Volgens mij verwar jij het gebruiken van een hippe term met het hebben van een argument. Als ik mijn fiets buiten zet zonder slot is de dief een paardenlul, maar ik ben ook nogal dom.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat is dit voor victimblaming en fascistengewauwel? Nog met scores van +8 ook.
Maar je quote mij volgens mij begon ik met geweld is absoluut niet goed te praten en daders aanpakken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nee, als je daar dan geweld en bedreiging mee toejuicht. Hoe moeilijk is dit?
En ooit: een land waar journalisten hun werk konden doen zonder stelselmatig te worden geintimideerd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je vergeet er nog een paar: voedsel, bloemen en onze ingenieurs op alle technische vlakken en de totale logistiek.
Waar een klein land wereldklasse in kan zijn.
Ik word een beetje moe van dat keihard je best doen om iets precies te lezen zoals je het wilt lezen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Bedreigingen zijn nu een kwestie van deugen? Misschien is het een ernstig misdrijf?
Bezig zijn met activisme als journalistiek orgaan terwijl er al weinig keuze is.. Mja mja. Als mensen dat extreem links willen noemen is dat hun goed recht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:54 schreef recursief het volgende:
De meeste mensen die de N⭕S een extreemlinks staatspropagandakanaal noemen weten echt niet waar ze het over hebben. In ieder geval hebben ze nooit de moeite genomen om zelf na te gaan of dat eigenlijk wel zo is.
Nou nou, met de corona hype krijgen ze ongewenste tegenwind. Maar waarom promoveer je dat gelijk naar stelselmatig?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:18 schreef recursief het volgende:
[..]
En ooit: een land waar journalisten hun werk konden doen zonder stelselmatig te worden geintimideerd.
Andermans mening als de ware zien is hetzelfde als geen mening hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:28 schreef Scheepskok het volgende:
Nederland is een land geworden van bewoners die hun eigen mening als de ware zien. En desnoods met geweld verdedigen.
Waar vroeger een discussie begon wordt nu direct voor geweld gekozen.
Zegt veel over het niveau van de bevolking en die rent achteruit.
Ja, maar het onderbuikbekt zo lekker. En je hebt een zondebok die je de schuld kunt geven van de oorzaak waarom Thierry nog geen dictator for life is in dit land.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:54 schreef recursief het volgende:
De meeste mensen die de N⭕S een extreemlinks staatspropagandakanaal noemen weten echt niet waar ze het over hebben. In ieder geval hebben ze nooit de moeite genomen om zelf na te gaan of dat eigenlijk wel zo is.
Behalve als het tegen de door de kleutertjes zelfbenoemde vermeende linkse NOS is. Wat een ontiegelijke hypocriete droeftoeters zijn die mannetjes.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar geweld is altijd fout ofzo
Jullie zitten ook leuk dingen te verzinnen voor jezelf om je vervolgens over op te hitsen. Interessant hoor deze vorm van schizofrenie waarmee je jezelf dan bezighoudt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Behalve als het tegen de door de kleutertjes zelfbenoemde vermeende linkse NOS is. Wat een ontiegelijke hypocriete droeftoeters zijn die mannetjes.
Wat jij wilt, Donaldquote:
Snel alles geloven wat Trump en Baudet uitkramen, die liegen nooit!11!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:02 schreef gniffie het volgende:
Hoeveel 'leugens' hebben we nu?stuk of 10/20 na meer dan 10 jaar gejank.
Ja hoor, dat mogen ze. Maar dat wil niet zeggen dat het ook waar is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Bezig zijn met activisme als journalistiek orgaan terwijl er al weinig keuze is.. Mja mja. Als mensen dat extreem links willen noemen is dat hun goed recht.
Baudet is alleen maar de meest recente rechtse wapper op dit gebied. Wiegel liep er in de jaren 70 al over te neuzelen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:06 schreef Jemoederniet het volgende:
Volgens Gelauff van de NOS is het de schuld van Baudet hoor ik net bij Goedemorgen NL.
Als het een losstaand incident was dan hoefden die logos niet verwijderd te worden. Maar het lijkt aan de orde van de dag te zijn. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat gebeurt dan wel goedgekeurd wordt door dezelfde groep mensen die ook parlementsleden intimideert als ze naar buiten wandelen. En er is nog een veel grotere groep die dat allemaal prachtig vindt. Ik snap mensen die daar paralellen met (proto-)fascisme in zien eerlijk gezegd beter dan mensen die de NOS extreem-linkse staatspropaganda vinden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou nou, met de corona hype krijgen ze ongewenste tegenwind. Maar waarom promoveer je dat gelijk naar stelselmatig?
Dingen verzinnen, er wordt hier door de populistische rechste kliek geweld tegen journalisten goedgepraat omdat die zogenaamd niet helemaal neutraal de leugens van sommige politici ontmaskeren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jullie zitten ook leuk dingen te verzinnen voor jezelf om je vervolgens over op te hitsen. Interessant hoor deze vorm van schizofrenie waarmee je jezelf dan bezighoudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |