quote:
Goed met jou?quote:
Punten scoren en bolkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:43 schreef Deisyy het volgende:
Maar we moeten punten scoren, hi ha ho!
Heb 2,5 week plat gelegen serie kijken spelletjes doen en dtsen. vorige Corona ronden maanden binnen moeten zitten. Ik heb er geen moeite mee. Ga natuurlijk liever mijn eigen gang. Maar als het niet kan is het niet andersquote:
Hey Deisyy 👍☕️quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:43 schreef Deisyy het volgende:
Maar we moeten punten scoren, hi ha ho!
Dot!quote:
Ik niet in ieder gevalquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dot!![]()
Heeft iemand hier Jane the Virgin gezien?
Leuk die spelletjes af en toe. Speel veel word blitz op fbook. Wel grappig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb 2,5 week plat gelegen serie kijken spelletjes doen en dtsen. vorige Corona ronden maanden binnen moeten zitten. Ik heb er geen moeite mee. Ga natuurlijk liever mijn eigen gang. Maar als het niet kan is het niet anders
Ik 10 min en toen gestopt. Sprak mij niet aan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dot!![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dot!![]()
O dat heb ik ook gespeeld. Vervelende vond jk dat je opmandere moet wachtenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:45 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Leuk die spelletjes af en toe. Speel veel word blitz op fbook. Wel grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |