Lijkt me dat Erwin Olaf in deze fout is, maar goed.quote:
twitter:Pritt twitterde op donderdag 16-08-2012 om 02:01:22Je bent een klootzak, Erwin Olaf. Excuses of anders maandag SPIT INN bij je huis aan de Bloemgracht. Smerige kutnicht. reageer retweet
Ach kom, als je mensen treitert en kleineert kun je wat terug verwachten. Mensen die dit soort afzeik t.v. leuk vinden en een klodder slijm in z'n gezicht onbegrijpelijk, die deugen niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:39 schreef 75020 het volgende:
[..]
In iemands smoel spugen kan natuurlijk weer wel he.
Nou geweldig, dreigen met een huisbezoek en tot slot nog even een homofobe afsluiter.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een idioot en smeerlap die Olaf
Deze reactietwitter:Pritt twitterde op donderdag 16-08-2012 om 02:01:22Je bent een klootzak, Erwin Olaf. Excuses of anders maandag SPIT INN bij je huis aan de Bloemgracht. Smerige kutnicht. reageer retweet
Ik wil me idd niet identificeren met een homo die een journalist, die normale vragen stelt, in zijn gezicht spuugt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:47 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Nou geweldig, dreigen met een huisbezoek en tot slot nog even een homofobe afsluiter.
Het is maar waar je je mee wil identificeren niet ?
Maar wel met een figuur die even langs wil komen bij z'n privewoning om de boel onder te spugen. Een figuur die het kennelijk niet zo op homo's heeft. Dat vind jij geweldig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik wil me idd niet identificeren met een homo die een journalist, die normale vragen stelt, in zijn gezicht spuugt.
Sowieso die kiss-in
Dit juich jij serieus toe?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Deze reactietwitter:Pritt twitterde op donderdag 16-08-2012 om 02:01:22Je bent een klootzak, Erwin Olaf. Excuses of anders maandag SPIT INN bij je huis aan de Bloemgracht. Smerige kutnicht. reageer retweet
Fantastische reactie, ja. Hoogstaand.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niks beters dan oningelicht oordelen. True that.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tsja actie reactie. Die Olaf begint toch te spugen. Als GS er een ludieke actie van maakt heb ik er geen probleem mee.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:52 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Maar wel met een figuur die even langs wil komen bij z'n privewoning om de boel onder te spugen. Een figuur die het kennelijk niet zo op homo's heeft. Dat vind jij geweldig.
Kan me de reactie wel begrijpen ja. Kom op, een medewerker van je die zijn werk doet wordt zonder pardon in zijn gezicht gespuugd. Dat ze het wat hard neerzetten, tsja dat is nu eenmaal de stijl van GeenStijl.quote:
Je hebt in de gaten dat er nogal geknipt is in dat item? Wat dus te denken geeft over wat er in de tussentijd is gebeurd? Waardoor een oordeel niet op alle feiten kan worden gebaseerd?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tsja actie reactie. Die Olaf begint toch te spugen. Als GS er een ludieke actie van maakt heb ik er geen probleem mee.
Kan me de reactie wel begrijpen ja. Kom op, een medewerker van je die zijn werk doet wordt zonder pardon in zijn gezicht gespuugd. Dat ze het wat hard neerzetten, tsja dat is nu eenmaal de stijl van GeenStijl.
Dat geeft hem nog het recht niet om die journalist in zijn gezicht te spugen. Al ben ik idd wel benieuwd of die journalist dan ook iets fysieks bij meneer Olaf heeft gedaan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt in de gaten dat er nogal geknipt is in dat item? Wat dus te denken geeft over wat er in de tussentijd is gebeurd? Waardoor een oordeel niet op alle feiten kan worden gebaseerd?
De stijl van GeenStijl is het neerzetten van homo's als "smerige kutnichten" en het dreigen met een huisbezoek voor het vernielen van eigendom ? Nee, duidelijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tsja actie reactie. Die Olaf begint toch te spugen. Als GS er een ludieke actie van maakt heb ik er geen probleem mee.
[..]
Kan me de reactie wel begrijpen ja. Kom op, een medewerker van je die zijn werk doet wordt zonder pardon in zijn gezicht gespuugd. Dat ze het wat hard neerzetten, tsja dat is nu eenmaal de stijl van GeenStijl.
Bottom line is dat we gewoon niet weten wat er aan vooraf is gegaan. En dat daarom een oordeel vellen voorbarig is. GS - niet bepaald een onbekende in treiterland- knipt niet voor niks, lijkt mij.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat geeft hem nog het recht niet om die journalist in zijn gezicht te spugen. Al ben ik idd wel benieuwd of die journalist dan ook iets fysieks bij meneer Olaf heeft gedaan.
Een bedreiging afgetopt met het prachtige 'smerige kutnicht'. En dat vanwege spugen en een gapend gat aan informatie.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pritt is de hoofdredacteur van GS hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:58 schreef gnaeus het volgende:
[..]
De stijl van GeenStijl is het neerzetten van homo's als "smerige kutnichten" en het dreigen met een huisbezoek voor het vernielen van eigendom ? Nee, duidelijk.
Iets in mij zegt dat dat zelfs voor GeenStijl not done is. Het is ook maar een minkukel van een blogger die het schrijft, niet GeenStijl.
Tsja maar dan nog is het in iemand zijn gezicht spugen enorm kansloos.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bottom line is dat we gewoon niet weten wat er aan vooraf is gegaan. En dat daarom een oordeel vellen voorbarig is. GS - niet bepaald een onbekende in treiterland- knipt niet voor niks, lijkt mij.
Met een playmate naar een gay. Dan weet je dat ze gewoon willen fucken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bottom line is dat we gewoon niet weten wat er aan vooraf is gegaan. En dat daarom een oordeel vellen voorbarig is. GS - niet bepaald een onbekende in treiterland- knipt niet voor niks, lijkt mij.
Persoonlijk wacht ik toch liever de aanleiding af voordat ik een oordeel vel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tsja maar dan nog is het in iemand zijn gezicht spugen enorm kansloos.
Oh, nee dan is iemand in zijn gezicht spugen goed te pratenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met een playmate naar een gay. Dan weet je dat ze gewoon willen fucken.
Welke aanleiding zou jij dan rechtvaardiging vinden voor het spugen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Persoonlijk wacht ik toch liever de aanleiding af voordat ik een oordeel vel.
Waarom zou hij iets fysieks moeten hebben gedaan. Het berochelen van vervelende "journalisten" is enkel toe te juichen. Zouden meer mensen moeten doen aangezien ze toch lak hebben aan vriendelijke verzoeken weg te gaan of op te houden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat geeft hem nog het recht niet om die journalist in zijn gezicht te spugen. Al ben ik idd wel benieuwd of die journalist dan ook iets fysieks bij meneer Olaf heeft gedaan.
Hij had die GS-verslaggever beter de kanker in kunnen rammen inderdaad.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:01 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Oh, nee dan is iemand in zijn gezicht spugen goed te praten
Ik kan weinig redenen verzinnen om deze smerige actie goed te keuren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:47 schreef KoosVogels het volgende:
Eerst maar eens zien waarom die Olaf die Geenstijl-stinkerd in z'n smoel heeft gesnotrocheld.
Jij bent nog triester dan Olaf en GS bij elkaarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij had die GS-verslaggever beter de kanker in kunnen rammen inderdaad.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want geweld is altijdquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach ja, niet iedereen is een gewichtheffer dus je moet wat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:03 schreef Twiitch het volgende:
Serieus, uit wat voor milieu komt iemand die het vol in het gezicht spugen van een ander mens omdat deze irritant is goedkeurt?
Het spugen in iemands gezicht is nooit toe te juichen. Die Olaf schreeuwt moord en brand als hij wordt uitgescholden terwijl hij een man zoent. Als dit overigens op het terrein van de snackbarhouder is geweest vind ik het volkomen terecht dat hij er wat van heeft gezegd. Maar eigenlijk doet hij nu iets wat nog veel erger is. Triest en kansloos figuur die Olaf.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:01 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Waarom zou hij iets fysieks moeten hebben gedaan. Het berochelen van vervelende "journalisten" is enkel toe te juichen. Zouden meer mensen moeten doen aangezien ze toch lak hebben aan vriendelijke verzoeken weg te gaan of op te houden.
Het is enorm kinderlijk te verlangen dat iedereen maar mee moet doen met je treiter en zeur spelletje. "Maar vrijheid van meningsuiting !! boehoe". Hou toch op.
Heb je wat tegen homo's ofzo ?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het spugen in iemands gezicht is nooit toe te juichen. Die Olaf schreeuwt moord en brand als hij wordt uitgescholden terwijl hij een man zoent. Als dit overigens op het terrein van de snackbarhouder is geweest vind ik het volkomen terecht dat hij er wat van heeft gezegd. Maar eigenlijk doet hij nu iets wat nog veel erger is. Triest en kansloos figuur die Olaf.
Nee maar als ik ze zie zoenen in het openbaar kijk ik wel de andere kant op. Overigens vind ik het ook niks als ik een hetero stel uitgebreid zie zoenen in het openbaar.quote:
Kussende stelletjes vind je vies, maar het onderspuwen van iemands woning juich je toe. Ok.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee maar als ik ze zie zoenen in het openbaar kijk ik wel de andere kant op. Overigens vind ik het ook niks als ik een hetero stel uitgebreid zie zoenen in het openbaar.
Jij keurt het in het gezicht spugen van iemand goed.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:09 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Kussende stelletjes vind je vies, maar het onderspuwen van iemands woning juich je toe. Ok.
Ja, maar ik vind kussende stelletjes ook niet storend. Ben je bij de nonnen opgegroeid ?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij keurt het in het gezicht spugen van iemand goed.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:14 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind kussende stelletjes ook niet storend. Ben je bij de nonnen opgegroeid ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |