Dat willen we niet hebben neequote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:17 schreef K.Indertent het volgende:
Zou zonde zijn als je een risico zou worden.
Dan moet er het één en ander worden uitgesloten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat willen we niet hebben nee
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:20 schreef m1st1g het volgende:
Wat zijn er een hoop punten gehaaldb vannacht
Van mij ook.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:20 schreef Justin_Case het volgende:
Dexter is denk ik wel een van mijn favoriete series geweest
Echt? Ik vond how to get away with murder nou echt goed.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:20 schreef Justin_Case het volgende:
Dexter is denk ik wel een van mijn favoriete series geweest
Daar moet ik nog steeds eens aan beginnen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:21 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Echt? Ik vond how to get away with murder nou echt goed.
Ja laat ik mijn biezen dus maar niet pakken!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:19 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dan moet er het één en ander worden uitgesloten.
DT hielp wel mee met verzamelen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je doet het best goed met punten scoren.![]()
Je bent al halverwege
Jammer.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja laat ik mijn biezen dus maar niet pakken!
No time is ever the right time.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:21 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Daar moet ik nog steeds eens aan beginnen.
Wel ideale periode nu.
Wijze uitspraak. Zoals verwacht.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:22 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
No time is ever the right time.
Zou leuk zijn als je over de 10k Posts hebt en onder de 1000 punten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:20 schreef m1st1g het volgende:
Wat zijn er een hoop punten gehaaldb vannacht
Tenzij het komende maanden zo druk blijft.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je over de 10k Posts hebt en onder de 1000 punten.![]()
Niemand die dat ooit nog gaat lukken denk ik.
Maar goed. Beter tijdens de kwalificatie dan tijdens de finale. Dusssss...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wijze uitspraak. Zoals verwacht.
Heb jij cobra kai gekeken?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:23 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Maar goed. Beter tijdens de kwalificatie dan tijdens de finale. Dusssss...
Nee joh, normaal is het qua assortiment aan vleesproducten een boutlandquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bizon vlees Heb k nooit eerder van gehoord. Lekker apart![]()
Maar het is dus gwn iets wat je daar bij elke goede slager kan krijgen ?
Zelfgemaakte burgers zijn wel altijd
Had jij hem weer eens gepakt ?quote:
Het waren gehaktballen maar die heb ik mooi fijn platgedruktquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je beter gehaktballen van maken.
[ afbeelding ]
ONZ / [GBF] [Paint] Gehaktballen, overal en nergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |