shitquote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:17 schreef H_T het volgende:
@:grazz heeft een post van mij geliket, hij is dus actief!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:12 schreef grazz het volgende:
[..]
shit![]()
Het allerbeste in elk gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
Nogal ja, zal wel ruzie hebben thuis.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:16 schreef Fred_B het volgende:
Van der Vaart maakt een geagiteerde indruk vandaag.
Zijn ex is onlangs getrouwdquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:16 schreef Fred_B het volgende:
Ja. Hij en Tom botsen steedsquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:16 schreef Fred_B het volgende:
Of hij mist thuis en baalt dat hij met Stom Egberts naar een ongelooflijke baggerpot voetbal moest kijken?quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Nogal ja, zal wel ruzie hebben thuis.
Wetende wie z'n vriendin is kan ik me wel in die stelling vinden ja.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of hij mist thuis en baalt dat hij met Stom Egberts naar een ongelooflijke baggerpot voetbal moest kijken?
[..]
shit![]()
GrazzieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Was al tijdens de voorbeschouwing.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of hij mist thuis en baalt dat hij met Stom Egberts naar een ongelooflijke baggerpot voetbal moest kijken?
Raf is een beetje een Wout he, die voorzag allang dat dit een kutavond ging wordenquote:
Dat zal ‘m een bal jeukenquote:
[..]
shit![]()
Fijn dat het goed met je gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd voor jezelf moet je vooral nemen als dat nodig is, dus wat dat betreft ben je goed bezig
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Rafomanda.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Raf is een beetje een Wout he, die voorzag allang dat dit een kutavond ging worden
[..]
shit![]()
Grasje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Misschien is ze weer zwanger en he can’t get some.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Wetende wie z'n vriendin is kan ik me wel in die stelling vinden ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De spelers zelf dachten dat ze dat wel konden ja. Daarom wilden ze ook geen type Van Gaal die als een schoolmeester alles bepaald. Helaas blijkt nu dat ze dat nog lang niet kunnen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:17 schreef Koen66 het volgende:
Kan een elftal niet gewoon uit eigen beweging weer gaan spelen zoals voorheen?
Huhquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:33 schreef H_T het volgende:
@:ijs_beer @:cyan9 hebben jullie elkaar al omgelegd?
Van wat ik begrepen heb is dat bij sommige vrouwen juist geen issue.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Misschien is ze weer zwanger en he can’t get some.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:35 schreef Em31 het volgende:
Wat een ontzettende debiel is die Wilders toch ook. Ongelofelijk![]()
Hij kan het niet hebben dat het al een tijdje niet over moslims gaat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het goed is spelen ze nu een spelletje waarbij dat kanquote:
He gets too much van die stuff.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Van wat ik begrepen heb is dat bij sommige vrouwen juist geen issue.
Ah. Gelukkig.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het goed is spelen ze nu een spelletje waarbij dat kan
En love love, en een burning fake pianoquote:
[..]
shit![]()
Hey GrazzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed om ter horen dat het goed met je gaat
Veel succes en plezier met je huidige nieuwe focus.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Slechter kan het niet worden, lijkt me.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:40 schreef Strani het volgende:
Dan maar een stukje van FRA - POR kijken om te zien of dat wat beter is.
Sowieso niet inderdaad!quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slechter kan het niet worden, lijkt me.
Die vervelende Fransen tegen die irritante Portugezenquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:40 schreef Strani het volgende:
Dan maar een stukje van FRA - POR kijken om te zien of dat wat beter is.
Kleine kans.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slechter kan het niet worden, lijkt me.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die vervelende Fransen tegen die irritante Portugezen
Klopt, maar heb altijd liever dat CR onderuit gaatquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die vervelende Fransen tegen die irritante Portugezen
De schuld van Koeman.quote:
Nou vooral @Aoibhin is bizar vaak de impostor geweest.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:33 schreef H_T het volgende:
@:ijs_beer @:cyan9 hebben jullie elkaar al omgelegd?
Ergens verbaast me dat nietquote:Op zondag 11 oktober 2020 22:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nou vooral @:Aoibhin is bizar vaak de impostor geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |