Dan heb je het goed. Vervloekte beestjesquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waar ik woon heb ik niet zoveel last van muggen eigenlijk. Zal wel door de zee komen of zo, geen idee. Maar moet mijn best doen om er minstens 1 waar te nemen iedere zomer.
Denk dat ik dat geluid als wekker op mijn telefoon ga instellen. En dan zo tyfus hard dat het hele huis meteen wakker is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan heb je het goed. Vervloekte beestjes![]()
Het prikken is niet eens het ergste. Maar dat gezoem terwijl je probeert te slapen
De wind heeft er ook wel iets mee te maken. Op Orkney heb je bijna nooit last van midgies... totdat ze wind opeens toch eens gaat liggen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waar ik woon heb ik niet zoveel last van muggen eigenlijk. Zal wel door de zee komen of zo, geen idee. Maar moet mijn best doen om er minstens 1 waar te nemen iedere zomer.
Ja goeie dat, echt welquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Denk dat ik dat geluid als wekker op mijn telefoon ga instellen. En dan zo tyfus hard dat het hele huis meteen wakker is.
Ja dat ja!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan heb je het goed. Vervloekte beestjes![]()
Het prikken is niet eens het ergste. Maar dat gezoem terwijl je probeert te slapen
Jij vraagt het ook aan het gebouw zekerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Denk dat ik dat geluid als wekker op mijn telefoon ga instellen. En dan zo tyfus hard dat het hele huis meteen wakker is.
Oh die beesten zijn echt goorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:46 schreef jerney het volgende:
[..]
De wind heeft er ook wel iets mee te maken. Op Orkney heb je bijna nooit last van midgies... totdat ze wind opeens toch eens gaat liggen.Hoe kan dat nou? Waar leven ze de rest van de tijd van? Zitten ze lekker warm in de schapenvachtjes? Zoveel vragen.
Niks waardquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oh die beesten zijn echt goor
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:44 schreef jerney het volgende:
[..]
In het begin wel ja, was heerlijk! Maar toen maakten ze een inhaalslag
InderdaadWas zijn pitch ook zo’n beetje
Neeee huuu! Prik op je tongwtf
Ja, 1 van de weinige insecten waar ik voor ga lopen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:45 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Wespen is pas erg, vooral een nest op je balkon zoals ik vd zomer
Onze liefde is sterk genoeg, Liefmoentuh!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ik voel ons weer uit elkaar groeien.
Prik is lekkerWel met mate maar ik zal dat niet snel opgeven. Eerder koffie dan
Lekker manquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:49 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Eén in je slaapkamer en het is klaar pff
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja klopt, net niet wakker genoeg om op te staan danquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Lekker man
Dat je in de ochtend helemaal temmes wordt van dat gezoem en dat je dan jezelf voor je harses slaat omdat je denkt dat er echt een mug zit
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook een heel naar persoon.
En je ogen in je rug hebt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als het maar niet mierzoet is
@dud0r ouwe pikkenlikkerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zou zo een dud0r-uitspraak kunnen zijn!
Vreselijk arrogant krijg ik vaker terug. Daar moet ik wel iets mee denk ik. Valt namelijk niet mee om de beste te zijn.quote:
Of in je oor, ook wel gehad.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
en het lijkt altijd alsof ze vlak naast je oren aan het vliegen zijn met dat gezzzzzoem
Dat doen ze ook.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
en het lijkt altijd alsof ze vlak naast je oren aan het vliegen zijn met dat gezzzzzoem
Ik had net ook een flinke stijging.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik doe geen gok meer. Te onvoorspelbaar. Die lichte daling van gister kan zomaar ineens betekenen dat we vandaag een flinke stijging krijgen.
Midgies?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:46 schreef jerney het volgende:
[..]
De wind heeft er ook wel iets mee te maken. Op Orkney heb je bijna nooit last van midgies... totdat ze wind opeens toch eens gaat liggen.Hoe kan dat nou? Waar leven ze de rest van de tijd van? Zitten ze lekker warm in de schapenvachtjes? Zoveel vragen.
Ben 1x onder mijn oog gestoken. Kon zo solliciteren als figurant in een film over Tsjernobyl.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:53 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat doen ze ook.Ze willen je breken. Wacht gewoon tot ik slaap en prik me in m’n been ofzo, lijers.
Uitstekend. Dag nadien zelf paardenburgers gemaakt. En gisteren bizonburgersquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey hooligan
Hoe was het broodje paardenvlees
Vraag je mij nu of ik wil gokken wanneer het weer daalt terwijl je weet dat je last hebt van een priapisme?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had net ook een flinke stijging.
Zoals je normaal al gecast kan worden als jood in Auschwitz?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ben 1x onder mijn oog gestoken. Kon zo solliciteren als figurant in een film over Tsjernobyl.
Ja bijna! Hele kleine mugjes.. hun prikje doet niet zo heel veel pijn, maar het irritante is dat ze met een hele zwerm op je oor gaan zittenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Midgies?
Zijn dat midgets ?dat zijn kleine mensen jerney
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals je normaal al gecast kan worden als jood in Auschwitz?
't Is moeilijk bescheiden te blijven.....quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:53 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vreselijk arrogant krijg ik vaker terug. Daar moet ik wel iets mee denk ik. Valt namelijk niet mee om de beste te zijn.
Oh ocharme! Over bolk op je oog gesprokenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ben 1x onder mijn oog gestoken. Kon zo solliciteren als figurant in een film over Tsjernobyl.
Spaans (kr)haagjequote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:55 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vraag je mij nu of ik wil gokken wanneer het weer daalt terwijl je weet dat je last hebt van een priapisme?
Kutjong
Ff serieusquote:Het ministerie van Volksgezondheid (VWS) heeft in de afgelopen maanden veel te weinig ziekenhuisopnames van coronapatiënten gemeld, blijkt uit onderzoek van NU.nl. Het ministerie is daarom overgestapt op een nieuwe bron voor het aantal dagelijkse ziekenhuisopnames in het coronadashboard van de Rijksoverheid. Het gevolg is dat het aantal dagelijkse ziekenhuisopnames woensdag in één klap ruim is verdubbeld ten opzichte van dinsdag.
Jaaaaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:50 schreef jerney het volgende:
[..]
Onze liefde is sterk genoeg, Liefmoentuh!
Ook al ben je soms een beetje raar. Met je prik fetisj
Wanneer je zo knap bent als ikquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
't Is moeilijk bescheiden te blijven.....
Neh niet waar En dat weet jijquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook een heel naar persoon.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
En ik hou hoop dat wij ooit ook samen een blikje fris delen![]()
[ afbeelding ]
oke oke goedemorgenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow dan is het geen probleem tochOver het laminaat kan het prima
@:maanvis ga eens wat harder werken om bij jerney te komen!! Jij flierefluiter!!
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Midgies?
Zijn dat midgets ?dat zijn kleine mensen jerney
Ja klopt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Neh niet waar En dat weet jij
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:53 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat doen ze ook.Ze willen je breken. Wacht gewoon tot ik slaap en prik me in m’n been ofzo, lijers.
Bizon vlees Heb k nooit eerder van gehoord. Lekker apartquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Uitstekend. Dag nadien zelf paardenburgers gemaakt. En gisteren bizonburgers
Ik heb ook deet voor als ik lekker alleen wil slapen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]jij moet in de muggenperiode vaker je vriend uitnodigen. Dan heb je er geen last meer van
Haha ja deet hij dat ook maar eens.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb ook deet voor als ik lekker alleen wil slapen.
En ze zijn wakker 24/7.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar dat is dan weer wel handig !!
Ook weer waar, ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Paul komt net als een wervelwind dit topic binnen.
Ow die ken ik niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja bijna! Hele kleine mugjes.. hun prikje doet niet zo heel veel pijn, maar het irritante is dat ze met een hele zwerm op je oor gaan zitten
En dan wapperen.. en dan gemoedelijk uitgelachen worden door wat Schotten.
Kun je beter gehaktballen van maken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Uitstekend. Dag nadien zelf paardenburgers gemaakt. En gisteren bizonburgers
Ahwquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:58 schreef jerney het volgende:
[..]![]()
Als we hem een dagje laten staan, zal ik me vermannen uit liefde voor jou![]()
De zon schijnt. Voor zover het weer.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:08 schreef kree het volgende:
Nou was er niet weer mijn weer? Op nieuws. Tuurlijk niet want moest nog door de sensuur. Zweer het je zo gaat het.
quote:
Serieus ?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:09 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
@:mortaxx denkt nu nog steeds dat wij kloons zijn van elkaar.
LOL.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet leuk! Ik heb slaap en rust nodig
Dat jij een kloontje van Paul bent?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:09 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
@:mortaxx denkt nu nog steeds dat wij kloons zijn van elkaar.
Iedereen is doodcoronaquote:
Ja dan wel. Maar hier nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]Is gewoon van imgur.
En als je hier op klikt? ONZ / [GBF] [Paint] Gehaktballen, overal en nergens.
Ik niet niemand niet ofzo. Ik weet niet de konsekwensies zijn voor niemand nog uit te leggen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet leuk! Ik heb slaap en rust nodig
Klopt. Maar dat komt door zijn wachtwoord: Utrechtiskutquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat jij een kloontje van Paul bent?
Duh, da's toch iedereen allang duidelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |