quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar geen Veltman, Promes, Blind, Cillessen
Noem dat maar niet goedquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hadden jullie een goede opstelling verwacht dan van [ afbeelding ]
Is het toeval dat je allemaal spelers benoemt die bij Ajax spelen of hebben gespeeld?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar geen Veltman, Promes, Blind, Cillessen
Ik vind dit een vreemde suggestie.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is het toeval dat je allemaal spelers benoemt die bij Ajax spelen of hebben gespeeld?
Is het toeval dat er van ajax allemaal prutsers komen? Babel staat zelfs op het veld, dat is helemaal dramatisch.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is het toeval dat je allemaal spelers benoemt die bij Ajax spelen of hebben gespeeld?
PSVau*quote:
Iedere keeper is een verbetering als het Cillessen op de bank houdt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit een vreemde suggestie.
Als we volgende keer Marsman op goal zetten speelt Cillessen (hopelijk) niet, maar is het nog geen goede opstelling.
Frank kiest liever zijn schoonzoon.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
Geef dan een Gakpo de kans, ik ben he-le-maal klaar met Babel.
Maar die speelt ook niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Frank kiest liever zijn schoonzoon.
Waarom zit kluivert niet bij de selectie?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gok omdat hij niet bij de selectie zit.
Omdat hij niet is opgeroepen door Frank de Boer.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:15 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waarom zit kluivert niet bij de selectie?
Corona is al dodelijk genoeg.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:15 schreef xzaz het volgende:
[..]
sowquote:
Die is dadelijk te druk met het op de bank zitten in Leipzigquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:15 schreef xzaz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kluivert mag ik oversteken ja of nee?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
Even Kluivert uit de selectie zetten.
Waar lees jij dit?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:17 schreef Coco het volgende:
Schijnt dat KLB deze grappen in VBL niet kan waarderen.
Wel een hele kip he.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:18 schreef xzaz het volgende:
Hoe noem je een neger die kip eet?
Kluivert
Foto's van je eigen stront nemen vind ik voor het laagste en domste allooi van de samenleving.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:18 schreef xzaz het volgende:
Hoe noem je een neger die kip eet?
Kluivert
quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:44 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
VBL:
Van die pensionado's die hooligans zien die het stoer vinden en dan het idee hebben dat ze ook zo moeten zijn.
Dus dan gaan ze de hele dag met hun make believe vriendjes elkaar pijpen en doen alsof ze stoer zijn. Ondertussen kijken ze weg als Jos Brech wanneer de echte hooligans komen.
Neequote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
Is de 'grap' al gemaakt dat Corona erg dreigend is?
Er staat ook geen Corona op z'n shirtquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:21 schreef Coco het volgende:
Ik snap niet dat die Corona niet even 15 euro over had voor een tijdelijke nickchange.
Ze geven vast weer Robben de schuld.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:21 schreef Zorro het volgende:
Heeft iemand die Mexicanen vertelddat de goal eigenlijk 10 meter naar links staat?
En een ander rugnummer. Had ie COVID19 kunnen hetenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:21 schreef Coco het volgende:
Ik snap niet dat die Corona niet even 15 euro over had voor een tijdelijke nickchange.
Marco Bakker.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:21 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje kende u nog niet.
Dat dacht EasyToys ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er staat ook geen Corona op z'n shirt
Prima voorzetje idd, met gevoel gegeven.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:21 schreef -XOR- het volgende:
Wijndal bijna met een assist bij zijn debuut.
Behehehequote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:21 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje kende u nog niet.
Hateboer op anderhalve meter afstand gepasseerd.quote:
Die komt juist wraak nemen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:24 schreef 3rr0r het volgende:
Memphis is van slag omdat z'n transfer niet is doorgegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |