chufi en DJMO doen niet mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door madam-april op 15-10-2020 17:26:48 ]![]()
Knettergek bedoel jequote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:54 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hij was wel goed naar de getverrederrie anders
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Bij wie mag ik zijn ban aanvechten? Ik zal als advocaat optreden en pleiten voor vrijspraak omwille van ontoerekeningsvatbaarheid wegens dronkenschap."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nou ik heb me helemaal uitgeleefd op gitaar duurde 2 uur voor 16 maten maar moest ff garageband nog uitvinden. Voor op gitaar stelt het geen reet voor nl. Want kon er nog meer maar ding fuckede het op en toen had ik geen zin weer om het opnieuw in te spelen dus eigenlijk eerste stukje maar herhaald dus. Hahaha met wat van garageband erbij trouwens wel fucking grappig appje
https://soundcloud.com/emiel-minnee/gitaar-leren-1
Owh zet geluid niet te hard want heb het niet afgemixed. Hoewel ie niet clipt trouwens. Enoy
Erna komt die van @DeBraad trouwens als je doorluisterd.Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt al een best aardig slagje te pakken!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:54 schreef kree het volgende:
Nou ik heb me helemaal uitgeleefd op gitaar duurde 2 uur voor 16 maten maar moest ff garageband nog uitvinden. Voor op gitaar stelt het geen reet voor nl. Want kon er nog meer maar ding fuckede het op en toen had ik geen zin weer om het opnieuw in te spelen dus eigenlijk eerste stukje maar herhaald dus. Hahaha met wat van garageband erbij trouwens wel fucking grappig appje
https://soundcloud.com/emiel-minnee/gitaar-leren-1
Owh zet geluid niet te hard want heb het niet afgemixed. Hoewel ie niet clipt trouwens. Enoy
Erna komt die van @:debraad trouwens als je doorluisterd.Nog even oefenen op de strakheid, maar dat is niet gek voor.... 2 weken? Dat je nu speelt. Alleen jammer van die melodie die op het laatst echt in een compleet verkeerde toonsoort zit
![]()
![]()
YOU KNOW I LIKE MY GIRLS A LITTLE BIT OLDER"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Forum@fok.nl . Niet naar de bekende weg vragen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:56 schreef Dven het volgende:
Bij wie mag ik zijn ban aanvechten? Ik zal als advocaat optreden en pleiten voor vrijspraak omwille van ontoerekeningsvatbaarheid wegens dronkenschap.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Moet je bij de FA's zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:56 schreef Dven het volgende:
Bij wie mag ik zijn ban aanvechten? Ik zal als advocaat optreden en pleiten voor vrijspraak omwille van ontoerekeningsvatbaarheid wegens dronkenschap.![]()
![]()
Je hebt je gewoon te gedragen, dronken of niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:56 schreef Dven het volgende:
Bij wie mag ik zijn ban aanvechten? Ik zal als advocaat optreden en pleiten voor vrijspraak omwille van ontoerekeningsvatbaarheid wegens dronkenschap.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Dan word ik morgen niet meer wakker :/quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Als ik een ban krijg, dan hoor je van me.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:56 schreef Dven het volgende:
Bij wie mag ik zijn ban aanvechten? Ik zal als advocaat optreden en pleiten voor vrijspraak omwille van ontoerekeningsvatbaarheid wegens dronkenschap.![]()
Ik heb ook een zachte ontkreuk stand hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan word ik morgen niet meer wakker :/![]()
![]()
Ja braad weet niet waarom je me blokkeerde maar ik kan niks meer van je lezen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:56 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Je hebt al een best aardig slagje te pakken!Nog even oefenen op de strakheid, maar dat is niet gek voor.... 2 weken? Dat je nu speelt. Alleen jammer van die melodie die op het laatst echt in een compleet verkeerde toonsoort zit
Do what you love, love what you do!![]()
@straatcommandoquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dan gaan @Dven en ik met brandende fakkels ten strijdequote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Als ik een ban krijg, dan hoor je van me.Zonder wrijving geen glans![]()
Ohoo !!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ja braad weet niet waarom je me blokkeerde maar ik kan niks meer van je lezen?Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Sukkel. het is @Straatcommando.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Aahhhquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik heb ook een zachte ontkreuk stand hoor![]()
![]()
Huh? Dan heb je mij geblokkeerd, want ik zie jouw posts nog gewoon hoor. Jij hebt mij gisternacht onder verschillende namen gementioned, die werkte allemaal niet, en toen dacht jij dat ik je had gebloktquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ja braad weet niet waarom je me blokkeerde maar ik kan niks meer van je lezen?![]()
![]()
Fijn om te horenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:58 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dan gaan @:dven en ik met brandende fakkels ten strijde![]()
![]()
Al een paar topics al hoor als ik nou zou weten waarom\? Geen flauw idee echt niet?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik was eerder met het mailadres van de FA'squote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Waarom verschijnen feiten uit deze zaak in de openbaarheid? Geldt het beleid dat bans niet besproken worden niet meer?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt je gewoon te gedragen, dronken of niet.
Zaak geseponeerd."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Right, alsof zo'n voorbeelduser als jij ooit tegen een ban aanloopt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Als ik een ban krijg, dan hoor je van me."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik hoor ook niks op fokquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:59 schreef kree het volgende:
[..]
Al een paar topics al hoor als ik nou zou weten waarom\? Geen flauw idee echt niet?Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Hij heeft je niet geblocked want hij kan jouw posten wel lezen. Ergo.... jij hebt hem geblockedquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:59 schreef kree het volgende:
[..]
Al een paar topics al hoor als ik nou zou weten waarom\? Geen flauw idee echt niet?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Bestuurtegendemuurtijden keren terug.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:58 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dan gaan @:dven en ik met brandende fakkels ten strijde"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Geen idee bij jullie allemaal ook geblocked weergegeven dan?quote:Do what you love, love what you do!![]()
LOLquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft je niet geblocked want hij kan jouw posten wel lezen. Ergo.... jij hebt hem geblockedIedereen is een kutlultrut
Niet bekend mee, maar je weet het niet in de toekomst.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Right, alsof zo'n voorbeelduser als jij ooit tegen een ban aanloopt.![]()
quote:Ik ben te goed voor deze wrede wereld
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat ze maar eens een punt achter jou zettenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Moet nog een punt achter @:straatcommando.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja ik kan niks van je lezenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee bij jullie allemaal ook geblocked weergegeven dan?Iedereen is een kutlultrut
ja datquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft je niet geblocked want hij kan jouw posten wel lezen. Ergo.... jij hebt hem geblocked
@kree Jij kon mij gisternacht niet mentionen. Rond half 5Toen heb je in je hoofd gehaald dat ik je heb geblokkeerd. Maar dat is helemaal niet zo
Ik kan jouw posts nog gewoon lezen
![]()
![]()
quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
https://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:59 schreef kree het volgende:
[..]
Al een paar topics al hoor als ik nou zou weten waarom\? Geen flauw idee echt niet?
Kijk even op tabblad friends/foes bij de foes.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik te slecht somsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik ben te goed voor deze wrede wereld
Iedereen is een kutlultrut
Nou dan heb ik ergens op geklickt waar ik niet had op moeten doen? Godver hoe onblock ik dat Hahahaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft je niet geblocked want hij kan jouw posten wel lezen. Ergo.... jij hebt hem geblocked
Heb nooit iemand geblocked nl want ben daar tegen maar die icoontjes dicht bij elkaar natuurlijkDo what you love, love what you do!![]()
FOEF!?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Kijk even op tabblad friends/foes bij de foes.![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:02 schreef Dven het volgende:
MUSCLE TO MUSCLE AND TOE TO TOE
Deze post is ter nagedachtenis aan @:dr.mikey![]()
![]()
U RIEP?''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
uh wat ik ervan begrijp nu is dat de naam van mikey vervangen was voor de naam possetje.. daar zou ik ook echt niet vrolijk van wordenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Forum Opties Forumhop: Hop naar: