Ja ik geloof wel dat het voor sommige wat oncomfortabeler kan aanvoelen. Ik heb hem niet zo vaak op dus ik heb beetje makkelijker praten dat ik er geen moeite mee heb.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb serieus moeite met zo’n dingen. Als ik met de metro ga dan moet ik hem 10 minuten op. Maar krijg het serieus benauwd. (Heb ik ook met sjaals enzo) Dus ik hoop niet dat ze het gaan verplichten
Ja maar je raakt dat pompje aan en dan komt dat ontsmettingsmiddel eruit en ontsmet je je handen. Of ik snap het verkeerdquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:10 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja oke, maar je hebt het vieze pompje wél aangeraakt
ja je raakt pomp aan die is al vies besmet dus daarna pas weer ontsmetten . dus kan al snel gaanquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar je raakt dat pompje aan en dan komt dat ontsmettingsmiddel eruit en ontsmet je je handen. Of ik snap het verkeerd
Het gaat er om dat het alsnog best vies is en schijnveiligheid wat mij betreft dat je eerst dat pompje moet aanraken waar iedereen al aan heeft gezet. Tuurlijk, je ontsmet je handen maar dat is een paar seconden later en bacteriën zijn vlug!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar je raakt dat pompje aan en dan komt dat ontsmettingsmiddel eruit en ontsmet je je handen. Of ik snap het verkeerd
prec ik heb zon eigen flesje en opgelost. zie mensen ook met handschoenen al raken ze met die handschoenen alles aan. beschermen dan alleen zich zelfquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:13 schreef shiitake het volgende:
Als je je handen ontsmet dan stop je toch het pompje weer weg en ontsmet je daarna je handen. Dat zou dan toch goed moeten zijn lijkt mij. Zo doe ik dat regelmatig. En eigen doekjes mee om een winkelwagentje schoon te maken (zitten standaard in de fietstas). Dan hoef ik niet aan dat spul te zitten waar iedereen aan zit.
Laten we maar erover ophoudenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja je raakt pomp aan die is al vies besmet dus daarna pas weer ontsmetten . dus kan al snel gaan
Het gaat hier over een virus, niet over bacteriën.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het gaat er om dat het alsnog best vies is en schijnveiligheid wat mij betreft dat je eerst dat pompje moet aanraken waar iedereen al aan heeft gezet. Tuurlijk, je ontsmet je handen maar dat is een paar seconden later en bacteriën zijn vlug!
precies.. iemand zit aan neus peuter in neus dan geld ectquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Laten we maar erover ophouden![]()
Je moet ook niet teveel over alles nadenken anders durf je niks meer aan te rakencontant geld bijvoorbeeld zit vol met bacteriën
Ik vind het wel goed dat ze de karretjes en mandjes eindelijk ontsmetten. Maar je moet niet doordraaien ermee.. heb je straks smetvreesquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het gaat er om dat het alsnog best vies is en schijnveiligheid wat mij betreft dat je eerst dat pompje moet aanraken waar iedereen al aan heeft gezet. Tuurlijk, je ontsmet je handen maar dat is een paar seconden later en bacteriën zijn vlug!
Goochelaar die een kwartje uit je neus tovertquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
precies.. iemand zit aan neus peuter in neus dan geld ect![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:16 schreef maily het volgende:
[..]
Goochelaar die een kwartje uit je neus tovert
Ja precies.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
precies.. iemand zit aan neus peuter in neus dan geld ect![]()
![]()
wassen handen niet na toilet lekker aan geld zitten mensenquote:
Jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wassen handen niet na toilet lekker aan geld zitten mensen
Ja erg is datquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:11 schreef shiitake het volgende:
En mag nog maar één familielid per dag op bezoek. Mondkapje op. Het zijn allemaal extra dingen die voor familie en patiënt niet fijn zijn. Maar het is niet anders helaas.
ja echt hoor .. loop al jaren met zon flesje op zak. moet je eens file rijden zie je veel neuspeuteraarsquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja![]()
Laten we maar erover ophouden
quote:
Als hij er genoeg uithaalt heb je er ook nog wat aan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:16 schreef maily het volgende:
[..]
Goochelaar die een kwartje uit je neus tovert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |