ojee
Keiharde porno!![]()
Lekker dan. Jij ook in quarantaine ?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:36 schreef Justin_Case het volgende:
Ojee![]()
Liefquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sorry schat, zal het niet meer doen ...![]()
Je zet maar een filmpje op![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:37 schreef aloa het volgende:
Seizoen 33: FreshFruit![]()
Ik bevestig hetquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Correct en tevens juist
[..]
Dat zeg ik![]()
![]()
oei dat is niet zo fijnquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nee, ze is niet in de buurt geweest van die collega's.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Lekker dan. Jij ook in quarantaine ?Zonder wrijving geen glans![]()
Maar daardoor klopt de rest van de nummering niet FreshFruit is de winnaar van ronde 34 niet van 33?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:34 schreef dud0r het volgende:
Staat er gewoon in. En dat zou dus eigenlijk 22 moeten zijn maar toen ging dts dicht. Dus is het een half seizoen geworden![]()
Ik hoef deze maand nog maar 4215 posts in deze reeks te maken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:39 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee, ze is niet in de buurt geweest van die collega's.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en daarna heeft mikeytt plaats zes veranderd om nog een schepje bovenop de scheldtirade te doenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:37 schreef aloa het volgende:
Seizoen 33: FreshFruitDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Dat is minder dan 400 per dag. Eitjequote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik hoef deze maand nog maar 4215 posts in deze reeks te maken.![]()
Zonder wrijving geen glans![]()
Zinloos gedoe.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja en daarna heeft mikeytt plaats zes veranderd om nog een schepje bovenop de scheldtirade te doen![]()
mikey t heeft erin lopen klotequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Een ronde staat niet gelijk aan een seizoenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar daardoor klopt de rest van de nummering niet FreshFruit is de winnaar van ronde 34 niet van 33?
Keiharde porno!![]()
Goedenavond luitjes!
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Deze ronde 34a noemen dan loopt het vanaf volgend seizoen weer gelijk, als daar behoefte aan is. Anders lekker laten staan![]()
Kabinet fucking 2 dit en de mods zijn de tweede kamer.
Ja dan werkt het toch niet? Moeten we even na vragen horen we zo (is horen we nooit zo moet je dat begrijpen)
Ok oppositie hele drama......... horen we ook nooit meer wat an die kritike punten lullen ze toch weg.
Naja any way wie gaat fixen nu dat ik ook weer kan lezen wat dat ik van debraad kan lezen?Do what you love, love what you do!![]()
Dat dacht ik ook alquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat is minder dan 400 per dag. Eitje![]()
Aloaquote:
Wel logisch eigenlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een ronde staat niet gelijk aan een seizoen![]()
![]()
Waar heb jij het nou weer overquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:41 schreef kree het volgende:
Ja dan werkt het toch niet? Moeten we even na vragen horen we zo (is horen we nooit zo moet je dat begrijpen)
Ok oppositie hele drama......... horen we ook nooit meer wat an die kritike punten lullen ze toch weg.
Naja any way wie gaat fixen nu dat ik ook weer kan lezen wat dat ik van debraad kan lezen?Zonder wrijving geen glans![]()
Braadjequote:
Ik rook er nog een dikke peuk op dat is zou hoe snel ik dit zou regelen. Ben je niet gewoon geband dan braad? Of zoiets.... raar hoor ditDo what you love, love what you do!![]()
Debraad gaat cornona fixen. Ik heb daar alle vertrouwen inquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer overIedereen is een kutlultrut
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:41 schreef kree het volgende:
Naja any way wie gaat fixen nu dat ik ook weer kan lezen wat dat ik van debraad kan lezen?![]()
![]()
Ik kan nog gewoon posten hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:43 schreef kree het volgende:
Ik rook er nog een dikke peuk op dat is zou hoe snel ik dit zou regelen. Ben je niet gewoon geband dan braad? Of zoiets.... raar hoor ditEn jouw posts kan ik ook nog lezen
![]()
Wel logisch eigenlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een ronde staat niet gelijk aan een seizoen
Ik ben gelijk jaloersquote:![]()
![]()
Ik denk dat hij ekte ekte absint heeft gedronkenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer overDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Hij wil jou vast ook wel drie kusjes gevenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wel logisch eigenlijk
[..]
Ik ben gelijk jaloers
Alcohol medicatie noemenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:43 schreef m1st1g het volgende:
Kree alsjeblieft iets minder medicatie nemen.
Zou ze zo'n fles in haar wangen kunnen schuiven?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heb jij al alcohol gehamsterd?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Gaan ze het echt doen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heb jij al alcohol gehamsterd?![]()
![]()
Nee want ik ben veeeeeeel ouder dan jouquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij wil jou vast ook wel drie kusjes geven![]()
![]()
Het helptquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wel logisch eigenlijk
[..]
Ik ben gelijk jaloers![]()
![]()
![]()
Jij ook drie![]()
De dames uit jouw gifjes schuiven er een krat in wegquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou ze zo'n fles in haar wangen kunnen schuiven?![]()
![]()
Voor de ene is hamsteren makkelijker dan voor de ander.
Keiharde porno!![]()
nee, mijn wijnkast is altijd vol.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heb jij al alcohol gehamsterd?![]()
![]()
Dat maakt niet uit toch, geen idee hoe oud M1st1g is trouwensquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee want ik ben veeeeeeel ouder dan jou![]()
![]()
voor jou!!
Top van jouquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik probeer netjes en beleefd te blijvenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nou ben ik echt high van gelukquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit toch, geen idee hoe oud M1st1g is trouwens![]()
![]()
voor jou!!
![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: