quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar geen Veltman, Promes, Blind, Cillessen
Noem dat maar niet goedquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hadden jullie een goede opstelling verwacht dan van [ afbeelding ]
Is het toeval dat je allemaal spelers benoemt die bij Ajax spelen of hebben gespeeld?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar geen Veltman, Promes, Blind, Cillessen
Ik vind dit een vreemde suggestie.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is het toeval dat je allemaal spelers benoemt die bij Ajax spelen of hebben gespeeld?
Is het toeval dat er van ajax allemaal prutsers komen? Babel staat zelfs op het veld, dat is helemaal dramatisch.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is het toeval dat je allemaal spelers benoemt die bij Ajax spelen of hebben gespeeld?
PSVau*quote:
Iedere keeper is een verbetering als het Cillessen op de bank houdt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit een vreemde suggestie.
Als we volgende keer Marsman op goal zetten speelt Cillessen (hopelijk) niet, maar is het nog geen goede opstelling.
Frank kiest liever zijn schoonzoon.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
Geef dan een Gakpo de kans, ik ben he-le-maal klaar met Babel.
Maar die speelt ook niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Frank kiest liever zijn schoonzoon.
Waarom zit kluivert niet bij de selectie?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gok omdat hij niet bij de selectie zit.
Omdat hij niet is opgeroepen door Frank de Boer.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:15 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waarom zit kluivert niet bij de selectie?
Corona is al dodelijk genoeg.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:15 schreef xzaz het volgende:
[..]
sowquote:
Die is dadelijk te druk met het op de bank zitten in Leipzigquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:15 schreef xzaz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kluivert mag ik oversteken ja of nee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |