abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195667861
quote:
13s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 23:18 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Wat is dit voor victimblaming en fascistengewauwel? Nog met scores van +8 ook.
Volgens mij verwar jij het gebruiken van een hippe term met het hebben van een argument. Als ik mijn fiets buiten zet zonder slot is de dief een paardenlul, maar ik ben ook nogal dom.

Bovendien is het nog maar de vraag of de NOS enkel slachtoffer is. Al sinds de roemruchte corona aflevering met het tenenkrommende briefje is de NOS bezig met het pompen van angst en het creëren van vijanden. Vanavond hebben ze bijvoorbeeld een stoute café eigenaar gevonden die bijna jankend zijn verhaal deed. Ohh mensen hebben 20 minuten gedanst! Dat dit kan in Nederland! Schande!

Toen het kabinet deze zomer besloot de belangen van wat ziekenhuis testers boven die vd rest van Nederland te stellen en GGD-medewerkers ging ontslaan, omdat het toch al een maandje rustig was aan de telefoon hielden ze hun bek. Als datzelfde kabinet staat te blaten dat het allemaal de schuld van een ander is, houden ze hun bek.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 07:34:05 #227
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_195669226
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 23:27 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Nee, als je daar dan geweld en bedreiging mee toejuicht. Hoe moeilijk is dit?
Maar je quote mij volgens mij begon ik met geweld is absoluut niet goed te praten en daders aanpakken.
Verder geef ik alleen aan dat de NOS wel degelijk ook in de spiegel mag kijken je hebt natuurlijk gestoorde mensen en die voed je met dingen als een diversiteitsbokaal wat overigens gewoon pure racisme is op kosten van de belastingbetaler. Oké dat was niet de NOS maar NOS is wel onderdeel van de publieke omroep.

Dat praat nog steeds geweld niet goed.

Daarbij zit een Geert Wilders ongeacht of je het met hem eens bent of niet al 15 jaar in een soort bunker.
Omdat ze hem bedreigen dit is vermoedelijk tuig dat de NOS niet bedreigd de meeste zijn gewoon die willen er wel uit komen met elkaar je hebt alleen twee kampen.

Een extreem linkse kamp en een extreem rechtse kamp.
Beide zijn zo fout als de pest.

Echter heeft de media in het algemeen niet alleen de NOS wel een snelle voorkeur de linkse kant activisten te noemen soort knuffelnaam en de rechtse kant zijn meteen rechtse extremisten

Dat is ook zo voor de hele corona discussie.

Je hebt daarin 3 kampen eigenlijk.
Een die denkt dat corona een complot is en niet bestaat :')
Twee die eigenlijk volledig in lockdown wil en iedereen die jankt om zijn baan moet zijn bek houden want er gaan mensen dood en zorg overbelast.
Drie een groep die wel in corona gelooft maar na de cijfers kijkt en ziet dat corona voornamelijk voor een hele kleine groep een gevaar is.
Twee a drie procent en dat is op een bevolking van meer dan 17 miljoen toch gauw 300.000-400.000 mensen dat is best een hoop.
Maar voor de meeste is er weinig aan de hand en die is voor gepaste maatregelen voor de kwetsbaren.

Maar ja dan komt groep één weer nee 0 maatregelen.
En groep twee komt jij wilt opa en oma opsluiten of doden

Tja.... dan ben je klaar

[ Bericht 12% gewijzigd door Nicksanders op 16-10-2020 07:47:47 ]
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_195669355
De meeste mensen die de N⭕S een extreemlinks staatspropagandakanaal noemen weten echt niet waar ze het over hebben. In ieder geval hebben ze nooit de moeite genomen om zelf na te gaan of dat eigenlijk wel zo is.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_195669473
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 23:32 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je vergeet er nog een paar: voedsel, bloemen en onze ingenieurs op alle technische vlakken en de totale logistiek.

Waar een klein land wereldklasse in kan zijn.
En ooit: een land waar journalisten hun werk konden doen zonder stelselmatig te worden geintimideerd.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:28:02 #230
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_195669519
Nederland is een land geworden van bewoners die hun eigen mening als de ware zien. En desnoods met geweld verdedigen.
Waar vroeger een discussie begon wordt nu direct voor geweld gekozen.
Zegt veel over het niveau van de bevolking en die rent achteruit.
Praat over de hel en je komt er.
pi_195669527
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 00:58 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Bedreigingen zijn nu een kwestie van deugen? Misschien is het een ernstig misdrijf?
Ik word een beetje moe van dat keihard je best doen om iets precies te lezen zoals je het wilt lezen.

Ik heb het over een gepolariseerd klimaat. Enkel die bedreigingen zullen heus niet al de aanleiding zijn voor jesuisNOS. Maar de berg aan NOS niet serieus nemen omdat ze zeggen objectief te zijn zal er zeker debet aan zijn.

Keb het nergens gehad over bedreigen man.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195669572
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 07:54 schreef recursief het volgende:
De meeste mensen die de N⭕S een extreemlinks staatspropagandakanaal noemen weten echt niet waar ze het over hebben. In ieder geval hebben ze nooit de moeite genomen om zelf na te gaan of dat eigenlijk wel zo is.
Bezig zijn met activisme als journalistiek orgaan terwijl er al weinig keuze is.. Mja mja. Als mensen dat extreem links willen noemen is dat hun goed recht.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195669584
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 08:18 schreef recursief het volgende:

[..]

En ooit: een land waar journalisten hun werk konden doen zonder stelselmatig te worden geintimideerd.
Nou nou, met de corona hype krijgen ze ongewenste tegenwind. Maar waarom promoveer je dat gelijk naar stelselmatig?
pi_195669606
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 08:28 schreef Scheepskok het volgende:
Nederland is een land geworden van bewoners die hun eigen mening als de ware zien. En desnoods met geweld verdedigen.
Waar vroeger een discussie begon wordt nu direct voor geweld gekozen.
Zegt veel over het niveau van de bevolking en die rent achteruit.
Andermans mening als de ware zien is hetzelfde als geen mening hebben.

Als ik even kijk naar boeren en bouwers wordt om onzinnige redenen flink wat kapitaal en mensenlevens vernield. Dat daar agressie bij komt kijken is uit een groot deel ook zelfbescherming.

Ik ga geweld niet verheerlijken, maar slecht gedrag van kamp x maakt kamp y nog niet heilig.

En je kan je ook niet eindeloos laten onderdrukken dan krijg je ook nare toestanden.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:41:28 #235
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_195669627
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 07:54 schreef recursief het volgende:
Ja, maar het onderbuikbekt zo lekker. En je hebt een zondebok die je de schuld kunt geven van de oorzaak waarom Thierry nog geen dictator for life is in dit land.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_195669673
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, maar geweld is altijd fout ofzo :)
Behalve als het tegen de door de kleutertjes zelfbenoemde vermeende linkse NOS is. Wat een ontiegelijke hypocriete droeftoeters zijn die mannetjes.
pi_195669721
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 08:45 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Behalve als het tegen de door de kleutertjes zelfbenoemde vermeende linkse NOS is. Wat een ontiegelijke hypocriete droeftoeters zijn die mannetjes.
Jullie zitten ook leuk dingen te verzinnen voor jezelf om je vervolgens over op te hitsen. Interessant hoor deze vorm van schizofrenie waarmee je jezelf dan bezighoudt.
  Moderator vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:55:51 #238
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_195669785
NOS = FAKE NEWS.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:58:06 #239
66444 Lord_Vetinari
pi_195669822
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 08:55 schreef onlogisch het volgende:
NOS = FAKE NEWS.
Wat jij wilt, Donald :')
  Moderator vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:58:34 #240
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_195669828
quote:
8s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 08:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Wat jij wilt, Donald :')
PI's niet lezen :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:03:02 #241
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_195669876
Dat überhaupt het gedrag van de NOS benoemd moet worden ("Maar ik praat dit niet goed hoor") terwijl het probleem agressie tegen hun journalisten is...

Ik krijg flashbacks naar Charlie Hebdo waar er ook hordes mensen waren die die moorden niet vonden kunnen maar wat ze toch allemaal getekend hadden bij Charlie...

Vrijheid van meningsuiting en persvrijheid, klaar. Ik ga toch ook niet bij Viruswaanzinnigen door de brievenbus pissen?
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:03:40 #242
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_195669885
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:02 schreef gniffie het volgende:
Hoeveel 'leugens' hebben we nu? :D stuk of 10/20 na meer dan 10 jaar gejank.
Snel alles geloven wat Trump en Baudet uitkramen, die liegen nooit!11!

:')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_195669925
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 08:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Bezig zijn met activisme als journalistiek orgaan terwijl er al weinig keuze is.. Mja mja. Als mensen dat extreem links willen noemen is dat hun goed recht.
Ja hoor, dat mogen ze. Maar dat wil niet zeggen dat het ook waar is.
pi_195669930
Volgens Gelauff van de NOS is het de schuld van Baudet hoor ik net bij Goedemorgen NL.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:08:17 #245
66444 Lord_Vetinari
pi_195669954
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 09:06 schreef Jemoederniet het volgende:
Volgens Gelauff van de NOS is het de schuld van Baudet hoor ik net bij Goedemorgen NL.
Baudet is alleen maar de meest recente rechtse wapper op dit gebied. Wiegel liep er in de jaren 70 al over te neuzelen.
pi_195669984
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 08:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nou nou, met de corona hype krijgen ze ongewenste tegenwind. Maar waarom promoveer je dat gelijk naar stelselmatig?
Als het een losstaand incident was dan hoefden die logos niet verwijderd te worden. Maar het lijkt aan de orde van de dag te zijn. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat gebeurt dan wel goedgekeurd wordt door dezelfde groep mensen die ook parlementsleden intimideert als ze naar buiten wandelen. En er is nog een veel grotere groep die dat allemaal prachtig vindt. Ik snap mensen die daar paralellen met (proto-)fascisme in zien eerlijk gezegd beter dan mensen die de NOS extreem-linkse staatspropaganda vinden.
pi_195669996
Ik werd verdrietig toen ik dit nieuws las. Wat zijn we aan het afglijden in dit land dat dit gebeurt. En dan bedoel ik dingen als de NOS-auto de weg afsnijden of tegen de auto plassen en uitzenden verhinderen. Dat ze nu de logo's weghalen is slechts een logisch gevolg.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:12:14 #248
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_195670003
De NOS is niet te vertrouwen, dat heb ik van een anonieme bron op internet. 8-)

Belachelijk dat mensen medewerkers aanvallen/ bedreigen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_195670037
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 08:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jullie zitten ook leuk dingen te verzinnen voor jezelf om je vervolgens over op te hitsen. Interessant hoor deze vorm van schizofrenie waarmee je jezelf dan bezighoudt.
Dingen verzinnen, er wordt hier door de populistische rechste kliek geweld tegen journalisten goedgepraat omdat die zogenaamd niet helemaal neutraal de leugens van sommige politici ontmaskeren. :')

Dat is toch diep triest of steunen de welbekenden hier allemaal dit geweld?
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:23:30 #250
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195670130
Journalisten beledigen, bedreigen of erger en dan denken dat je geen extremist bent. Tja.

Heel eenvoudige stelling:
- Vind je de NOS links, dan ben je zelf gewoon extreemrechts
- Vind je de NOS rechts, dan ben je zelf gewoon extreemlinks

Moeilijker is het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')