Dan heb je het goed. Vervloekte beestjesquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waar ik woon heb ik niet zoveel last van muggen eigenlijk. Zal wel door de zee komen of zo, geen idee. Maar moet mijn best doen om er minstens 1 waar te nemen iedere zomer.
Denk dat ik dat geluid als wekker op mijn telefoon ga instellen. En dan zo tyfus hard dat het hele huis meteen wakker is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan heb je het goed. Vervloekte beestjes![]()
Het prikken is niet eens het ergste. Maar dat gezoem terwijl je probeert te slapen
De wind heeft er ook wel iets mee te maken. Op Orkney heb je bijna nooit last van midgies... totdat ze wind opeens toch eens gaat liggen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waar ik woon heb ik niet zoveel last van muggen eigenlijk. Zal wel door de zee komen of zo, geen idee. Maar moet mijn best doen om er minstens 1 waar te nemen iedere zomer.
Ja goeie dat, echt welquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Denk dat ik dat geluid als wekker op mijn telefoon ga instellen. En dan zo tyfus hard dat het hele huis meteen wakker is.
Ja dat ja!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan heb je het goed. Vervloekte beestjes![]()
Het prikken is niet eens het ergste. Maar dat gezoem terwijl je probeert te slapen
Jij vraagt het ook aan het gebouw zekerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Denk dat ik dat geluid als wekker op mijn telefoon ga instellen. En dan zo tyfus hard dat het hele huis meteen wakker is.
Oh die beesten zijn echt goorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:46 schreef jerney het volgende:
[..]
De wind heeft er ook wel iets mee te maken. Op Orkney heb je bijna nooit last van midgies... totdat ze wind opeens toch eens gaat liggen.Hoe kan dat nou? Waar leven ze de rest van de tijd van? Zitten ze lekker warm in de schapenvachtjes? Zoveel vragen.
Niks waardquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oh die beesten zijn echt goor
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:44 schreef jerney het volgende:
[..]
In het begin wel ja, was heerlijk! Maar toen maakten ze een inhaalslag
InderdaadWas zijn pitch ook zo’n beetje
Neeee huuu! Prik op je tongwtf
Ja, 1 van de weinige insecten waar ik voor ga lopen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:45 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Wespen is pas erg, vooral een nest op je balkon zoals ik vd zomer
Onze liefde is sterk genoeg, Liefmoentuh!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ik voel ons weer uit elkaar groeien.
Prik is lekkerWel met mate maar ik zal dat niet snel opgeven. Eerder koffie dan
Lekker manquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:49 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Eén in je slaapkamer en het is klaar pff
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja klopt, net niet wakker genoeg om op te staan danquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Lekker man
Dat je in de ochtend helemaal temmes wordt van dat gezoem en dat je dan jezelf voor je harses slaat omdat je denkt dat er echt een mug zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |