quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook een heel naar persoon.
En je ogen in je rug hebt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als het maar niet mierzoet is
@dud0r ouwe pikkenlikkerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zou zo een dud0r-uitspraak kunnen zijn!
Vreselijk arrogant krijg ik vaker terug. Daar moet ik wel iets mee denk ik. Valt namelijk niet mee om de beste te zijn.quote:
Of in je oor, ook wel gehad.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
en het lijkt altijd alsof ze vlak naast je oren aan het vliegen zijn met dat gezzzzzoem
Dat doen ze ook.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
en het lijkt altijd alsof ze vlak naast je oren aan het vliegen zijn met dat gezzzzzoem
Ik had net ook een flinke stijging.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik doe geen gok meer. Te onvoorspelbaar. Die lichte daling van gister kan zomaar ineens betekenen dat we vandaag een flinke stijging krijgen.
Midgies?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:46 schreef jerney het volgende:
[..]
De wind heeft er ook wel iets mee te maken. Op Orkney heb je bijna nooit last van midgies... totdat ze wind opeens toch eens gaat liggen.Hoe kan dat nou? Waar leven ze de rest van de tijd van? Zitten ze lekker warm in de schapenvachtjes? Zoveel vragen.
Ben 1x onder mijn oog gestoken. Kon zo solliciteren als figurant in een film over Tsjernobyl.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:53 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat doen ze ook.Ze willen je breken. Wacht gewoon tot ik slaap en prik me in m’n been ofzo, lijers.
Uitstekend. Dag nadien zelf paardenburgers gemaakt. En gisteren bizonburgersquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey hooligan
Hoe was het broodje paardenvlees
Vraag je mij nu of ik wil gokken wanneer het weer daalt terwijl je weet dat je last hebt van een priapisme?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had net ook een flinke stijging.
Zoals je normaal al gecast kan worden als jood in Auschwitz?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ben 1x onder mijn oog gestoken. Kon zo solliciteren als figurant in een film over Tsjernobyl.
Ja bijna! Hele kleine mugjes.. hun prikje doet niet zo heel veel pijn, maar het irritante is dat ze met een hele zwerm op je oor gaan zittenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Midgies?
Zijn dat midgets ?dat zijn kleine mensen jerney
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals je normaal al gecast kan worden als jood in Auschwitz?
't Is moeilijk bescheiden te blijven.....quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:53 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vreselijk arrogant krijg ik vaker terug. Daar moet ik wel iets mee denk ik. Valt namelijk niet mee om de beste te zijn.
Oh ocharme! Over bolk op je oog gesprokenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ben 1x onder mijn oog gestoken. Kon zo solliciteren als figurant in een film over Tsjernobyl.
Spaans (kr)haagjequote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:55 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vraag je mij nu of ik wil gokken wanneer het weer daalt terwijl je weet dat je last hebt van een priapisme?
Kutjong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |