Ik heb nog een blok gerookte spek liggenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:31 schreef dud0r het volgende:
verdomme spek vergeten voor de boerenkool
Beflapjequote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Beflapje ter formaat van een afdekzeil.
Babequote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik heb nog een blok gerookte spek liggen
Zou het wel eens willen proberen voor de lol. Beetje zoals condooms.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beflapje
Dat gebruikt toch niemand
ik ben langer onderweg naar jou en terug dan naar de supermarkt hierquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik heb nog een blok gerookte spek liggen
Buiten dat is het vlees dat je in de super vindt niet overrijp.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben langer onderweg naar jou en terug dan naar de supermarkt hier
Jij snapt't! Taylor Swift is écht wel een smakelijk hapje, fuckaduckquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:33 schreef Dven het volgende:
Taylor is wel echt kaolo lekker zou haar zelfs na een maandje expeditie Robinson nog helemaal schoonlikken.
een beflapje als mondkapje gebruikenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou het wel eens willen proberen voor de lol. Beetje zoals condooms.
Hormoonblokjes door de snertquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:33 schreef mazaru het volgende:
Jezus zeg hebben jullie allemaal hormoonsoep gegeten of zo?
je hebt de uitlogknop gevonden?quote:
Het is te merken. Ik heb maar een vaatdoek onder mijn monitor gelegd. Jullie lekker door.quote:
Mosselsoep.quote:
Kloptquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is te merken. Ik heb maar een vaatdoek onder mijn monitor gelegd. Jullie lekker door.
Jij durftquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:34 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Jij snapt't! Taylor Swift is écht wel een smakelijk hapje, fuckaduck
Gewoon over je hoofd trekken en eenhoordenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
een beflapje als mondkapje gebruiken
Kan je gelijk doorgaan na het ontmoeten
Er is een verschil tussen iemand een smakelijk hapje noemen en gewoon thuis komen eten, schatquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij durft! ik mag van jou niet naar @:Justin_Case toe, maar dan wel voor mijn ogen een ander een smakelijk hapje noemen. :/
ik denk dat het verschil er in zit dat je haagsie nog wel zover krijgt om je even goed hard van achteren te nemen en dat braadslee niet echt een optie heeft om taylor swift aan z'n lans te spiesenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij durft! ik mag van jou niet naar @:Justin_Case toe, maar dan wel voor mijn ogen een ander een smakelijk hapje noemen. :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |