Hij is het beste in vorm momenteel en speelde beide keren goed.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben geen voetbalkenner, maar iedereen kon zien wat er gebeurde toen Berghuis erin kwam.
Moeten we je met geweld lostrekken van de plak?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:31 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Doe maar zit toch al onder de plak
Ben bang dat we met 5-0 het schip ingaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij is het beste in vorm momenteel en speelde beide keren goed.
Dat verwacht ik dan weer niet. We verliezen zelden heel ruim. Denk 1 - 0 of 2 - 0 voor Italië.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ben bang dat we met 5-0 het schip ingaan.
Met verdedigers van Liverpool, Inter én Manchester City?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
ja. vond het echt prut tegen Bosniequote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Met verdedigers van Liverpool, Inter én Manchester City?
Met beleid.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moeten we je met geweld lostrekken van de plak?
Niet zoals een pleisterquote:
Enige kleine positieve puntje vond ik wel Van Dijk/De Vrijquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
ja. vond het echt prut tegen Bosnie
Ik zie een verband!quote:
Vooral een wat meer hedendaagse opstelling. Al was het logischer geweest om met Berghuis en Memphis in de spits te spelen. En links is Blind ook totaal niet in vorm, maar ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:39 schreef ijs_beer het volgende:
Hmm. 5-3-2 zeker interessant. Vaak wat dynamischer dan 4-3-3 Geeft meer opties aan de opbouw. En een middenveld met vd Beek én Wijnaldum maak extra veel lopende mensen, en dat is lastigere te verdedigen.
Deze opstelling is helemaal zo gek nog niet.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:39 schreef ijs_beer het volgende:
Hmm. 5-3-2 zeker interessant. Vaak wat dynamischer dan 4-3-3 Geeft meer opties aan de opbouw. En een middenveld met vd Beek én Wijnaldum, zwervende Memphis maak extra veel lopende mensen, zmen dat is lastigere te verdedigen. Blind zal waarschijnlijk als een extra middenvelder spelen, om zo Frenkie te ontlasten in de opbouw. Dat als die laatste wordt klem gezet, er niet meteen naar de lange bal hoeft worden gegrepen. (Maar de mogelijkheid is er uiteraard wel, met Luuk voorin)
Deze opstelling is helemaal zo gek nog niet.
Zekerquote:
Nou, met een lange bal op Luuk, en verschillende dynamische lopende spelers er om heen voor de afvallende bal er om heen, vind ik oprecht niet gek. Wel zonde voor Berghuis, dat wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral een wat meer hedendaagse opstelling. Al was het logischer geweest om met Berghuis en Memphis in de spits te spelen. En links is Blind ook totaal niet in vorm, maar ja.
Nee joh, het is Duitsland niet, dat geen uitknop heeft.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Als het niet loopt, mot-ie 'm wel eerder brengen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou, met een lange bal op Luuk, en verschillende dynamische lopende spelers er om heen voor de afvallende bal er om heen, vind ik oprecht niet gek. Wel zonde voor Berghuis, dat wel.
Op linksback hebben we ook (nog) niet veel beters, Wijndal in potentie natuurlijk wel.
Van Aanholt. Al is het te hopen dat Wijndal er meer doorheen komt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou, met een lange bal op Luuk, en verschillende dynamische lopende spelers er om heen voor de afvallende bal er om heen, vind ik oprecht niet gek. Wel zonde voor Berghuis, dat wel.
Op linksback hebben we ook (nog) niet veel beters, Wijndal in potentie natuurlijk wel.
Haps leek ook ooit voorbestemd voor die rol, maar die raakt tegenwoordig nog geblesseerd tijdens het klaverjassen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van Aanholt. Al is het te hopen dat Wijndal er meer doorheen komt.
Dat is het nadeel ja. Maar Haps wordt niet eens geselecteerd als die wel fit is.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Haps leek ook ooit voorbestemd voor die rol, maar die raakt tegenwoordig nog geblesseerd tijdens het klaverjassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |