chufi en DJMO doen het.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
HIJ DOET HET GEWOON WEER! HAAGSGOD
Zonder wrijving geen glans![]()
Boeit ze niet joh we rotte wel lut en zeggen niks over mondkapje. Dat alcohol en drugs laat me nog koud eigenlijk
,maar weer onduidelijk. Gvd leren ze dan niks ik wel in die 1 uur al die hun er fucking 4 weken over doe. Verbied het dan of niet.
En mondkapjeje, Naja nut of niet is niet zo veel moeite maar zou het niet overal willen lopen. Maar in winkels no [problem wmb enzo. Maar wel met de aanmerking dat ik denk dat het niet heel veel geeft allemaal want je besmet mensen niet daar waar je met mondkapje ben. Maar ok moeten hjele dure wetenschappers nog maaaaaaaanden over rekenen. Ik geef het reseltaat nou voor een tonnetje ofzo in euro ipv van 40.000 aan aan onderzoek Gvd Daar woirdt ik zo pissed om En als je nou zou zeggen het klopt dan wat hun zeggen nou blijk t al twee keer niet. Dus 25% ,okmijn kans is en was al beter want zei dit al eerder.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:15 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zo ben ik dan ook wel weer he![]()
![]()
We zijn redelijk voorspelbaar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
was je ervan op de hoogte ja ?![]()
Gaat me nog wel lukken![]()
MAAR DAN MOET JIJ WEL DE LAPO PAKKEN!Zonder wrijving geen glans![]()
Ja maar ik ga nou liever niet op vakantiequote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:14 schreef K.Indertent het volgende:
Tijd om je biezen te pakken maat.![]()
![]()
Kloontjes hequote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:16 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
We zijn redelijk voorspelbaar.![]()
![]()
Nou was klein beetje ruzie vannacht met mij. En niet erg hoor en is al klaar maar wil het nog ff noemen voor de rest wel zodat niet meer doen enzo?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:16 schreef m1st1g het volgende:
https://www.ad.nl/show/mi(...)-miniserie~ada33618/
![]()
![]()
Godenserie was dat.
Alleen het laatste seizoen heeft mij zeer verdrietig gemaakt.Zonder wrijving geen glans![]()
M1st1gquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:16 schreef m1st1g het volgende:
https://www.ad.nl/show/mi(...)-miniserie~ada33618/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chef-kok extraordinaire![]()
![]()
Laatste aflevering was kut.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]Godenserie was dat.
Alleen het laatste seizoen heeft mij zeer verdrietig gemaakt.![]()
Mogguh fris zure dame.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
M1st1g![]()
![]()
![]()
![]()
Chef-kok extraordinaire![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: