chufi en DJMO doen het.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
HIJ DOET HET GEWOON WEER! HAAGSGOD
Boeit ze niet joh we rotte wel lut en zeggen niks over mondkapje. Dat alcohol en drugs laat me nog koud eigenlijk
,maar weer onduidelijk. Gvd leren ze dan niks ik wel in die 1 uur al die hun er fucking 4 weken over doe. Verbied het dan of niet.
En mondkapjeje, Naja nut of niet is niet zo veel moeite maar zou het niet overal willen lopen. Maar in winkels no [problem wmb enzo. Maar wel met de aanmerking dat ik denk dat het niet heel veel geeft allemaal want je besmet mensen niet daar waar je met mondkapje ben. Maar ok moeten hjele dure wetenschappers nog maaaaaaaanden over rekenen. Ik geef het reseltaat nou voor een tonnetje ofzo in euro ipv van 40.000 aan aan onderzoek Gvd Daar woirdt ik zo pissed om En als je nou zou zeggen het klopt dan wat hun zeggen nou blijk t al twee keer niet. Dus 25% ,okmijn kans is en was al beter want zei dit al eerder.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:15 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zo ben ik dan ook wel weer he![]()
![]()
We zijn redelijk voorspelbaar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
was je ervan op de hoogte ja ?![]()
Gaat me nog wel lukken![]()
MAAR DAN MOET JIJ WEL DE LAPO PAKKEN!Zonder wrijving geen glans![]()
Ja maar ik ga nou liever niet op vakantiequote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:14 schreef K.Indertent het volgende:
Tijd om je biezen te pakken maat.![]()
![]()
Kloontjes hequote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:16 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
We zijn redelijk voorspelbaar.![]()
![]()
Nou was klein beetje ruzie vannacht met mij. En niet erg hoor en is al klaar maar wil het nog ff noemen voor de rest wel zodat niet meer doen enzo?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:16 schreef m1st1g het volgende:
https://www.ad.nl/show/mi(...)-miniserie~ada33618/
![]()
![]()
Godenserie was dat.
Alleen het laatste seizoen heeft mij zeer verdrietig gemaakt.Zonder wrijving geen glans![]()
M1st1gquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:16 schreef m1st1g het volgende:
https://www.ad.nl/show/mi(...)-miniserie~ada33618/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chef-kok extraordinaire![]()
![]()
Laatste aflevering was kut.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]Godenserie was dat.
Alleen het laatste seizoen heeft mij zeer verdrietig gemaakt.![]()
Mogguh fris zure dame.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
M1st1g![]()
![]()
![]()
![]()
Chef-kok extraordinaire![]()
![]()
Dat willen we niet hebben neequote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:17 schreef K.Indertent het volgende:
Zou zonde zijn als je een risico zou worden.![]()
![]()
Dan moet er het één en ander worden uitgesloten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat willen we niet hebben nee![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:20 schreef m1st1g het volgende:
Wat zijn er een hoop punten gehaaldb vannacht
Van mij ook.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:20 schreef Justin_Case het volgende:
Dexter is denk ik wel een van mijn favoriete series geweest![]()
Echt? Ik vond how to get away with murder nou echt goed.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:20 schreef Justin_Case het volgende:
Dexter is denk ik wel een van mijn favoriete series geweest![]()
Daar moet ik nog steeds eens aan beginnen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:21 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Echt? Ik vond how to get away with murder nou echt goed.
Wel ideale periode nu.Zonder wrijving geen glans![]()
Ja laat ik mijn biezen dus maar niet pakken!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:19 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dan moet er het één en ander worden uitgesloten.![]()
DT hielp wel mee met verzamelen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je doet het best goed met punten scoren.![]()
Je bent al halverwege![]()
![]()
Jammer.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja laat ik mijn biezen dus maar niet pakken!Zonder wrijving geen glans![]()
No time is ever the right time.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:21 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Daar moet ik nog steeds eens aan beginnen.
Wel ideale periode nu.![]()
Wijze uitspraak. Zoals verwacht.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:22 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
No time is ever the right time.Zonder wrijving geen glans![]()
Zou leuk zijn als je over de 10k Posts hebt en onder de 1000 punten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:20 schreef m1st1g het volgende:
Wat zijn er een hoop punten gehaaldb vannacht![]()
Niemand die dat ooit nog gaat lukken denk ik.![]()
Tenzij het komende maanden zo druk blijft.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je over de 10k Posts hebt en onder de 1000 punten.![]()
Niemand die dat ooit nog gaat lukken denk ik.Zonder wrijving geen glans![]()
Maar goed. Beter tijdens de kwalificatie dan tijdens de finale. Dusssss...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wijze uitspraak. Zoals verwacht.![]()
Heb jij cobra kai gekeken?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:23 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Maar goed. Beter tijdens de kwalificatie dan tijdens de finale. Dusssss...Zonder wrijving geen glans![]()
Nee joh, normaal is het qua assortiment aan vleesproducten een boutlandquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bizon vlees Heb k nooit eerder van gehoord. Lekker apart![]()
Maar het is dus gwn iets wat je daar bij elke goede slager kan krijgen ?
Zelfgemaakte burgers zijn wel altijd
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Waar what the hell Hahahadat zpoets beter kan snapt hopelijk iedereen. Maarja maakt niet uit
Gewoon verder
Do what you love, love what you do!![]()
Had jij hem weer eens gepakt ?quote:![]()
Netjes![]()
Was november ook niet de maand dat je met @Nattekat aan het strijden was ?![]()
Het waren gehaktballen maar die heb ik mooi fijn platgedruktquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je beter gehaktballen van maken.
[ afbeelding ]
ONZ / [GBF] [Paint] Gehaktballen, overal en nergens.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Volgens mij ook jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Had jij hem weer eens gepakt ?![]()
Netjes![]()
Was november ook niet de maand dat je met @:nattekat aan het strijden was ?Zonder wrijving geen glans![]()
Die 10000 ga ik wel redden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je over de 10k Posts hebt en onder de 1000 punten.![]()
Niemand die dat ooit nog gaat lukken denk ik.![]()
Eensch. En Debra is gewoon een lekkerwijfquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De manier waarop hij een verhaal bij een plaats delict maakt.Zonder wrijving geen glans![]()
Nu je het over een cobra hebt. Weet je dat er slangen zijn die als voer dienen voor roofvogels?quote:![]()
het is nu oktober hequote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel leuk dat hij hem dan alsnog in november wint![]()
TeamWaterpoloZonder wrijving geen glans![]()
Dat zou ik moeten nakijken. Weet ikeerlijk niet meer.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Had jij hem weer eens gepakt ?![]()
Netjes![]()
Was november ook niet de maand dat je met @:nattekat aan het strijden was ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Karate voor vogelsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:25 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nu je het over een cobra hebt. Weet je dat er slangen zijn die als voer dienen voor roofvogels?
Die heeft een bepaalde uitstraling die ik zeker kan waarderen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:25 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Eensch. En Debra is gewoon een lekkerwijf![]()
Als iedereen straks thuis zit opgesloten vanwege een lockdown is dat wel een heel reeële kansquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Tenzij het komende maanden zo druk blijft.![]()
Limonde of toch thee nu voor mij? Heb best wel beetje droge strot /corona denkDo what you love, love what you do!![]()
Ik ben alvast begonnen, goed?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als iedereen straks thuis zit opgesloten vanwege een lockdown is dat wel een heel reeële kans
Al moet ik volgende week wel iedere dag op pad.
This cellblock is on lockdown!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als iedereen straks thuis zit opgesloten vanwege een lockdown is dat wel een heel reeële kans![]()
Njah had zomaar gekundquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee joh, normaal is het qua assortiment aan vleesproducten een boutland![]()
Eet je er dan ook minder vlees ?![]()
Volgende mij was hetquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel leuk dat hij hem dan alsnog in november wint![]()
TeamWaterpolo
Seizoen 14: Nattekat![]()
Denk wel dat je over de voorspelde magische grens van 500 gaatquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zit al op bijna 5600 moet dus te doen zijnZonder wrijving geen glans![]()
looooooooooooooooooooooolquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Njah had zomaar gekund![]()
Eet je er dan ook minder vlees ?
Ik ben een carnivoor
Je deed gisteren dus niet mee met het aftellen naar de sluiting van horecaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ben alvast begonnen, goed?
Al moet ik volgende week wel iedere dag op pad.![]()
Harde werker door weer, wind en het leed dat Corona heet![]()
![]()
nee tuurlijk doe ik daar niet aan meequote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je deed gisteren dus niet mee met het aftellen naar de sluiting van horeca![]()
Harde werker door weer, wind en het leed dat Corona heetZonder wrijving geen glans![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Dan moet de rest flink blijven posten zodat dat niet gebeurdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:32 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Denk wel dat je over de voorspelde magische grens van 500 gaat![]()
Waar is haags als je hem nodig hebtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan moet de rest flink blijven posten zodat dat niet gebeurdZonder wrijving geen glans![]()
Ow ja al doelde ik op jullie eerste strijd. Want die werd toch pas Op de laatste dag beslist.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Volgende mij was het
Seizoen 14: Nattekat
Die van seizoen 14 ook laatste dag maar dan met @Grrrrrrrr![]()
Ja. Knijpt er zo tussenuit.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waar is haags als je hem nodig hebt![]()
![]()
En wij hadden ook strijdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja al doelde ik op jullie eerste strijd. Want die werd toch pas Op de laatste dag beslist.
Die van seizoen 14 ook laatste dag maar dan met @:grrrrrrrr
Ja ik denk het ook. Mits het zo druk blijft danquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zit al op bijna 5600 moet dus te doen zijnen jij genoeg blijft mee posten/ bolken
![]()
Het is met @Nattekat altijd last minute .quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja al doelde ik op jullie eerste strijd. Want die werd toch pas Op de laatste dag beslist.
Die van seizoen 14 ook laatste dag maar dan met @:grrrrrrrr![]()
![]()
Hahaha dat is wel een heeeeeeel uitgestrekte lolquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:33 schreef Dven het volgende:
[..]
loooooooooooooooooooooool
Ik ben een carnivoor![]()
Zo erg ja?Je zou dan zo in Amerika kunnen wonen
zijn ook echte vleeseters
![]()
Zover ik nu kan inschatten heb ik heel de maand nog tijd om genoeg te bolken en postenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik denk het ook. Mits het zo druk blijft danen jij genoeg blijft mee posten/ bolken
![]()
Weet ikquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:33 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
nee tuurlijk doe ik daar niet aan meewas maar een grapje HAAHSIE
![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Snap er niets van. Was toch wel een aardige gozer.
Moet zeggen want dit komt ut duitsland Moet ff de tegen herten ruggengraad er nog uitweken, Maar smaakt prima eigenlijk wel. Nooit echt gehaald Maar prima lapjes hoorOf noja flie moet ik het noemen denk met gragten erin Gehehe
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: