quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh. Je had het ook gewoon kunnen meespelen
Ga je toch ergens anders met je troosteloze kop een dagje posten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:45 schreef GGMM het volgende:
Waardeloze TT
Waardeloze OP
Waardeloze TS
3/10
Dat bepaal ik zelf wel, dikke kut.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga je toch ergens anders met je troosteloze kop een dagje posten.
Hopelijk hoepel jij op.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:47 schreef Scrummie het volgende:
De sfeer is ontzettend grimmig! Waar gaat dit eindigen!?!?!?
Homo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel, dikke kut.
Je kale zus is een houten kano.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:48 schreef Scrummie het volgende:
De sfeer is ontzettend grimmig! Waar gaat dit eindigen!?!?!?!?
coronastress?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:47 schreef Scrummie het volgende:
Wat had die?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit siert je. Net als Johan gister!
Oh omdat één of ander kind er aan lijdt is het opeens erg.quote:
Je snapt het punt niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh omdat één of ander kind er aan lijdt is het opeens erg.
Oke
Leg het me dan godverdomme een keer uit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je snapt het punt niet.
Geeft niets Rene, dat gebeurt wel vaker bij jou.
Als ik de illusie had dat dat zin had, had ik dat met alle liefde gedaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leg het me dan godverdomme een keer uit.
quote:
Dat bepaal ik zelf wel, dikke kut.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:56 schreef GGMM het volgende:
Je maakt een opmerking, reactie; je begrijpt het weer eens niet.
Ja, zeg dan godverdomme niets, ongelofelijk tyfusmongool.
Fatshamingquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:57 schreef 3rr0r het volgende:
Even een plaatje van Danny om de sfeer hier te normaliseren.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:47 schreef Scrummie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukje vlees.
[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2020 15:08:39 ]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:07 schreef Gehrman het volgende:
Uh, okéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukje vlees.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@charell
Jij zou zo Sesamstraat in kunnen met je redenaties.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:10 schreef GGMM het volgende:
Ik snap dat niet. Dan zie je iets interessants en dan ga je een SC in waar je nooit post om dat te laten zien.
Dan heb je dus helemaal geen vrienden.
Dus eigenlijk snap ik het wel.
Bedankt dat je je grap even uitlegt in Jip en Janneke-taal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Daarmee bedoel ik alles in Jip en Janneke-taal kunnen uitleggen !!
In het hoofd van @GGMM is het altijd Sesamstraat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij zou zo Sesamstraat in kunnen met je redenaties.
Zoals pompoen versieringen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:10 schreef GGMM het volgende:
Ik snap dat niet. Dan zie je iets interessants en dan ga je een SC in waar je nooit post om dat te laten zien.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zou wel een toffe plottwist in Sesamstraat zijn, een pedofiel.
Nu Aart Staartjes de pijp uit is hebben ze sowieso een nieuwe nodig.
Lekkere lolly.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is ook wel een plottwist.
Fake news. Braddie zijn m'n vrienden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:10 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |