quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh. Je had het ook gewoon kunnen meespelen
Ga je toch ergens anders met je troosteloze kop een dagje posten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:45 schreef GGMM het volgende:
Waardeloze TT
Waardeloze OP
Waardeloze TS
3/10
Dat bepaal ik zelf wel, dikke kut.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga je toch ergens anders met je troosteloze kop een dagje posten.
Hopelijk hoepel jij op.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:47 schreef Scrummie het volgende:
De sfeer is ontzettend grimmig! Waar gaat dit eindigen!?!?!?
Homo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel, dikke kut.
Je kale zus is een houten kano.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:48 schreef Scrummie het volgende:
De sfeer is ontzettend grimmig! Waar gaat dit eindigen!?!?!?!?
coronastress?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:47 schreef Scrummie het volgende:
Wat had die?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit siert je. Net als Johan gister!
Oh omdat één of ander kind er aan lijdt is het opeens erg.quote:
Je snapt het punt niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh omdat één of ander kind er aan lijdt is het opeens erg.
Oke
Leg het me dan godverdomme een keer uit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je snapt het punt niet.
Geeft niets Rene, dat gebeurt wel vaker bij jou.
Als ik de illusie had dat dat zin had, had ik dat met alle liefde gedaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leg het me dan godverdomme een keer uit.
quote:
Dat bepaal ik zelf wel, dikke kut.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:56 schreef GGMM het volgende:
Je maakt een opmerking, reactie; je begrijpt het weer eens niet.
Ja, zeg dan godverdomme niets, ongelofelijk tyfusmongool.
Fatshamingquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:57 schreef 3rr0r het volgende:
Even een plaatje van Danny om de sfeer hier te normaliseren.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:47 schreef Scrummie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukje vlees.
[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2020 15:08:39 ]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:07 schreef Gehrman het volgende:
Uh, okéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukje vlees.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@charell
Jij zou zo Sesamstraat in kunnen met je redenaties.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:10 schreef GGMM het volgende:
Ik snap dat niet. Dan zie je iets interessants en dan ga je een SC in waar je nooit post om dat te laten zien.
Dan heb je dus helemaal geen vrienden.
Dus eigenlijk snap ik het wel.
Bedankt dat je je grap even uitlegt in Jip en Janneke-taal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Daarmee bedoel ik alles in Jip en Janneke-taal kunnen uitleggen !!
In het hoofd van @GGMM is het altijd Sesamstraat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij zou zo Sesamstraat in kunnen met je redenaties.
Zoals pompoen versieringen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:10 schreef GGMM het volgende:
Ik snap dat niet. Dan zie je iets interessants en dan ga je een SC in waar je nooit post om dat te laten zien.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zou wel een toffe plottwist in Sesamstraat zijn, een pedofiel.
Nu Aart Staartjes de pijp uit is hebben ze sowieso een nieuwe nodig.
Lekkere lolly.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is ook wel een plottwist.
Fake news. Braddie zijn m'n vrienden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:10 schreef GGMM het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aziaten zijn altijd lekker. Die hetze in de sc :’)quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
@:KingRoland
Een Aziatische bevalling!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Dit is lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom werkt dequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Aziaten zijn altijd lekker. Die hetze in de sc :’)
O ja, het is #NoBraDay vandaag @Charrellquote:
Shit dat had ik moeten weten! Trouwens wel een zooitje daar nu met al die hekken, helemaal niet handig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Olympisch stadion die grote @:karina @:tarado
Katie LeungGodinquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:17 schreef KingRoland het volgende:
Jullie gaan mij niet vertellen dat alle aziaten lelijk zijn
@Danny ben jij dit?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:57 schreef 3rr0r het volgende:
Even een plaatje van Danny om de sfeer hier te normaliseren.
[ afbeelding ]
Dannygodquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom werkt demobiel eigenlijk niet als he hem typt, @:Danny?
Hekken? Niks gezien kom er net vandaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Shit dat had ik moeten weten! Trouwens wel een zooitje daar nu met al die hekken, helemaal niet handig.
Lol dan hebben ze die zeker weggehaald omdat het zo een rotzooitje was. Beneden bij de ingang stonden allemaal hekken en die werden dicht gedaan als het te druk was. Iedereen stond dan in de rij op de roltrapquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hekken? Niks gezien kom er net vandaan
Misschien wel zonder dat ik het wistquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zijn @:Tarado en @:Karina elkaar al eens tegen gekomen?
Omdat je een iphone hebtquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom werkt demobiel eigenlijk niet als je hem typt, @:Danny?
iphonequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat je een iphone hebt
Dan moet je de meest linkse ' kiezen.
misschien tijdens lunchuur, van 12 tot 14uur kan je er beter wegblijvenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol dan hebben ze die zeker weggehaald omdat het zo een rotzooitje was. Beneden bij de ingang stonden allemaal hekken en die werden dicht gedaan als het te druk was. Iedereen stond dan in de rij op de roltrap
vast wel want is hemelsbreed een meter of 200 meen ik wat we van elkaar af wonenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zijn @:Tarado en @:Karina elkaar al eens tegen gekomen?
Nee ik was er op verschillende tijden. Morgen even kijken hopelijk is het klaar met die hekkenonzin.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien tijdens lunchuur, van 12 tot 14uur kan je er beter wegblijven
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat je een iphone hebt
Dan moet je de meest linkse ' kiezen.
Frank de Boer schuift op 14 oktober om 13:00 aan om de pers te woord te staan in aanloop naar de Interland tegen Italië.quote:
ik heb nog niet meegemaakt dat ik moest wachten voor ik er in konquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik was er op verschillende tijden. Morgen even kijken hopelijk is het klaar met die hekkenonzin.
Beter krijgt die Frank corona.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Frank de Boer schuift op 14 oktober om 13:00 aan om de pers te woord te staan in aanloop naar de Interland tegen Italië.
jouquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wil jou browsegeschiedenis niet zien.
Die witte bloedcellen staan veel te goed gegroepeerd, dan heb je een Messi nodig om corona er doorheen te krijgen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Beter krijgt die Frank corona.
@:KingRoland
Ik draag thuis nooit een bhquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
O ja, het is #NoBraDay vandaag @:Charrell
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Kom die hond moet dol gaan!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
NIEUW WERELDRECORD.
[ afbeelding ]
Wtf is dit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
NIEUW WERELDRECORD.
[ afbeelding ]
Gelukkig is er een nieuwe volksheld opgestaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:53 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)op-van-jut~a3655700/
@:AFCNiels
@:Scrummie
@:Caland
@:JanCees
Walgelijk hoe snel jij Jaapgoat inwisseltquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig is er een nieuwe volksheld opgestaan.
GOMMERSGOAT.
Die wil een lockdown.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig is er een nieuwe volksheld opgestaan.
GOMMERSGOAT.
Ik wissel nog sneller mijn helden in dan jouw moeder vriendjes rond de tijd dat jij geboren werd makker.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Walgelijk hoe snel jij Jaapgoat inwisselt
Alweer een correcte voorspelling van mij.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:53 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)op-van-jut~a3655700/
@:AFCNiels
@:Scrummie
@:Caland
@:JanCees
Nee, dit is 'm niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wissel nog sneller mijn helden in dan jouw moeder vriendjes rond de tijd dat jij geboren werd makker.
2,5/10quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wissel nog sneller mijn helden in dan jouw moeder vriendjes rond de tijd dat jij geboren werd makker.
Zal hem meteen even verwijderen uit de agenda van de adviseur.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:59 schreef onlogisch het volgende:
Vanavond videocall met de bank boys. 2e hypotheekje dit dat alles.
Alsof ik bij de ABN zitquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal hem meteen even verwijderen uit de agenda van de adviseur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |