's avonds met een muziekje aan, glaasje erbij.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:34 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nee zeker niet goen, maar in de wintermaanden wel lekker als je van buiten komt
Eens.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:34 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nee zeker niet goen, maar in de wintermaanden wel lekker als je van buiten komt
Ow prikken ze jou ook al zo ergquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb het op alle mogelijke manieren geprobeerd, maar heb die brol opgegeven.
Ok!Misschien laten de muggen me dan ook eindelijk met rust
Je hebt gewoon lekker bloedquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow prikken ze jou ook al zo erg![]()
Bij mij gwn terwijl ik tv aan het kijken ben![]()
Dan geen koffiegenoeg andere drankjes
ervaring?quote:
Ook maar nie teveelquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
's avonds met een muziekje aan, glaasje erbij.
Dan ik het echt lekker ff 2 dopjes whiskey en de kachel aanquote:
Dat is toch genieten manquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:36 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ook maar nie teveel
[..]
Dan ik het echt lekker ff 2 dopjes whiskey en de kachel aan
nee 1 a 2 glaasjes en dan vind ik het wel weer genoegquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:36 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ook maar nie teveel
[..]
Dan ik het echt lekker ff 2 dopjes whiskey en de kachel aan
Ik maak liever geen kennis met de tijgermugquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bah bloedmaar leuk om te horen dat de muggen er in ieder geval meer van genieten
Als ik in bad ga tik ik vaak wel wat bacootjes achterover.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee 1 a 2 glaasjes en dan vind ik het wel weer genoeg
jij beft gewoon tijdens de maandelijkse stortvloed. Tot het over borst stroomtquote:
Dat dusquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee 1 a 2 glaasjes en dan vind ik het wel weer genoeg
Jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow prikken ze jou ook al zo erg![]()
Bij mij gwn terwijl ik tv aan het kijken ben![]()
Dan geen koffiegenoeg andere drankjes
@Chia gaarne actie ondernemen op bovenstaande. Verhoogde beveiliging is gewenst.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zullen zien als ik hem ontvoerd hebDan zet k hem gelijk op zijn plaats neer! En dat is niet boven maar beneden
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik maak liever geen kennis met de tijgermug
Ja precies, dan blijft het ook nog lekker en zuip je niet om het zuipen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:37 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zekers, maar ook niet meer. Anders lam. Maar dan heb je er ook echt wat aan ff 2
Zou je die herkennen als je hem zag dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik maak liever geen kennis met de tijgermug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |