Ff serieusquote:Het ministerie van Volksgezondheid (VWS) heeft in de afgelopen maanden veel te weinig ziekenhuisopnames van coronapatiënten gemeld, blijkt uit onderzoek van NU.nl. Het ministerie is daarom overgestapt op een nieuwe bron voor het aantal dagelijkse ziekenhuisopnames in het coronadashboard van de Rijksoverheid. Het gevolg is dat het aantal dagelijkse ziekenhuisopnames woensdag in één klap ruim is verdubbeld ten opzichte van dinsdag.
Jaaaaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:50 schreef jerney het volgende:
[..]
Onze liefde is sterk genoeg, Liefmoentuh!
Ook al ben je soms een beetje raar. Met je prik fetisj
Wanneer je zo knap bent als ikquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
't Is moeilijk bescheiden te blijven.....
Neh niet waar En dat weet jijquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook een heel naar persoon.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
En ik hou hoop dat wij ooit ook samen een blikje fris delen![]()
[ afbeelding ]
oke oke goedemorgenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow dan is het geen probleem tochOver het laminaat kan het prima
@:maanvis ga eens wat harder werken om bij jerney te komen!! Jij flierefluiter!!
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Midgies?
Zijn dat midgets ?dat zijn kleine mensen jerney
Ja klopt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Neh niet waar En dat weet jij
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:53 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat doen ze ook.Ze willen je breken. Wacht gewoon tot ik slaap en prik me in m’n been ofzo, lijers.
Bizon vlees Heb k nooit eerder van gehoord. Lekker apartquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Uitstekend. Dag nadien zelf paardenburgers gemaakt. En gisteren bizonburgers
Ik heb ook deet voor als ik lekker alleen wil slapen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]jij moet in de muggenperiode vaker je vriend uitnodigen. Dan heb je er geen last meer van
Haha ja deet hij dat ook maar eens.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb ook deet voor als ik lekker alleen wil slapen.
En ze zijn wakker 24/7.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar dat is dan weer wel handig !!
Ook weer waar, ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Paul komt net als een wervelwind dit topic binnen.
Ow die ken ik niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja bijna! Hele kleine mugjes.. hun prikje doet niet zo heel veel pijn, maar het irritante is dat ze met een hele zwerm op je oor gaan zitten
En dan wapperen.. en dan gemoedelijk uitgelachen worden door wat Schotten.
Kun je beter gehaktballen van maken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Uitstekend. Dag nadien zelf paardenburgers gemaakt. En gisteren bizonburgers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |