Citrus godinquote:
Ja ik weet verhaal lijn ook niet meerquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik sinds de pauze door Corona. En nou geen zin meer in
O jeee 🤪quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:56 schreef mazaru het volgende:
Ik wou dat ik mijn mond kon houden als die aluminiumhoedjes weer uit hen nek lopen te lullen. Een hele chat die me aan het vervloeken is![]()
Wel typerend voor het niveau van die weirdo's.
Je bent nou klaar dus even bijkomenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
En niet zo'n beetje ook
[..]
Uitpuffen van het trainen.
[..]
Nee had maar een uurtje dus ben extra hard gegaan in dat uur
Bijna goedemiddag dan beste rabbit Godquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Citrus godin![]()
![]()
Nog een half uurtje en dan heb is het officieel een goede middag voor me
Ach, ik heb liever dat ik in zo'n chat voor gek wordt uitgemaakt dan in een chat waar mensen met gezond verstand zitten.quote:
Ik heb ook veel gemist jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja ik weet verhaal lijn ook niet meer
Heb er al een liter water in gegoten. Zal straks weer watervallen wordenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je bent nou klaar dus even bijkomen
[ afbeelding ]
Nou aan het werk in de tuin. Je moest nog wat doen met de heg zei jequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb er al een liter water in gegoten. Zal straks weer watervallen worden
Ja maar ga nu eerst lunchen en geitjes voeren met de kleinequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nou aan het werk in de tuin. Je moest nog wat doen met de heg zei je
Wat ga je lunchen ?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar ga nu eerst lunchen en geitjes voeren met de kleine
Ik heb gehoord dat geitenvlees niet zo lekker is hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar ga nu eerst lunchen en geitjes voeren met de kleine
Ik vond het oké die ene keer dat ik het heb gegeten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat geitenvlees niet zo lekker is hoor.
Lijkt op schaap denk ik?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vond het oké die ene keer dat ik het heb gegeten.
Konijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vond het naar rund smaken. Niet heel bijzonder. Konijn vind ik vies
Koffie zuipen doe ik al de hele ochtendquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bijna goedemiddag dan beste rabbit God![]()
Half uurtje pauze nemen en koffie zuipen
Iets wat er op het menu staat bij de geitenboerderij.quote:
Je kan ook kaas maken en melk....🙄quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat geitenvlees niet zo lekker is hoor.
Het heeft een erg sterke smaak. Beetje zoals ze ruiken smaakt hetquote:
Oké thee danquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koffie zuipen doe ik al de hele ochtend
Ja zo smaakt geiten- en schapenkaas ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iets wat er op het menu staat bij de geitenboerderij.
Zie ik zo wel.
[..]
Je kan ook kaas maken en melk....🙄
[..]
Het heeft een erg sterke smaak. Beetje zoals ze ruiken smaakt het
Konijn is in zuurvlees best lekkerquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vond het naar rund smaken. Niet heel bijzonder. Konijn vind ik vies
Veel plezier alvast Met de kleinequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iets wat er op het menu staat bij de geitenboerderij.
Zie ik zo wel.
[..]
Je kan ook kaas maken en melk....🙄
[..]
Het heeft een erg sterke smaak. Beetje zoals ze ruiken smaakt het
hey fijne kerel rabbitjequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koffie zuipen doe ik al de hele ochtend
Schapenkaas vind ik wel lekker, maar geitenkaas toch wat minder.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ja zo smaakt geiten- en schapenkaas ook
Dat heb ik nooit gegeten. Maar ik sla het alsnog overquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Konijn is in zuurvlees best lekker
ik vind beide niet zo lekkerquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:18 schreef shiitake het volgende:
[..]
Schapenkaas vind ik wel lekker, maar geitenkaas toch wat minder.
Jacqie godinquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey fijne kerel rabbitje
Ik heb vorige week nog lamsvlees gehadquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gegeten. Maar ik sla het alsnog over![]()
Lamsvlees
Schapenvlees weet ik eigenlijk ook al nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:18 schreef shiitake het volgende:
[..]
Schapenkaas vind ik wel lekker, maar geitenkaas toch wat minder.
Oude schapenkaas is wel goddelijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ja zo smaakt geiten- en schapenkaas ook
Dank jequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Veel plezier alvast Met de kleine![]()
En geniet nog even van je plek 5
Dat maakt het misschien ook lekker. Dat je het niet zo vaak eet. Anders werd het te gewoontjesquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog lamsvlees gehad
Jammer dat het zo duur is, anders hadden we het vaker gegeten.
Lamsvleesquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gegeten. Maar ik sla het alsnog over![]()
Lamsvlees
Lekker vandaag chil dag morgen werken . Uiteten afscheids diner🥳🥳🥳quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jacqie godin![]()
![]()
Hoe is je weekend?
Vochtige bolkquote:
Lekker geslapen?quote:
Nee mijn auto startte niet 😎quote:
Ah wat heb je ermee gedaan jaqciequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee mijn auto startte niet 😎
Wij gaan gewoon ook😎quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lijkt beetje standaard bij jou in het weekend
Niets was geintjih😳😊quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah wat heb je ermee gedaan jaqcie![]()
Ieder weekend? Lijkt mij vermoeiendquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon ook😎
Elektrische deken nodig?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niet echt. Het was niet warm genoeg.
Is het ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lijkt beetje standaard bij jou in het weekend
Ik heb liever een kruik van vlees en bloed.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Elektrische deken nodig?
Aaahwquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:25 schreef Nattekat het volgende:
Help, ik word gegijzeld door een hond die tegen me aan gekropen is om op te warmen...
welke restaurants moeten wij hebben in maastricht?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jacqie godin![]()
![]()
Hoe is je weekend?
Gadverdammequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:25 schreef Nattekat het volgende:
Help, ik word gegijzeld door een hond die tegen me aan gekropen is om op te warmen...
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik ben @:dud0r bijna voorbij m
Mooi man.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:25 schreef Nattekat het volgende:
geen feestje zonder m1st1gquote:
Andersom klopt ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
geen feestje zonder m1st1g
Lieverdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |