's avonds met een muziekje aan, glaasje erbij.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:34 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nee zeker niet goen, maar in de wintermaanden wel lekker als je van buiten komt
Eens.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:34 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nee zeker niet goen, maar in de wintermaanden wel lekker als je van buiten komt
Ow prikken ze jou ook al zo ergquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb het op alle mogelijke manieren geprobeerd, maar heb die brol opgegeven.
Ok!Misschien laten de muggen me dan ook eindelijk met rust
Je hebt gewoon lekker bloedquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow prikken ze jou ook al zo erg![]()
Bij mij gwn terwijl ik tv aan het kijken ben![]()
Dan geen koffiegenoeg andere drankjes
ervaring?quote:
Ook maar nie teveelquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
's avonds met een muziekje aan, glaasje erbij.
Dan ik het echt lekker ff 2 dopjes whiskey en de kachel aanquote:
Dat is toch genieten manquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:36 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ook maar nie teveel
[..]
Dan ik het echt lekker ff 2 dopjes whiskey en de kachel aan
nee 1 a 2 glaasjes en dan vind ik het wel weer genoegquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:36 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ook maar nie teveel
[..]
Dan ik het echt lekker ff 2 dopjes whiskey en de kachel aan
Ik maak liever geen kennis met de tijgermugquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bah bloedmaar leuk om te horen dat de muggen er in ieder geval meer van genieten
Als ik in bad ga tik ik vaak wel wat bacootjes achterover.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee 1 a 2 glaasjes en dan vind ik het wel weer genoeg
jij beft gewoon tijdens de maandelijkse stortvloed. Tot het over borst stroomtquote:
Dat dusquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee 1 a 2 glaasjes en dan vind ik het wel weer genoeg
Jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow prikken ze jou ook al zo erg![]()
Bij mij gwn terwijl ik tv aan het kijken ben![]()
Dan geen koffiegenoeg andere drankjes
@Chia gaarne actie ondernemen op bovenstaande. Verhoogde beveiliging is gewenst.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zullen zien als ik hem ontvoerd hebDan zet k hem gelijk op zijn plaats neer! En dat is niet boven maar beneden
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik maak liever geen kennis met de tijgermug
Ja precies, dan blijft het ook nog lekker en zuip je niet om het zuipen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:37 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zekers, maar ook niet meer. Anders lam. Maar dan heb je er ook echt wat aan ff 2
Zou je die herkennen als je hem zag dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik maak liever geen kennis met de tijgermug
Geilquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij beft gewoon tijdens de maandelijkse stortvloed. Tot het over borst stroomt
Beffen is opzich niks mis mee nee.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij beft gewoon tijdens de maandelijkse stortvloed. Tot het over borst stroomt
Ik herken de tijgermug uit duizenden. Typerend kenmerk van de tijgermug is dat eh... Ja... tsjaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zou je die herkennen als je hem zag dan?
Meestal vermoord je een mug gelijk toch
Meer dan 2 glaasjes whiskey resulteert sowieso in een black-outquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:39 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja precies, dan blijft het ook nog lekker en zuip je niet om het zuipen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Beffen is opzich niks mis mee nee.
Dit jaar wel minder last van muggen gehad.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:38 schreef jerney het volgende:
[..]
JaOok al wanneer ik nog lekker aan het netflixen ben
Behalve als mijn date er is, want hem vinden ze nóg lekkerder
Ja precies! Water!en kruidenwater
en booze
Dat was het.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:41 schreef jerney het volgende:
[..]
Meer dan 2 glaasjes whiskey resulteert sowieso in een black-out
quote:
Niet tijdens de offer periodequote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Beffen is opzich niks mis mee nee.
Dank jequote:
Man man man.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:41 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONZ / [PAINT] Johan Derksen #2
Dat je hem gelijk dood plet net als ieder andere mugquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik herken de tijgermug uit duizenden. Typerend kenmerk van de tijgermug is dat eh... Ja... tsja
Waar ik woon heb ik niet zoveel last van muggen eigenlijk. Zal wel door de zee komen of zo, geen idee. Maar moet mijn best doen om er minstens 1 waar te nemen iedere zomer.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat je hem gelijk dood plet net als ieder andere mug
Nu geen last meer van gelukkigquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat je hem gelijk dood plet net als ieder andere mug
In het begin wel ja, was heerlijk! Maar toen maakten ze een inhaalslagquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dit jaar wel minder last van muggen gehad.![]()
Liever hij dan jij![]()
Noooit iets van fris ?Sprite
Dus je hebt geen tongpiercing?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:44 schreef jerney het volgende:
[..]
In het begin wel ja, was heerlijk! Maar toen maakten ze een inhaalslag
InderdaadWas zijn pitch ook zo’n beetje
Neeee huuu! Prik op je tongwtf
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:44 schreef jerney het volgende:
[..]
In het begin wel ja, was heerlijk! Maar toen maakten ze een inhaalslag
InderdaadWas zijn pitch ook zo’n beetje
Neeee huuu! Prik op je tongwtf
Als het moet jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Doe ik niet. Ze is al zoet van zichzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |