Volgens mij ook jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Had jij hem weer eens gepakt ?![]()
Netjes![]()
Was november ook niet de maand dat je met @:nattekat aan het strijden was ?
Die 10000 ga ik wel redden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je over de 10k Posts hebt en onder de 1000 punten.![]()
Niemand die dat ooit nog gaat lukken denk ik.
Eensch. En Debra is gewoon een lekkerwijfquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De manier waarop hij een verhaal bij een plaats delict maakt.
Nu je het over een cobra hebt. Weet je dat er slangen zijn die als voer dienen voor roofvogels?quote:
het is nu oktober hequote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel leuk dat hij hem dan alsnog in november wint![]()
TeamWaterpolo
Dat zou ik moeten nakijken. Weet ikeerlijk niet meer.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Had jij hem weer eens gepakt ?![]()
Netjes![]()
Was november ook niet de maand dat je met @:nattekat aan het strijden was ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karate voor vogelsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:25 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nu je het over een cobra hebt. Weet je dat er slangen zijn die als voer dienen voor roofvogels?
Die heeft een bepaalde uitstraling die ik zeker kan waarderen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:25 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Eensch. En Debra is gewoon een lekkerwijf
Als iedereen straks thuis zit opgesloten vanwege een lockdown is dat wel een heel reeële kansquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Tenzij het komende maanden zo druk blijft.
Ik ben alvast begonnen, goed?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als iedereen straks thuis zit opgesloten vanwege een lockdown is dat wel een heel reeële kans
This cellblock is on lockdown!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als iedereen straks thuis zit opgesloten vanwege een lockdown is dat wel een heel reeële kans
Njah had zomaar gekundquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee joh, normaal is het qua assortiment aan vleesproducten een boutland
Volgende mij was hetquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel leuk dat hij hem dan alsnog in november wint![]()
TeamWaterpolo
Denk wel dat je over de voorspelde magische grens van 500 gaatquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zit al op bijna 5600 moet dus te doen zijn
looooooooooooooooooooooolquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Njah had zomaar gekund![]()
Eet je er dan ook minder vlees ?
Je deed gisteren dus niet mee met het aftellen naar de sluiting van horecaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ben alvast begonnen, goed?
Al moet ik volgende week wel iedere dag op pad.
nee tuurlijk doe ik daar niet aan meequote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je deed gisteren dus niet mee met het aftellen naar de sluiting van horeca![]()
Harde werker door weer, wind en het leed dat Corona heet
Dan moet de rest flink blijven posten zodat dat niet gebeurdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:32 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Denk wel dat je over de voorspelde magische grens van 500 gaat
Waar is haags als je hem nodig hebtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan moet de rest flink blijven posten zodat dat niet gebeurd
Ow ja al doelde ik op jullie eerste strijd. Want die werd toch pas Op de laatste dag beslist.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Volgende mij was het
Seizoen 14: Nattekat
Ja. Knijpt er zo tussenuit.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waar is haags als je hem nodig hebt
En wij hadden ook strijdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja al doelde ik op jullie eerste strijd. Want die werd toch pas Op de laatste dag beslist.
Die van seizoen 14 ook laatste dag maar dan met @:grrrrrrrr
Ja ik denk het ook. Mits het zo druk blijft danquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zit al op bijna 5600 moet dus te doen zijn
Het is met @Nattekat altijd last minute .quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja al doelde ik op jullie eerste strijd. Want die werd toch pas Op de laatste dag beslist.
Die van seizoen 14 ook laatste dag maar dan met @:grrrrrrrr
Hahaha dat is wel een heeeeeeel uitgestrekte lolquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:33 schreef Dven het volgende:
[..]
loooooooooooooooooooooool
Ik ben een carnivoor
Zover ik nu kan inschatten heb ik heel de maand nog tijd om genoeg te bolken en postenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik denk het ook. Mits het zo druk blijft danen jij genoeg blijft mee posten/ bolken
Weet ikquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:33 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
nee tuurlijk doe ik daar niet aan mee
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Snap er niets van. Was toch wel een aardige gozer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |