Volgens mij ook jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Had jij hem weer eens gepakt ?![]()
Netjes![]()
Was november ook niet de maand dat je met @:nattekat aan het strijden was ?
Die 10000 ga ik wel redden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je over de 10k Posts hebt en onder de 1000 punten.![]()
Niemand die dat ooit nog gaat lukken denk ik.
Eensch. En Debra is gewoon een lekkerwijfquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De manier waarop hij een verhaal bij een plaats delict maakt.
Nu je het over een cobra hebt. Weet je dat er slangen zijn die als voer dienen voor roofvogels?quote:
het is nu oktober hequote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel leuk dat hij hem dan alsnog in november wint![]()
TeamWaterpolo
Dat zou ik moeten nakijken. Weet ikeerlijk niet meer.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Had jij hem weer eens gepakt ?![]()
Netjes![]()
Was november ook niet de maand dat je met @:nattekat aan het strijden was ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karate voor vogelsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:25 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nu je het over een cobra hebt. Weet je dat er slangen zijn die als voer dienen voor roofvogels?
Die heeft een bepaalde uitstraling die ik zeker kan waarderen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:25 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Eensch. En Debra is gewoon een lekkerwijf
Als iedereen straks thuis zit opgesloten vanwege een lockdown is dat wel een heel reeële kansquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Tenzij het komende maanden zo druk blijft.
Ik ben alvast begonnen, goed?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als iedereen straks thuis zit opgesloten vanwege een lockdown is dat wel een heel reeële kans
This cellblock is on lockdown!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als iedereen straks thuis zit opgesloten vanwege een lockdown is dat wel een heel reeële kans
Njah had zomaar gekundquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee joh, normaal is het qua assortiment aan vleesproducten een boutland
Volgende mij was hetquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel leuk dat hij hem dan alsnog in november wint![]()
TeamWaterpolo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |