Je bent de enige die deze vraag stelt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Aan wat voor volk moet ik dan denken?
Zoiets. Ook tekenend dat steeds weer dat ene Poetin-filmpje uit 2014 wordt aangedragen, waar ze zelf ook van hebben toegegeven dat het niet handig was: https://over.nos.nl/nieuw(...)ichtgeving-geenstijlquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:02 schreef gniffie het volgende:
Hoeveel 'leugens' hebben we nu?stuk of 10/20 na meer dan 10 jaar gejank.
Dus als je het niet eens bent met de inhoudelijke agenda van een journalist is geweld toegestaan overigens niet alleen iets wat bij de NOS speelt maar ook bij een wellicht meer rechtse bron van nieuws de Telegraaf echt de logica van jou post ontgaat me volkomen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:55 schreef ExTec het volgende:
Maar dat narratief hoor je natuurlijk niet, van de NOS, nee, die hebben het alleen over mensen die het niet met hun inhoudelijke agenda eens zijn.
Ze hanteren een divibase en reiken maandelijks een divibokaal uit, ze serveerden zwarte piet af als racisme en vervingen in samenwerking met andere vooraanstaande media het woord "blank" door "wit", wat met name kwalijk is vanwege de achterliggende redenering: blank zou staan voor rein en onbeschreven.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:54 schreef Megumi het volgende:
[..]
Extreem links?Is er iemand met een RAF en of Stalin CV profiel aangenomen bij de NOS?
Ja leuk, maar als je even verder kijkt is er niet veel aan de hand.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:42 schreef LXIV het volgende:
https://thekarskenstimes.com/item/666-zwartboek-nosjournaal
Hier de ongelofelijke verzameling van leugens, haat en angstzaaierij van de NOS. Onvoorstelbaar wat daar gebeurt.
Dat wil jij graag lezen in wat ik zeg?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:00 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dus als je het niet eens bent met de inhoudelijke agenda van een journalist is geweld toegestaan
Klopt maar dus is het daarom toegestaan vervolgens de journalisten van de NOS met fysiek geweld te bedreigen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:02 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ze hanteren een divibase en verloten maandelijks een divibokaal, ze serveerden zwarte piet af als racisme en vervingen in samenwerking met andere vooraanstaande media het woord "blank" door "wit", wat met name kwalijk is vanwege de achterliggende redenering: blank zou staan voor rein en onbeschreven.Ken jij ook maar één iemand die betrokken op huidskleur die betekenis of connotatie toekent aan het woord blank? Ik niet hoor.
En je bent zelf blijkbaar te dom om te snappen, dat wat je hier zelf onderschrijft.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:00 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dus als je het niet eens bent met de inhoudelijke agenda van een journalist
Breng je nog wat meer mee dan alleen maar krijsen:quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:04 schreef Megumi het volgende:
[..]
Klopt maar dus is het daarom toegestaan vervolgens de journalisten van de NOS met fysiek geweld te bedreigen?![]()
quote:JIJ HEBT COMMENTAAR OP DE NOS? DAN KEUR JE BLIJKBAAR GEWELD TEGEN HULLIE GOED!
Nee zeker niet, als er sprake is van (dreigen met) fysiek geweld dan is dat het punt vanaf waar ik wel met ze te doen heb. De middelvingers en de scheldpartijen hebben ze meer dan verdiend, al dat verder gaat dan dat vóór het bovengenoemde punt vind ik te ver gaan maar maakt nog niet dat ik medelijden met ze heb.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:04 schreef Megumi het volgende:
[..]
Klopt maar dus is het daarom toegestaan vervolgens de journalisten van de NOS met fysiek geweld te bedreigen?![]()
Overigens zie ik die dreigementen dus niet terug in de citaten uit de OP.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:12 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nou middelvingers en schelden hebben ze verdiend hoor en hoewel de rest inderdaad te ver gaat kan ik geen medelijden met ze hebben. Pas als er geweld tegen personen gebruikt wordt. Vooralsnog zijn die propagandisten zelf een stuk kwalijker én schadelijker bezig.
Ok dus mag ik dus een werknemer van de NOS slaan en spullen van de NOS stuk maken. Omdat de NOS directie wellicht verkeerde beslissingen neemt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat wil jij graag lezen in wat ik zeg?
Ik merk op dat het opperhoofd van het staatsjournaal zich er makkelijk vanaf maakt.
Zijn allemaal mensen die het niet met zijn agenda eens zijn.
Maar inzake wat oa. gebeurde op Kanaleneiland geloof ik dat niet.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:09 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ok dus mag ik dus een werknemer van de NOS slaan en spullen van de NOS stuk maken. Omdat de NOS directie wellicht verkeerde beslissingen neemt.Ik ben blij in elk geval dat de Nationaal Coördinator Terrorisme bestrijding hier ook aandacht voor heeft.
quote:Breng je nog wat meer mee dan alleen maar krijsen:
JIJ HEBT COMMENTAAR OP DE NOS? DAN KEUR JE BLIJKBAAR GEWELD TEGEN HULLIE GOED!
Mijn hoofdletter toets is niet stuk en zelfs uitgeschakeld?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
Breng je nog wat meer mee dan alleen maar krijsen:
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:11 schreef ExTec het volgende:
JIJ HEBT COMMENTAAR OP DE NOS? DAN KEUR JE BLIJKBAAR GEWELD TEGEN HULLIE GOED!
Ook zonder hoofdletters is het enige wat jij te melden hebt over mensen die op- of aanmerkingen op de NOS hebben, dat die blijkbaar geweld gerechtvaardigd vindenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:11 schreef Megumi het volgende:
[..]
Mijn hoofdletter toets is niet stuk en zelfs uitgeschakeld?
Heb ik nergens geschreven trouwens.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ook zonder hoofdletters is het enige wat jij te melden hebt over mensen die op- of aanmerkingen op de NOS hebben, dat die blijkbaar geweld gerechtvaardigd vinden
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:15 schreef Megumi het volgende:
[..]
[
Heb ik nergens geschreven trouwens.Alleen als kritiek op posten die wel een kant op gingen in zo een richting.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:09 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ok dus mag ik dus een werknemer van de NOS slaan en spullen van de NOS stuk maken
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:04 schreef Megumi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:00 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dus als je het niet eens bent met de inhoudelijke agenda van een journalist is geweld toegestaan
Dat zijn allemaal open vragen? Wat is het probleem?quote:
Je verwijt mensen die slechts commentaar hebben dat ze blijkbaar geweld goedpraten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:19 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal open vragen? Wat is het probleem?
Nee ik stel open vragen of geweld gerechtvaardigd is in deze situaties nergens maak ik het persoonlijk of verwijt ik de poster iets. Zou ik ook niet willen krijg dan terecht een ban.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je verwijt mensen die slechts commentaar hebben dat ze blijkbaar geweld goedpraten.
Nee, je verwijt mensen die slechts commentaar hebben dat ze blijkbaar geweld goedpratenquote:
Nee dat doe ik dus helemaal niet vindt ik.. Maar wat is je punt nu precies dan? Dat dus iedereen tegen geweld is binnen dit topic tegen journalisten. Dan heb ik dit topic slecht gelezen en ben dan zeer blij met jou correctie daarop.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, je verwijt mensen die slechts commentaar hebben dat ze blijkbaar geweld goedpraten
Dat niet iedereen die commentaar heeft op de NOS, geweld daarom wel ok vind.quote:
Serieus Koos.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie keurt intimidatie richting Wilders dan goed?
Waar ik dacht ik ook niemand in deze bewoordingen en woordcombinatie van beschuldigd heb. Ik heb geloof ik nergens geschreven dat iemand met kritiek op de NOS geweld standaard OK vind. Maar kan me vergissen en ga daarom maar eens kijken of ik dit allemaal goed gelezen/geschreven heb.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat niet iedereen die commentaar heeft op de NOS, geweld daarom wel ok vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |