Ik heb serieus moeite met zo’n dingen. Als ik met de metro ga dan moet ik hem 10 minuten op. Maar krijg het serieus benauwd. (Heb ik ook met sjaals enzo) Dus ik hoop niet dat ze het gaan verplichtenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:02 schreef Limoentjuh het volgende: [..] Het is deels misschien ook schijnveiligheid maar ik doe hem wel op
Al heb ik makkelijk praten want ik hoef hem niet zo vaak op ofzo
Ja, maar hoe moet het anders? En uiteindelijk heb je je handen wel gedesinfecteerd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja maar je moet toch éérst dat pompje aanraken?![]()
Als er nu 15 mensen binnenkomen die alle 15 achter elkaar dat pompje aanraken, raken ze alle 15 een vies pompje aan, want je ontsmet je handen pas nadat je dat pompje hebt aangeraakt
eigen flesjequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar hoe moet het anders? En uiteindelijk heb je je handen wel gedesinfecteerd.
😛quote:
Goed planquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
gewoon weken binnen blijven en klaar
Op zich is dat ook niet zo lastig met de herfst en de winter.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
gewoon weken binnen blijven en klaar
Zou ik geen moeite mee hebben als het daar a over is waarom nietquote:
En daarna je flesje ontsmetten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewoon je handen ontsmetten met een eigen flesje spul
Ja je raakt dat vieze pompje aan maar je ontsmet ze gelijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja maar je moet toch éérst dat pompje aanraken?![]()
Als er nu 15 mensen binnenkomen die alle 15 achter elkaar dat pompje aanraken, raken ze alle 15 een vies pompje aan, want je ontsmet je handen pas nadat je dat pompje hebt aangeraakt
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewoon je handen ontsmetten met een eigen flesje spul
Ja oke, maar je hebt het vieze pompje wél aangeraaktquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja je raakt dat vieze pompje aan maar je ontsmet ze gelijk
Omdat je in de zorg werkt?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik gebruikte die pompjes al ver voor coroona
en deurklinken trapleuningen ect ectquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:10 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja oke, maar je hebt het vieze pompje wél aangeraakt
Dus dat. Dan pak je net goed iets vast met misschien wel besmette handen.quote:
Hou eens op bradyquote:
Autosleutel, portier, stuur, pook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
en deurklinken trapleuningen ect ect
heel erg zielig als je in ziekenhuis ligtquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:11 schreef shiitake het volgende:
En mag nog maar één familielid per dag op bezoek. Mondkapje op. Het zijn allemaal extra dingen die voor familie en patiënt niet fijn zijn. Maar het is niet anders helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |