abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195666382
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 23:32 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik stel helemaal niemand gelijk aan Hitler. Ik stel dat een aantal de NOS de schuld geven voor de bedreigingen (=victimblaming) en dat een aantal de bedreigingen goed vinden, omdat de NOS niet het nieuws leveren wat ze willen, terwijl ze gewoon normaal nieuws leveren (=fascistengewauwel).
Dat doe je wel. Jij zegt direct aan mensen die het niet eens zijn met de nos dat ze gelijk aan fascistengewauwel doen. Je zet ze dus weg als fascist en de bekendste fascist was?

Dus ga eens normaal een discussie aan.

Maar bedreigingen en geweld niet schuwen, is dat iets fascistisch dan? Dan hebben we in de wereld een hoop fascisten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195666426
quote:
8s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Gelul van een dronken aardbei. Als je subjectief nieuws wilt zien moet je Fox opzetten. Maar ja, die vertellen wat jij wilt horen, dus daarvan zul jij wel vinden dat ze keurig objectief zijn.
Ik ben 6-7 weken in de States geweest en uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat CNN extreem links is en dat Fox ook behoorlijk wat verdraait.

Objectief is naar mijn mening gewoon feiten verslaan zoals ze zijn en alle interpretatie een beetje achterwege houden.

Bij de NOS zie je voornamelijk zijn keuze voor wat ze verslaan terugkomen en ook in lichte mate idd linkse interpratie van dingen. Het is niet objectief, maar ik geef ze wel mee dat ze niet zo extreem zijn als CNN of FOX, gelukkig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195666458
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 23:39 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik ben 6-7 weken in de States geweest en uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat CNN extreem links is en dat Fox ook behoorlijk wat verdraait.

Objectief is naar mijn mening gewoon feiten verslaan zoals ze zijn en alle interpretatie een beetje achterwege houden.

Bij de NOS zie je voornamelijk zijn keuze voor wat ze verslaan terugkomen en ook in lichte mate idd linkse interpratie van dingen. Het is niet objectief, maar ik geef ze wel mee dat ze niet zo extreem zijn als CNN of FOX, gelukkig.
En daarom moet je er dus ook scherp op zijn als publiek dat je een afwijking van objectiviteit gewoon niet pikt als maatschappij.
Wij willen geen vs worden met een compleet ravijn tussen de kampen. Media speelt daarin een hele belangrijke rol en vooral de staatsmedia.

Zo'n figuur als gelauff die 'het nieuws beter wil uitleggen' en vervolgens zijn wereldbeeld gaat pushen aan miljoenen moet je niet pikken.
1947-2016
  donderdag 15 oktober 2020 @ 23:43:15 #204
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195666465
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 23:25 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Als je het niet eens bent met de nos dan ben je gelijk een fascist.
Zo bekrompen dit.

[ afbeelding ]
Dat zou ik nooit zeggen trouwens! Maar ga je een journalist slaan van de NOS en dergelijke zou ik je een bruinhemd noemen. :') En zou je onder de weerbaarheidsafdeling wet strafbaar zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_195666497
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 23:36 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat doe je wel. Jij zegt direct aan mensen die het niet eens zijn met de nos dat ze gelijk aan fascistengewauwel doen. Je zet ze dus weg als fascist en de bekendste fascist was?
In zijn geheel niet. Dan heb je niet gelezen wat ik zei.

De bekendste fascist was waarschijnlijk Hitler, hoewel Mussolini ook wel bekend is en waar het mee begon? Totaal niet relevant natuurlijk. Als ik zeg dat iets een atoom is, wordt ook niet verondersteld dat ik waterstof bedoel (althans, als dat het bekendst is).

quote:
Dus ga eens normaal een discussie aan.
Dat doe ik. Jij sleept er om onduidelijke reden van alles bij.

quote:
Maar bedreigingen en geweld niet schuwen, is dat iets fascistisch dan? Dan hebben we in de wereld een hoop fascisten.
Fascisme is niet slechts gedefinieerd door geweld tegen andersdenkenden he.

Wat leuk dat je er heel toevallig antifa en BLM bij haalt. :') Het is bijna alsof je heel niet in staat bent om een argument te voeren, maar gewoon plaatjes wil spammen van geweld.

Moet ik nu wat roepen over antifa of BLM zodat bovenstaande beweringen ineens in een ander daglicht komen te staan of hoe werkt dit? Leuke whataboutism wel.
pi_195666585
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 23:43 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat zou ik nooit zeggen trouwens! Maar ga je een journalist slaan van de NOS en dergelijke zou ik je een bruinhemd noemen. :')
Hoop bruinhemden hebben we dan in de wereld.
1947-2016
pi_195666602
NWS is altijd vermoeider qua discussie dan mijn oma die bingo speelt.
Vakman pur sang
pi_195666646
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 23:45 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

In zijn geheel niet. Dan heb je niet gelezen wat ik zei.

De bekendste fascist was waarschijnlijk Hitler, hoewel Mussolini ook wel bekend is en waar het mee begon? Totaal niet relevant natuurlijk. Als ik zeg dat iets een atoom is, wordt ook niet verondersteld dat ik waterstof bedoel (althans, als dat het bekendst is).
[..]

Dat doe ik. Jij sleept er om onduidelijke reden van alles bij.
[..]

Fascisme is niet slechts gedefinieerd door geweld tegen andersdenkenden he.

Wat leuk dat je er heel toevallig antifa en BLM bij haalt. :') Het is bijna alsof je heel niet in staat bent om een argument te voeren, maar gewoon plaatjes wil spammen van geweld.

Moet ik nu wat roepen over antifa of BLM zodat bovenstaande beweringen ineens in een ander daglicht komen te staan of hoe werkt dit? Leuke whataboutism wel.
Er is niks onduidelijks aan. Jij komt met fascistengewauwel en schept daarmee toch duidelijk een toontje in de discussie. De connotatie die een bepaalde associatie oproept. En dat weet jij ook wel.
Nu probeer je jezelf er onder uit te praten, maar het lukt je niet.

Bekrompen en kinds. En je zet jezelf direct buiten de discussie. Dus :W
1947-2016
pi_195666662
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 23:52 schreef Lospedrosa het volgende:
NWS is altijd vermoeider qua discussie dan mijn oma die bingo speelt.
Ga naar de bingo dan.
Of wil je het juist rond dit tijdstip?
1947-2016
pi_195666703
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 23:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Er is niks onduidelijks aan. Jij komt met fascistengewauwel en schept daarmee toch duidelijk een toontje in de discussie. De connotatie die een bepaalde associatie oproept. En dat weet jij ook wel.
Nu probeer je jezelf er onder uit te praten, maar het lukt je niet.

Bekrompen en kinds. En je zet jezelf direct buiten de discussie. Dus :W
Je vindt het geen fascistengewauwel als dreiging van geweld tegen normale journalisten toegejuicht wordt vanuit bepaalde hoek? Veel simpeler wordt het echt niet. Heb je er eigenlijk wel afstand van genomen?
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 00:02:55 #211
168739 Red_85
'echt wel'
pi_195666755
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 23:59 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Je vindt het geen fascistengewauwel als dreiging van geweld tegen normale journalisten toegejuicht wordt? Veel simpeler wordt het echt niet.
Ah, je probeert mij mee te nemen in de kansloosheid van je godwin. Dat is nog je enige redmiddel. Ga ik niet op in.

Je weet het dondersgoed wat je connotatie voor associatie oproept. Niet zo laf doen.

Je edit:
quote:
Heb je er eigenlijk wel afstand van genomen?
Je leest dus duidelijk het topic niet en komt gewoon even binnen met 'fascistengewauwel'
Goed hoor.
1947-2016
pi_195666760
Er is nu een twitter hashtag in het leven geroepen om de NOS te steunen met #jesuisNOS

Beetje dramatisch :')
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 00:03:33 #213
168739 Red_85
'echt wel'
pi_195666765
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 00:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Er is nu een twitter hashtag in het leven geroepen om de NOS te steunen met #jesuisNOS

_O-
De kansloosheid.
1947-2016
pi_195666936
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 00:02 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ah, je probeert mij mee te nemen in de kansloosheid van je godwin. Dat is nog je enige redmiddel. Ga ik niet op in.

Je weet het dondersgoed wat je connotatie voor associatie oproept. Niet zo laf doen.

Je edit:
[..]

Je leest dus duidelijk het topic niet en komt gewoon even binnen met 'fascistengewauwel'
Goed hoor.
Fascistengewauwel is geen godwin. Fascisme is veel breder dan Hitler, anders had ik wel met de term Nazi gesmeten he. Sterker, veel van de anti-anti-fa zeggen vaak dat anti-fa juist fascisten zijn. (niet dat ze hier gelijk in hebben), maar ik heb jou nooit zien klagen over een Godwin daar. Mussolini moedigde bv. geweld aan tegen mensen die hem niet goed gezind waren. En idd, ik heb niet alle 200 reacties doorgelezen. Wel de eerste 50 en de laatse weet ik niet hoeveel, waarmee de toon gezet was en toen diende jij je aan.
pi_195666948
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 00:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]

_O-
De kansloosheid.
En die Gelauff probeert nu Baudet er bij te betrekken, dat het toch wel een beetje de schuld van Baudet is dat mensen de NOS niet meer vertrouwen :N

Doet denken aan de demonisering van Fortuyn.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_195666968
Iedereen wordt wakker fuck de Nationale Omvolk Stichting hulde aan de witten _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_195667072
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 18:54 schreef KoosVogels het volgende:
Gezellig topic. Verontrustend dat zoveel users intimidatie van (en in sommige gevallen geweld tegen) journalisten toejuichen.
Voornamelijk linkse mensen maar nu blijkbaar ook rechtse, het hele politieke klimaat wordt grimmig in NL.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195667203
quote:
4s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:38 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Serieus Koos.

Jij weet ook dondersgoed hoe het anti Wilders volk reageert op het gegeven feit dat ie nu al plus 15 jaar doorlopend met de dood bedreigd word.

Dat dit nu ook al zo lang moet duren geeft ook aan dat er vanuit de samenleving zelf weinig animo is om datgene waar te maken waar wij ons zelf allemaal toch zo hard voor maken; intimidatie en het initiëren van geweld kan nooit gerechtvaardigd worden. Nou, dat kan dus wel. Al 15 jaar lang, met gemak, zonder zicht op verbetering.

En nu is de NOS aan de beurt. Onacceptabel dat het gebeurt. Maar ik zie te vaak dat mensen die zich hier ook afkeurend over uitlaten, met geen woord reppen over een politicus die al 15 jaar niet meer in vrijheid kan leven.

Wat te meer, scan reacties van anti Wilders figuren op Social media en de "ja, hij maakt het er zelf naar, de "racist" (vul elk ander voor de hand liggend scheldwoord, gebaseerd op een bubbel van leugens, hier maar in)" vliegen je om de oren.
Precies, ogenschijnlijk van dezelfde mensen dit soort woorden....
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 00:41:59 #219
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_195667311
Wat een ultieme losers in dit topic. Wie ook echt vindt dat de NOS propaganda is en/of dit verdiend, hoort zelf bij de geradicaliseerde club.

Pleur dan op naar een ander land, graag!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_195667314
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 18:54 schreef KoosVogels het volgende:
Gezellig topic. Verontrustend dat zoveel users intimidatie van (en in sommige gevallen geweld tegen) journalisten toejuichen.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
Hij had die GS-verslaggever beter de kanker in kunnen rammen inderdaad.
Tja, maar dan moeten we het vast met een korreltje zout nemen.
pi_195667343
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 00:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:

Tjah, alles is gepolariseerd... En mensen die massaal allicht stellen dat de NOS niet objectief is... Zullen overwegend een rechtse politieke filosofie aanhangen.

Mensen met linkse wereldbeelden steken dan al te graag een hart onder de riem van de NOS om weerstand te bieden tegen deze on-deugende rechtse mensen.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 00:58:20 #222
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_195667528
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 00:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tjah, alles is gepolariseerd... En mensen die massaal allicht stellen dat de NOS niet objectief is... Zullen overwegend een rechtse politieke filosofie aanhangen.

Mensen met linkse wereldbeelden steken dan al te graag een hart onder de riem van de NOS om weerstand te bieden tegen deze on-deugende rechtse mensen.
Bedreigingen zijn nu een kwestie van deugen? Misschien is het een ernstig misdrijf?
pi_195667585
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 23:59 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Je vindt het geen fascistengewauwel als dreiging van geweld tegen normale journalisten toegejuicht wordt vanuit bepaalde hoek? Veel simpeler wordt het echt niet. Heb je er eigenlijk wel afstand van genomen?
Zo normaal en zo journalistiek vind ik de NOS niet. Het zijn zeer pretentieuze extreem-linkse activisten, er wordt nu dan misschien over hun eigendommen gepist maar zij pissen over de waarheid en over hun journalistieke taak :W (Niettemin keur ik fysiek geweld tegen hen, of het dreigen daarmee zonder meer af. ^O^ )

Het gescheld en de middelvingers hebben ze echter meer dan verdiend. *O*
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 01:05:46 #224
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_195667588
quote:
13s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 23:18 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Wat is dit voor victimblaming en fascistengewauwel? Nog met scores van +8 ook.
Iets met radicaliseren...
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 01:34:24 #225
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_195667822
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 23:25 schreef Red_85 het volgende:
Als je het niet eens bent met de nos dan ben je gelijk een fascist.
Zo bekrompen dit.
Mooi staaltje ironie wel. Je wordt een fascist genoemd als je dit soort bedreigingen en intimidaties goedpraat omdat ze niet het nieuws brengen wat je wil horen.

Dat is heel wat anders dan al zo genoemd worden als je het niet eens bent met de NOS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')