abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195671238
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 10:19 schreef Montagui het volgende:
Altijd maar weer symptoom bestrijding.

Laat die logo's lekker zitten en pak de geweldplegers aan.
Idealiter is dit natuurlijk wat er moet gebeuren. Kennelijk wil men hun medewerkers er niet langer aan bloot stellen, voordat het opgelost wordt. Moeilijk ze ongelijk geven, want als het een aanzienlijke groep is, is dat echt niet zo even opgelost, en zit je intussen wel met de gebakken peren.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:42:26 #277
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195671240
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 10:42 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dit zegt vooral iets over jou. Als je het ergens niet mee eens bent mag dat gewoon geventileerd worden zonder dat dat eerst door de morele beugel van mcmlxiv moet.
En kijk daar is de tweede
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:43:59 #278
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_195671268
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 10:41 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Idiocracy in optima forma. Enorme influx van mensen die een extreem laag niveau hebben. opgeteld bij het feit dat hoger opgeleiden relatief gezien steeds minder kinderen krijgen. Tja dan wordt de bevolking over het geheel gezien steeds dommer.
Ja, want het zijn vooral de mensen die jij bedoelt en die voor sommige mensen overal de schuld van mogen krijgen (noem het beestje gewoon bij de naam, xenofoob) die op de populisten als Wilders en Baudet stemmen, die deze stemmingmakerij geinitieerd hebben _O-
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:45:46 #279
168739 Red_85
'echt wel'
pi_195671303
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 09:06 schreef Jemoederniet het volgende:
Volgens Gelauff van de NOS is het de schuld van Baudet hoor ik net bij Goedemorgen NL.
_O-

Paar jaar terug was het nog wilders.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195671326
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 10:11 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Was dit niet dat incident waar Aalberts een lamp op zich gericht kreeg? De man zal dan ook wel hartkloppingen krijgen van het lampje bij zijn nachtkastje.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_195671341
quote:
8s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 08:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja, maar het onderbuikbekt zo lekker. En je hebt een zondebok die je de schuld kunt geven van de oorzaak waarom Thierry nog geen dictator for life is in dit land.
Ik moet toegeven, onderbuikbek zou van mij in de Van Dale mogen.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:49:21 #282
168739 Red_85
'echt wel'
pi_195671359
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 00:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

En die Gelauff probeert nu Baudet er bij te betrekken, dat het toch wel een beetje de schuld van Baudet is dat mensen de NOS niet meer vertrouwen :N

Doet denken aan de demonisering van Fortuyn.
Dat mensen de nos niet meer geloven ligt idd aan baudet :')
Nee, echt?

Als mensen je aandikkerij, verdraaien, framing en politiek gepush massaal niets meer vinden, ligt het zeker aan die mensen?

Ik had iets over een plaat voor het hoofd bij gelauff toch?
1947-2016
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:51:21 #283
66444 Lord_Vetinari
pi_195671402
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 10:48 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ik moet toegeven, onderbuikbek zou van mij in de Van Dale mogen.
I've always had a way wih words, sprak hij bescheiden.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:52:28 #284
168739 Red_85
'echt wel'
pi_195671430
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 00:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
Blaaaaaaaaatgaaponzin.
Het is goed hoor, je lult jezelf lekker vast. Je komt er dus gewoon voor uit dat je zonder te lezen met een bepaalde connotatie komt. Gewoon omdat je je onderbuikje even wil legen.

En nu trek je laf je keutel in
1947-2016
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:59:31 #285
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_195671539
quote:
8s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 10:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja, want het zijn vooral de mensen die jij bedoelt en die voor sommige mensen overal de schuld van mogen krijgen (noem het beestje gewoon bij de naam, xenofoob) die op de populisten als Wilders en Baudet stemmen, die deze stemmingmakerij geinitieerd hebben _O-
Het gaat mij in deze post helemaal niet om de NOS, of wie of wat bedreigingen uit. Ik geef alleen aan dat Nederland in mijn ogen inderdaad steeds dommer wordt en verplinterder raakt. Aan alle kanten. Maar goed dat jij er weer even een links-antirechts spin aangeeft. Jij kan zelf wel als spindoctor aan het werk. Overal een links-antirechts verhaal van maken. Eng mannetje ben en blijf je toch ook. :')

Ik vraag me wel eens af hoe de wereld er voor jou uit ziet. Achter elke boom/bosje verwacht jij een enge rechtse witman volgens mij. Waar komt die extreme fixatie vandaan? Ik denk dat je een keer hulp moet zoeken. Dat meen ik oprecht. Zal je goed doen denk ik.

[ Bericht 5% gewijzigd door RealistAtheist op 16-10-2020 11:08:46 ]
pi_195671803
De NOS:
- Knipt en manipuleert beelden van mensen of groepen die niet aan het profiel voldoen
- gebruikt het ideologisch-geladen woord 'witte' om blanken aan te duiden
- reikt Divibokalen uit
- trekt de keutel in onder publieke druk, maar dan wel op specifieke onderwerpen als Soros, terwijl je deze ondermijner nu net juist goed moet volgen
- papegaait staatspropaganda na over demografie, immigratie, economie, de woningmarkt, rechtspraak, 'klimaatmaatregelen', defensie/buitenlandbeleid/EU, zorg en sociale zaken. Op zich niet vreemd, de staat wil in ruil voor geld "betrouwbare, diverse, onafhankelijke" geleverde diensten terug zien. Met deze houding blijf je zoeken naar de feiten.
- maakt bewuste keuzes in wie of welke groep mensen kritisch worden bevraagd en welke vooral gesouffleerd worden (Pechtold kwam maar wat makkelijk weg met zijn mishandeling van Anne Lok en zijn penthouse van een Canadees vrindje)
- is altijd pro-Democraten en anti-Republikeinen, al begrijp ik sowieso de fetisj voor Amerikaanse politiek en het Amerikaanse leven niet
- heeft bijgedragen aan een publiek klimaat waarin Fortuyn de kogel kreeg, Wilders al 15 jaar in een zwaar beveiligingsregime zit en Baudet ook al meermaals geïntimideerd is

Je blijft van anderen af, de dreigers komen niet geheel geestelijk in orde over, maar ik Gelauff dat wat zelfreflectie de jongens en meisjes van de NOS goed zou doen.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:24:38 #287
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_195671913
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef Oostwoud het volgende:
De NOS:
- Knipt en manipuleert beelden van mensen of groepen die niet aan het profiel voldoen
- reikt Divibokalen uit
- trekt de keutel in onder publieke druk, maar dan wel op specifieke onderwerpen als Soros, terwijl je deze ondermijner nu net juist goed moet volgen
- papegaait staatspropaganda na over demografie, immigratie, economie, de woningmarkt, rechtspraak, 'klimaatmaatregelen', defensie/buitenlandbeleid/EU, zorg en sociale zaken. Op zich niet vreemd, de staat wil in ruil voor geld "betrouwbare, diverse, onafhankelijke" geleverde diensten terug zien. Met deze houding blijf je zoeken naar de feiten.
- maakt bewuste keuzes in wie of welke groep mensen kritisch worden bevraagd en welke vooral gesouffleerd worden (Pechtold kwam maar wat makkelijk weg met zijn mishandeling van Anne Lok en zijn penthouse van een Canadees vrindje)
- is altijd pro-Democraten en anti-Republikeinen, al begrijp ik sowieso de fetisj voor Amerikaanse politiek en het Amerikaanse leven niet
- heeft bijgedragen aan een publiek klimaat waarin Fortuyn de kogel kreeg, Wilders al 15 jaar in een zwaar beveiligingsregime zit en Baudet ook al meermaals geïntimideerd is

Je blijft van anderen af, de dreigers komen niet geheel geestelijk in orde over, maar ik Gelauff dat wat zelfreflectie de jongens en meisjes van de NOS goed zou doen.
Dit is fantastisch. Bijna alles wat hier staat is fout.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:28:17 #288
168739 Red_85
'echt wel'
pi_195672001
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 11:24 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Weerleg het dan maar.

Punt voor punt inclusief bronnen.
1947-2016
pi_195672012
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 11:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Weerleg het dan maar.

Punt voor punt inclusief bronnen.
Begint die bewijslast niet eerst bij Oostwoud die van alles roept?
pi_195672270
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 10:42 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Idealiter is dit natuurlijk wat er moet gebeuren. Kennelijk wil men hun medewerkers er niet langer aan bloot stellen, voordat het opgelost wordt. Moeilijk ze ongelijk geven, want als het een aanzienlijke groep is, is dat echt niet zo even opgelost, en zit je intussen wel met de gebakken peren.
Jongens jullie waren gemeen tegen medewerkers in onze busjes. Daarom halen we de logo's er vanaf. Vanaf nu rijden ze in WITTE BUSJES met een grote SCHOTEL erop. WE HERHALEN! ALS JE ONZE MEDEWERKERS WIL LASTIG VALLEN, GA DAN OP ZOEK NAAR WITTE BUSJES MET EEN SCHOTEL EROP. WITTE BUSJES MET SCHOTEL.
pi_195672301
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 11:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Jongens jullie waren gemeen tegen medewerkers in onze busjes. Daarom halen we de logo's er vanaf. Vanaf nu rijden ze in WITTE BUSJES met een grote SCHOTEL erop. WE HERHALEN! ALS JE ONZE MEDEWERKERS WIL LASTIG VALLEN, GA DAN OP ZOEK NAAR WITTE BUSJES MET EEN SCHOTEL EROP. WITTE BUSJES MET SCHOTEL.
Als je een betere oplossing in de tussentijd hebt tot het opgelost is, hoort de redactie het vast graag. Ik ook trouwens, dus wat heb je in petto?
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:48:37 #292
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_195672394
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 11:24 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Je blijft niet van anderen af, de dreigers zijn het toonbeeld van geestelijk welzijn en de NOS hoeft niet op zichzelf te reflecteren? De rest klopt namelijk.
pi_195672414
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 11:45 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Als je een betere oplossing in de tussentijd hebt tot het opgelost is, hoort de redactie het vast graag. Ik ook trouwens, dus wat heb je in petto?
Voor wat ik zou hebben gedaan is het nu te laat. Je kan prima melden dat mensen je medewerkers lastig vallen zonder hun nieuwe manier van transport met beeld op de nationale televisie en landelijke media te verspreiden.

Als je doel echt was de veiligheid van je medewerkers te vergroten dan hang je niet aan de grote klok hoe hun transport eruit ziet zoals de NOS nu heeft gedaan. Nu ze dat wel hebben gedaan kan twee dingen betekenen. 1 de veiligheid van medewerkers boeit Gelauff niet. 2 het viel wel mee met de veiligheid en de NOS is weer eens aan het demoniseren.
pi_195672432
Of 3 het is een achterlijk klunzen kabinet daar en je mag twijfelen of ze wel bekwaam zijn om een nieuwsprogramma te maken.
pi_195672436
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 11:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Voor wat ik zou hebben gedaan is het nu te laat. Je kan prima melden dat mensen je medewerkers lastig vallen zonder hun nieuwe manier van transport met beeld op de nationale televisie en landelijke media te verspreiden.

Als je doel echt was de veiligheid van je medewerkers te vergroten dan hang je niet aan de grote klok hoe hun transport eruit ziet zoals de NOS nu heeft gedaan. Nu ze dat wel hebben gedaan kan twee dingen betekenen. 1 de veiligheid van medewerkers boeit Gelauff niet. 2 het viel wel mee met de veiligheid en de NOS is weer eens aan het demoniseren.
Wat je echter zou krijgen als ze dit niet naar buiten hadden gebracht waren verhalen over dat ze nu sneaky in witte busjes heimelijk rondrijden met allerhande verdachtmaking erbij, om dan alsnog naar buiten te "moeten" brengen hoe het zit.
pi_195672481
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef Oostwoud het volgende:
De NOS:
- reikt Divibokalen uit

Vergeet je niet selectief verontwaardigd doen tegen voetbal supporters VS black lives matter protests?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195672493
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 11:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Dat vind ik ook vreemd.

Als je vanwege de veiligheid je logo van je straalwagen moet halen, maak je hier toch geen nieuwsitem van?

Het is niet dat er heel veel witte straalwagens door het land rijden.

Ik geloof ook maar weinig van die heftige bedreigingen. Waarom zijn er dan geen beschadigde NOS spullen? Waarom is er geen aangifte gedaan?

De bedreigingen zullen waarschijnlijk beperkt blijven tot af en toe een middelvinger op de snelweg, of iemand die hen iets naroept. Absoluut niet netjes, maar niet veel ophef waard.
pi_195672513
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 12:00 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dat vind ik ook vreemd.

Als je vanwege de veiligheid je logo van je straalwagen moet halen, maak je hier toch geen nieuwsitem van?

Ik geloof ook maar weinig van die heftige bedreigingen. Waarom zijn er dan geen beschadigde NOS spullen? Waarom is er geen aangifte gedaan?

De bedreigingen zullen waarschijnlijk beperkt blijven tot af en toe een middelvinger op de snelweg of iemand die hen iets naroept. Absoluut niet netjes, maar niet veel ophef waard.
Baudet aanwijzen als schuldige is natuurlijk wel heel dubieus haha.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 12:03:36 #300
66444 Lord_Vetinari
pi_195672525
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 12:00 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dat vind ik ook vreemd.

De bedreigingen zullen waarschijnlijk beperkt blijven tot af en toe een middelvinger op de snelweg of iemand die hen iets naroept. Absoluut niet netjes, maar niet veel ophef waard.
Ah, na het goedpraten, het downplayen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')