Klopt, mijn obesitas zit in de wegquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk dat het verschil er in zit dat je haagsie nog wel zover krijgt om je even goed hard van achteren te nemen en dat braadslee niet echt een optie heeft om taylor swift aan z'n lans te spiesen
wie kijkt er nou ooit in op naar iets anders dan de score?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:37 schreef maily het volgende:
Wat is dat met @:chufi en @:DJMO in de OP?
Me myself and Iquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
wie kijkt er nou ooit in op naar iets anders dan de score?
Had je gisteren mee moeten lezenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:39 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Klopt, mijn obesitas zit in de weg
ik heb het allemaal meegekregenquote:
Jij mist wel meer.quote:
jipjipquote:
quote:
Bizar. Ik dacht eerst dat het een act was. Ik dacht dat niemand in het echt zo debiel zou doenquote:
Dat is waarquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben langer onderweg naar jou en terug dan naar de supermarkt hier
Een nucleaire explosie omdat de winnaarslijst niet kloptequote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
Bizar. Ik dacht eerst dat het een act was. Ik dacht dat niemand in het echt zo debiel zou doen
neuh, is ook niet de eerste keer. mensen doodwensen omdat je ingehaald wordt kwam ook voorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
Bizar. Ik dacht eerst dat het een act was. Ik dacht dat niemand in het echt zo debiel zou doen
Precies, je kan namelijk niet missen wat je ook niet hebt!quote:
engine heeft dat aangepast.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:37 schreef maily het volgende:
Wat is dat met @:chufi en @:DJMO in de OP?
erkeerde account marioquote:
Völlconjoquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
neuh, is ook niet de eerste keer. mensen doodwensen omdat je ingehaald wordt kwam ook voor
Of waar je absoluut geen behoefte aan hebtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies, je kan namelijk niet missen wat je ook niet hebt!
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
neuh, is ook niet de eerste keer. mensen doodwensen omdat je ingehaald wordt kwam ook voor
vreemdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:42 schreef madam-april het volgende:
[..]
Die is voorlopig met vakantie volgens mij
Jawel hoor, dan zou je het missen als kiespijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Of waar je absoluut geen behoefte aan hebt
Overspannen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:42 schreef madam-april het volgende:
[..]
Lol.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:42 schreef madam-april het volgende:
[..]
Was het iemand uit het verre zuid-oosten niet zijnde pump?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik snap het.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:42 schreef madam-april het volgende:
[..]
Die post boven jequote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Was het iemand uit het verre zuid-oosten niet zijnde pump?
* DeBraad Zingt "Kom pak je lasso maar"quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:39 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Dan toch maar op je rug gaan liggen, twee handen onder je buik om het omhoog te duwen en dan kan ze even cowgirl spelen
Waarom?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:42 schreef madam-april het volgende:
[..]
En dus mag mijn ego maar gewoon gekrenkt worden?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk dat het verschil er in zit dat je haagsie nog wel zover krijgt om je even goed hard van achteren te nemen en dat braadslee niet echt een optie heeft om taylor swift aan z'n lans te spiesen
Het was idd niet pump. Voor details zoek maar even terug.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Was het iemand uit het verre zuid-oosten niet zijnde pump?
ow now falls the little quarter!quote:
Whutquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zou nooit iemand doodwensen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:44 schreef maily het volgende:
[..]
Het was idd niet pump. Voor details zoek maar even terug.
Het lachen als een boer dan weer wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Jawel hoor, dan zou je het missen als kiespijn.
Ik doe'm vanavond laat wel weer even ontkrenkenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
En dus mag mijn ego maar gewoon gekrenkt worden?
Sterfquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het lachen als een boer dan weer wel.
Ikquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:
HIHI SNAPJE LöLquote:
TR gemacht.quote:
Hoe wil je het goedmaken dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik doe'm vanavond laat wel weer even ontkrenken
Jouw probleem.quote:
jij en brady?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij durft! ik mag van jou niet naar @:Justin_Case toe, maar dan wel voor mijn ogen een ander een smakelijk hapje noemen. :/
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Weet ik toch, voor mij blijft hij Pump
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Weet ik toch, voor mij blijft hij Pump
op fok of...?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:42 schreef madam-april het volgende:
[..]
Welk tijdvak ongeveer?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:44 schreef maily het volgende:
[..]
Het was idd niet pump. Voor details zoek maar even terug.
koortsmeetsysteemstrookquote:
quote:
hey moppiequote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Raar hè..
[..]
Goed goed met jou?
Het was wel popcorn genotquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Lol.
Jammer dat ze hier niet besproken worden.
Prima primaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Raar hè..
[..]
Goed goed met jou?
Jammer dat ik zoveel fitties mis. Dan zelf maar eens eentje starten.quote:
Hoe dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja ging compleet uit zijn plaat gisteravond..
Ik weet. Bloed onder zijn nagels gehaald.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja ging compleet uit zijn plaat gisteravond..
Kom maar op.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Jammer dat ik zoveel fitties mis. Dan zelf maar eens eentje starten.
KOM FEGTUH DANquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Jammer dat ik zoveel fitties mis. Dan zelf maar eens eentje starten.
Verkeerde gequote.quote:
Ban aangesmeerd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:52 schreef maily het volgende:
[..]
Ik weet. Bloed onder zijn nagels gehaald.
Ja, fix de op weer.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:53 schreef Dven het volgende:
@:Paul DOE JE WERK GOFFEDOMME!!!!
#TeamMikey
Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:54 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hij was wel goed naar de getverrederrie anders
Ach ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:54 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hij was wel goed naar de getverrederrie anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |