SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
fFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
gewoon weken binnen blijven en klaar
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Die je gisteren hadquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Daar gaat het toch niet om Dot? Ze raken EERST het pompje aan, en daarna weer iemand, en daarna wéér iemand. Dus dat pompje blijft gewoon vies. En de nieuwe mensen die het nog niet hebben aangeraakt (en waarvan hun handen nog niet ontsmet zijn) raken dus de oude besmette handen van anderen aan in feite, dus dat hele pompje is een grote schijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die ontsmetten toch gelijk hun handen als ze dat pompje hebben aangeraakt?![]()
Ik weet niet of je op mij doelt, maar het is gewoon een persoonlijke ervaring, omdat ik in het ziekenhuis kom. Mondkapjes zijn nu verplicht daar. Ook voor bezoekers.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik zeg er vaak al heel weinig over beste stuurlui.......................![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:05 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om Dot? Ze raken EERST het pompje aan, en daarna weer iemand, en daarna wéér iemand. Dus dat pompje blijft gewoon vies. En de nieuwe mensen die het nog niet hebben aangeraakt (en waarvan hun handen nog niet ontsmet zijn) raken dus de oude besmette handen van anderen aan in feite, dus dat hele pompje is een grote schijn.![]()
![]()
![]()
heb eigen in jaszak
Ja maar je ontsmet je handen gelijk nadat je dat pompje hebt aangeraaktquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:05 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om Dot? Ze raken EERST het pompje aan, en daarna weer iemand, en daarna wéér iemand. Dus dat pompje blijft gewoon vies. En de nieuwe mensen die het nog niet hebben aangeraakt (en waarvan hun handen nog niet ontsmet zijn) raken dus de oude besmette handen van anderen aan in feite, dus dat hele pompje is een grote schijn.![]()
![]()
tuurlijk niet shiii bedoel niemand in bijzonderquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:06 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik weet niet of je op mij doelt, maar het is gewoon een persoonlijke ervaring, omdat ik in het ziekenhuis kom. Mondkapjes zijn nu verplicht daar. Ook voor bezoekers.
en vind t terecht in ziekenhuizenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:06 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik weet niet of je op mij doelt, maar het is gewoon een persoonlijke ervaring, omdat ik in het ziekenhuis kom. Mondkapjes zijn nu verplicht daar. Ook voor bezoekers.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
In China is het daarmee gelukt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
gewoon weken binnen blijven en klaarAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja maar je moet toch éérst dat pompje aanraken?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar je ontsmet je handen gelijk nadat je dat pompje hebt aangeraakt![]()
Als er nu 15 mensen binnenkomen die alle 15 achter elkaar dat pompje aanraken, raken ze alle 15 een vies pompje aan, want je ontsmet je handen pas nadat je dat pompje hebt aangeraakt![]()
![]()
Ja het zal wel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
tuurlijk niet shiii bedoel niemand in bijzonder![]()
Ja dat weet ik. Maar toch ontsmetten ze daarna gelijk weer. Ik doe trouwens altijd met een alcohol doekje op die pompjes drukken. Heb daar hele kleine doekjes voorquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:05 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om Dot? Ze raken EERST het pompje aan, en daarna weer iemand, en daarna wéér iemand. Dus dat pompje blijft gewoon vies. En de nieuwe mensen die het nog niet hebben aangeraakt (en waarvan hun handen nog niet ontsmet zijn) raken dus de oude besmette handen van anderen aan in feite, dus dat hele pompje is een grote schijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Simpel word je ervanquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar je ontsmet je handen gelijk nadat je dat pompje hebt aangeraakt![]()
is gewoon zo ik ging mee in discussiequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Goedemorgen shiitakequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:06 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik weet niet of je op mij doelt, maar het is gewoon een persoonlijke ervaring, omdat ik in het ziekenhuis kom. Mondkapjes zijn nu verplicht daar. Ook voor bezoekers.![]()
![]()
![]()
Ik heb serieus moeite met zo’n dingen. Als ik met de metro ga dan moet ik hem 10 minuten op. Maar krijg het serieus benauwd. (Heb ik ook met sjaals enzo) Dus ik hoop niet dat ze het gaan verplichtenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:02 schreef Limoentjuh het volgende: [..] Het is deels misschien ook schijnveiligheid maar ik doe hem wel op
Al heb ik makkelijk praten want ik hoef hem niet zo vaak op ofzo
![]()
Ja, maar hoe moet het anders? En uiteindelijk heb je je handen wel gedesinfecteerd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja maar je moet toch éérst dat pompje aanraken?![]()
Als er nu 15 mensen binnenkomen die alle 15 achter elkaar dat pompje aanraken, raken ze alle 15 een vies pompje aan, want je ontsmet je handen pas nadat je dat pompje hebt aangeraakt
En dat is de bedoeling.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
eigen flesjequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar hoe moet het anders? En uiteindelijk heb je je handen wel gedesinfecteerd.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed planquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
gewoon weken binnen blijven en klaar![]()
![]()
Gewoon je handen ontsmetten met een eigen flesje spulMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zich is dat ook niet zo lastig met de herfst en de winter.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
gewoon weken binnen blijven en klaarAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Zou ik geen moeite mee hebben als het daar a over is waarom nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En daarna je flesje ontsmetten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewoon je handen ontsmetten met een eigen flesje spul![]()
Ja je raakt dat vieze pompje aan maar je ontsmet ze gelijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja maar je moet toch éérst dat pompje aanraken?![]()
Als er nu 15 mensen binnenkomen die alle 15 achter elkaar dat pompje aanraken, raken ze alle 15 een vies pompje aan, want je ontsmet je handen pas nadat je dat pompje hebt aangeraakt![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewoon je handen ontsmetten met een eigen flesje spul![]()
![]()
heb in jaszak pompje in handtas 1 in auto
ik gebruikte die pompjes al ver voor coroona
Ja oke, maar je hebt het vieze pompje wél aangeraaktquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja je raakt dat vieze pompje aan maar je ontsmet ze gelijk![]()
![]()
Omdat je in de zorg werkt?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik gebruikte die pompjes al ver voor coroona![]()
![]()
en deurklinken trapleuningen ect ectquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:10 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja oke, maar je hebt het vieze pompje wél aangeraaktFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dus dat. Dan pak je net goed iets vast met misschien wel besmette handen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En mag nog maar één familielid per dag op bezoek. Mondkapje op. Het zijn allemaal extra dingen die voor familie en patiënt niet fijn zijn. Maar het is niet anders helaas.![]()
![]()
Hou eens op bradyquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Autosleutel, portier, stuur, pook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
en deurklinken trapleuningen ect ect![]()
heel erg zielig als je in ziekenhuis ligtquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:11 schreef shiitake het volgende:
En mag nog maar één familielid per dag op bezoek. Mondkapje op. Het zijn allemaal extra dingen die voor familie en patiënt niet fijn zijn. Maar het is niet anders helaas.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja ik geloof wel dat het voor sommige wat oncomfortabeler kan aanvoelen. Ik heb hem niet zo vaak op dus ik heb beetje makkelijker praten dat ik er geen moeite mee heb.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb serieus moeite met zo’n dingen. Als ik met de metro ga dan moet ik hem 10 minuten op. Maar krijg het serieus benauwd. (Heb ik ook met sjaals enzo) Dus ik hoop niet dat ze het gaan verplichten
Hopelijk is al deze onzin zo snel mogelijk voorbij.![]()
Ja maar je raakt dat pompje aan en dan komt dat ontsmettingsmiddel eruit en ontsmet je je handen. Of ik snap het verkeerdquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:10 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja oke, maar je hebt het vieze pompje wél aangeraakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja je raakt pomp aan die is al vies besmet dus daarna pas weer ontsmetten . dus kan al snel gaanquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar je raakt dat pompje aan en dan komt dat ontsmettingsmiddel eruit en ontsmet je je handen. Of ik snap het verkeerdFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Als je je handen ontsmet dan stop je toch het pompje weer weg en ontsmet je daarna je handen. Dat zou dan toch goed moeten zijn lijkt mij. Zo doe ik dat regelmatig. En eigen doekjes mee om een winkelwagentje schoon te maken (zitten standaard in de fietstas). Dan hoef ik niet aan dat spul te zitten waar iedereen aan zit.![]()
Het gaat er om dat het alsnog best vies is en schijnveiligheid wat mij betreft dat je eerst dat pompje moet aanraken waar iedereen al aan heeft gezet. Tuurlijk, je ontsmet je handen maar dat is een paar seconden later en bacteriën zijn vlug!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar je raakt dat pompje aan en dan komt dat ontsmettingsmiddel eruit en ontsmet je je handen. Of ik snap het verkeerd![]()
prec ik heb zon eigen flesje en opgelost. zie mensen ook met handschoenen al raken ze met die handschoenen alles aan. beschermen dan alleen zich zelfquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:13 schreef shiitake het volgende:
Als je je handen ontsmet dan stop je toch het pompje weer weg en ontsmet je daarna je handen. Dat zou dan toch goed moeten zijn lijkt mij. Zo doe ik dat regelmatig. En eigen doekjes mee om een winkelwagentje schoon te maken (zitten standaard in de fietstas). Dan hoef ik niet aan dat spul te zitten waar iedereen aan zit.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Laten we maar erover ophoudenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja je raakt pomp aan die is al vies besmet dus daarna pas weer ontsmetten . dus kan al snel gaan![]()
Je moet ook niet teveel over alles nadenken anders durf je niks meer aan te rakencontant geld bijvoorbeeld zit vol met bacteriën
![]()
![]()
Het gaat hier over een virus, niet over bacteriën.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het gaat er om dat het alsnog best vies is en schijnveiligheid wat mij betreft dat je eerst dat pompje moet aanraken waar iedereen al aan heeft gezet. Tuurlijk, je ontsmet je handen maar dat is een paar seconden later en bacteriën zijn vlug!![]()
precies.. iemand zit aan neus peuter in neus dan geld ectquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Laten we maar erover ophouden![]()
Je moet ook niet teveel over alles nadenken anders durf je niks meer aan te rakencontant geld bijvoorbeeld zit vol met bacteriën
![]()
![]()
Ik vind het wel goed dat ze de karretjes en mandjes eindelijk ontsmetten. Maar je moet niet doordraaien ermee.. heb je straks smetvreesquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het gaat er om dat het alsnog best vies is en schijnveiligheid wat mij betreft dat je eerst dat pompje moet aanraken waar iedereen al aan heeft gezet. Tuurlijk, je ontsmet je handen maar dat is een paar seconden later en bacteriën zijn vlug!![]()
Goochelaar die een kwartje uit je neus tovertquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
precies.. iemand zit aan neus peuter in neus dan geld ect![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:16 schreef maily het volgende:
[..]
Goochelaar die een kwartje uit je neus tovert![]()
![]()
Ja precies.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
precies.. iemand zit aan neus peuter in neus dan geld ect![]()
![]()
![]()
![]()
wassen handen niet na toilet lekker aan geld zitten mensenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wassen handen niet na toilet lekker aan geld zitten mensen![]()
![]()
Ja erg is datquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:11 schreef shiitake het volgende:
En mag nog maar één familielid per dag op bezoek. Mondkapje op. Het zijn allemaal extra dingen die voor familie en patiënt niet fijn zijn. Maar het is niet anders helaas.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja echt hoor .. loop al jaren met zon flesje op zak. moet je eens file rijden zie je veel neuspeuteraarsquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
quote:
Als hij er genoeg uithaalt heb je er ook nog wat aan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:16 schreef maily het volgende:
[..]
Goochelaar die een kwartje uit je neus tovertWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja echt hoor .. loop al jaren met zon flesje op zak. moet je eens file rijden zie je veel neuspeuteraars![]()
![]()
![]()
hygiene is altijd belangrijk. Maar pas nu houden mensen zich er meer mee bezig
![]()
Proostquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
vriend goedemorgenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
moet je eens kijken hoeveel mensen leuning vast houden rol trapquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]hygiene is altijd belangrijk. Maar pas nu houden mensen zich er meer mee bezig
snoep bij chinees zonder papiertje erom lekker iedereen met handen er in
Een beetje weerstand hebben is ook belangrijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]hygiene is altijd belangrijk. Maar pas nu houden mensen zich er meer mee bezig
Hey moentje![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Hoe was jou verjaardag . goedemiddagquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:22 schreef engine het volgende:
[..]
Een beetje weerstand hebben is ook belangrijk
Hey moentje
Lekker series kijken en gamenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ik geen moeite mee hebben als het daar a over is waarom niet![]()
![]()
Dobre den enginequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:22 schreef engine het volgende:
[..]
Een beetje weerstand hebben is ook belangrijk
Hey moentje![]()
![]()
![]()
![]()
Ja daarom moet je idd ook niet doordrijven met al die dingen schoonmaken![]()
![]()
![]()
Leuning hou ik nooit vast bij de roltrap of trapquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
moet je eens kijken hoeveel mensen leuning vast houden rol trapsnoep bij chinees zonder papiertje erom lekker iedereen met handen er in
![]()
![]()
Ja dat is wel waar.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:20 schreef Limoentjuh het volgende:
![]()
ook niet en deurklinken van openbare toilettenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Leuning hou ik nooit vast bij de roltrap of trapFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja zo gaat het lijstje doorquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ook niet en deurklinken van openbare toiletten![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En dat kwartje weer IN je neus toverenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wassen handen niet na toilet lekker aan geld zitten mensen![]()
![]()
ferrous
Ipv een wattenstaafje een kwartjequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:32 schreef maily het volgende:
[..]
En dat kwartje weer IN je neus toveren![]()
![]()
koffie tijd mensenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Die groene scoort punten!
Bolk de Moen!
Het is echt wel heel erg lekker weer nu met trainen
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
doe je best wij letten wel op het fort hierquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:33 schreef dud0r het volgende:
Bolk de Moen!
Het is echt wel heel erg lekker weer nu met trainen
Nog steeeeeds niet genoegquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:33 schreef dud0r het volgende:
Bolk de Moen!
Het is echt wel heel erg lekker weer nu met trainen![]()
Ga verder trainen jij! En ren maar ook een rondje voor mij aubDan hoef ik dat niet meer te doen vandaag
![]()
En dan twee dubbeltjes en vijf centen uitsnuitenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ipv een wattenstaafje een kwartje![]()
![]()
Echt welquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
doe je best wij letten wel op het fort hier![]()
BOLK DIE JACQIEEEEEEquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
doe je best wij letten wel op het fort hier![]()
![]()
quote:
Dat noem je pas een goochelaarquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:34 schreef maily het volgende:
[..]
En dan twee dubbeltjes en vijf centen uitsnuiten![]()
HOUDINI WIE![]()
![]()
HOE DIE NI OPquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat noem je pas een goochelaar![]()
HOUDINI WIE![]()
![]()
Zal ik doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nog steeeeeds niet genoeg![]()
Ga verder trainen jij! En ren maar ook een rondje voor mij aubDan hoef ik dat niet meer te doen vandaag
Keiharde porno!![]()
komt goed hoorquote:
quote:
![]()
![]()
![]()
Goed met jou?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
![]()
R.I.P DTS.![]()
Punten scoren en bolkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:43 schreef Deisyy het volgende:
Maar we moeten punten scoren, hi ha ho!![]()
![]()
![]()
Heb 2,5 week plat gelegen serie kijken spelletjes doen en dtsen. vorige Corona ronden maanden binnen moeten zitten. Ik heb er geen moeite mee. Ga natuurlijk liever mijn eigen gang. Maar als het niet kan is het niet andersquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Deisyy 👍☕️quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:43 schreef Deisyy het volgende:
Maar we moeten punten scoren, hi ha ho!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot!quote:![]()
Heeft iemand hier Jane the Virgin gezien?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik niet in ieder gevalquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dot!![]()
Heeft iemand hier Jane the Virgin gezien?![]()
![]()
Leuk die spelletjes af en toe. Speel veel word blitz op fbook. Wel grappig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb 2,5 week plat gelegen serie kijken spelletjes doen en dtsen. vorige Corona ronden maanden binnen moeten zitten. Ik heb er geen moeite mee. Ga natuurlijk liever mijn eigen gang. Maar als het niet kan is het niet anders![]()
Ik 10 min en toen gestopt. Sprak mij niet aan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dot!![]()
Heeft iemand hier Jane the Virgin gezien?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dot!![]()
![]()
nog niet
O dat heb ik ook gespeeld. Vervelende vond jk dat je opmandere moet wachtenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:45 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Leuk die spelletjes af en toe. Speel veel word blitz op fbook. Wel grappig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ken ik nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dot!![]()
R.I.P DTS.![]()
Toen ik de pilot zag dacht ik echt WTFquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik 10 min en toen gestopt. Sprak mij niet aan.Maar ik vind het hilarisch, leuk verhaal ook, lekker over the top.
Maar smaken verschillen natuurlijk
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Het is wel een beetje een wijvenserie.quote:
Nog 10 afleveringen en dan is het klaar, finito, op
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ja maar heb nog andere open staan die ik af moet kijkenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Oh laat dan maarquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een wijvenserie.
Nog 10 afleveringen en dan is het klaar, finito, op![]()
![]()
Misschien moet ik dan toch verder kijkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik de pilot zag dacht ik echt WTFMaar ik vind het hilarisch, leuk verhaal ook, lekker over the top.
Maar smaken verschillen natuurlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zweet parels?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hoeveel series kijk je ? Meerdere of steeds 1quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja maar heb nog andere open staan die ik af moet kijken![]()
nu tweequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoeveel series kijk je ? Meerdere of steeds 1Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vanaf 19 oktober weerquote:![]()
![]()
Wordt ze dan ontmaagd?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een wijvenserie.
Nog 10 afleveringen en dan is het klaar, finito, opIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nu al hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vanaf 19 oktober weer![]()
![]()
![]()
zit nu op einde married first side australie.. is een soap op zich zegquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hey maz 😘Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zit nu op einde married first side australie.. is een soap op zich zeg
Ik volgde The bold maar ook al maanden niet meer![]()
![]()
hier kan het ook verse van een turkse supermarkt als het moetquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
daar ben ik ook uit heel lang gevolgdquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Ik volgde The bold maar ook al maanden niet meer
Nee een hoop te doen vandaag.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemiddag mazaru![]()
Vandaag weer een luie dag?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
uhquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik wou dat ik mijn mond kon houden als die aluminiumhoedjes weer uit hen nek lopen te lullen. Een hele chat die me aan het vervloeken is![]()
Wel typerend voor het niveau van die weirdo's.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Op zondag altijdquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dan maak je er morgen weer een luie dag van
Is die chat ergens terug te lezenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:56 schreef mazaru het volgende:
Ik wou dat ik mijn mond kon houden als die aluminiumhoedjes weer uit hen nek lopen te lullen. Een hele chat die me aan het vervloeken is![]()
Wel typerend voor het niveau van die weirdo's.![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik sinds de pauze door Corona. En nou geen zin meer inquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
daar ben ik ook uit heel lang gevolgd![]()
Hehe beetje tegen de schenen trappen zo nu en danquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:56 schreef mazaru het volgende:
Wel typerend voor het niveau van die weirdo's.![]()
![]()
En niet zo'n beetje ookquote:Uitpuffen van het trainen.quote:Nee had maar een uurtje dus ben extra hard gegaan in dat uurquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Even pauze en Wat water drinken
Keiharde porno!![]()
Ik zou oneindig willen schreeuwen maar het klopt niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is de moeite niet waard hoor. Je kan zelf wel verzinnen wat ze roepen. Dat is namelijk altijd hetzelfde. Het begint met 'schaap' en het eindigt met 'ik hoop dat je kanker krijgt'.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is die chat ergens terug te lezen
Nijntjequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is die chat ergens terug te lezen![]()
![]()
![]()
![]()
goedemiddag
![]()
![]()
11 van de 10 keer komt het daar wel op neerquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is de moeite niet waard hoor. Je kan zelf wel verzinnen wat ze roepen. Dat is namelijk altijd hetzelfde. Het begint met 'schaap' en het eindigt met 'ik hoop dat je kanker krijgt'.
Citrus godinquote:![]()
![]()
Nog een half uurtje en dan heb is het officieel een goede middag voor me
Ja ik weet verhaal lijn ook niet meerquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik sinds de pauze door Corona. En nou geen zin meer inFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
OO jeee 🤪quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:56 schreef mazaru het volgende:
Wel typerend voor het niveau van die weirdo's.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent nou klaar dus even bijkomenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
En niet zo'n beetje ook
[..]
Uitpuffen van het trainen.
[..]
Nee had maar een uurtje dus ben extra hard gegaan in dat uur![]()
![]()
Bijna goedemiddag dan beste rabbit Godquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Citrus godin![]()
![]()
Nog een half uurtje en dan heb is het officieel een goede middag voor me![]()
Half uurtje pauze nemen en koffie zuipen![]()
![]()
Ach, ik heb liever dat ik in zo'n chat voor gek wordt uitgemaakt dan in een chat waar mensen met gezond verstand zitten.quote:
Ik heb ook veel gemist jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja ik weet verhaal lijn ook niet meerpaar keer gekeken en is best geinig om te zien hoe ze het nu aanpakken door Corona. Knuffelen met een paspop
![]()
![]()
Heb er al een liter water in gegoten. Zal straks weer watervallen wordenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je bent nou klaar dus even bijkomen
[ afbeelding ]Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Nou aan het werk in de tuin. Je moest nog wat doen met de heg zei jequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb er al een liter water in gegoten. Zal straks weer watervallen worden![]()
Ja maar ga nu eerst lunchen en geitjes voeren met de kleinequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nou aan het werk in de tuin. Je moest nog wat doen met de heg zei jeDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Wat ga je lunchen ?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar ga nu eerst lunchen en geitjes voeren met de kleine![]()
![]()
Ik heb gehoord dat geitenvlees niet zo lekker is hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar ga nu eerst lunchen en geitjes voeren met de kleine
Ik vond het oké die ene keer dat ik het heb gegeten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat geitenvlees niet zo lekker is hoor.![]()
Lijkt op schaap denk ik?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vond het oké die ene keer dat ik het heb gegeten.![]()
Konijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vond het naar rund smaken. Niet heel bijzonder. Konijn vind ik vies![]()
![]()
Koffie zuipen doe ik al de hele ochtendquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bijna goedemiddag dan beste rabbit God![]()
Half uurtje pauze nemen en koffie zuipen
Iets wat er op het menu staat bij de geitenboerderij.quote:
Zie ik zo wel.Je kan ook kaas maken en melk....🙄quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat geitenvlees niet zo lekker is hoor.Het heeft een erg sterke smaak. Beetje zoals ze ruiken smaakt hetquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Oké thee danquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koffie zuipen doe ik al de hele ochtend![]()
![]()
Ja zo smaakt geiten- en schapenkaas ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iets wat er op het menu staat bij de geitenboerderij.
Zie ik zo wel.
[..]
Je kan ook kaas maken en melk....🙄
[..]
Het heeft een erg sterke smaak. Beetje zoals ze ruiken smaakt het![]()
![]()
Konijn is in zuurvlees best lekkerquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vond het naar rund smaken. Niet heel bijzonder. Konijn vind ik viesOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Veel plezier alvast Met de kleinequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iets wat er op het menu staat bij de geitenboerderij.
Zie ik zo wel.
[..]
Je kan ook kaas maken en melk....🙄
[..]
Het heeft een erg sterke smaak. Beetje zoals ze ruiken smaakt het![]()
En geniet nog even van je plek 5![]()
![]()
hey fijne kerel rabbitjequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koffie zuipen doe ik al de hele ochtend
Schapenkaas vind ik wel lekker, maar geitenkaas toch wat minder.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ja zo smaakt geiten- en schapenkaas ook![]()
Dat heb ik nooit gegeten. Maar ik sla het alsnog overquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Konijn is in zuurvlees best lekker![]()
Lamsvlees![]()
![]()
ik vind beide niet zo lekkerquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:18 schreef shiitake het volgende:
[..]
Schapenkaas vind ik wel lekker, maar geitenkaas toch wat minder.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Jacqie godinquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey fijne kerel rabbitje![]()
![]()
Hoe is je weekend?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb vorige week nog lamsvlees gehadquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gegeten. Maar ik sla het alsnog over![]()
Lamsvlees
Jammer dat het zo duur is, anders hadden we het vaker gegeten.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Schapenvlees weet ik eigenlijk ook al nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:18 schreef shiitake het volgende:
[..]
Schapenkaas vind ik wel lekker, maar geitenkaas toch wat minder.
geitenkaas vind ik niks nee![]()
![]()
Oude schapenkaas is wel goddelijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ja zo smaakt geiten- en schapenkaas ookDank jequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Veel plezier alvast Met de kleine![]()
En geniet nog even van je plek 5Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Dat maakt het misschien ook lekker. Dat je het niet zo vaak eet. Anders werd het te gewoontjesquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog lamsvlees gehad
Jammer dat het zo duur is, anders hadden we het vaker gegeten.![]()
Lamsvleesquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gegeten. Maar ik sla het alsnog over![]()
Lamsvlees![]()
Keiharde porno!![]()
Lekker vandaag chil dag morgen werken . Uiteten afscheids diner🥳🥳🥳quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jacqie godin![]()
![]()
Hoe is je weekend?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
hoe is het met jou rabitje?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Vochtige bolkquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Lekker geslapen?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nee mijn auto startte niet 😎quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ah wat heb je ermee gedaan jaqciequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee mijn auto startte niet 😎![]()
![]()
![]()
Wij gaan gewoon ook😎quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lijkt beetje standaard bij jou in het weekendFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Niets was geintjih😳😊quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah wat heb je ermee gedaan jaqcie
Ieder weekend? Lijkt mij vermoeiendquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon ook😎niks met Corona te maken.
![]()
Elektrische deken nodig?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niet echt. Het was niet warm genoeg.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Help, ik word gegijzeld door een hond die tegen me aan gekropen is om op te warmen...100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Is het ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lijkt beetje standaard bij jou in het weekend![]()
Ik heb liever een kruik van vlees en bloed.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Elektrische deken nodig?![]()
Aaahwquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:25 schreef Nattekat het volgende:
Help, ik word gegijzeld door een hond die tegen me aan gekropen is om op te warmen...Foto
![]()
welke restaurants moeten wij hebben in maastricht?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jacqie godin![]()
![]()
Hoe is je weekend?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Gadverdammequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:25 schreef Nattekat het volgende:
Help, ik word gegijzeld door een hond die tegen me aan gekropen is om op te warmen...quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik ben @:dud0r bijna voorbij m
Keiharde porno!![]()
Mooi man.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:25 schreef Nattekat het volgende:
Help, ik word gegijzeld door een hond die tegen me aan gekropen is om op te warmen...![]()
![]()
![]()
![]()
strijders
geen feestje zonder m1st1gquote:
ik tref het niet met het weer volgende week
Andersom klopt ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
geen feestje zonder m1st1g![]()
Lieverdquote:![]()
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Forum Opties Forumhop: Hop naar: