https://forum.fok.nl/user/edit_prefs bij friends en foes. zeg ik je toch net.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:04 schreef kree het volgende:
[..]Ok zal hetzelfde wel zijn of moet ik nu in profiel dat weer unvloicken
Ik kan ook niks lezen van jou.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee bij jullie allemaal ook geblocked weergegeven dan?
Ik denk het wel, ik hoor je wel maar ik zie je nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:04 schreef kree het volgende:
[..]Ok zal hetzelfde wel zijn of moet ik nu in profiel dat weer unvloicken
Geen idee waarom mensen jou riepen terwijl ik op zoek was naar @straatcommandoquote:
quote:
URINEquote:
Na na naquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ik hoor je wel maar ik zie je niet
quote:
Van mario kan ik alles lezen maar ik begrijp er soms zo verrekt weinig van. Telt dat ook?quote:
Ja hoor !!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van mario kan ik alles lezen maar ik begrijp er soms zo verrekt weinig van. Telt dat ook?
Akkoordquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van mario kan ik alles lezen maar ik begrijp er soms zo verrekt weinig van. Telt dat ook?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Krijg je daar af en toe een pets van op je billen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:06 schreef Dven het volgende:
Sow, lekkere Guinness Extra Stout zeg boh
OOOO dat verhaal.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik zal je de volgende keer wel ff mentionen
[..]
Possetje had zichzelf als winnaar van DTS in de lijst gezet ipv Mikey.. en Mikey dacht dat Mikeytt het had gedaan.. en toen ging hij loco.
Stel retardsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:07 schreef kree het volgende:
Nou niet dus stel retards ik ben ik niet degene die geblocked heeft want bij mij staat er niet bij
@:debraad moet ff kijken... lol
lekkerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:06 schreef Dven het volgende:
Sow, lekkere Guinness Extra Stout zeg boh
IK zou het even aan Danny vragen wat ik zie de post die qoute nog steeds nietquote:
Jij nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:08 schreef m1st1g het volgende:
Gaan we nu weer verder met punten halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |