Ik snap deze post niet. Wat heeft dit met sportuurtjes te maken?quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Net gesquasht en morgen nog voor een groepsles ingeschreven.
Ff de laatste sportuurtjes eruit halen
lockdown incummingquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snap deze post niet. Wat heeft dit met sportuurtjes te maken?
tennis is GEEN sport maar een HOBBYquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Net gesquasht en morgen nog voor een groepsles ingeschreven.
Ff de laatste sportuurtjes eruit halen
MEN VATTE ZE NIEquote:Testuitslag
Je bent op 11 oktober 2020 getest. De uitslag van je test is negatief.
Dat betekent dat er op dat moment geen coronavirus is gevonden.
Let op: Je moet toch nog thuisblijven in de volgende situaties*:
Je hebt kortgeleden nauw contact gehad (meer dan 15 minuten op minder dan 1,5 meter) met iemand die corona heeft. Je blijft 10 dagen thuis vanaf de dag dat je elkaar voor het laatst hebt gezien.
Je bent teruggekomen uit een buitenlands corona risicogebied (oranje of rood gebied). Je blijft 10 dagen thuis vanaf de dag dat je weer in Nederland bent aangekomen.
Je huisgenoot of iemand in je gezin (middelbare school of ouder) is ziek met coronaklachten en heeft ook koorts en/of benauwdheid. En deze persoon heeft nog geen testuitslag. Je blijft thuis totdat de testuitslag van deze persoon bekend is.
Als het bovenstaande niet voor jou geldt dan kun je weer naar buiten. Krijg je opnieuw klachten die kunnen passen bij het coronavirus? Blijf thuis en laat je testen. Worden je klachten erger? Bel dan de huisarts.
De testuitslag kun je niet gebruiken als bewijs dat je geen corona hebt. Voor meer informatie klik hier.
Heeft een van jouw contacten corona? Houd je dan aan de leefregels die je hebt gekregen. Heb je hier vragen over? Bel dan met de GGD.
* Voor kinderen van 0 t/m 4 jaar en basisschoolleerlingen geldt een aantal uitzonderingen. Klik hier voor meer informatie.
Lekker maat. Had uiteraard niet anders verwacht.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:50 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
MEN VATTE ZE NIE
@:lenny_leonard
Mooi. Dan heb je mij ook niet aan kunnen stekenquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:50 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
MEN VATTE ZE NIE
De broodje?quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Scheetje gelaten
Ik ruik meteen de broodje kroket die ik in de middag heb gegeten (met extra mosterd)
Ben je een Turk ofzoquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Scheetje gelaten
Ik ruik meteen de broodje kroket die ik in de middag heb gegeten (met extra mosterd)
Zakformaat schat ik zo.quote:
Vannacht kramp in de kuiten.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:23 schreef Caland het volgende:
Boys
Uurtje gesport (legday) @:ggmm @:onlogisch @:jojoortje
Liep de trap op als een megooltje
8/10
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
[..]
Zoals ik zei, je hoort het erg slecht. Maar dat is niet zo gek ook want er zit een complete muur tussen.
Koptelefoon is aan te raden.
https://soundcloud.com/us(...)erkelijke-buurmeisje
Benieuwd hoe @JanCees met de alcoholregeling omgaat.quote:
altijd koelkast vol maatquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Benieuwd hoe @:Jancees met de alcoholregeling omgaat.
Goed zo ouwe reus. Hopelijk wordt mijn wekelijkse vrijdagtournee niet verpest met lege schappenquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:50 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
MEN VATTE ZE NIE
Gelukkig, kan je dit weekend gewoon voetballenquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:50 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
MEN VATTE ZE NIE
Horeca volledig dicht. Wat vinden we daarvan Tarado?quote:
jammer en lullig voor hun, hopelijk duurt het niet te langquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Horeca volledig dicht. Wat vinden we daarvan Tarado?
Die voorgestelde twee weken gaat hem niet worden in ieder geval.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
jammer en lullig voor hun, hopelijk duurt het niet te lang
eerder een maand verwacht ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Die voorgestelde twee weken gaat hem niet worden in ieder geval.
Hoe moet dat met FEEquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:00 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja ik ook zoiets. December weer open, nog niet volledig.
@PicoMMPquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:01 schreef Tarado het volgende:
maar ieder nadeel heeft z'n voordeel, Sligro en Hanos zullen wel weer met mooie aanbiedingen komen om de voorraad weg te werken
Dit krijgt een welverdiende likequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Slaan we even een jaartje over.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:01 schreef Tarado het volgende:
maar ieder nadeel heeft z'n voordeel, Sligro en Hanos zullen wel weer met mooie aanbiedingen komen om de voorraad weg te werken
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies. Toch geld dan de roverheid
Mag afhalen straks eigenlijk nog wel in de restaurants?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:21 schreef Caland het volgende:
Ze mogen vanavond dan wel meteen met een extra steunpakket voor de horeca komen, anders gaat het daar echt op zijn gat.
Echt zinloze maatregelen gebaseerd op niks.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:21 schreef Caland het volgende:
Ze mogen vanavond dan wel meteen met een extra steunpakket voor de horeca komen, anders gaat het daar echt op zijn gat.
Zal ook wel. Hoewel ik met iemand sprak die een eigen eetcafe heeft en bezig was met het terugbetalen van het eerste pakket.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:21 schreef Caland het volgende:
Nee dus je moet gaan koken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:25 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mag afhalen straks eigenlijk nog wel in de restaurants?
Dat denk ik wel ja, maar dat is voor de wat serieuzere restaurants niet eens kostendekkend.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:25 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
wel te hopen voor ze, was gisteravond bij een Italiaan, die verkocht 200 pizza's/dag tijdens de eerste lockdownquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:25 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
krat amstel weer 7,25 aubquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:01 schreef Tarado het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:25 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Denk dat ik ook maar ergens 6 kratten ga halen. Maar dan wel Hertog Jan of Brand.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:42 schreef Caland het volgende:
Zat al even te kijken waar freddygod in de aanbieding is.
Amstel 8,79 bij vomarquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:42 schreef Caland het volgende:
Zat al even te kijken waar freddygod in de aanbieding is.
Ik ben niet echt Amstelfan.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen er wel mee omgaan.
naja zegquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben niet echt Amstelfan.
Hertog Jan om te drinken, freddy om te zuipen. Oom van me heeft altijd Alfa, dat vind ik ook wel lekker.
Volgens mij zit hier geen enkele plus in de stadquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
freddy 10 euro bij plus
als dat bij jou in de buurt zit
https://www.biernet.nl/bi(...):literprijs-oplopendquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij zit hier geen enkele plus in de stad
Smaakt toch allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Hertog Jan om te drinken, freddy om te zuipen. Oom van me heeft altijd Alfa, dat vind ik ook wel lekker.
Dan heeft hij uiteindelijk meer omzet gedraaid dan verwacht. Anders hoef je het niet terug te betalen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zal ook wel. Hoewel ik met iemand sprak die een eigen eetcafe heeft en bezig was met het terugbetalen van het eerste pakket.
na een stuk of 3-4 merk je er weinig van, Hertog Jan vind ik wel lekker maar ook wat zoet, Gulpen en Bavaria vind ik wel een stuk minder maar zelfs dat went na een paarquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dat zeker, uiteindelijk ontloopt het elkaar allemaal niet veel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
na een stuk of 3-4 merk je er weinig van, Hertog Jan vind ik wel lekker maar ook wat zoet, Gulpen en Bavaria vind ik wel een stuk minder maar zelfs dat went na een paar
ik koop ook meestal Heineken, wel blik overigens want met kratten slepen doe ik liever nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dat zeker, uiteindelijk ontloopt het elkaar allemaal niet veel.
Al blijf ik Heineken wel altijd het beste doorzuipbiertje vinden. Bij hertog jan zit ik na +-een halve krat al snel 'vol'.
Zou kunnen, dat weet ik niet. Ik dacht alleen dat die steunpakketten giften waren, maar dat is dus niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dan heeft hij uiteindelijk meer omzet gedraaid dan verwacht. Anders hoef je het niet terug te betalen.
Alleen die 4000 euro die men in het begin kon krijgen als onderdeel van TOZO regeling.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zou kunnen, dat weet ik niet. Ik dacht alleen dat die steunpakketten giften waren, maar dat is dus niet.
zo dan, koekoekquote:
heeft er helemaal niets mee te makenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
User @:kingroland is pro life en kan dit NIET waarderen.
Afhakerquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:39 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Vrijdag ben ik er weer bij!
Hoop ik.
User @KingRoland waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:39 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Hoop ik.
Joden lopen altijd weg.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:39 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Hoop ik.
Gelukkig heeft bidden toch geen zin.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik bid voor je dat je geen ban krijgt.
Enige kans op gevangenis ontwijken is snel dit topic volbaggeren zodat de mods het niet zien. Maar met de 5 topmods die we hier hebben acht ik die kans klein.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:40 schreef KingRoland het volgende:
Lenny goede mod niks mis mee
Lekker laten gaan
Helaas heeft Lenny de TR doorgezet naar @GGMMquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:40 schreef KingRoland het volgende:
Lenny goede mod niks mis mee
Lekker laten gaan
Lenny heeft een hoop bans aangenaaid dus daar kijk ik niet van opquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Helaas heeft Lenny de TR doorgezet naar @:GGMM
Dit is niet waar. Ik doe niet aan gastmodden en ben hier slechts een user.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Helaas heeft Lenny de TR doorgezet naar @:GGMM
Heerlijk madquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Erg mooi dat de altijd sympathieke @:lenny_leonard de TR heeft doorgezet. Ik hoop dat @:kingroland een ban krijgt zolang hij erg lang niet meer kan posten.
Gastmodden is mokerirritant.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Ik doe niet aan gastmodden en ben hier slechts een user.
@:tjacka wat jij?
@Paul moet met zijn tengels overal van afblijven, vind ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Gastmodden is mokerirritant.
Die idioot @:Paul doet dat vaak.
Zal bij @Paul wel per ongeluk gaan. Die kerel is echt achterlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Gastmodden is mokerirritant.
Die idioot @:Paul doet dat vaak.
Nee ik gastmod wel eens bij de EK-wedstrijdenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zal bij @:paul wel per ongeluk gaan. Die kerel is echt achterlijk.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:Paul moet met zijn tengels overal van afblijven, vind ik.
[ Bericht 1% gewijzigd door Paul op 07-10-2020 22:13:06 (Doe normaal!) ]quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Eens even kijken of @:Paul goed kan modden.
Kenneth Perez staat vooral bekend om zijn uitspraak ....
Waarom dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee ik gastmod wel eens bij de EK-wedstrijden![]()
Mag ik
Haha ik had toestemming van GGMM slimpie, dus waarom je hem nu roept geen ideequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom dan?
We hebben toch genoeg mods hier? Er is tijdens de live-wedstrijd topics toch altijd wel een VBL-mod online?
@:ggmm check deze grap
Jij krijgt hierbij toestemming van mij alhier op te rotten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Haha ik had toestemming van GGMM slimpie, dus waarom je hem nu roept geen idee
Jouw mening vind ik niet rullevantquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij krijgt hierbij toestemming van mij alhier op te rotten.
Ajuus !
Is zelfs deze grap te moeilijk voor je?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Haha ik had toestemming van GGMM slimpie, dus waarom je hem nu roept geen idee
Lennyquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is zelfs deze grap te moeilijk voor je?
Post afgehandeld.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:50 schreef Coco het volgende:
@:lenny_leonard herstel de OP eens, er moet weer iemand bij de personae non gratae
Mijn schuld, excuus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:01 schreef Caland het volgende:
Ja laten we weer allemaal downies zoals @:paul erbij halen
We waren net van die KLB gekkies af.
Ik ga vanavond nasi etenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zit sinds gisteren dankzij jullie weer veel Nas te luisteren.
Jullie worden bedankt.
Klasse maatquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:02 schreef JanCees het volgende:
geen dradinsdag hier jongens
django door de speakers genot
Graag gedaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Jullie worden bedankt.
graag gedaan pikquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Jullie worden bedankt.
En hoe laat kaakchirurg?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:03 schreef Caland het volgende:
17.00u afspraak bij de kapper
Even lekker freshen weer
Ter info
Verstandig zo vlak voor de lockdown.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:03 schreef Caland het volgende:
Even lekker freshen weer
Ter info
Drizztgodquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jullie gingen weer lekker zo te zien
Ah, je bent wakkerquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moet je dan een mondkapje dragenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:03 schreef Caland het volgende:
Even lekker freshen weer
Ter info
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het valt me op dat Lenny dit echt altijd doet inderdaad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:13 schreef GGMM het volgende:
Lenny loopt weer te liegen voor wat aandacht.
Ik zou zeggen van welquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Drizztgod
Heb je de orde weer een beetje kunnen herstellen makker?
Klokje rond geslapen, was gister zo druk bezig!quote:
Maar dan wordt FEE een chaos.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Het valt me op dat Lenny dit echt altijd doet inderdaad.
quote:
Sorry vrienden, ik loop op de zaken vooruit. User @KingRoland ging behoorlijk tekeer dus ik verwacht dat hij snel een streep door zijn naam krijgt.quote:
Ga jij nou maar gewoon werken voor je ..geld!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:13 schreef GGMM het volgende:
Lenny loopt weer te liegen voor wat aandacht.
lekker manquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zou zeggen van wel
[..]
Klokje rond geslapen, was gister zo druk bezig!
gewoon voortaan even normaal doen heikneuterquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Sorry vrienden, ik loop op de zaken vooruit. User @:kingroland ging behoorlijk tekeer dus ik verwacht dat hij snel een streep door zijn naam krijgt.
mee flaneren in de kroegquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:21 schreef Caland het volgende:
Net (witte) sneakers in de aanbieding gekocht
Heb ik gewoon schijt aan
picsquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:21 schreef Caland het volgende:
Net (witte) sneakers in de aanbieding gekocht
Heb ik gewoon schijt aan
Toevallig, ik zit net op Chaturbate bij #ebony te speuren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb net de hele plee volgescheten
Ik wilde net vertellen over de 3 projecten en 2 afzonderlijke klanten die ik succesvol aan het opzetten ben, maar jouw nieuws is vele malen beter.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar ga je hem voornamelijk voor gebruiken? Backups? Ik had mijne vooral voor muziek en series/films toen er nog geen Spotify en Netflix was.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend nasi gegeten.
En ik heb net een NAS besteld.
@:3rr0r
Ja, backups voornamelijk. En beetje streamen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waar ga je hem voornamelijk voor gebruiken? Backups? Ik had mijne vooral voor muziek en series/films toen er nog geen Spotify en Netflix was.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wilde net vertellen over de 3 projecten en 2 afzonderlijke klanten die ik succesvol aan het opzetten ben, maar jouw nieuws is vele malen beter.
Opmaak 1quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:19 schreef JanCees het volgende:
https://upload.gscdn.nl/u(...)maatregelen_1310.pdf
hoe krijg je dit gemaakt als je die van Ierland als voorbeeld nam
Tips?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Toevallig, ik zit net op Chaturbate bij #ebony te speuren.
zag er lekker uit jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:21 schreef Tarado het volgende:
net de doggybag van gisteravond opgegeten, geroosterde big, teringlekker
Klinkt ook lekker.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:21 schreef Tarado het volgende:
net de doggybag van gisteravond opgegeten, geroosterde big, teringlekker
Sow.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
rot je toch op naar je eigen subforum mokerdebiel
Crewbash, TR meegepakt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
wowquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik ga GELIJK kijken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:50 schreef Scrummie het volgende:
@:Tjacka krijgt er van langs van @:Lonaa in het COR topic.
Die heeft slecht geslapen zeg.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:50 schreef Scrummie het volgende:
@:Tjacka krijgt er van langs van @:Lonaa in het COR topic.
Ik krijg opeens zin om kpop te luisteren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze jou voor @:KingRoland aangezien.
Ben je daar effe mooi klaar mee.
En dat hij zijn nek breekt na een vliegende tackle.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Erg mooi dat de altijd sympathieke @:lenny_leonard de TR heeft doorgezet. Ik hoop dat @:kingroland een ban krijgt zolang hij erg lang niet meer kan posten.
Ik drink Coca Cola Zero in de kerk nadat ik hoop dat sommige users hier corona krijgen al is de Albert Heijn op het Stadionplein wel aan nieuwe bebording toe want een dergelijke marketing als daar kan volgens mijn scriptiebegeleider niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik krijg opeens zin om kpop te luisteren.
PCW sollicitatie gaat zo de deur uit!
Hahahahaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Hilarische vertaalfouten #2 foto 20:
[ afbeelding ]
Ik vind deze niet zo leuk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Hilarische vertaalfouten #2 foto 20:
[ afbeelding ]
Vreemd.quote:
Welke? @Karinaquote:
Kan gebeuren maat. Dat je in de slimste regio ter wereld woont, wil nog niet zeggen dat je dit soort dingen zomaar begrijpt.quote:
Dit geeft mij rustquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kan gebeuren maat. Dat je in de slimste regio ter wereld woont, wil nog niet zeggen dat je dit soort dingen zomaar begrijpt.
Ik denk dat het een verlegen lieve jongen is, die een beetje stoer doet op het forum.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij gezellig is eigenlijk. Denk het wel ja.
Dit gaat over @GGMMquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik denk dat het een verlegen lieve jongen die een beetje stoer doet op het forum.
Zo zijn er meer zulks users.
Ik noem geen namen.
Oh sorry. Dan gaat het vast over @onlogisch!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doe hier helemaal niet stoer?
Klap voor je bek kun je krijgen gek
Ik wil jouw browsegeschiedenis niet zien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
@:KingRoland
Een Aziatische bevalling!
jouquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wil jou browsegeschiedenis niet zien.
Ik denk dat de meeste zo zijn. Zelfs GGMMquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik denk dat het een verlegen lieve jongen is, die een beetje stoer doet op het forum.
Zo zijn er meer zulks users.
Ik noem geen namen.
jouquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kut. Ik woon dan ook niet in de slimste regio van de wereld hè.quote:
Hij is buiten adem manquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Kom die hond moet dol gaan!
[ afbeelding ]
Zie dit niet zomaar weer even vlottrekken met een nieuw pakketje aan schijnmaatregelenquote:
Ik ben benieuwd of we de 10.000 per dag nog gaan aantikken binnenkort.quote:
Na 20:00, ruim de tijd om in te slaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Vanwege dat alcoholverkoopverbod?
of de sluiting van de coffeeshops.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Vanwege dat alcoholverkoopverbod?
WTFquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat gaat nooit gebeuren, dan stort dit land compleet in.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
of de sluiting van de coffeeshops.
Scrummie is in zijn kelderbox inmiddels voor zichzelf begonnen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
of de sluiting van de coffeeshops.
Ik heb geen kelder. Anders wel ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Scrummie is in zijn kelderbox inmiddels voor zichzelf begonnen.
Challenge accepted!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of we de 10.000 per dag nog gaan aantikken binnenkort.
Dit was echt genieten, wat een junks.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat gaat nooit gebeuren, dan stort dit land compleet in.
Ik heb mokerhard gelachen toen. Echt overal was het hetzelfde beeldquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit was echt genieten, wat een junks.
[ afbeelding ]
Ik ga ook boeken kopen, en dan lees ik er wel 3 stuks in een half jaar!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:27 schreef Scrummie het volgende:
Sowieso ga ik boeken kopen over tuinieren en mijn agrarische kennis wat bijspijkeren voor als we volgend jaar allemaal dood gaan aan de honger.
Ze staat op een of andere lijst voor beste coronaburgemeester, ik dacht ter wereldquote:
Dit was echt genot. @Caland stond ook in die rij.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit was echt genieten, wat een junks.
[ afbeelding ]
Ja, ik zag de post van Tarado in COR. Hilarisch.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze staat op een of andere lijst voor beste coronaburgemeester, ik dacht ter wereld![]()
![]()
Ik blow toch al een jaar of 10 niet meer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit was echt genot. @:Caland stond ook in die rij.
Bij @Caland komt er een Marokkaan op scooter het aan de deur afgeven hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit was echt genot. @:Caland stond ook in die rij.
Oh dan bedoel ik iemand anders.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik blow toch al een jaar of 10 niet meer.
Jazeker.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Geldt die regel nog steeds van 5 gram per aankoop?
White Widow genot jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja goedemiddag doe mij een kofferbak White Widow, ha ha ha![]()
Niet alleen wiet. Die jongen moet wel crystal meth gebruiken oid.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij @:Caland komt er een Marokkaan op scooter het aan de deur afgeven hoor.
Ik doelde niet op wietquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet alleen wiet. Die jongen moet wel crystal meth gebruiken oid.
Mo uit Zuidquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik doelde niet op wietMaar ook weer niet meth...
Omdat ze het voor de tweede keer kreeg gok ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hoe is dit in godsnaam nieuws.
Dat staat al in die eerste zin van het bericht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hoe is dit in godsnaam nieuws.
Nu ik het artikel heb gelezen wil ik dit graag terugnemen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ze het voor de tweede keer kreeg gok ik
Dan heeft ze zich dus nadat ze genezen was weer niet aan de maatregelen gehouden.
Benieuwd of dit nou ook bij coronadoden wordt geteld.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ze het voor de tweede keer kreeg gok ik
Dan heeft ze zich dus nadat ze genezen was weer niet aan de maatregelen gehouden.
Oh. Je had het ook gewoon kunnen meespelenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik doelde niet op wietMaar ook weer niet meth...
Dit siert je. Net als Johan gister!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu ik het artikel heb gelezen wil ik dit graag terugnemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |