mikey t heeft erin lopen klotequote:
Een ronde staat niet gelijk aan een seizoenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar daardoor klopt de rest van de nummering niet FreshFruit is de winnaar van ronde 34 niet van 33?
Dat dacht ik ook alquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat is minder dan 400 per dag. Eitje
Aloaquote:
Wel logisch eigenlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een ronde staat niet gelijk aan een seizoen
Waar heb jij het nou weer overquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:41 schreef kree het volgende:
Kabinet fucking 2 dit en de mods zijn de tweede kamer.
Ja dan werkt het toch niet? Moeten we even na vragen horen we zo (is horen we nooit zo moet je dat begrijpen)
Ok oppositie hele drama......... horen we ook nooit meer wat an die kritike punten lullen ze toch weg.
Naja any way wie gaat fixen nu dat ik ook weer kan lezen wat dat ik van debraad kan lezen?
Braadjequote:
Debraad gaat cornona fixen. Ik heb daar alle vertrouwen inquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:41 schreef kree het volgende:
Kabinet fucking 2 dit en de mods zijn de tweede kamer.
Ja dan werkt het toch niet? Moeten we even na vragen horen we zo (is horen we nooit zo moet je dat begrijpen)
Ok oppositie hele drama......... horen we ook nooit meer wat an die kritike punten lullen ze toch weg.
Naja any way wie gaat fixen nu dat ik ook weer kan lezen wat dat ik van debraad kan lezen?
Ik kan nog gewoon posten hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:43 schreef kree het volgende:
Ik rook er nog een dikke peuk op dat is zou hoe snel ik dit zou regelen. Ben je niet gewoon geband dan braad? Of zoiets.... raar hoor dit
Wel logisch eigenlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een ronde staat niet gelijk aan een seizoen
Ik ben gelijk jaloersquote:
Ik denk dat hij ekte ekte absint heeft gedronkenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over
Hij wil jou vast ook wel drie kusjes gevenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wel logisch eigenlijk
[..]
Ik ben gelijk jaloers
Alcohol medicatie noemenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:43 schreef m1st1g het volgende:
Kree alsjeblieft iets minder medicatie nemen.
Zou ze zo'n fles in haar wangen kunnen schuiven?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heb jij al alcohol gehamsterd?
Gaan ze het echt doen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee want ik ben veeeeeeel ouder dan jouquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij wil jou vast ook wel drie kusjes geven
Het helptquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wel logisch eigenlijk
[..]
Ik ben gelijk jaloers
De dames uit jouw gifjes schuiven er een krat in wegquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou ze zo'n fles in haar wangen kunnen schuiven?
nee, mijn wijnkast is altijd vol.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit toch, geen idee hoe oud M1st1g is trouwensquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee want ik ben veeeeeeel ouder dan jou
Top van jouquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik probeer netjes en beleefd te blijven
Nou ben ik echt high van gelukquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit toch, geen idee hoe oud M1st1g is trouwens![]()
![]()
voor jou!!
Ik heb er niet zo'n moeite mee. Geen verjaardagen vieren, niet iedereen moeten zoenen. Lekker hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Het helpt bij deze Hel die corona heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |