Cadeautjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:53 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind het wel spannend hoor, net pakjesavond!
Woohooo!!!!quote:
Wie stout is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:53 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind het wel spannend hoor, net pakjesavond!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:59 schreef Tinos85 het volgende:
Achterlijk toch, alle horeca dicht. Van de week nog uit eten geweest. Niet druk, prima maatregelen.
Interne motivatiequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Gut laten we lekker op de emotie van de mens inzetten
Dan creeeren we wel draagkracht...not
Ik zou Appie doen en genieten van de rustquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:02 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Weet niet wat ik moet kijken
Dit of Apple event
Nee, meer dat je een conclusie trekt over jouw etentje in 1 specifiek restaurant.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:02 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Wat? Jij hebt bewijzen dat de horeca 1 groot coronabroednest is?
Er wordt zo gesmeten met geld .. daar word je bang van. Waar komt dat vandaan??quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:04 schreef Pvt.Webster het volgende:
Steunpakketten. Kost geld dit geintje.
Btw straks naar 23% joh. Wereldsquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:04 schreef Pvt.Webster het volgende:
Steunpakketten. Kost geld dit geintje.
Printer van de ECBquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:04 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Er wordt zo gesmeten met geld .. daar word je bang van. Waar komt dat vandaan??
Uit jouw pensioen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:04 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Onsquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:04 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Als je hoort van scholen met +50 cases...quote:
Deze keer helpt Italie onsquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:04 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Geld heeft eigenlijk geen waarde, is nergens door gedekt en kun je dus eindeloos bijdrukken. En dat gebeurt ook.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:04 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Hoezo, de meeste werken liever juist gewoon op school hoor, die juichen nuquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:06 schreef Brembo het volgende:
Binnenkort weer klagende docenten dat ze niet mogen thuis werken.
Dat is verspreiding nr 1 nu denk ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:06 schreef noodgang het volgende:
Fijn dat de scholen té belangrijk zijn, maar daar vindt ook verspreiding plaats
Ja geld is eigenlijk gewoon lucht ..quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:06 schreef Ronald het volgende:
[..]
Geld heeft eigenlijk geen waarde, is nergens door gedekt en kun je dus eindeloos bijdrukken. En dat gebeurt ook.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:06 schreef superniger het volgende:
Gaan de hoeren ook dicht?
Dan kan ik mijn moeder niet meer bezoeken.
Ja....quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:07 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ook belachelijk, hoger onderwijs en voortgezet onderwijs kunnen prima online.
Dat kun je eigenlijk niet doen!quote:
Onze koopkrachtquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:04 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Kus jij je moeder met die mond?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:06 schreef superniger het volgende:
Gaan de hoeren ook dicht?
Dan kan ik mijn moeder niet meer bezoeken.
Omdat de overheid het ook niet meer weet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:07 schreef potjecreme het volgende:
Waarom dan zo streng voor de horeca?
We hebben honderdduizenden kilo's aan puur goud.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Alweer steunpakketten
En wie gaat dat betalen?
Dat gaan ze niet benoemen, waardoor bioscopen er zelf weer achteraan moeten. Net als de ontheffing die dagen duurde.quote:
Weer met het beroep op de grondwet, maar die beschermt andere bijeenkomsten toch net zo goed (Vrijheid van vergadering).quote:
Terroristen mogen allesquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:08 schreef L_auteur het volgende:
Uitzondering voor BLM demonstraties? Mooi man.
Alsof je religie niet thuis uit kunt oefenen.quote:
Overdag liggen de ekte alcoholisten nog op bed hè.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Na 20u geen alcohol meer, dan koop je dat toch overdag
Wat een bullshit regels
Burenkliklijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe ga je die verjaardagen controleren?
Ja maar die zijn allemaal voor de uitkering en pensioen van Wimlex en Amalia.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:08 schreef Nober het volgende:
[..]
We hebben honderdduizenden kilo's aan puur goud.
Precies.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:08 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Weer met het beroep op de grondwet, maar die beschermt andere bijeenkomsten toch net zo goed (Vrijheid van vergadering).
Zijn die niet al getroffen bij de eerste golf?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Overdag liggen de ekte alcoholisten nog op bed hè.
Ajax was geen kampioen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:10 schreef De_Kraam het volgende:
Rutte wil Feyenoord geen kampioen maken zoals hij met Ajax deed, de lul.
Dubbelen mag nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:10 schreef Brembo het volgende:
Partij tennis dubbelen is toch ook met 4.
Maar hij is juist voor feyenoordquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:10 schreef De_Kraam het volgende:
Rutte wil Feyenoord geen kampioen maken zoals hij met Ajax deed, de lul.
Maar die komt er niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:11 schreef asco het volgende:
Ben wel benieuwd naar de code zwart persco over een paar weken.
Niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe ga je die verjaardagen controleren?
En dan gaan we nu naar Oprah Winfrey....quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:11 schreef asco het volgende:
Ben wel benieuwd naar de code zwart persco over een paar weken.
Supermarkten uitgezonderd, wel goed opletten hequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:12 schreef Starhopper het volgende:
Koopavonden verboden. Dan slaat dat alcoholverbod dus nergens op want dan zijn winkels sowieso dicht
Die gaan toch sowieso om 20:00 dichtquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Supermarkten uitgezonderd, wel goed opletten he
Nee, 22.00 hierquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die gaan toch sowieso om 20:00 dicht
Uitgezonderd supermarktenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:12 schreef Starhopper het volgende:
Koopavonden verboden. Dan slaat dat alcoholverbod dus nergens op want dan zijn winkels sowieso dicht
De eckte gaan gewoon doorquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hier gaat alles om 20:00 dicht :pquote:
Neequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
quote:
Lijkt me ook prima verder.quote:
Lkkr voor jequote:
Hij is voor twee clubs las ik onlangs, dan doe je sowieso niet meer mee.quote:
Ook wel erg zinloos.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:14 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Lijkt me prima. Buiten zou irritant zijn.
Hopelijk roggelen ze dat ff snelquote:
Wel met een mondkapje op.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:15 schreef Max23 het volgende:
@:superniger
Niks over hoeren, dus je mag je ma blijven bezoeken denk ik
Als je uit Oss komt dan ben je voor Topquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij is voor twee clubs las ik onlangs, dan doe je sowieso niet meer mee.
En in kooien.quote:
Geen idee maar er zijn landen waar dat wel geldt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:15 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Waar zou je buiten mondmaskers willen dan?
Niks over gehoord iddquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:15 schreef Tocadisco het volgende:
Met het OV reizen verder niet aan banden gelegd of heb ik dat gemist?
Ja, maar moet juridisch nog geregeld worden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:16 schreef Markesh het volgende:
Ik heb het even gemist over de mondkapjes...is het nu verplicht in supermarkten en andere openbare gelegenheden?
Je hebt geen idee hoe vermoeiend dat is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:16 schreef Justevo het volgende:
Waarom moet die tolk steeds wisselen na 10 minuten? Alsof dat intens zwaar is.
Ja daarom twijfel ikquote:
Andere spreker dus andere 'stem'quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:16 schreef Justevo het volgende:
Waarom moet die tolk steeds wisselen na 10 minuten? Alsof dat intens zwaar is.
Binnenkort wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:16 schreef Markesh het volgende:
Ik heb het even gemist over de mondkapjes...is het nu verplicht in supermarkten en andere openbare gelegenheden?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:16 schreef Markesh het volgende:
5 euro voor doosje van 50 deze week bij de Dirkquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:17 schreef Gehrman het volgende:
Prijzen van mondkapjes zullen wel moon gaan.
Als het de gekkies uitkomt is Van Dissel wel ineens betrouwbaarquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
Die idioten hadden wat beter naar Jaap moeten luisteren. mondkapjesplicht![]()
![]()
Heb je een lelijke ofzoquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
Rot toch op met die mondkapjes man
Ze blijven er maar in geloven he... gaat echt geen reet helpen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
Let's hope soquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:16 schreef Bocaj het volgende:
Mondkapje verplichting duurt nog wel even!
Ja leuk hij verspreekt zich. Allemaal even lachen mensen.quote:
Ah oke! Thanksquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:17 schreef asco het volgende:
[..]
Ja, maar moet juridisch nog geregeld worden.
Die dingen serieus gaan kopenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
5 euro voor doosje van 50 deze week bij de Dirk
Wees niet zo iemand die de randjes van de regels opzoekt!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
Voorjaar 2020. We gaan het jaar vanaf maart over doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:17 schreef Tinos85 het volgende:
Mag toch hopen dat ze snel een goed en veilig vaccin is.
Valt mee maar kwaliteit zal wel een stukje wc papier met touwtjes zijn?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
5 euro voor doosje van 50 deze week bij de Dirk
Ach nee, nu zullen ze het vast ineens niet doorvoeren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:18 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Let's hope so
Anders zien ze mij nergens meer
Vooralsnog een advies! Komt in de toekomst een verlichting!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:16 schreef Markesh het volgende:
Muilkorf voor jou hehehequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is bewezen dat niet-medische niet helpen, man man manquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze blijven er maar in geloven he... gaat echt geen reet helpen.
JaapGOD is altijd betrouwbaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als het de gekkies uitkomt is Van Dissel wel ineens betrouwbaar
Gewoon normaal, Dirk gaat geen grote troep verkopen natuurlijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:18 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Valt mee maar kwaliteit zal wel een stukje wc papier met touwtjes zijn?
Demonstreren magquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:20 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik mis nog harde handhaving op Viruswaanzin bijeenkomsten.
Ja gatver, je zou maar aan andere mensen gaan denkenquote:
Groot gelijk, reset het maar. Toch een kutjaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:18 schreef Eix het volgende:
[..]
Voorjaar 2020. We gaan het jaar vanaf maart over doen.
Die kunnen mooi ter werk worden gesteld aan de mondkapjes productielijnen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:20 schreef Pvt.Webster het volgende:
Poeh 4 weken. Horecamedewerkers hebben vakantie.
Ik heb geen coronaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:20 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja gatver, je zou maar aan andere mensen gaan denken
Met goedkeuring van de burgemeester, doen ze niet en houden zich niet aan de maatregelen.quote:
Je twijfelt daar nog aan?quote:
Ben je ook fan van de Aubergenius?quote:
Ik ben bij lange na niet de enige die het nut van die dingen niet snapt, buiten gebruik in de gezondheidszorg.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach nee, nu zullen ze het vast ineens niet doorvoeren.
om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:18 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat na corona mondmaskers nog wel steeds gedragen zullen worden, een soort fashiondingetje gaat dat worden dan
Dat zal wel meevallen. In de rest van de wereld worden ze al maanden gebruikt dus die productie was al lang opgeschroefd. Dat die paar miljoen Nederlanders nu eindelijk ook mondkapjes gaan kopen heeft echt niet zoveel impact op de marktquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:17 schreef Gehrman het volgende:
Prijzen van mondkapjes zullen wel moon gaan.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je ook fan van de Aubergenius?
Tijdens een lockdown kan ook niemand dat geld uitgeven. Dan beter gewoon een mondkapjesplicht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:22 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik ben bij lange na niet de enige die het nut van die dingen niet snapt, buiten gebruik in de gezondheidszorg.
Geloof maar dat de economie een optater krijgt van al die mensen die hun geld niet meer uit geven op plekken waar zo'n kreng verplicht is.
Ik ben niet alleen, al denk jij van wel.
Zakenlunchquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:22 schreef Starhopper het volgende:
Restaurants sluiten om 18:00domme vraag. Wie gaat er naar een restaurant om 15:00
Wat?quote:
Dierentuinen etc. blijven openquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijdens een lockdown kan ook niemand dat geld uitgeven. Dan beter gewoon een mondkapjesplicht.
Ze gaan dat vastleggen in de wet.quote:
Dan ben je vanaf nu een kluizenaar. Wel zo veilig voor de samenleving.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:18 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Let's hope so
Anders zien ze mij nergens meer
Bang dat je voor aap loopt?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:24 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dierentuinen etc. blijven open
Maar ik ga daar niet komen als ik zo'n ding op mijn bakkes moet. No way
Nog nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:16 schreef Markesh het volgende:
Sowieso houdt de meest gare selectie aan films ooit mensen vanzelf wel uit de bios. Alleen tenet was 'doable. 'quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:24 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Mooi voer voor psychologen, deze hele situatie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Komt toch wel harder aan deze lockdown heb ik het idee. Ookal is het minder erg dan in maart. Maar toen werd het warm en zonnig, en nu koud en kil.
Hebben de apen ook een mondkapje op ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:24 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Allen gloryholes?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Sekswerkers mogen gewoon door? Of alleen op 1,5m afstand?
Dat wordt goed mikken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Beflapje verplicht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Niet als dadelijk een aanzienlijk deel van de maatschappij er hetzelfde in staat als mijquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan ben je vanaf nu een kluizenaar. Wel zo veilig voor de samenleving.
Vooralsnog een advies. Later een verplichting... juridisch dingetje!quote:
Vond Tenet echt gruwelijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Sowieso houdt de meest gare selectie aan films ooit mensen vanzelf wel uit de bios. Alleen tenet was 'doable. '
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |