Ik trek dat zo slechtquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Al zijn er duizend IC-verpleegkundigen die hun saturatie na een dag met kapje werken meten en filmen dan geloven ze het nog niet. WANT HET HEP OP FEESBOEK GESTAAN.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is wel een goeie inderdaad![]()
Totdat:
[ link | afbeelding ]
Zo zeg kleine beestjes van 4 of 8 cm en dan 70 jongen bij zich dragen!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
In het Engels noemen ze het meestal de Malaysian Trumpet Snail.
Er zijn nogal wat soorten, kleuren en varianten als ik op plaatjes ga zoeken maar wat ik zo snel "algemeen" kon vinden:
[..]
Ze zijn erg nuttig maar hebben 1 nadeel: als je vissen teveel voer krijgen, krijg je veel afval en ook echt een plaag aan slakkenGelukkig heb ik ook garnalen en die eten al het oppervlakkige afval al op, de slakken zitten dan ook vooral in het fijne grind te wroeten, waar ze soms compleet in verdwijnen.
Garnalen zijn ook leukquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
In het Engels noemen ze het meestal de Malaysian Trumpet Snail.
Er zijn nogal wat soorten, kleuren en varianten als ik op plaatjes ga zoeken maar wat ik zo snel "algemeen" kon vinden:
[..]
Ze zijn erg nuttig maar hebben 1 nadeel: als je vissen teveel voer krijgen, krijg je veel afval en ook echt een plaag aan slakkenGelukkig heb ik ook garnalen en die eten al het oppervlakkige afval al op, de slakken zitten dan ook vooral in het fijne grind te wroeten, waar ze soms compleet in verdwijnen.
Dat wroeten is weer prima voor mijn filter. Beide aquaria hebben een bodemfilter, dus onder het grind zitten platen met heel veel gaatjes waar via een opstaande buis continu water doorheen wordt gezogen. Het grind is dus eigenlijk het filter, de goede bacterin in het grind verwerken het afval.
Deze soort wordt maximaal zo'n 2 centimeter, hoop ik. Heb ze van de aquariumzaak gekregen toen ik vissen ophaalde en de exemplaren in zijn bakken zijn niet groter.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:23 schreef summer52 het volgende:
[..]
Zo zeg kleine beestjes van 4 of 8 cm en dan 70 jongen bij zich dragen!
Zo interessant, dank je voor de uitleg!
Hier de meeste mensen wel in de supermarkt, maar daar op straat zelden. Geen idee hoe dat in de winkelstraten in het centrum is, daar al maanden niet meer geweest eigenlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:29 schreef Em31 het volgende:
Hebben de meeste mensen in jullie omgeving dan nog geen mondkapje op? Hier zeker wel 90% ondertussen die gewoon een mondkapje dragen. Paar idioten houd je toch wel, als de meerderheid maar niet idioot is.
Vorige week in de supermarkt nog niet, maar maandag ineens wel heel veel. Nog niet iedereen. Maar wel een groot gedeelte.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:29 schreef Em31 het volgende:
Hebben de meeste mensen in jullie omgeving dan nog geen mondkapje op? Hier zeker wel 90% ondertussen die gewoon een mondkapje dragen. Paar idioten houd je toch wel, als de meerderheid maar niet idioot is.
Uiteindelijk is Willempie het staatshoofd.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit klinkt als een ernstige belediging van het staatshoofd. Dhr.Rutte zal het ongetwijfeld niet op prijs stellen met de term “piemel” bejegend te worden op dit forum.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:40 schreef Hamlapjes het volgende:
Slecht nieuws voor de Efteling vandaag, niet coronagerelateerd, al komt er later misschien ook nog wel slecht coronanieuws, maar goed:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:42 schreef Strani het volgende:
"Bondscoach Mancini: 'Oranje speelt sprankelend en aanvallend voetbal'
Nou, Itali heeft ons duidelijk nog niet gescout voor deze wedstrijd.
Ik had vannochtend dat ook op twitter gepost, met als opmerking dat Mancini wel een zuiper moest zijn. Maarja, dat zeg ik van Frank de Boer ook. Dus uiteindelijk dan toch maar weer weg gehaald, voordat mensen denken dat ik niet achter (drinkende) bondkootses sta, en dus niet achter de onze.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:42 schreef Strani het volgende:
Hmm ja op straat hoeft het ook niet en als je daar gewoon afstand kan houden zie ik daar niet zo'n probleem in. Winkelstraat was ik van het weekend even en de meeste mensen houden 'm dan tussen van winkel naar winkel gaan ook op viel me op.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier de meeste mensen wel in de supermarkt, maar daar op straat zelden. Geen idee hoe dat in de winkelstraten in het centrum is, daar al maanden niet meer geweest eigenlijk.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:42 schreef Strani het volgende:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:46 schreef Meke het volgende:
Op Twitter ging de vraag rond wat je zowel in de politiek als de slaapkamer kunt zeggen. Daar kwamen sowieso veel leuke antwoorden op, maar dit is mijn (okee en van de rest van Nederland) favoriet![]()
![]()
[ twitter ]
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Welke wedstrijd heeft hij gekeken? Want die wedstrijd wil ik dan ook wel zien.
Gieren.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:46 schreef Meke het volgende:
Op Twitter ging de vraag rond wat je zowel in de politiek als de slaapkamer kunt zeggen. Daar kwamen sowieso veel leuke antwoorden op, maar dit is mijn (okee en van de rest van Nederland) favoriet![]()
![]()
[ twitter ]
Mja, ik snap het wel eigenlijk. Maar goed, ze hebben nog tijd dus om aanpassingen te maken.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:40 schreef Hamlapjes het volgende:
Slecht nieuws voor de Efteling vandaag, niet coronagerelateerd, al komt er later misschien ook nog wel slecht coronanieuws, maar goed:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |