beterschapquote:Op donderdag 15 oktober 2020 07:39 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen iedereen, een fijne dag![]()
Vandaag voor mij een rustdag, keel schuurt een beetje, en het gevoel dat er een verkoudheid aan zit te komen.
Kortom tijd om even gas terug te nemen!
Pas goed op jezelf summer!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 07:39 schreef summer52 het volgende:
Vandaag voor mij een rustdag, keel schuurt een beetje, en het gevoel dat er een verkoudheid aan zit te komen.
was heerlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:29 schreef H_T het volgende:
Heerlijk! Krokosticks van Kaptein Aso! Kaasomelet!
[ afbeelding ]
Ik werd vanmorgen ook weer ruw gewekt om 6 uur.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 07:55 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Ik sliep alwéér heel lekker en vast toen de wekker ging. Misschien omdat het nog zo koud en donker is.
Summer doe het inderdaad maar lekker rustig aan vamdaag, lekker chillen met je diertjes.
QFTquote:Op donderdag 15 oktober 2020 07:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen ook weer ruw gewekt om 6 uur.![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 07:54 schreef Koen66 het volgende:
@:TheFreshPrince Jij deed Wordfeud? Wat was je inlognaam ook alweer? Kan post niet meer terugvinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 07:39 schreef summer52 het volgende:
Ja ik dacht je al te spotten!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:33 schreef Dave het volgende:
Beetje laat, gister feestje op het Plein in Den Haag.
Ik zou hem zien, maarja is geannuleerdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:33 schreef Dave het volgende:
En inderdaad verliefd op Buddy, behalve dat frutseltje aan z'n oor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |