Klopt gewoon de kans geven tot uitschakeling ek groepsfase en uitschakeling wk kwalificatie.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:12 schreef GwaiLow het volgende: [..] Frank wilde duidelijk zijn spelers niet afvallen, en komt dan nog slechter uit zn woorden. Hele slechte pot dit, maar ik zou Frank nu echt nog niet willen beoordelen hoor. Laat hem dit maar een tijdje doen, en dan zullen we het zien.
Hij heeft nog het excuus dat hij net begonnen is en dat dit een oefenwedstrijd is, maar dit moet echt niet lang zo doorgaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Frank wilde duidelijk zijn spelers niet afvallen, en komt dan nog slechter uit zn woorden. Hele slechte pot dit, maar ik zou Frank nu echt nog niet willen beoordelen hoor. Laat hem dit maar een tijdje doen, en dan zullen we het zien.
Ja laten we het EK en WK dat voor de deur staat maar lekker vergooien.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Frank wilde duidelijk zijn spelers niet afvallen, en komt dan nog slechter uit zn woorden. Hele slechte pot dit, maar ik zou Frank nu echt nog niet willen beoordelen hoor. Laat hem dit maar een tijdje doen, en dan zullen we het zien.
Koeman verloor zijn eerste match ook. Dus tot nu op lijn koemanquote:
Hoor je niemand meer over maar hij laat inderdaad een treurige boel achter.quote:
Je kunt je ook afvragen waarom De Boer de pers en de publieke opinie meteen de ruimte geeft voor kritiek. Het chagrijn droop al van de muren bij zijn aanstelling, dat wordt elke wedstrijd alleen maar erger.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat mensen deze pot gebruiken om direct hun oordeel te geven. Ja ik zie de Boer ook totaal niet zitten, maar hij is nog geen twee dagen met de selectie en volgens mij werd deze pot niet echt serieus genomen. Bijna alle spelers hebben een intens druk programma en dan moeten ze ineens een oefenpotje in een leeg stadion spelen, in een periode waarin twee wedstrijden in een week regel is en geen uitzondering. Natuurlijk proberen ze het dan nu niet eens.
Laten we pas huilie doen na de wedstrijd tegen Bosnië.
Zolang ze niet vergeten te komen opdagen zoals bij het werkelijke uitschot van de voetbalwereld geef ik ze best een kans in de komende 2 wedstrijden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:29 schreef Aiciu het volgende:
Haahahah dit word helemaal niks met die de boer
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang ze niet vergeten te komen opdagen zoals bij het werkelijke uitschot van de voetbalwereld geef ik ze best een kans in de komende 2 wedstrijden.
Jammer dat ze geen Juventus spelers hebben kunnen besmetten inderdaad.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang ze niet vergeten te komen opdagen zoals bij het werkelijke uitschot van de voetbalwereld geef ik ze best een kans in de komende 2 wedstrijden.
Als ze AZ maar onbesmet laten vind ik alles primaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:56 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen Juventus spelers hebben kunnen besmetten inderdaad.
Misschien willen ze wel wat wedstrijdritme kwijtraken zodat het niet te makkelijk wordt tegen AZquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:08 schreef Durmada het volgende:
[..]
Als ze AZ maar onbesmet laten vind ik alles prima
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:07 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Misschien willen ze wel wat wedstrijdritme kwijtraken zodat het niet te makkelijk wordt tegen AZ
Mogen ze alweer voetballen in die bouwput?quote:
Jazeker, soms moet je eerst iets afbreken voor je het op gaat bouwen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:18 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Mogen ze alweer voetballen in die bouwput?
Het lijkt wel of ze dat ding afbreken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |