quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar geen Veltman, Promes, Blind, Cillessen
Noem dat maar niet goedquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hadden jullie een goede opstelling verwacht dan van [ afbeelding ]
Is het toeval dat je allemaal spelers benoemt die bij Ajax spelen of hebben gespeeld?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar geen Veltman, Promes, Blind, Cillessen
Ik vind dit een vreemde suggestie.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is het toeval dat je allemaal spelers benoemt die bij Ajax spelen of hebben gespeeld?
Is het toeval dat er van ajax allemaal prutsers komen? Babel staat zelfs op het veld, dat is helemaal dramatisch.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is het toeval dat je allemaal spelers benoemt die bij Ajax spelen of hebben gespeeld?
PSVau*quote:
Iedere keeper is een verbetering als het Cillessen op de bank houdt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit een vreemde suggestie.
Als we volgende keer Marsman op goal zetten speelt Cillessen (hopelijk) niet, maar is het nog geen goede opstelling.
Frank kiest liever zijn schoonzoon.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
Geef dan een Gakpo de kans, ik ben he-le-maal klaar met Babel.
Maar die speelt ook niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Frank kiest liever zijn schoonzoon.
Waarom zit kluivert niet bij de selectie?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gok omdat hij niet bij de selectie zit.
Omdat hij niet is opgeroepen door Frank de Boer.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:15 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waarom zit kluivert niet bij de selectie?
Corona is al dodelijk genoeg.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:15 schreef xzaz het volgende:
[..]
sowquote:
Die is dadelijk te druk met het op de bank zitten in Leipzigquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:15 schreef xzaz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kluivert mag ik oversteken ja of nee?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
Even Kluivert uit de selectie zetten.
Waar lees jij dit?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:17 schreef Coco het volgende:
Schijnt dat KLB deze grappen in VBL niet kan waarderen.
Wel een hele kip he.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:18 schreef xzaz het volgende:
Hoe noem je een neger die kip eet?
Kluivert
Foto's van je eigen stront nemen vind ik voor het laagste en domste allooi van de samenleving.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:18 schreef xzaz het volgende:
Hoe noem je een neger die kip eet?
Kluivert
quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:44 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
VBL:
Van die pensionado's die hooligans zien die het stoer vinden en dan het idee hebben dat ze ook zo moeten zijn.
Dus dan gaan ze de hele dag met hun make believe vriendjes elkaar pijpen en doen alsof ze stoer zijn. Ondertussen kijken ze weg als Jos Brech wanneer de echte hooligans komen.
Neequote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
Is de 'grap' al gemaakt dat Corona erg dreigend is?
Er staat ook geen Corona op z'n shirtquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:21 schreef Coco het volgende:
Ik snap niet dat die Corona niet even 15 euro over had voor een tijdelijke nickchange.
Ze geven vast weer Robben de schuld.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:21 schreef Zorro het volgende:
Heeft iemand die Mexicanen vertelddat de goal eigenlijk 10 meter naar links staat?
En een ander rugnummer. Had ie COVID19 kunnen hetenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:21 schreef Coco het volgende:
Ik snap niet dat die Corona niet even 15 euro over had voor een tijdelijke nickchange.
Marco Bakker.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:21 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje kende u nog niet.
Dat dacht EasyToys ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er staat ook geen Corona op z'n shirt
Prima voorzetje idd, met gevoel gegeven.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:21 schreef -XOR- het volgende:
Wijndal bijna met een assist bij zijn debuut.
Behehehequote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:21 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje kende u nog niet.
Hateboer op anderhalve meter afstand gepasseerd.quote:
Die komt juist wraak nemen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:24 schreef 3rr0r het volgende:
Memphis is van slag omdat z'n transfer niet is doorgegaan
Emmengodenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Heeft FdB al zijn befaamde tikkie breed, tikkie terug stijl geïmplementeerd?
Ik ben niet in de gelegenheid om te kijken
Is onderdeel van de bewustwordingscampagnequote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:25 schreef PSVCL het volgende:
Noem die Corona dan gewoon bij zn voornaam , wat een clown commentator
Er waren iets van drie opgebouwde aanvallen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Heeft FdB al zijn befaamde tikkie breed, tikkie terug stijl geïmplementeerd?
Ik ben niet in de gelegenheid om te kijken
Zo is de wereld nu eenmaal jongenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk.
quote:
En dat in één helftquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er waren iets van drie opgebouwde aanvallen.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk.
Zijn vader wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Heeft Depay ook al een bal niet verloren?
Met Hateboer moet je echt 3-5-2 spelen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:28 schreef Slobeend het volgende:
In feite is Hateboer meer een rechtsbuiten bij Atalanta dan een rechtsback. Verdedigen is 'ie niet zo goed in blijkt maar weer.
Barcelona is uiteindelijk toch de grote winnaar van de transferperiode.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Heeft Depay ook al een bal niet verloren?
Schandalig, we zijn helemaal 0.0 opgeschoten met deze aanstelling. Je ziet toch aan niks dat de jongens willen vechten voor de nieuwe coach en hun visitekaartje willen afgeven? Onder Koning Louis was het nu al 2-0. Dat geef ik je op een presenteerblaadje.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:30 schreef VeX- het volgende:
Schandalig, we zijn helemaal 0.0 opgeschoten met deze aanstelling. Je ziet toch aan niks dat de jongens willen vechten voor de nieuwe coach en hun visitekaartje willen afgeven? Onder Koning Louis was het nu al 2-0. Dat geef ik je op een presenteerblaadje.
Schandalig, we zijn helemaal 0.0 opgeschoten met deze aanstelling. Je ziet toch aan niks dat de jongens willen vechten voor de nieuwe coach en hun visitekaartje willen afgeven? Onder Koning Louis was het nu al 2-0. Dat geef ik je op een presenteerblaadje.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Schandalig, we zijn helemaal 0.0 opgeschoten met deze aanstelling. Je ziet toch aan niks dat de jongens willen vechten voor de nieuwe coach en hun visitekaartje willen afgeven? Onder Koning Louis was het nu al 2-0. Dat geef ik je op een presenteerblaadje.
Jij hebt er wel kijk op.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Donny from the creekquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
Wat moeten ze in Engeland geschrokken zijn toen ze Donny from the little river een paar keer hebben zien trainen.
Hahahaha ja leuk hij heet corona xdquote:
Goh, er zijn altijd mensen die zoiets dan gewoon opmerken hequote:
Moet jij wetenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:52 schreef Coco het volgende:
Als corona scoort, ga ik per direct in quarantaine.
Je krijgt spijt.quote:
virus zit in de luchtquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:53 schreef Caland het volgende:
‘Helemaal naar buiten naar Corona’
En buiten is er helemaal geen corona![]()
![]()
![]()
Chevy had alles verloren.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik zag het.
Ik baal hier flink van.
Wil jij dat voortaan niet meer doen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:56 schreef Paul het volgende:
@:jojoortje ik had dit topic gereekst, goed he
Zeker, schatje.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:56 schreef Paul het volgende:
@:jojoortje ik had dit topic gereekst, goed he
Lijkt mij geschikt voor de Watford's van deze wereld.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:57 schreef -XOR- het volgende:
Berghuis heeft toch wel echt een fijne techniek.
Een van de weinige die echt lekker bezig is.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:57 schreef -XOR- het volgende:
Berghuis heeft toch wel echt een fijne techniek.
Diepquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Chevy had alles verloren.
Behalve toen hij bij mij in het team zat.
Like op je vorige post ingetrokken.quote:
HAHAHAHAquote:
Kijk je geen darts?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
HAHAHAHA
Dat is echt zo super grappig!! Want er is ook een pandemie die corona heet lol en sommige spelers hebben dat dus nu kan je zeggen ‘haha de selectie heeft corona’
Wat een dijenkletser
Die gaan het nog moeilijk krijgen met die afstand.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
HAHAHAHA
Dat is echt zo super grappig!! Want er is ook een pandemie die corona heet lol en sommige spelers hebben dat dus nu kan je zeggen ‘haha de selectie heeft corona’
Wat een dijenkletser
De vraag is waar je eenvoudiger vanaf komt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:00 schreef -XOR- het volgende:
Mexico heeft Corona, Nederland heeft Babel
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Like op je vorige post ingetrokken.
Jawel, wilde heel even kijken in dit topic hoe de meningen waren over de wedstrijd.quote:
20% is genoeg kansquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:05 schreef poederbrief het volgende:
[..]
Een kans van 2 op de 5 om hem tegen te houden.
die van san marinoquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:06 schreef GGMM het volgende:
Is er wel eens eerder een bondscoach geweest die 100% van zijn wedstrijden heeft verloren?
Meester, nu ik deze reeks hier ben begonnen, mag ik dan ook helpen modereren?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:06 schreef GGMM het volgende:
Is er wel eens eerder een bondscoach geweest die 100% van zijn wedstrijden heeft verloren?
Die zou weigeren om onder Frank de Boer te spelenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Belachelijk dat Götze niet speelt.
Alsof er hier iets wordt gezegd dat niet door de beugel kanquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Meester, nu ik deze reeks hier ben begonnen, mag ik dan ook helpen modereren?
Voor het geval dat enzoquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alsof er hier iets wordt gezegd dat niet door de beugel kan
Nou vooruit, omdat er toch geen mod is verder!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Meester, nu ik deze reeks hier ben begonnen, mag ik dan ook helpen modereren?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat er toch geen mod is verder!
Vooral posts van @:caland graag scherp beoordelen.
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:10 schreef poederbrief het volgende:
en als er tering stond bleef het dan wel staan?
Ga je weg dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Laten we het gezellig houden!
Eens even kijken of @Paul goed kan modden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:10 schreef poederbrief het volgende:
en als er tering stond bleef het dan wel staan?
KNVB heeft gekocht op afstandquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:11 schreef Fretwork het volgende:
Hebben voetbaltrainers een proeftijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |