abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195662926
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:24 schreef AchJa het volgende:

[..]

Aan wat voor volk moet ik dan denken?
Je bent de enige die deze vraag stelt.

Ik heb volgens mij ook wel eens een bericht gezien van dat de NOS' camera's gestolen en/of beschadigd werden, op kanaleneiland in Utrecht.

Maar dat narratief hoor je natuurlijk niet, van de NOS, nee, die hebben het alleen over mensen die het niet met hun inhoudelijke agenda eens zijn.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_195662950
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:02 schreef gniffie het volgende:
Hoeveel 'leugens' hebben we nu? :D stuk of 10/20 na meer dan 10 jaar gejank.
Zoiets. Ook tekenend dat steeds weer dat ene Poetin-filmpje uit 2014 wordt aangedragen, waar ze zelf ook van hebben toegegeven dat het niet handig was: https://over.nos.nl/nieuw(...)ichtgeving-geenstijl
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
  donderdag 15 oktober 2020 @ 20:58:52 #128
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_195663012
Triest en er is niets dat dit goedpraat. Ook niet dat de NOS niet altijd een goede verslaglegging produceert.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 21:00:42 #129
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195663046
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:55 schreef ExTec het volgende:
Maar dat narratief hoor je natuurlijk niet, van de NOS, nee, die hebben het alleen over mensen die het niet met hun inhoudelijke agenda eens zijn.
Dus als je het niet eens bent met de inhoudelijke agenda van een journalist is geweld toegestaan overigens niet alleen iets wat bij de NOS speelt maar ook bij een wellicht meer rechtse bron van nieuws de Telegraaf echt de logica van jou post ontgaat me volkomen. _O- En is eigenlijk meer diep triest. :'(
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_195663096
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:54 schreef Megumi het volgende:

[..]

Extreem links? _O- Is er iemand met een RAF en of Stalin CV profiel aangenomen bij de NOS?
Ze hanteren een divibase en reiken maandelijks een divibokaal uit, ze serveerden zwarte piet af als racisme en vervingen in samenwerking met andere vooraanstaande media het woord "blank" door "wit", wat met name kwalijk is vanwege de achterliggende redenering: blank zou staan voor rein en onbeschreven. :') Ken jij ook maar één iemand die betrokken op huidskleur die betekenis of connotatie toekent aan het woord blank? Ik niet hoor. :W
pi_195663099
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 18:42 schreef LXIV het volgende:
https://thekarskenstimes.com/item/666-zwartboek-nosjournaal

Hier de ongelofelijke verzameling van leugens, haat en angstzaaierij van de NOS. Onvoorstelbaar wat daar gebeurt.
Ja leuk, maar als je even verder kijkt is er niet veel aan de hand.

https://ombudsman.npo.nl/(...)-is-nog-geen-complot

Voorbeelden van enkele klachten:
https://over.npo.nl/stora(...)man_per_klacht_2.pdf

[ Bericht 6% gewijzigd door Tourniquet op 15-10-2020 21:10:38 ]
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
pi_195663125
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:00 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dus als je het niet eens bent met de inhoudelijke agenda van een journalist is geweld toegestaan
Dat wil jij graag lezen in wat ik zeg? :)

Ik merk op dat het opperhoofd van het staatsjournaal zich er makkelijk vanaf maakt.

Zijn allemaal mensen die het niet met zijn agenda eens zijn.

Maar inzake wat oa. gebeurde op Kanaleneiland geloof ik dat niet.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 21:04:52 #133
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195663144
quote:
14s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:02 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ze hanteren een divibase en verloten maandelijks een divibokaal, ze serveerden zwarte piet af als racisme en vervingen in samenwerking met andere vooraanstaande media het woord "blank" door "wit", wat met name kwalijk is vanwege de achterliggende redenering: blank zou staan voor rein en onbeschreven. :') Ken jij ook maar één iemand die betrokken op huidskleur die betekenis of connotatie toekent aan het woord blank? Ik niet hoor. :W
Klopt maar dus is het daarom toegestaan vervolgens de journalisten van de NOS met fysiek geweld te bedreigen? :W :6
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_195663187
quote:

[..]

Dus als je het niet eens bent met de inhoudelijke agenda van een journalist
En je bent zelf blijkbaar te dom om te snappen, dat wat je hier zelf onderschrijft.

Ik zit sowieso niet te wachten op journaille met "een agenda".

Ze moeten verslag doen van nieuwswaardige feiten, en vooral niet uitleggen wat ik daar van moet denken.
pi_195663215
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:04 schreef Megumi het volgende:

[..]

Klopt maar dus is het daarom toegestaan vervolgens de journalisten van de NOS met fysiek geweld te bedreigen? :W :6
Breng je nog wat meer mee dan alleen maar krijsen:

quote:
JIJ HEBT COMMENTAAR OP DE NOS? DAN KEUR JE BLIJKBAAR GEWELD TEGEN HULLIE GOED! *)
pi_195663244
quote:

[..]

Nee zeker niet, als er sprake is van (dreigen met) fysiek geweld dan is dat het punt vanaf waar ik wel met ze te doen heb. De middelvingers en de scheldpartijen hebben ze meer dan verdiend, al dat verder gaat dan dat vóór het bovengenoemde punt vind ik te ver gaan maar maakt nog niet dat ik medelijden met ze heb.

Zoals gezegd:
quote:
14s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 18:12 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Nou middelvingers en schelden hebben ze verdiend hoor en hoewel de rest inderdaad te ver gaat kan ik geen medelijden met ze hebben. Pas als er geweld tegen personen gebruikt wordt. Vooralsnog zijn die propagandisten zelf een stuk kwalijker én schadelijker bezig.
Overigens zie ik die dreigementen dus niet terug in de citaten uit de OP.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 21:09:39 #137
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195663254
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:04 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dat wil jij graag lezen in wat ik zeg? :)

Ik merk op dat het opperhoofd van het staatsjournaal zich er makkelijk vanaf maakt.

Zijn allemaal mensen die het niet met zijn agenda eens zijn.

Maar inzake wat oa. gebeurde op Kanaleneiland geloof ik dat niet.
Ok dus mag ik dus een werknemer van de NOS slaan en spullen van de NOS stuk maken. Omdat de NOS directie wellicht verkeerde beslissingen neemt. :W Ik ben blij in elk geval dat de Nationaal Coördinator Terrorisme bestrijding hier ook aandacht voor heeft.
pi_195663289
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:09 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ok dus mag ik dus een werknemer van de NOS slaan en spullen van de NOS stuk maken. Omdat de NOS directie wellicht verkeerde beslissingen neemt. :W Ik ben blij in elk geval dat de Nationaal Coördinator Terrorisme bestrijding hier ook aandacht voor heeft.
quote:

JIJ HEBT COMMENTAAR OP DE NOS? DAN KEUR JE BLIJKBAAR GEWELD TEGEN HULLIE GOED! *)
  donderdag 15 oktober 2020 @ 21:11:25 #139
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195663294
quote:
9s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:07 schreef ExTec het volgende:

[..]

[..]

Mijn hoofdletter toets is niet stuk en zelfs uitgeschakeld?

quote:
10s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:11 schreef ExTec het volgende:

pi_195663340
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:11 schreef Megumi het volgende:

[..]

Mijn hoofdletter toets is niet stuk en zelfs uitgeschakeld?
Ook zonder hoofdletters is het enige wat jij te melden hebt over mensen die op- of aanmerkingen op de NOS hebben, dat die blijkbaar geweld gerechtvaardigd vinden :W
  donderdag 15 oktober 2020 @ 21:15:42 #141
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195663397
quote:
10s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:13 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ook zonder hoofdletters is het enige wat jij te melden hebt over mensen die op- of aanmerkingen op de NOS hebben, dat die blijkbaar geweld gerechtvaardigd vinden :W
Heb ik nergens geschreven trouwens. :{w Alleen als kritiek op posten die wel een kant op gingen in zo een richting dat geweld gerechtvaardigd is.
pi_195663439
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:15 schreef Megumi het volgende:

[..]

[
Heb ik nergens geschreven trouwens. :{w Alleen als kritiek op posten die wel een kant op gingen in zo een richting.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:09 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ok dus mag ik dus een werknemer van de NOS slaan en spullen van de NOS stuk maken
quote:

[..]

quote:

[..]

Dus als je het niet eens bent met de inhoudelijke agenda van een journalist is geweld toegestaan
  donderdag 15 oktober 2020 @ 21:19:43 #143
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195663487
quote:
2s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:17 schreef ExTec het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Dat zijn allemaal open vragen? Wat is het probleem?
pi_195663510
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:19 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal open vragen? Wat is het probleem?
Je verwijt mensen die slechts commentaar hebben dat ze blijkbaar geweld goedpraten.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 21:23:53 #145
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195663580
quote:
7s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:20 schreef ExTec het volgende:

[..]

Je verwijt mensen die slechts commentaar hebben dat ze blijkbaar geweld goedpraten.
Nee ik stel open vragen of geweld gerechtvaardigd is in deze situaties nergens maak ik het persoonlijk of verwijt ik de poster iets. Zou ik ook niet willen krijg dan terecht een ban.
pi_195663605
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:23 schreef Megumi het volgende:

[..]

Nee ik stel open vragen
Nee, je verwijt mensen die slechts commentaar hebben dat ze blijkbaar geweld goedpraten ;)
  donderdag 15 oktober 2020 @ 21:27:00 #147
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195663643
quote:
10s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:24 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nee, je verwijt mensen die slechts commentaar hebben dat ze blijkbaar geweld goedpraten ;)
Nee dat doe ik dus helemaal niet vindt ik.. Maar wat is je punt nu precies dan? Dat dus iedereen tegen geweld is binnen dit topic tegen journalisten. Dan heb ik dit topic slecht gelezen en ben dan zeer blij met jou correctie daarop. ^O^ _O_ Ik ga me zelfs opgeven voor een opfris cursus begrijpend lezen dankzij jou post. :*

[ Bericht 9% gewijzigd door Megumi op 15-10-2020 21:35:33 ]
pi_195663833
quote:
14s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:27 schreef Megumi het volgende:
Maar wat is je punt nu precies dan?
Dat niet iedereen die commentaar heeft op de NOS, geweld daarom wel ok vind. :)
pi_195663899
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wie keurt intimidatie richting Wilders dan goed?
Serieus Koos.

Jij weet ook dondersgoed hoe het anti Wilders volk reageert op het gegeven feit dat ie nu al plus 15 jaar doorlopend met de dood bedreigd word.

Dat dit nu ook al zo lang moet duren geeft ook aan dat er vanuit de samenleving zelf weinig animo is om datgene waar te maken waar wij ons zelf allemaal toch zo hard voor maken; intimidatie en het initiëren van geweld kan nooit gerechtvaardigd worden. Nou, dat kan dus wel. Al 15 jaar lang, met gemak, zonder zicht op verbetering.

En nu is de NOS aan de beurt. Onacceptabel dat het gebeurt. Maar ik zie te vaak dat mensen die zich hier ook afkeurend over uitlaten, met geen woord reppen over een politicus die al 15 jaar niet meer in vrijheid kan leven.

Wat te meer, scan reacties van anti Wilders figuren op Social media en de "ja, hij maakt het er zelf naar, de "racist" (vul elk ander voor de hand liggend scheldwoord, gebaseerd op een bubbel van leugens, hier maar in)" vliegen je om de oren.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 21:40:49 #150
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195663953
quote:
7s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:36 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dat niet iedereen die commentaar heeft op de NOS, geweld daarom wel ok vind. :)
Waar ik dacht ik ook niemand in deze bewoordingen en woordcombinatie van beschuldigd heb. Ik heb geloof ik nergens geschreven dat iemand met kritiek op de NOS geweld standaard OK vind. Maar kan me vergissen en ga daarom maar eens kijken of ik dit allemaal goed gelezen/geschreven heb. :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')