Ik was eerder met het mailadres van de FA'squote:
Waarom verschijnen feiten uit deze zaak in de openbaarheid? Geldt het beleid dat bans niet besproken worden niet meer?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt je gewoon te gedragen, dronken of niet.
Right, alsof zo'n voorbeelduser als jij ooit tegen een ban aanloopt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Als ik een ban krijg, dan hoor je van me.
Ik hoor ook niks op fokquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:59 schreef kree het volgende:
[..]
Al een paar topics al hoor als ik nou zou weten waarom\? Geen flauw idee echt niet?
Hij heeft je niet geblocked want hij kan jouw posten wel lezen. Ergo.... jij hebt hem geblockedquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:59 schreef kree het volgende:
[..]
Al een paar topics al hoor als ik nou zou weten waarom\? Geen flauw idee echt niet?
Bestuurtegendemuurtijden keren terug.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:58 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dan gaan @:dven en ik met brandende fakkels ten strijde
Geen idee bij jullie allemaal ook geblocked weergegeven dan?quote:
LOLquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft je niet geblocked want hij kan jouw posten wel lezen. Ergo.... jij hebt hem geblocked
Niet bekend mee, maar je weet het niet in de toekomst.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Right, alsof zo'n voorbeelduser als jij ooit tegen een ban aanloopt.
quote:
Dat ze maar eens een punt achter jou zettenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Moet nog een punt achter @:straatcommando.
Ja ik kan niks van je lezenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee bij jullie allemaal ook geblocked weergegeven dan?
ja datquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft je niet geblocked want hij kan jouw posten wel lezen. Ergo.... jij hebt hem geblocked
quote:
https://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ik te slecht somsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik ben te goed voor deze wrede wereld
Nou dan heb ik ergens op geklickt waar ik niet had op moeten doen? Godver hoe onblock ik dat Hahahaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
FOEF!?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Kijk even op tabblad friends/foes bij de foes.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:02 schreef Dven het volgende:
MUSCLE TO MUSCLE AND TOE TO TOE
Deze post is ter nagedachtenis aan @:dr.mikey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |