Spel bedacht door: Pg_Up Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.
Het Dodetopicspel Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.
chufi en DJMO doen niet mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.
SPOILER: Ode aan Mark
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: mededeling mods
SPOILER: Gedicht winnaar september.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen! Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b] Dot houdt van lekker vlot :P
Die ontsmetten toch gelijk hun handen als ze dat pompje hebben aangeraakt?
Daar gaat het toch niet om Dot? Ze raken EERST het pompje aan, en daarna weer iemand, en daarna wéér iemand. Dus dat pompje blijft gewoon vies. En de nieuwe mensen die het nog niet hebben aangeraakt (en waarvan hun handen nog niet ontsmet zijn) raken dus de oude besmette handen van anderen aan in feite, dus dat hele pompje is een grote schijn.
ik zeg er vaak al heel weinig over beste stuurlui.......................
Ik weet niet of je op mij doelt, maar het is gewoon een persoonlijke ervaring, omdat ik in het ziekenhuis kom. Mondkapjes zijn nu verplicht daar. Ook voor bezoekers.
Daar gaat het toch niet om Dot? Ze raken EERST het pompje aan, en daarna weer iemand, en daarna wéér iemand. Dus dat pompje blijft gewoon vies. En de nieuwe mensen die het nog niet hebben aangeraakt (en waarvan hun handen nog niet ontsmet zijn) raken dus de oude besmette handen van anderen aan in feite, dus dat hele pompje is een grote schijn.
heb eigen in jaszak
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all.. Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Ja maar je ontsmet je handen gelijk nadat je dat pompje hebt aangeraakt
Ik weet niet of je op mij doelt, maar het is gewoon een persoonlijke ervaring, omdat ik in het ziekenhuis kom. Mondkapjes zijn nu verplicht daar. Ook voor bezoekers.
tuurlijk niet shiii bedoel niemand in bijzonder
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all.. Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
en vind t terecht in ziekenhuizen
Ja maar je ontsmet je handen gelijk nadat je dat pompje hebt aangeraakt
Ja maar je moet toch éérst dat pompje aanraken? Als er nu 15 mensen binnenkomen die alle 15 achter elkaar dat pompje aanraken, raken ze alle 15 een vies pompje aan, want je ontsmet je handen pas nadat je dat pompje hebt aangeraakt
Ja dat weet ik. Maar toch ontsmetten ze daarna gelijk weer. Ik doe trouwens altijd met een alcohol doekje op die pompjes drukken. Heb daar hele kleine doekjes voor
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen! Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b] Dot houdt van lekker vlot :P
Op zaterdag 10 oktober 2020 12:02 schreef Limoentjuh het volgende: [..] Het is deels misschien ook schijnveiligheid maar ik doe hem wel op Al heb ik makkelijk praten want ik hoef hem niet zo vaak op ofzo
Ik heb serieus moeite met zo’n dingen. Als ik met de metro ga dan moet ik hem 10 minuten op. Maar krijg het serieus benauwd. (Heb ik ook met sjaals enzo) Dus ik hoop niet dat ze het gaan verplichten
Ja maar je moet toch éérst dat pompje aanraken? Als er nu 15 mensen binnenkomen die alle 15 achter elkaar dat pompje aanraken, raken ze alle 15 een vies pompje aan, want je ontsmet je handen pas nadat je dat pompje hebt aangeraakt
Ja, maar hoe moet het anders? En uiteindelijk heb je je handen wel gedesinfecteerd. En dat is de bedoeling.
Autocorrect (zelfst. naamw.) Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Zou ik geen moeite mee hebben als het daar a over is waarom niet
Ja je raakt dat vieze pompje aan maar je ontsmet ze gelijk
Dus dat. Dan pak je net goed iets vast met misschien wel besmette handen.
En mag nog maar één familielid per dag op bezoek. Mondkapje op. Het zijn allemaal extra dingen die voor familie en patiënt niet fijn zijn. Maar het is niet anders helaas.
Op zaterdag 10 oktober 2020 12:11 schreef shiitake het volgende: En mag nog maar één familielid per dag op bezoek. Mondkapje op. Het zijn allemaal extra dingen die voor familie en patiënt niet fijn zijn. Maar het is niet anders helaas.
heel erg zielig als je in ziekenhuis ligt