abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:11:17 #1
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195532333
Uitgerekende data:

9 oktober: Peejtur (meisje)
27 oktober: MaJo (jongen)

4 november: PKM (meisje)
14 november: 1inamelon (meisje)
20 november: D.U.M.A.N. (meisje)
26 november: Wolken (jongen)
29 november: Donna (meisje)

1 december: Gaddle
26 december: Sway- (jongen)

2021

3 januari: Gogo83
24 januari: Bienelientjee (jongen)
24 januari: Holy_Goat (jongen)
27 januari: Nanuke

2 februari: Framblij89 (jongen)

Maart: monsterd. (jongen)
15 maart: Aure (jongen)
26 maart: kwakz0r
30 maart: Tink89
30 maart: Philomijn

21 april: Maria2.0
27 april: KapiteinCupcake

7 mei: VKV

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:15:24 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_195532402
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 18:25 schreef Wolken het volgende:
Gefeliciteerd Kleurdoos!

SQ, ik vraag mij af, zou een knoop in de navelstreng te zien moeten zijn op een echo oid?
In theorie wel, maar dat is wel moeilijk. Volgens mij kunnen ze wel doppleronderzoek doen naar de doorbloeding van de navelstreng.
disclaimer
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:22:13 #3
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_195532520
Gefeliciteerd KD!

Ik reageer mobiel en dus ff snel, de NIPT was goed dus wij gaan lekker het weekend in!
L'Enfer, c'est les autres.
pi_195532693
Het bericht dat je wilde plaatsen:
Het was een droombevalling! Ik was ff in paniek door t bloed en verder geen weeen enzo maar toen kwam de vk en feliciteerde me met mn 5cm :p daarna ben ik in bad gaan zitten en dat was heel fijn, muziek keihard.. 1 pittige wee per liedje, ze vonden dat vrij karig en mij te ontspannen en vrolijk, dus ze wilden mn vliezen breken maar bleek 10cm te hebben🎊 toen braken mn vliezen zelf en was arlootje er in 3 persweeen. Hij heet offi (c. Harlie a.ldous w.inter) roepnaam Arlo
pi_195532898
Potdikke SQ, ik schrok me het apenzuur. Wat een verhaal! Ben je nu vooral heel blij dat ie er is of denk je nog veel “wat als?”. Anyhow, gefeliciteerd! *O* Coole naam O+

Kleurdoos, wat een bevalling!! Jij ook gefeliciteerd! 5 kiddo’s, wow O+

Fijn dat je NIPT goed was Maria, mooi begin van het weekend!

Bedankt voor de yogaervaringen! Ik denk dat ik voor losse lessen zonder cursus ga. Lekker laagdrempelig.

MaJo, ik had ook een koffer mee naar het ziekenhuis. No shame, boeiend. Net zo makkelijk, lekker op wieltjes, geen gezeul. En bij ons was geen douchegel of shampoo ih ziekenhuis. Ik had mijn toilettas zorgvuldig ingepakt en toen ik man om shampoo vroeg kon ie het niet vinden :( toen met babyshampoo (dat was er nog wel na enig zoeken) mijn haar gewassen. Kwartier later: oh hier is je shampoo. :')

Wat ik de volgende x anders doe (waar je je druk over kan maken, het boeit verder geen reet maar oke): een leuk joggingpakkie voor het naar huis gaan. Nu had ik een saai grijs vest aan. Ik wil fashionable het ziekenhuis uitrollen :7 (oke het liefst wil ik thuis bevallen, maar als dan)
Dit, dat, alles.
pi_195533075
Gefeliciteerd KD!
pi_195534200
Vanmiddag werd er onverwacht aangebeld, werd het kraampakket al bezorgd. Maar ik ben toch pas net zwanger?!? Doos gaat voorlopig gewoon even de commode in, nog even geen behoefte om geconfronteerd te worden met die kraamverbanden.
  Moderator vrijdag 9 oktober 2020 @ 21:33:00 #8
382129 crew  Donna
pi_195535459
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:43 schreef Gogo83 het volgende:
Vanmiddag werd er onverwacht aangebeld, werd het kraampakket al bezorgd. Maar ik ben toch pas net zwanger?!? Doos gaat voorlopig gewoon even de commode in, nog even geen behoefte om geconfronteerd te worden met die kraamverbanden.
Gewoon ook alles in de doos laten, dat hebben 'ze' het liefst. In 1x alles bij de hand. ^O^


@MaJo zowel onze dochter als de baby zijn niet echofoto geniek. Beide liggen ze altijd met het gezicht in de placenta of met de handjes ervoor en de benen dicht bij elkaar. Heb ook nog nooit een mooie of leuke echofoto gehad haha.
Nummer 1 kwam wel als een plaatje ter wereld, dus daar gaan we dan maar weer voor. 8-)
pi_195536236
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 21:33 schreef Donna het volgende:

[..]

Gewoon ook alles in de doos laten, dat hebben 'ze' het liefst. In 1x alles bij de hand. ^O^
Heb ik de vorige keer ook gedaan idd, maar heb hem destijds wel open gemaakt, had zo'n matje onder mijn hoeslaken liggen. Maar een paar weken voor de UD openmaken is dus vroeg genoeg, voorlopig negeer ik de doos nog maar even.
  Moderator vrijdag 9 oktober 2020 @ 22:15:04 #10
382129 crew  Donna
pi_195536527
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 22:03 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Heb ik de vorige keer ook gedaan idd, maar heb hem destijds wel open gemaakt, had zo'n matje onder mijn hoeslaken liggen. Maar een paar weken voor de UD openmaken is dus vroeg genoeg, voorlopig negeer ik de doos nog maar even.
Ja haha, kop in het zand. Ik heb mijne ook nog dicht hoor!
  Moderator vrijdag 9 oktober 2020 @ 22:24:04 #11
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195536723
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:22 schreef Maria2.0 het volgende:
Gefeliciteerd KD!

Ik reageer mobiel en dus ff snel, de NIPT was goed dus wij gaan lekker het weekend in!
Dat is goed nieuws *O*

quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:39 schreef Philomijn het volgende:
Potdikke SQ, ik schrok me het apenzuur. Wat een verhaal! Ben je nu vooral heel blij dat ie er is of denk je nog veel “wat als?”. Anyhow, gefeliciteerd! *O* Coole naam O+

Kleurdoos, wat een bevalling!! Jij ook gefeliciteerd! 5 kiddo’s, wow O+

Fijn dat je NIPT goed was Maria, mooi begin van het weekend!

Bedankt voor de yogaervaringen! Ik denk dat ik voor losse lessen zonder cursus ga. Lekker laagdrempelig.

MaJo, ik had ook een koffer mee naar het ziekenhuis. No shame, boeiend. Net zo makkelijk, lekker op wieltjes, geen gezeul. En bij ons was geen douchegel of shampoo ih ziekenhuis. Ik had mijn toilettas zorgvuldig ingepakt en toen ik man om shampoo vroeg kon ie het niet vinden :( toen met babyshampoo (dat was er nog wel na enig zoeken) mijn haar gewassen. Kwartier later: oh hier is je shampoo. :')

Wat ik de volgende x anders doe (waar je je druk over kan maken, het boeit verder geen reet maar oke): een leuk joggingpakkie voor het naar huis gaan. Nu had ik een saai grijs vest aan. Ik wil fashionable het ziekenhuis uitrollen :7 (oke het liefst wil ik thuis bevallen, maar als dan)
Het stomme is dat ik me dan echt druk kan maken om de grootte van zo'n tas :@ Terwijl ik weet dat het niks boeit. Er fashionable uitzien boeit mij dan weer niets :+

quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 21:33 schreef Donna het volgende:

[..]

Gewoon ook alles in de doos laten, dat hebben 'ze' het liefst. In 1x alles bij de hand. ^O^

@:MaJo zowel onze dochter als de baby zijn niet echofoto geniek. Beide liggen ze altijd met het gezicht in de placenta of met de handjes ervoor en de benen dicht bij elkaar. Heb ook nog nooit een mooie of leuke echofoto gehad haha.
Nummer 1 kwam wel als een plaatje ter wereld, dus daar gaan we dan maar weer voor. 8-)
Uiteindelijk is het echte plaatje natuurlijk belangrijker :Y Kijk je sowieso nog eens naar oude echo foto's?

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 22:03 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Heb ik de vorige keer ook gedaan idd, maar heb hem destijds wel open gemaakt, had zo'n matje onder mijn hoeslaken liggen. Maar een paar weken voor de UD openmaken is dus vroeg genoeg, voorlopig negeer ik de doos nog maar even.
Ik heb hem wel opengemaakt in de hoop dat er nog een cadeautje in zou zitten ofzo. Helaas was dat niet het geval ;( Ik kreeg trouwens wel als tip om dat matje alvast in de auto klaar te leggen voor als je vliezen gebroken zijn ^O^
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_195536841
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 22:24 schreef MaJo het volgende:

Ik heb hem wel opengemaakt in de hoop dat er nog een cadeautje in zou zitten ofzo. Helaas was dat niet het geval ;( Ik kreeg trouwens wel als tip om dat matje alvast in de auto klaar te leggen voor als je vliezen gebroken zijn ^O^
Oh, dat ga ik ook wel doen hoor, over een week of tien. :Y
pi_195536979
Gefeliciteerd Kleurdoos O+
pi_195541630
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 22:24 schreef MaJo het volgende:


Het stomme is dat ik me dan echt druk kan maken om de grootte van zo'n tas :@ Terwijl ik weet dat het niks boeit. Er fashionable uitzien boeit mij dan weer niets :+
[..]

De kamer heeft volgestaan met mensen, maar niemand heeft iets over mijn gigantische roze koffer op wieltjes gezegd ;)

Fashionable is overigens een groot woord hoor. Ik had dus nu een grijs vest aan, en die kleur staat me eigenlijk niet. Als ik dan naar die foto’s kijk, denk ik: volgende keer even een blauw vest. Dus zo uitgebreid zijn m’n fashionwensen ook niet... :+ Ik had trouwens ook de babykleertjes in een ziplockzakje bij elkaar! Had die tip hier vandaan.
Dit, dat, alles.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:29:36 #15
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_195542493
Dat klinkt inderdaad als een droombevalling Kleurdoos! Fijn en wat een mooie officiële naam! Ik moet meteen aan de auteur denken bij je middelste naam O+

SQ hoe gaat het met je? Is het al een beetje geland? Ik kan me voorstellen dat het erg pittig is als je bedenkt 'wat als', maar zo goed dat je naar je intuïtie hebt geluisterd!

Ik keek laatst een YouTube filmpje, ik moest er erg om lachen (zet het linkje wel even in een spoiler) over postpartum dingen die niemand je vertelt. 'No, this is not a matress, it's a pad.' :D :D
Gelukkig duurt het nog wel even voor ik geconfronteerd word met kraamverbanden. Ik heb überhaupt nog altijd een onwerkelijk gevoel, dat ik eens in de zoveel tijd denk 'verrek ja, we krijgen een kind.' :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_195542583
34 weken gister *O*
Protège moi de mes désirs.
pi_195542641
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 09:29 schreef Maria2.0 het volgende:

Ik keek laatst een YouTube filmpje, ik moest er erg om lachen (zet het linkje wel even in een spoiler) over postpartum dingen die niemand je vertelt. 'No, this is not a matress, it's a pad.' :D :D
Gelukkig duurt het nog wel even voor ik geconfronteerd word met kraamverbanden. Ik heb überhaupt nog altijd een onwerkelijk gevoel, dat ik eens in de zoveel tijd denk 'verrek ja, we krijgen een kind.' :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb prekind gesmuld en gegruweld bij de verhalen uit het ‘bonkjes en sliertjes’-topic van hier :D Was wel fijn, want daardoor wel voorbereid.

DUMAN, jij schiet lekker op *O*
Dit, dat, alles.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:56:25 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_195542832
Och die vluchttas. Ik had m bij de eerste veel te vol en bij de derde veel te leeg. De meeste mensen denken er niet zo veel van hoor MaJo ;) gewoon doen wat jou rust geeft.

Mijn kraampakket is inmiddels open, maar ik gebruik er maar weinig van. Kraammatjes niet nodig, netbroekjes ook niet, ik bloed nu al als een gewone menstruatie dus ik denk zelfs niet dat ik de matrassen op krijg :P

@Kleurdoos, wat een hemelse bevalling joh! Een kers op de taart bij de kers op je taart :D doet hij het goed?

Met mij gaat het echt super. Litteken ziet er goed uit, weinig pijn (Alleen hoesten en niezen is echt pure aids). Kan alweer op mijn zij slapen en in kleermakerszit op bed bivakkeren.
Ik heb mentaal (op dit moment iig) absoluut geen last van de bevalling. Alles waar ik bang voor was is zo ongeveer uitgekomen en toch maakt het geen zak uit als het tot zo'n goed eindresultaat leidt. Ergens vind ik het zelfs wel heel mooi dat ik dit ook een keer heb mogen meemaken. Bijna alle aspecten van bevallen zijn nu wel voorbij gekomen en ik heb er niet eens 19 kinderen voor hoeven krijgen :D

De borstvoeding komt nu op gang, Goud (dit was de werktitel van de baby, ik houd m maar even aan) had op dag 1 precies nul interesse in de borst vanwege misselijkheid. Hij is nog steeds geen gulzige aanhapper maar gelukkig heb ik al wat eelt op mijn tepels en kan ik het sloppy happen goed hebben. Als ie eenmaal goed hangt drinkt hij ook goed gelukkig.

En omg, ik heb afgelopen avond / nacht ongeveer 6 uur geslapen verdeeld over 5 etappes maar da's gewoon meer dan in 3 dagen en nachten ziekenhuis bij elkaar. Dat doet een mens zo veel goed :D

Alors, tijd om af te zwaaien en naar de baby's te verhuizen. Ik blijf jullie uiteraard volgen O+ bedankt voor de overweldigende hoeveelheid lieve reacties en medeleven. Het wordt enorm gewaardeerd O+
disclaimer
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:59:10 #19
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_195542876
Gefeliciteerd KLeurdoos! O+

Morgen alweer 25 weken! :o

Vannacht was zo grappig. Lag op mijn linker zij en werd wakker toen meneer een feestje aan het vieren was in mijn buik. Op een gegeven ogenblik bleef hij links maar bewegen, een constant contact met het matras! :D Kon voor een paar seconden gewoon voelen hoe hij het gebied aan het "aftasten" was! :D :D
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 10:03:13 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_195542930
En nog wat uitzwaaispam:





disclaimer
pi_195542952
Ohh SQ die foto's O+ O+
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 10 oktober 2020 @ 10:06:49 #22
269689 crew  Viv
pi_195542994
Mnnooohhhh SQ O+ O+ O+
pi_195543028
SQ O+ O+ O+
Met je trotse grote O+
pi_195543075
Och, SQ, die foto met je oudste O+
pi_195543100
Oh sq wat een rijkdom, en hij zwemt idd in die kleertjes, zo snoezig O+ O+ O+ O+ O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_195543271
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 09:29 schreef Maria2.0 het volgende:
Dat klinkt inderdaad als een droombevalling Kleurdoos! Fijn en wat een mooie officiële naam! Ik moet meteen aan de auteur denken bij je middelste naam O+

SQ hoe gaat het met je? Is het al een beetje geland? Ik kan me voorstellen dat het erg pittig is als je bedenkt 'wat als', maar zo goed dat je naar je intuïtie hebt geluisterd!

Ik keek laatst een YouTube filmpje, ik moest er erg om lachen (zet het linkje wel even in een spoiler) over postpartum dingen die niemand je vertelt. 'No, this is not a matress, it's a pad.' :D :D
Gelukkig duurt het nog wel even voor ik geconfronteerd word met kraamverbanden. Ik heb überhaupt nog altijd een onwerkelijk gevoel, dat ik eens in de zoveel tijd denk 'verrek ja, we krijgen een kind.' :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is hij ook van idd!!
pi_195543796
Smelttttttt O+ !!
Protège moi de mes désirs.
pi_195543981
SQ van harte gefeliciteerd en ahhhh die foto's! O+ O+ O+
Kleurdoos ook van harte gefeliciteerd!
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:41:53 #30
403520 Sway-
La vie est belle
pi_195545031
Die foto’s en dat pakje O+
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:54:32 #31
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195545287
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 08:04 schreef Philomijn het volgende:

[..]

De kamer heeft volgestaan met mensen, maar niemand heeft iets over mijn gigantische roze koffer op wieltjes gezegd ;)

Fashionable is overigens een groot woord hoor. Ik had dus nu een grijs vest aan, en die kleur staat me eigenlijk niet. Als ik dan naar die foto’s kijk, denk ik: volgende keer even een blauw vest. Dus zo uitgebreid zijn m’n fashionwensen ook niet... :+ Ik had trouwens ook de babykleertjes in een ziplockzakje bij elkaar! Had die tip hier vandaan.
Ja eigenlijk boeit het ook niets. En al zouden ze er iets van vinden dan zouden ze er nog niets van zeggen ;)

Ik heb nu een roze fleece pyjama in mijn vluchttas zitten. Ik heb er even over nagedacht dat dit ook niet het meest charmante is voor foto’s maar ik vind comfort denk ik toch net wat belangrijker :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 09:29 schreef Maria2.0 het volgende:
Dat klinkt inderdaad als een droombevalling Kleurdoos! Fijn en wat een mooie officiële naam! Ik moet meteen aan de auteur denken bij je middelste naam O+

SQ hoe gaat het met je? Is het al een beetje geland? Ik kan me voorstellen dat het erg pittig is als je bedenkt 'wat als', maar zo goed dat je naar je intuïtie hebt geluisterd!

Ik keek laatst een YouTube filmpje, ik moest er erg om lachen (zet het linkje wel even in een spoiler) over postpartum dingen die niemand je vertelt. 'No, this is not a matress, it's a pad.' :D :D
Gelukkig duurt het nog wel even voor ik geconfronteerd word met kraamverbanden. Ik heb überhaupt nog altijd een onwerkelijk gevoel, dat ik eens in de zoveel tijd denk 'verrek ja, we krijgen een kind.' :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig filmpje! Maar zijn al die producten die ze gebruikt om bijvoorbeeld te kunnen plassen ook gebruikelijk in Nederland? Ik ken alleen het flesje water na de bevalling. Pas bevallenen: enlighten us!
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 09:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Gefeliciteerd KLeurdoos! O+

Morgen alweer 25 weken! :o

Vannacht was zo grappig. Lag op mijn linker zij en werd wakker toen meneer een feestje aan het vieren was in mijn buik. Op een gegeven ogenblik bleef hij links maar bewegen, een constant contact met het matras! :D Kon voor een paar seconden gewoon voelen hoe hij het gebied aan het "aftasten" was! :D :D
Geniet er nog maar even van O+ Ik heb inmiddels dusdanig last van mijn zij/ribben dat ik nauwelijks nog comfortabel kan liggen ;(
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 10:03 schreef SQ het volgende:
En nog wat uitzwaaispam:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Aw wat een schattige foto’s O+ Hij zwemt inderdaad echt nog in zijn kleertjes :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 10:38 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Daar is hij ook van idd!!
Ik zag je voorbij komen in de Facebook groep :D we hebben de afgelopen maanden best wel eens op elkaar gereageerd :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:59:29 #32
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195545363
Hier alles goed maar de nachten worden toch echt wel pittig. Baby is nogal beweeglijk en ik heb dus flinke pijn in mijn ribben. Daarnaast behoorlijk last van mijn heup omdat ik steeds in 1 positie lig :X Tel daarbij het vele plassen op en je hebt een gebroken nacht. Ik heb nu steeds na het plassen ontzettend veel krampen en buikpijn, het plassen zelf doet niet pijn :? Het voelt hetzelfde als bij een blaasontsteking wanneer je het te lang ophoudt.

Gelukkig heb ik nog de luxe om uit te slapen :)

Net misschien een deel van de slijmprop verloren, het zag er gelig uit. Ik had geen bril op en geen zin om er een heel onderzoek van te maken dus wie weet was het weer een achtergebleven propje wc papier :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_195545529
🖤
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:21:06 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_195545601
Wat een dotje, kd!
disclaimer
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:31:42 #35
269689 crew  Viv
pi_195545780
@Kleurdoos O+

Heb je deze foto uit een reclamefolder van Disana geknipt? ;)
pi_195545816
Nou jaaa KD! O+ Zo anders en zo hetzelfde O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_195545825
Oh my goodness ik wil er nog één :'( O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_195545839
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 13:31 schreef Viv het volgende:
@:Kleurdoos O+

Heb je deze foto uit een reclamefolder van Disana geknipt? ;)




Mn oudste 3, ik fotografeer zelfs voor Disana :p haha!

En @pinquit echt he! Net zn zus maar dan langer smaller en zwaarder 😂
pi_195545854
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja eigenlijk boeit het ook niets. En al zouden ze er iets van vinden dan zouden ze er nog niets van zeggen ;)

Ik heb nu een roze fleece pyjama in mijn vluchttas zitten. Ik heb er even over nagedacht dat dit ook niet het meest charmante is voor foto’s maar ik vind comfort denk ik toch net wat belangrijker :D
[..]

Grappig filmpje! Maar zijn al die producten die ze gebruikt om bijvoorbeeld te kunnen plassen ook gebruikelijk in Nederland? Ik ken alleen het flesje water na de bevalling. Pas bevallenen: enlighten us!
[..]

Geniet er nog maar even van O+ Ik heb inmiddels dusdanig last van mijn zij/ribben dat ik nauwelijks nog comfortabel kan liggen ;(
[..]

Aw wat een schattige foto’s O+ Hij zwemt inderdaad echt nog in zijn kleertjes :D
[..]

Ik zag je voorbij komen in de Facebook groep :D we hebben de afgelopen maanden best wel eens op elkaar gereageerd :)
Oh echt wie wat waar!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:46:31 #40
269689 crew  Viv
pi_195545975
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 13:35 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mn oudste 3, ik fotografeer zelfs voor Disana :p haha!
:D

Prachtig! O+
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:49:36 #41
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195546016
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 13:37 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Oh echt wie wat waar!
De laatste reactie op je foto ;)

Prachtige foto's hierboven, met dito kinderen O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_195546147
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 13:49 schreef MaJo het volgende:

[..]

De laatste reactie op je foto ;)

Prachtige foto's hierboven, met dito kinderen O+
Maar welke groep :p?
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 14:03:10 #43
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195546175
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 14:00 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Maar welke groep :p?
Uitgerekend in oktober op Facebook :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_195546619
Oh Kleurdoos O+
Van die newborn foto’s smelt ik O+

Knappe kids KD! En wat maak je een mooie foto’s!
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:02:17 #45
319308 Tink89
To live is to dance
pi_195547263
Begin de dag met een kotsbui, begin de dag zonder lach, want wie huilend kotst in de morgen, die kotst de hele dag, jaaaa, die kotst de hele dag.


Dus. Mijn dag.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_195548556
Sq, wat een heerlijk binkie. Mooie en lieve foto’s. O+

Kd, wat een dotje en prachtige foto’s. O+
pi_195549581
Prachtige kinderen O+
Protège moi de mes désirs.
pi_195549780
Och, jemig, met zulke kinderen kan ik de tijd wel vooruit kíjken. O+ goed gebakken hoor KD en SQ.

Ik kom slecht aangehaakt merk ik, deze zwangerschap ligt een beetje op de achtergrond of zo. :@ Extra groeiecho afgelopen week was goed, van de ondergrens naar bijna gemiddeld? Over vier weken weer en dan maar zien of er niet ergens een meetfout gemaakt is. Vind het een bijzondere ontwikkeling, maar wel geruststellend.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_195549885
Wat een super schattige foto's O+ Momenteel overheerst het omijngoderkomternogeentje gevoel maar als ik dan zo die foto's zie dan mag die van mij ook wel komen.

Kraampakket staat ook in z'n geheel op de gang, ik heb alleen opgemaakt om te kijken of er een thermometer in zat ( nee ) . En omdat ik in het ziekenhuis ga bevallen zal 90% ook niet gebruikt worden en doneer ik hem weer bij de verloskundigenpraktijk.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_195550057
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 17:14 schreef Wolken het volgende: thermometer
Oh, ik wíst dat ik vandaag wat wilde kopen. :')
Word zo moe van mezelf. :D
Protège moi de mes désirs.
pi_195550093
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 17:24 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Oh, ik wíst dat ik vandaag wat wilde kopen. :')
Word zo moe van mezelf. :D
Ik heb er nog wel 1 of 2 voor Bikkel liggen maar voor de baby en voor jezelf moet je weer een andere geloof ik?

Verder moet ik plinten poetsen, dinsdag komt de kraamzorg langs voor de intake.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_195550185
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 17:26 schreef Wolken het volgende:

[..]

Ik heb er nog wel 1 of 2 voor Bikkel liggen maar voor de baby en voor jezelf moet je weer een andere geloof ik?

Verder moet ik plinten poetsen, dinsdag komt de kraamzorg langs voor de intake.
Ja, je moet inderdaad nieuwe hebben volgens mij. Wel zo fris. Een voor jou en een voor de baby.
Protège moi de mes désirs.
pi_195550247
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 17:07 schreef Nanuke het volgende:
Och, jemig, met zulke kinderen kan ik de tijd wel vooruit kíjken. O+ goed gebakken hoor KD en SQ.

Ik kom slecht aangehaakt merk ik, deze zwangerschap ligt een beetje op de achtergrond of zo. :@ Extra groeiecho afgelopen week was goed, van de ondergrens naar bijna gemiddeld? Over vier weken weer en dan maar zien of er niet ergens een meetfout gemaakt is. Vind het een bijzondere ontwikkeling, maar wel geruststellend.
Hoer van p9 naar p98 ;)
pi_195550252
Hier, hier :p
pi_195550286
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 17:33 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Ja, je moet inderdaad nieuwe hebben volgens mij. Wel zo fris. Een voor jou en een voor de baby.
Voor Bikkel heb ik een oorthermometer maar die willen ze geloof ik liever niet.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_195550309
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 17:41 schreef Wolken het volgende:

[..]

Voor Bikkel heb ik een oorthermometer maar die willen ze geloof ik liever niet.
Nee, moet idd rectaal zijn. Je hebt thermometers met een rubberen (=flexibel) uiteinde, die ga ik halen.
Protège moi de mes désirs.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 17:42:16 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_195550312
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 17:41 schreef Wolken het volgende:

[..]

Voor Bikkel heb ik een oorthermometer maar die willen ze geloof ik liever niet.
Nee, die zijn niet accuraat.
Tip: koop er 1 met 10 seconden indicatie en flexibele punt ;) iig voor de baby.
disclaimer
pi_195550321
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 17:39 schreef Kleurdoos het volgende:
Hier, hier :p
Ja,ja hoerig :p
Zeg, had jouw L. niet ooit een knuffeltje oid met dezelfde naam als haar broertje nu? Zn naam komt me zo bekend voor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_195550645
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 17:38 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Hier van p9 naar p98 ;)
:o

Wow. Dat is helemaal een verschil!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_195550735
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
Het was een droombevalling! Ik was ff in paniek door t bloed en verder geen weeen enzo maar toen kwam de vk en feliciteerde me met mn 5cm :p daarna ben ik in bad gaan zitten en dat was heel fijn, muziek keihard.. 1 pittige wee per liedje, ze vonden dat vrij karig en mij te ontspannen en vrolijk, dus ze wilden mn vliezen breken maar bleek 10cm te hebben🎊 toen braken mn vliezen zelf en was arlootje er in 3 persweeen. Hij heet offi (c. Harlie a.ldous w.inter) roepnaam Arlo
Van harte gefeliciteerd met de baby O+
pi_195551121
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 17:42 schreef SQ het volgende:

[..]

Nee, die zijn niet accuraat.
Tip: koop er 1 met 10 seconden indicatie en flexibele punt ;) iig voor de baby.
Die van de kruidvat met gouden punt werkt hier perfect.
Shine bright like a diamond.
pi_195551330
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 17:42 schreef SQ het volgende:

[..]

Nee, die zijn niet accuraat.
Tip: koop er 1 met 10 seconden indicatie en flexibele punt ;) iig voor de baby.
Die had ik eerst ook voor Bikkel maar die heeft zo veel zetpillen gekregen en thermometers rectaal gehad dat hij helemaal in paniek raakt op het moment dat ik met een thermometer aan kom. Maar ik moet toch naar de apotheek, dan haal ik daar wel 2 nieuwe, daar hebben ze in hippe kleurtjes .
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_195551692
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 17:42 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja,ja hoerig :p
Zeg, had jouw L. niet ooit een knuffeltje oid met dezelfde naam als haar broertje nu? Zn naam komt me zo bekend voor
The good dinosaur ;)
pi_195552277
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 15:02 schreef Tink89 het volgende:
Begin de dag met een kotsbui, begin de dag zonder lach, want wie huilend kotst in de morgen, die kotst de hele dag, jaaaa, die kotst de hele dag.


Dus. Mijn dag.
:* :* :*
Zo klote!!!
Las ik nou laatst dat je ook sondevoeding had gehad?? En heb je evt medicijnen ertegen?
Ik heb deze zwangerschap ook al zoveel gekotst. Laatste x was donderdag, ik bid tot alle goden dat het nu eindelijk eens gaat afnemen. Misselijkheid nog steeds aanwezig...
Dit, dat, alles.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 19:30:21 #65
319308 Tink89
To live is to dance
pi_195552298
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 19:29 schreef Philomijn het volgende:

[..]

:* :* :*
Zo klote!!!
Las ik nou laatst dat je ook sondevoeding had gehad?? En heb je evt medicijnen ertegen?
Ik heb deze zwangerschap ook al zoveel gekotst. Laatste x was donderdag, ik bid tot alle goden dat het nu eindelijk eens gaat afnemen. Misselijkheid nog steeds aanwezig...
Ja, heb twee soorten medicatie, sondevoeding geprobeerd, maar bleef die uitbraken, dus over op een thuisinfuus en dat is er nu een dikke week uit. Het gaat redelijk, maar vandaag dus niet. Echt niet.

Heb jij hulp?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_195552779
Oh wat heftig zeg :'(
Ik heb bij Flip Emesafene gehad maar dat hielp niet. Dus ik heb er dit keer niet om gevraagd. Mijn “geluk” is dat ik meestal of ‘s ochtends voordat ik ga werken moet overgeven, of voor of na het avondeten :') zolang ik op werk (heb een zittend beroep) blijf eten gaat het... en in de eerste weken van de misselijkheid had ik toevallig 3 weken vakantie dus dat heeft me ook wel gered. Ik neem aan dat jij ook niet kan werken?

Foi, ik hoop dat je er snel vanaf bent zeg. Had je het bij je 1e ook zo erg? Ik was toen wel meer lamlendig maar hoefde niet zoveel over te geven. En het was met 14 wkn overdag voorbij, balen dus dat ik nu al bijna 16 wkn ben en nog steeds misselijk ben. :')
Dit, dat, alles.
  FOK!fossiel zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:03:50 #67
1455 Keroppi
kool kikker
pi_195552872
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:27 schreef June. het volgende:

[..]

Die van de kruidvat met gouden punt werkt hier perfect.
Dat vonden wij ook de fijnste! (En ja, we hebben verschillende thermometers gehad :D )
Chick on a mission
pi_195554222
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:55 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

The good dinosaur ;)
Moest ik ook gelijk aan denken toen ik de naam zag. :)
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:19:03 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_195554331
Ik heb the good dinosaur ook iets te vaak gezien om niet meteen die associatie te hebben :D
disclaimer
  zondag 11 oktober 2020 @ 09:25:08 #70
319308 Tink89
To live is to dance
pi_195560907
Ik moest aan Pete's dragon denken. Prachtige film O+
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 19:57 schreef Philomijn het volgende:
Oh wat heftig zeg :'(
Ik heb bij Flip Emesafene gehad maar dat hielp niet. Dus ik heb er dit keer niet om gevraagd. Mijn “geluk” is dat ik meestal of ‘s ochtends voordat ik ga werken moet overgeven, of voor of na het avondeten :') zolang ik op werk (heb een zittend beroep) blijf eten gaat het... en in de eerste weken van de misselijkheid had ik toevallig 3 weken vakantie dus dat heeft me ook wel gered. Ik neem aan dat jij ook niet kan werken?

Foi, ik hoop dat je er snel vanaf bent zeg. Had je het bij je 1e ook zo erg? Ik was toen wel meer lamlendig maar hoefde niet zoveel over te geven. En het was met 14 wkn overdag voorbij, balen dus dat ik nu al bijna 16 wkn ben en nog steeds misselijk ben. :')
Er zijn nog veel meer opties dan alleen emesafene gelukkig. Ik krijg primperan en zofran. En ik ben nu niet aan het werk nee, al ga ik wel binnenkort weer starten met 1-2 uurtjes per dag. Alles vanuit huis gelukkig. Bij de eerste had ik het ook ja, toen 13 weken een sonde gehad, maar die hield ik nu dus niet binnen helaas. Ook 4 keer opgenomen geweest, maar het ergste lijkt nu (bijna 16 weken) wel voorbij gelukkig.

Als het bij jou blijft duren, zou ik toch nog eens met de huisarts overleggen over bijv primperan. Dat helpt hier het verschil maken tussen hele dagen alleen maar spugen en bijv even de vaatwasser kunnen uitruimen of prul op bed kunnen leggen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 11 oktober 2020 @ 10:06:41 #71
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_195561279
Was weer gezellig vannacht! :') Werd wakker en ging van mijn rechterzij naar linkerzij om uit bed te komen want ik moest heeeel nodig plassen. Begon het me toch pijn te doen in het midden, boven mijn navel en onder mijn ribben, precies in het midden :o Voelde alsof baby daar vast zat ofzo. Maar hij was niet in paniek, maar het voelde zo pijnlijk! Kon ook echt even niet bewegen.

En nu vanochtend, alles voelt een beetje gevoelig nog, voelt het inderdaad alsof zijn bips ineens rechts uitsteken en hij links schopt (waar afgelopen paar dagen zijn billen links zaten en rechts zijn voetjes, verloskundige had dat donderdag gevoeld). Kan het dat geweest zijn dan?
  zondag 11 oktober 2020 @ 10:08:40 #72
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_195561303
Kleurdoos jij ook gefeliciteerd.
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 13:20:15 #73
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195564477
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:06 schreef Bienelientjee het volgende:
Was weer gezellig vannacht! :') Werd wakker en ging van mijn rechterzij naar linkerzij om uit bed te komen want ik moest heeeel nodig plassen. Begon het me toch pijn te doen in het midden, boven mijn navel en onder mijn ribben, precies in het midden :o Voelde alsof baby daar vast zat ofzo. Maar hij was niet in paniek, maar het voelde zo pijnlijk! Kon ook echt even niet bewegen.

En nu vanochtend, alles voelt een beetje gevoelig nog, voelt het inderdaad alsof zijn bips ineens rechts uitsteken en hij links schopt (waar afgelopen paar dagen zijn billen links zaten en rechts zijn voetjes, verloskundige had dat donderdag gevoeld). Kan het dat geweest zijn dan?
Dat kan het zeker geweest zijn :Y laatst kwam er ook een bult voorbij, toen lag ie even op z’n buik. Helaas draaide hij weer terug naar links waardoor de voeten in mijn rechterrib bleven :X van mij mag hij wel even van kant draaien want mijn rechterkant is echt helemaal beurs. Hij ligt al 3 maanden zo _O-

Trouwens het bod op het huis is niet geaccepteerd. Nu maar concentreren op de bevalling en dan kijken we daarna weer verder :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_195565832
Hier ook een slechte nacht. Veel buikpijn en voelde de baby niet, moest echt flink porren voordat ze een kickje gaf. De hele ochtend ook niet goed gevoeld. Dus naar het ziekenhuis geweest. Gelukkig was alles in orde. Trollbabies, ze gaan natuurlijk altijd flink bewegen daar.

Jammer van het huis, @MaJo!

[ Bericht 0% gewijzigd door arvensis op 11-10-2020 14:44:12 ]
Protège moi de mes désirs.
  zondag 11 oktober 2020 @ 14:30:01 #75
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195566132
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:20 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Hier ook een slechte nacht. Veel buikpijn en voelde de baby niet, moest echt flink porten voordat ze een kickje gaf. De hele ochtend ook niet goed gevoeld. Dus naar het ziekenhuis geweest. Gelukkig was alles in orde. Trollbabies, ze gaan natuurlijk altijd flink bewegen daar.

Jammer van het huis, @:majo!
Opluchting dat ze het gewoon nog doet O+ . Hoe is het verder met jou? Al wat gas terug genomen? :*
Resistance is futile.
  zondag 11 oktober 2020 @ 14:30:21 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_195566141
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:20 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Hier ook een slechte nacht. Veel buikpijn en voelde de baby niet, moest echt flink porten voordat ze een kickje gaf. De hele ochtend ook niet goed gevoeld. Dus naar het ziekenhuis geweest. Gelukkig was alles in orde. Trollbabies, ze gaan natuurlijk altijd flink bewegen daar.

Jammer van het huis, @:majo!
Gelukkig. Voel jij je ook weer gerust?
disclaimer
pi_195567528
Ik mag maandag ook door voor een test. Iets teveel zieke leerlingen en collega’s om een verkoudheid niet serieus te nemen. Zal wel negatief zijn, maar durf geen risico’s te nemen...

-O-
Kwak
  zondag 11 oktober 2020 @ 15:16:10 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_195567559
Komt goed hoor, met die tests!
Het kost alleen soms zo veel tijd...
disclaimer
  zondag 11 oktober 2020 @ 16:15:12 #79
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_195569234
Ik heb "geluk" dat ik sinds anderhalve maand standaard elke week word getest op werk! Alhoewel het soms nog steeds 3/4 dagen duurt tot de uitslag binnen is. :{w

Meneer vindt het alleen niet prettig als ik moet kokhalzen, elke keer als ik dat ding in mijn keel moet steken :')

Hebben afgelopen week gehoord dat 4 locaties op lockdown zitten omdat ze vol Covid zitten. :N Dus hopelijk blijven wij vrij, of in ieder geval nog een paar weken tot ik met verlof mag.
pi_195569303
quote:
7s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:30 schreef Seven. het volgende:

[..]

Opluchting dat ze het gewoon nog doet O+ . Hoe is het verder met jou? Al wat gas terug genomen? :*
Nog een weekje, dan ga ik gelukkig met verlof..
@SQ ja, enigszins. Niet helemaal, omdat ik wel pijnen blijf houden. Heb dinsdag weer een controle bij mn vk, dus zal dit even goed bespreken.

@Bienelientjee probeer je huig zo hoog mogelijk te doen tijdens de test..
Protège moi de mes désirs.
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 20:05:46 #81
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195574853
Zo, voor het eerst vandaag even rustig zitten. Mijn moeder kwam langs om te helpen met puinruimen dus we zijn druk bezig geweest, maar het resultaat mag er zijn! Nu wel wat harde buiken dus lekker bankhangen.

Kwak vervelend dat je klachten hebt! Ik zit zelf ook te overwegen om te testen, al heb ik al maanden af en aan dezelfde lichte klachten. Maar meer om het uit te sluiten denk ik :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 12 oktober 2020 @ 09:57:08 #82
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_195583507
SQ wat is het nog spannend geweest, lees ik, maar wat fijn dat alles in orde is met T. Gefeliciteerd! :*

En Kleurdoos, heerlijk dat 't zo makkelijk ging, super gefeliciteerd ook met jullie nieuwste fotomodelletje. ;)
in de haak.
pi_195584417
Ik wil me hier heel voorzichtig melden! In september tweede keer IUI gehad en vandaag hebben we met iets meer dan 7 weken een kloppend hartje gezien! Ik ben er nog ondersteboven van, maar ontzettend blij en gelukkig!

Kleurdoos en SQ; Gefeliciteerd!
  maandag 12 oktober 2020 @ 11:12:06 #84
403520 Sway-
La vie est belle
pi_195584643
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 10:58 schreef Mango91 het volgende:
Ik wil me hier heel voorzichtig melden! In september tweede keer IUI gehad en vandaag hebben we met iets meer dan 7 weken een kloppend hartje gezien! Ik ben er nog ondersteboven van, maar ontzettend blij en gelukkig!

Kleurdoos en SQ; Gefeliciteerd!
Proficiat *O*
pi_195584657
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 10:58 schreef Mango91 het volgende:
Ik wil me hier heel voorzichtig melden! In september tweede keer IUI gehad en vandaag hebben we met iets meer dan 7 weken een kloppend hartje gezien! Ik ben er nog ondersteboven van, maar ontzettend blij en gelukkig!

Kleurdoos en SQ; Gefeliciteerd!
Welkom en gefeliciteerd! O+
Protège moi de mes désirs.
  maandag 12 oktober 2020 @ 11:45:32 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_195585217
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 10:58 schreef Mango91 het volgende:
Ik wil me hier heel voorzichtig melden! In september tweede keer IUI gehad en vandaag hebben we met iets meer dan 7 weken een kloppend hartje gezien! Ik ben er nog ondersteboven van, maar ontzettend blij en gelukkig!

Kleurdoos en SQ; Gefeliciteerd!
Van harte gefeliciteerd O+
disclaimer
  Moderator maandag 12 oktober 2020 @ 13:40:24 #87
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195587063
Gefeliciteerd Mango! Altijd extra bijzonder als er strepen zijn in het "Als zwanger worden/blijven..." topic O+ *O* O+

Ik heb een kwaaltjesvrije nacht achter de rug *O* Alleen heb ik liggen piekeren dus nog steeds slecht geslapen :')

Ik merk wel dat de nesteldrang nu hoogtepunten aanneemt, ik wil allemaal van die klusjes af hebben die al heel lang blijven liggen. Zo ben ik bezig met allemaal fotoboeken van onze reizen, die van de huwelijksreis in 2016 is net af _O- Volgende is de VS 2017. Verder lekker in huis aan het rommelen en allemaal dingetjes aan het opruimen. Dus ik vermaak me voorlopig nog wel in huis (verder alle afspraken afgezegd wegens corona).
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator maandag 12 oktober 2020 @ 13:59:57 #88
382129 crew  Donna
pi_195587362
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 10:58 schreef Mango91 het volgende:
Ik wil me hier heel voorzichtig melden! In september tweede keer IUI gehad en vandaag hebben we met iets meer dan 7 weken een kloppend hartje gezien! Ik ben er nog ondersteboven van, maar ontzettend blij en gelukkig!

Kleurdoos en SQ; Gefeliciteerd!
Welkom gefeliciteerd!!

- Extra bloeddruk check was 'goed'. Voor mijn doen wel lichtelijk hoog, maar niet TE hoog dus ze hebben me weer vrijgelaten. :7
pi_195587714
Dank jullie wel!
pi_195588215
Gefeliciteerd Mango!

Ik heb net zo een grijpstok besteld en voel me nu echt een bejaarde zwangere. Maar het lukt niet meer om de hele dag het speelgoed van Bikkel van de grond te rapen en er liggen iedere keer een miljoen triljoen autotjes verspreid over de grond.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  Moderator maandag 12 oktober 2020 @ 15:41:01 #91
382129 crew  Donna
pi_195589301
Haha @Wolken ik krijg tot nu toe de peuter nog zover om alles voor me op te rapen. O-)
  maandag 12 oktober 2020 @ 16:20:02 #92
403520 Sway-
La vie est belle
pi_195590132
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 14:42 schreef Wolken het volgende:
Gefeliciteerd Mango!

Ik heb net zo een grijpstok besteld en voel me nu echt een bejaarde zwangere. Maar het lukt niet meer om de hele dag het speelgoed van Bikkel van de grond te rapen en er liggen iedere keer een miljoen triljoen autotjes verspreid over de grond.
Haha zo een moet ik ook. Als er wat valt laat ik het soms gewoon liggen en hoop ik dat het zich vanzelf oplost :+
pi_195590507
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 15:41 schreef Donna het volgende:
Haha @:Wolken ik krijg tot nu toe de peuter nog zover om alles voor me op te rapen. O-)
Jij hebt je peuter beter getraind dan die van mij ;) . Hier moet alles op de grond liggen want bank en salontafel zijn namelijk de weg voor de tiljoen miljoen autotjes...

quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 16:20 schreef Sway- het volgende:

[..]

Haha zo een moet ik ook. Als er wat valt laat ik het soms gewoon liggen en hoop ik dat het zich vanzelf oplost :+
Ik hoor van mijn schoonmoeder dat de Action ze blijkbaar ook verkoopt. En helaas, die tactiek heb ik hier ook geprobeerd maar na enkele weken testen heeft het nog niet het gewenste resultaat...
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_195596180
Mango; gefeliciteerd! *O*
Fijn Donna, dat je bloeddruk nu goed is!

Vandaag begonnen met plassen in een kannetje voor MvM. Test was gelukkig nog steeds Knal-positief. Volgende week woensdag de eerste echo. Als het goed is dan 7+5, ben zo benieuwd. Droom steeds over een tweeling... :D maar die kans is erg klein dus ga ervan uit dat het er 1 is.
  Moderator maandag 12 oktober 2020 @ 22:57:58 #95
447051 crew  Peejtur
pi_195599553
40+3 en nog steeds rustig. Op werk houd ik de telefoon goed in de gaten haha.

Duurt zo lang die laatste dagen/weken.
  Moderator dinsdag 13 oktober 2020 @ 00:24:14 #96
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195600812
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 13:59 schreef Donna het volgende:

[..]

Welkom gefeliciteerd!!

- Extra bloeddruk check was 'goed'. Voor mijn doen wel lichtelijk hoog, maar niet TE hoog dus ze hebben me weer vrijgelaten. :7
Dat is goed nieuws! Word je daar regelmatig op gecheckt?

quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 14:42 schreef Wolken het volgende:
Gefeliciteerd Mango!

Ik heb net zo een grijpstok besteld en voel me nu echt een bejaarde zwangere. Maar het lukt niet meer om de hele dag het speelgoed van Bikkel van de grond te rapen en er liggen iedere keer een miljoen triljoen autotjes verspreid over de grond.
Ik gnorfde _O- Kan me er wel iets bij voorstellen, dingen oppakken gaat niet meer zo makkelijk :X
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 20:56 schreef Takkie88 het volgende:
Mango; gefeliciteerd! *O*
Fijn Donna, dat je bloeddruk nu goed is!

Vandaag begonnen met plassen in een kannetje voor MvM. Test was gelukkig nog steeds Knal-positief. Volgende week woensdag de eerste echo. Als het goed is dan 7+5, ben zo benieuwd. Droom steeds over een tweeling... :D maar die kans is erg klein dus ga ervan uit dat het er 1 is.
Goed bezig ^O^ Zou wel gaaf zijn als je een voorspellende droom hebt! Zou een tweeling welkom zijn?
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 22:57 schreef Peejtur het volgende:
40+3 en nog steeds rustig. Op werk houd ik de telefoon goed in de gaten haha.

Duurt zo lang die laatste dagen/weken.
Jullie blijven wel even in spanning zo! Strippen heeft niks opgeleverd dus? Echt lang kan het in ieder geval niet meer duren :+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_195602109
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 00:24 schreef MaJo het volgende:

[..]
Goed bezig ^O^ Zou wel gaaf zijn als je een voorspellende droom hebt! Zou een tweeling welkom zijn?
[..]
Welkom zeker wel. Praktisch zouden we wel even moeten puzzelen. We gaan het volgende week zien.

@Peetjur, spannend! Die laatste dagen wachten duren zo lang!
pi_195602331
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 20:56 schreef Takkie88 het volgende:
Mango; gefeliciteerd! *O*
Fijn Donna, dat je bloeddruk nu goed is!

Vandaag begonnen met plassen in een kannetje voor MvM. Test was gelukkig nog steeds Knal-positief. Volgende week woensdag de eerste echo. Als het goed is dan 7+5, ben zo benieuwd. Droom steeds over een tweeling... :D maar die kans is erg klein dus ga ervan uit dat het er 1 is.
Mijn vrouw droomde ook steeds over een tweeling. Uiteindelijk was het maar eentje, maar was er wel een tweede - leeg - vrucht zakje te zijn op echo
  Moderator dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:46:06 #99
382129 crew  Donna
pi_195603120
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 00:24 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is goed nieuws! Word je daar regelmatig op gecheckt?
Het was vrijdag net te hoog dus moest even extra terugkomen voor de zekerheid. Verder nu geen extra controles gelukkig, gedoe steeds naar het ziekenhuis haha.
Ik woon echt zowat naast de VK praktijk, maarja nu medisch moet ik naar het ziekenhuis en dat is ruim 10 minuten en verplicht met mondkapje nu enzo. |:)
  Moderator dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:55:55 #100
447051 crew  Peejtur
pi_195603210
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 00:24 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is goed nieuws! Word je daar regelmatig op gecheckt?
[..]

Ik gnorfde _O- Kan me er wel iets bij voorstellen, dingen oppakken gaat niet meer zo makkelijk :X
[..]

Goed bezig ^O^ Zou wel gaaf zijn als je een voorspellende droom hebt! Zou een tweeling welkom zijn?
[..]

Jullie blijven wel even in spanning zo! Strippen heeft niks opgeleverd dus? Echt lang kan het in ieder geval niet meer duren :+
Zwaar irritant dat wachten. Nee heeft helaas niks geholpen. Morgenavond komen ze nog een keer.
pi_195607935
Wederom goedgekeurd door de vk. Baby ligt inderdaad ingedaald. :) Voel me ook goed vandaag. Nog 3 dagen en dan heb ik verlof. 🥳
Protège moi de mes désirs.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:29:34 #102
269689 crew  Viv
pi_195608459
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 13:05 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Wederom goedgekeurd door de vk. Baby ligt inderdaad ingedaald. :) Voel me ook goed vandaag. Nog 3 dagen en dan heb ik verlof. 🥳
*O*
  Moderator dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:34:13 #103
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195608542
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 13:05 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Wederom goedgekeurd door de vk. Baby ligt inderdaad ingedaald. :) Voel me ook goed vandaag. Nog 3 dagen en dan heb ik verlof. 🥳
Lekker verlof! Tijd gaat echt snel nu :o

Ik ben vandaag alweer 38 weken. Vannacht schrok ik wakker van een raar gevoel in mijn buik, alsof mijn baarmoeder opeens van steen was en de lucht werd me echt ontnomen :? Verder goed geslapen, ik blijf alleen dromen dat de bevalling begint en word daar dan steeds wakker van :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:35:44 #104
447051 crew  Peejtur
pi_195608567
Vanmorgen bewoog kleine niet. Vrouw heeft vk gebeld en moest nog uurtje blijven liggen en ze lag al uur. Na driekwartier weer een bult gestuiter. Zucht....
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:57:48 #105
342418 VKV
Plausibel
pi_195609101
Morgen de termijnecho, de zenuwen beginnen nu wel een beetje te komen...
Ik beleef deze zwangerschap tot nu toe zó anders dan de eerste. Het is veel meer op de achtergrond ofzo (nouja, tot momenten als echo's ineens voor de deur staan).
Als alles goed is morgen, dan snel de NIPT laten doen en daarna kunnen we het grote nieuws vertellen aan familie en vrienden. Heb al helemaal uitgedacht hoe, dus beter is alles goed :P
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:01:18 #106
269689 crew  Viv
pi_195609169
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 13:35 schreef Peejtur het volgende:
Vanmorgen bewoog kleine niet. Vrouw heeft vk gebeld en moest nog uurtje blijven liggen en ze lag al uur. Na driekwartier weer een bult gestuiter. Zucht....
Pfff wat een stress dan hè. :( :*
  Moderator dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:39:12 #107
447051 crew  Peejtur
pi_195611254
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 14:01 schreef Viv het volgende:

[..]

Pfff wat een stress dan hè. :( :*
Ja en vooral voor mijn vrouw uiteraard. Maar op werk is ook zenuwslopend wanneer ik telefoon krijg enzo.
  Moderator dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:07:13 #108
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195611979
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 13:35 schreef Peejtur het volgende:
Vanmorgen bewoog kleine niet. Vrouw heeft vk gebeld en moest nog uurtje blijven liggen en ze lag al uur. Na driekwartier weer een bult gestuiter. Zucht....
Slopend lijkt me dat! Ik heb al een paar keer gehad dat het heel even wat minder was maar binnen het uur ging hij gelukkig weer los. Ik hoorde van de VK dat je in de laatste weken steeds minder voelt omdat de baby ook minder ruimte heeft. Hopelijk komt ze nu gewoon snel, het heeft lang genoeg geduurd :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 13:57 schreef VKV het volgende:
Morgen de termijnecho, de zenuwen beginnen nu wel een beetje te komen...
Ik beleef deze zwangerschap tot nu toe zó anders dan de eerste. Het is veel meer op de achtergrond ofzo (nouja, tot momenten als echo's ineens voor de deur staan).
Als alles goed is morgen, dan snel de NIPT laten doen en daarna kunnen we het grote nieuws vertellen aan familie en vrienden. Heb al helemaal uitgedacht hoe, dus beter is alles goed :P
Oeh spannend! Veel succes morgen :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_195611985
Peejtur, het wordt echt heel spannend zo.. Ik hoop dat het voortekenen zijn dat de bevalling nadert!

Welkom Mango91! *O*

Yay Duman, bijna verlof! :D

Jeetje Majo, het komt steeds dichterbij! Nog heel even wachten en dan is hij er, zo leuk! Zijn er nog dingen die gedaan moeten worden of is het tijd om Netflix uit te spelen?

VKV, succes morgen! Ik snap precies wat je bedoelt met dat het minder leeft.. Ik probeer actief bij bijvoorbeeld de weekwissel stil te staan en soms een buikfoto (opgezwollen darmenfoto dus) te maken. Maar ik denk dat het bij mij meer gaat leven na de NIPT en als ik straks wat gerommel voel.

Vandaag heb ik bloed laten aftappen voor de NIPT. Ook voor de verloskundige meteen geprikt, nu even twee weken afwachten :{. Gelukkig is het lekker druk op werk, dus dat houdt me van de straat.
  Moderator dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:58:46 #110
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195615366
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 16:07 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Peejtur, het wordt echt heel spannend zo.. Ik hoop dat het voortekenen zijn dat de bevalling nadert!

Welkom Mango91! *O*

Yay Duman, bijna verlof! :D

Jeetje Majo, het komt steeds dichterbij! Nog heel even wachten en dan is hij er, zo leuk! Zijn er nog dingen die gedaan moeten worden of is het tijd om Netflix uit te spelen?

VKV, succes morgen! Ik snap precies wat je bedoelt met dat het minder leeft.. Ik probeer actief bij bijvoorbeeld de weekwissel stil te staan en soms een buikfoto (opgezwollen darmenfoto dus) te maken. Maar ik denk dat het bij mij meer gaat leven na de NIPT en als ik straks wat gerommel voel.

Vandaag heb ik bloed laten aftappen voor de NIPT. Ook voor de verloskundige meteen geprikt, nu even twee weken afwachten :{. Gelukkig is het lekker druk op werk, dus dat houdt me van de straat.
Vandaag het allerlaatste in huis gehaald wat we nog nodig hadden: een thermometer voor de baby. Verder is alles af. Babykamer, vluchttas staat klaar. Nu bezig met dingetjes als enveloppen schrijven, fotoboeken maken van onze grote reizen, beetje rommelen in huis. Maar verder ben ik er dus helemaal klaar voor ^O^

De uitslag van de NIPT heb je vaak al binnen een dag of 5, maar blijft spannend!

Trouwens een tip: naast de blije doos (prenatal) en de ouders van nu zwanger/baby box (blokker) heb je nu bij de Kruidvat ook de mama en baby tas. Krijg je gratis een pak luiers, babydoekjes en wasgel. Toch altijd mooi meegenomen :s)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 19:28:02 #111
403520 Sway-
La vie est belle
pi_195616908
Goeie tip Majo, ga ik even langs het Kruidvat nog.

Mijn vk zei vd week dat ze (overheid) misschien ook willen dat zwangere vrouwen mét mondkapje moeten bevallen 8)7
pi_195617196
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 19:28 schreef Sway- het volgende:
Goeie tip Majo, ga ik even langs het Kruidvat nog.

Mijn vk zei vd week dat ze (overheid) misschien ook willen dat zwangere vrouwen mét mondkapje moeten bevallen 8)7
Dat is dus het geval in België..
Protège moi de mes désirs.
  Moderator dinsdag 13 oktober 2020 @ 19:38:50 #113
382129 crew  Donna
pi_195617482
Het mondkapje moet hier bij ons zkh in de verloskamers al op zodra er een personeelslid binnen komt/is. Bij het daadwerkelijke persen mag die af, maar de partner moet 'm sowieso op.
pi_195621361
Ja, heel veel leuker gaat het niet worden de komende tijd. Ik hijg al als een nijlpaard met astma, een mondkapje maakt het niet heel veel beter. Maar goed, het is helaas even niet anders.

Ik heb geen enkele doos gehaald dit keer omdat ik de vorige keer vooral veel reclamefolders in vond zitten en ik nog steeds gestalkt word via de mail met allerlei nutteloze aanbiedingen.

Wel moet ik nog op pad voor een tweede family fix. Ik heb nu voor de stoel van Bikkel de 2way fix waar zowel de Pebble als de Pearl op past maar die kan ik nergens meer vinden.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  Moderator dinsdag 13 oktober 2020 @ 23:40:35 #115
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195623857
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 19:28 schreef Sway- het volgende:
Goeie tip Majo, ga ik even langs het Kruidvat nog.

Mijn vk zei vd week dat ze (overheid) misschien ook willen dat zwangere vrouwen mét mondkapje moeten bevallen 8)7
Nee toch? Dat lijkt me wel heel belemmerend :X

Zelf heb ik slechte herinneringen aan mondkapjes in het ziekenhuis. Ooit toen mijn vader heel slecht lag en ik verkouden was liep ik met een mondkapje (wonder boven wonder is hij er bovenop gekomen) en vorig jaar met het overlijden van mijn schoonmoeder omdat ik toen zwanger was. Zelf geen problemen met mondkapjes op zich maar af en toe komen die beelden terug ;(

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 21:53 schreef Wolken het volgende:
Ja, heel veel leuker gaat het niet worden de komende tijd. Ik hijg al als een nijlpaard met astma, een mondkapje maakt het niet heel veel beter. Maar goed, het is helaas even niet anders.

Ik heb geen enkele doos gehaald dit keer omdat ik de vorige keer vooral veel reclamefolders in vond zitten en ik nog steeds gestalkt word via de mail met allerlei nutteloze aanbiedingen.

Wel moet ik nog op pad voor een tweede family fix. Ik heb nu voor de stoel van Bikkel de 2way fix waar zowel de Pebble als de Pearl op past maar die kan ik nergens meer vinden.
Als je al snel benauwd bent is het helemaal vervelend ja! :*

Qua dozen: oud e-mailadres opgeven die je niet vaak checkt en een nep telefoonnummer :+ heb door die dozen gratis luiers, billendoekjes, speentjes, sudocreme, wasgel, rammelaars, Spuugdoekjes, sokjes, mutsjes en nog meer liggen. Aardige score :s)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 14 oktober 2020 @ 08:43:58 #116
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_195627092
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 19:32 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Dat is dus het geval in België..
Hier in Duitsland ook. En partner mag niet bij een keizersnede zijn :{
pi_195627174
Nou ik heb geen covid in elk geval
Kwak
  woensdag 14 oktober 2020 @ 08:54:14 #118
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_195627236
Fijn kwakz0r. Heb je wel benauwdheidsklachten of ben je “alleen maar” verkouden?

Ik hoest al sinds februari :') telkens als ik denk dat het beter wordt, begint het weer.
pi_195627315
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 08:49 schreef kwakz0r het volgende:
Nou ik heb geen covid in elk geval
*O* *O* *O*
  Moderator woensdag 14 oktober 2020 @ 09:16:58 #120
382129 crew  Donna
pi_195627551
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 08:49 schreef kwakz0r het volgende:
Nou ik heb geen covid in elk geval
Yes!

Ik heb straks een test. -O-
pi_195627599
Ik heb na veel dagen wachten eindelijk de uitslag van test gehad, ook negatief *O* hoest wel als een zeehond wat beebs volgens mij alleen maar leuk vind, veel getrappel telkens :')

Verder kom ik echt moeilijk aangehaakt, oudste heeft waterpokken dus we bouwen allemaal een slaaptekort op hier.

@Donna oh nee, heb je veel klachten?
  Moderator woensdag 14 oktober 2020 @ 09:25:20 #122
382129 crew  Donna
pi_195627668
Snotterig, hoofdpijn (door de snot?) en keelpijn. Begon gisteren al wat dus heb vanochtend even afgewacht of het beter of erger werd, maar merkte vannacht al dat ik goed verkouden ging worden. Meteen maar afspraak gemaakt toen ik wakker werd.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 09:53:17 #123
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_195628112
Hopen dat de test negatief is Donna!

MaJo alweer 38 weken! Bijna O+

Ik loop echt achter hier, ben inmiddels weer aan het werk en daardoor weinig op FOK.
Vandaag ben ik alweer 13 weken *O* Maar het is, ondanks dat het mijn eerste is en we er zolang op hebben gewacht, bij mij ook op de achtergrond. Ik vergeet gerust dat ik zwanger ben. Merk het gewoon niet, behalve dan dat mijn vetrol echt héél prominent aanwezig is en niet te camoufleren valt :P Maar ik ben er dus ook niet zo heel veel mee bezig, niet genoeg naar mijn idee in ieder geval. Ik dacht altijd dat ik zo'n stralende eenhoorn zou zijn als ik ein-de-lijk zwanger zou worden, maar ik ben gewoon een alcoholloze versie van mezelf :D
L'Enfer, c'est les autres.
pi_195628131
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 08:49 schreef kwakz0r het volgende:
Nou ik heb geen covid in elk geval
Dat is wel een geruststelling! Ik was afgelopen maandag ergens op bezoek en diegene had niet van tevoren verteld dat ze wat keelpijn had. Ik heb er op dat moment niks van gezegd, we hielden ook goed afstand, maar achteraf was ik er toch niet blij mee. Achteraf ook wel wat van gezegd.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 10:31:42 #125
403520 Sway-
La vie est belle
pi_195628763
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 23:40 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nee toch? Dat lijkt me wel heel belemmerend :X

Qua dozen: oud e-mailadres opgeven die je niet vaak checkt en een nep telefoonnummer :+ heb door die dozen gratis luiers, billendoekjes, speentjes, sudocreme, wasgel, rammelaars, Spuugdoekjes, sokjes, mutsjes en nog meer liggen. Aardige score :s)
Lijkt me echt vreselijk en ik denk dat ik dat ook zou weigeren :@.

Goede score! :9
pi_195634435
Kruidvat is aanrader! Moet je w even zon pas voor regelen. ^O^ de luiers zijn heel erg fijn. In de weken erna krijg je nog geregeld mails met nog meer dingen gratis af te halen of leuke kortingen. Maat 2 was in elk geval ook erg fijn. Drie vind ik weer minder. Man en ik hrbben beide zon pas en beide dus een pak luiers gratis en een stickervel, ook zo leuk. De tas zelf ook erg handig. En geen reclame verder.
pi_195634557
Weet niet meer wie t vroeg maar ben “gewoon” verkouden met wat koorts. Werk in de bovenbouw op t VO dus veel contacten en veel zieken om me heen dus ik ben voorzichtig....
Kwak
  Moderator woensdag 14 oktober 2020 @ 15:33:40 #128
382129 crew  Donna
pi_195634780
Ik heb al die babydozen besteld. Bij veel supermarkten kan je ook een doos krijgen als de baby er is.
Ik vind het leuk al die goodies. O+
  woensdag 14 oktober 2020 @ 15:35:50 #129
319308 Tink89
To live is to dance
pi_195634833


[ Bericht 100% gewijzigd door Tink89 op 14-10-2020 15:37:32 (Dubbel) ]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 14 oktober 2020 @ 15:36:58 #130
319308 Tink89
To live is to dance
pi_195634860
Zijn er meer dames hier die regelmatig ontzettende hoofdpijn hebben? Ik slaap momenteel genoeg, spuug weinig, drink genoeg en gebruik minder medicatie dan eerst en heb soms echt hele dagen knallende hoofdpijn... Morgen even bij de gyn vragen ook, maar misschien is het herkenbaar en normaal?

En ohja, weekwisseldag is alweer geweest, 16+1 nu, de tijd gaat hard! Net een hele zooi voedingsbh's besteld, durf na de vorige keer m'n maat wel in te schatten en zo kan ik vanaf de bank toch iets afvinken.

Edit: en ook team gratis meuk hier. Binnenkort even bij prenatal een kolf en de babydoos halen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator woensdag 14 oktober 2020 @ 15:47:43 #131
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195635111
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 08:43 schreef 1inamelon het volgende:

[..]

Hier in Duitsland ook. En partner mag niet bij een keizersnede zijn :{
Bweh, hoop echt dat dit snel weer wordt aangepast!

quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 08:49 schreef kwakz0r het volgende:
Nou ik heb geen covid in elk geval
Dat is goed nieuws *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 08:54 schreef 1inamelon het volgende:
Fijn kwakz0r. Heb je wel benauwdheidsklachten of ben je “alleen maar” verkouden?

Ik hoest al sinds februari :') telkens als ik denk dat het beter wordt, begint het weer.
Ik heb ook sinds februari lichte verkoudheidsklachten :Y Sinds gisteren ook een loopneus dus twijfel nu toch of ik moet testen. Maar verder geen benauwdheid, koorts of hoofdpijn. En ik kom nauwelijks buiten (man ook niet) dus zou niet weten waar ik het dan opgelopen zou moeten hebben :?

quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 09:25 schreef Donna het volgende:
Snotterig, hoofdpijn (door de snot?) en keelpijn. Begon gisteren al wat dus heb vanochtend even afgewacht of het beter of erger werd, maar merkte vannacht al dat ik goed verkouden ging worden. Meteen maar afspraak gemaakt toen ik wakker werd.
Hopelijk geen covid! Beterschap :*

quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 09:53 schreef Maria2.0 het volgende:
Hopen dat de test negatief is Donna!

MaJo alweer 38 weken! Bijna O+

Ik loop echt achter hier, ben inmiddels weer aan het werk en daardoor weinig op FOK.
Vandaag ben ik alweer 13 weken *O* Maar het is, ondanks dat het mijn eerste is en we er zolang op hebben gewacht, bij mij ook op de achtergrond. Ik vergeet gerust dat ik zwanger ben. Merk het gewoon niet, behalve dan dat mijn vetrol echt héél prominent aanwezig is en niet te camoufleren valt :P Maar ik ben er dus ook niet zo heel veel mee bezig, niet genoeg naar mijn idee in ieder geval. Ik dacht altijd dat ik zo'n stralende eenhoorn zou zijn als ik ein-de-lijk zwanger zou worden, maar ik ben gewoon een alcoholloze versie van mezelf :D
Ook niet zo gek dat je er niet constant mee bezig bent, het gewone leven gaat ook gewoon door ;) In het begin had ik nog regelmatig dat ik het wel eens vergat. Zodra je de baby gaat voelen en je buik in de weg gaat zitten dan kun je er echt niet meer omheen :D

quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 10:31 schreef Sway- het volgende:

[..]

Lijkt me echt vreselijk en ik denk dat ik dat ook zou weigeren :@.

Goede score! :9
Gisteren na wat zoekwerk erachter gekomen dat ook Hoogvliet en Plus gratis babypakketten hebben :D Ook maar even voor aangemeld dus :')

quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 15:15 schreef Hilmo het volgende:
Kruidvat is aanrader! Moet je w even zon pas voor regelen. ^O^ de luiers zijn heel erg fijn. In de weken erna krijg je nog geregeld mails met nog meer dingen gratis af te halen of leuke kortingen. Maat 2 was in elk geval ook erg fijn. Drie vind ik weer minder. Man en ik hrbben beide zon pas en beide dus een pak luiers gratis en een stickervel, ook zo leuk. De tas zelf ook erg handig. En geen reclame verder.
Je hebt inderdaad een voordeelpas nodig :Y Ik kon kiezen tussen luier maat 0 of 1. Ik gaf 0 aan maar bij de kassa zag ik dat dit tot 3 kilo was. Dus snel maar omgeruild voor maat 1 _O- De tas hadden ze helaas niet op voorraad -O- En wat voor stickervel bedoel je?

quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 15:33 schreef Donna het volgende:
Ik heb al die babydozen besteld. Bij veel supermarkten kan je ook een doos krijgen als de baby er is.
Ik vind het leuk al die goodies. O+
Ik ook O+

quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 15:36 schreef Tink89 het volgende:
Zijn er meer dames hier die regelmatig ontzettende hoofdpijn hebben? Ik slaap momenteel genoeg, spuug weinig, drink genoeg en gebruik minder medicatie dan eerst en heb soms echt hele dagen knallende hoofdpijn... Morgen even bij de gyn vragen ook, maar misschien is het herkenbaar en normaal?

En ohja, weekwisseldag is alweer geweest, 16+1 nu, de tijd gaat hard! Net een hele zooi voedingsbh's besteld, durf na de vorige keer m'n maat wel in te schatten en zo kan ik vanaf de bank toch iets afvinken.

Edit: en ook team gratis meuk hier. Binnenkort even bij prenatal een kolf en de babydoos halen.
Ik zou dit zeker opnemen met je VK :Y Ik heb ook een week flinke hoofdpijn gehad aan het begin en de VK was wel een beetje boos dat ik dit pas achteraf vertelde. Dus zeker even aan de bel trekken!

En wat fijn dat het nu wat beter met je gaat O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 14 oktober 2020 @ 16:03:43 #132
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_195635443
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 15:36 schreef Tink89 het volgende:
Zijn er meer dames hier die regelmatig ontzettende hoofdpijn hebben? Ik slaap momenteel genoeg, spuug weinig, drink genoeg en gebruik minder medicatie dan eerst en heb soms echt hele dagen knallende hoofdpijn... Morgen even bij de gyn vragen ook, maar misschien is het herkenbaar en normaal?

En ohja, weekwisseldag is alweer geweest, 16+1 nu, de tijd gaat hard! Net een hele zooi voedingsbh's besteld, durf na de vorige keer m'n maat wel in te schatten en zo kan ik vanaf de bank toch iets afvinken.

Edit: en ook team gratis meuk hier. Binnenkort even bij prenatal een kolf en de babydoos halen.
Ik heb met enige regelmaat hoofdpijn ja, waar ik dat normaal gesproken vrijwel nooit heb.
Geen idee of er iets achter zit, ik heb me er tot nog toe niet echt druk om gemaakt en gewoon paracetamol genomen en wat limonade met suiker. Dat helpt altijd wel wat.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_195635558
Hier ook, met name in het begin, veel hoofdpijn gehad. Is bij mij wellicht te wijten aan mijn te hoge bloeddruk, hoewel die ook weer niet ernstig hoog was. Het is tegenwoordig wel minder gelukkig.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 16:24:37 #134
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_195635819
Zwangerschapsverlof geregeld! En mijn vier weken vakantie tijd die ik het hele jaar opgespaard heb, meteen ingelost. Dus vanaf 21 November heb ik lekker vrij! *O*
  woensdag 14 oktober 2020 @ 16:35:04 #135
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_195636010
Lekker Bien, dat is al bijna!

Ik heb net ook maar even de Blije Doos :') en de Ouders van Nu box besteld O+
Dat zijn, naast de Kruidvat-box toch de enige boxen? Of mis ik nu must have goodies? :9
L'Enfer, c'est les autres.
pi_195636050
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 16:24 schreef Bienelientjee het volgende:
Zwangerschapsverlof geregeld! En mijn vier weken vakantie tijd die ik het hele jaar opgespaard heb, meteen ingelost. Dus vanaf 21 November heb ik lekker vrij! *O*
Goed vooruitzicht! Dan ben je best op tijd al vrij toch? Hoe lang heb je na de bevalling eigenlijk vrij? Je woont in de UK toch?
  woensdag 14 oktober 2020 @ 17:23:05 #137
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_195637081
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 16:37 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Goed vooruitzicht! Dan ben je best op tijd al vrij toch? Hoe lang heb je na de bevalling eigenlijk vrij? Je woont in de UK toch?
Ja! :) Op 24 december, 4 weken voor mijn uitgerekende datum, begin ik met mijn officiele zwangerschaps verlof. Hier in Engeland mag je 9 maanden "betaald" verlof opnemen, dus ik zou dan nog 8 hele maanden na de bevalling hebben (als baby daadwerkelijk op de 24e januari komt).
En omdat ik nog 4 hele weken vakantie heb openstaan voor 2020 ga ik lekker een hele maand vroeger! O+ Dit heb ik namelijk allemaal opgespaard, heb al sinds April geen week vrij meer gehad!! :{

En mijn werk is erg druk tegenwoordig. Zwaar werk ook (ouderenzorg). En ze zijn binnenkort van plan om het aantal werknemers opnieuw omlaag te halen. Is goedkoper voor hen, maar de werkdruk in ons specifieke tehuis is nog altijd vrij hoog. Wij hebben vrij veel oudjes die veel extra zorg nodig hebben (70% gebruikt machines voor verplaatsen, sommige lichte dementie of ander zorgelijk gedrag, anderen zijn gewoon erg needy! :D ).

Ik had eventueel nog 3 weken langer kunnen blijven werken in combinatie met mijn vakantie uren, maar heb er eerlijk gezegd gewoon helemaal geen zin in om dan nog zoveel 12 uur diensten te moeten blijven draaien. :@

Dus ik heb voorlopig gekozen voor 9 maanden verlof. Ik mag natuurlijk eerder terugkomen als ik dat zou willen. De eerste 6 weken krijg ik dan 90% uitbetaald. De rest is stationery maternity pay, wat helaas vrij weinig is, maar ik wil er gewoon zijn voor baby! O+ En manlief en ik kunnen het ons veroorloven.
  Moderator woensdag 14 oktober 2020 @ 18:16:33 #138
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195637993
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 16:24 schreef Bienelientjee het volgende:
Zwangerschapsverlof geregeld! En mijn vier weken vakantie tijd die ik het hele jaar opgespaard heb, meteen ingelost. Dus vanaf 21 November heb ik lekker vrij! *O*
Wat een heerlijk vooruitzicht! *O* O+

Ik ben nu bezig met een standaard verlofklusje: het schrijven van de enveloppen. Nu maar even gestopt, het is nogal geestdodend. Morgen weer verder :)

quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 16:35 schreef Maria2.0 het volgende:
Lekker Bien, dat is al bijna!

Ik heb net ook maar even de Blije Doos :') en de Ouders van Nu box besteld O+
Dat zijn, naast de Kruidvat-box toch de enige boxen? Of mis ik nu must have goodies? :9
Je hebt er ook een van de Babydump maar ik vond het zelf nogal goedkope meuk :@ Zo'n mutsje met "papa's grotuh jonguh" erop zeg maar :')

Hoogvliet en Jumbo hebben ook dozen na de geboorte :s)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_195638089
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 16:24 schreef Bienelientjee het volgende:
Zwangerschapsverlof geregeld! En mijn vier weken vakantie tijd die ik het hele jaar opgespaard heb, meteen ingelost. Dus vanaf 21 November heb ik lekker vrij! *O*
Wow, dat is al bijna! Wat lekker zeg! En ook een beetje gek, ik ben ook eind januari uitgerekend en mijn verlof begint 24 december pas. Officiëel een week later, maar kantoor zit eigenlijk standaard een week dicht met kerst, dus dat valt voor mij wel lekker. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator woensdag 14 oktober 2020 @ 18:25:55 #140
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195638148
Ik heb de hele tijd een soort "spierpijn" in mijn buik, alsof ik mijn buikspieren te hard heb aangespannen. Zijn dit misschien de befaamde harde buiken? Ik merk wel dat ik steeds minder lekker op de bank kan zitten zonder last van mijn buik te krijgen :@
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_195638233
De baby heeft het mama pesten ontdekt. Deze is er al vroeg bij. Kind zit ofwel zo hoog dat ik amper kan zitten en geen lucht krijg, of zo laag dat mijn hele schaambeen/heup voelt alsof het in tweeën breekt en ik amper kan lopen. :') En op de een of andere manier combineert het beide met druk op mijn maag, waardoor eten heel langzaam en met kleine beetjes tegelijk moet. Super irritant. :X
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 18:48:49 #142
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_195638577
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:22 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Wow, dat is al bijna! Wat lekker zeg! En ook een beetje gek, ik ben ook eind januari uitgerekend en mijn verlof begint 24 december pas. Officiëel een week later, maar kantoor zit eigenlijk standaard een week dicht met kerst, dus dat valt voor mij wel lekker. :)
Ja, nog maar 5,5 week werken! :o Maar het is lekker vroeg omdat ik 4 weken vakantie ervoor heb geplakt! ^O^ Lekker vroeg relaxen! :D
pi_195639661
Vorige keer geen enkele doos gehaald. Had geen zin in alle reclame daarna.
Wel na de geboorte een kaartje bij de bakker afgegeven. Was zo leuk; kregen geboortesoezen thuisbezorgd in de eerste week, met 6 maanden een tegoedbon voor een brood en voor haar eerste verjaardag een tegoedbon voor een slagroomtaart. Die raken ons als klant niet meer kwijt :P
  Moderator woensdag 14 oktober 2020 @ 19:52:30 #144
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195640173
Vraagje: als je weeën hebt zie je dat dan echt aan je buik? Ik heb nu krampen van boven naar onder maar je ziet het ook echt van boven naar beneden “golven”. Ik weet niet goed of dit door de baby komt die beweegt of dat de baarmoeder samentrekt :?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 14 oktober 2020 @ 20:24:45 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_195641010
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 19:52 schreef MaJo het volgende:
Vraagje: als je weeën hebt zie je dat dan echt aan je buik? Ik heb nu krampen van boven naar onder maar je ziet het ook echt van boven naar beneden “golven”. Ik weet niet goed of dit door de baby komt die beweegt of dat de baarmoeder samentrekt :?
Dat lijkt me echt wel je baarmoeder, als het krampt. Spannend hoor!
disclaimer
pi_195641132
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 19:52 schreef MaJo het volgende:
Vraagje: als je weeën hebt zie je dat dan echt aan je buik? Ik heb nu krampen van boven naar onder maar je ziet het ook echt van boven naar beneden “golven”. Ik weet niet goed of dit door de baby komt die beweegt of dat de baarmoeder samentrekt :?
Ja. :s)
Komen ze met regelmaat?
Protège moi de mes désirs.
  Moderator woensdag 14 oktober 2020 @ 20:29:26 #147
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195641136
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 20:24 schreef SQ het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt wel je baarmoeder, als het krampt. Spannend hoor!
Ik heb dat idee ook :Y Ben benieuwd of het voorweeën zijn of dat het doorzet. Net was het even weg maar nu is het weer begonnen. Ik ga zo maar eens naar bed in de hoop wat slaap te pakken voor het geval het toch doorzet. Hoop dat ik kan slapen :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 14 oktober 2020 @ 20:39:48 #148
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195641437
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 19:52 schreef MaJo het volgende:
Vraagje: als je weeën hebt zie je dat dan echt aan je buik? Ik heb nu krampen van boven naar onder maar je ziet het ook echt van boven naar beneden “golven”. Ik weet niet goed of dit door de baby komt die beweegt of dat de baarmoeder samentrekt :?
Ja, zulke voorweeën had ik er wel tussen zitten. Maar het waren er maar 2 of 3 die zo voelden voor mij, de rest was alsof ik flink ongesteld was.
Resistance is futile.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 20:41:50 #149
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195641508
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 20:29 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik heb dat idee ook :Y Ben benieuwd of het voorweeën zijn of dat het doorzet. Net was het even weg maar nu is het weer begonnen. Ik ga zo maar eens naar bed in de hoop wat slaap te pakken voor het geval het toch doorzet. Hoop dat ik kan slapen :D
Bij mij begon het toen ik wakker werd, dus lekker beetje lummelen in bed. Het zette door toen ik een paar uur later uit bed ging.

Slaap lekker :* .
Resistance is futile.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 20:51:58 #150
403520 Sway-
La vie est belle
pi_195641804
Spannend Majo O+
pi_195641823
Hopelijk zet het door MaJo O+
  Moderator woensdag 14 oktober 2020 @ 21:11:34 #152
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195642502
Zo vluchttas nog even nagelopen dus wat dat betreft kunnen we zo weg. Ik lig nu op bed met Noa als levende kruik O+ De krampen zijn nu weer weg, ik ben benieuwd of ze zo nog terugkomen, maar hopelijk heb ik dan nog even kunnen slapen :z
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator woensdag 14 oktober 2020 @ 21:21:53 #153
447051 crew  Peejtur
pi_195642929
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:11 schreef MaJo het volgende:
Zo vluchttas nog even nagelopen dus wat dat betreft kunnen we zo weg. Ik lig nu op bed met Noa als levende kruik O+ De krampen zijn nu weer weg, ik ben benieuwd of ze zo nog terugkomen, maar hopelijk heb ik dan nog even kunnen slapen :z
Ga je ons inhalen? :o
  Moderator woensdag 14 oktober 2020 @ 21:26:54 #154
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195643104
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:21 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Ga je ons inhalen? :o
Wie weet :D

Nog geen actie bij jullie?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator woensdag 14 oktober 2020 @ 21:30:03 #155
447051 crew  Peejtur
pi_195643199
Nee vanavond is er weer gestript maar baarmoedermond is helemaal verweekt. Dus het is aan Frodo om een seintje te geven dat ze eruit wil.

Mijn vrouw heeft nu wel buikpijn maar zal wellicht gewoon door strippen komen ofzo.
pi_195643311
Spannend Majo en Peejtur!

Ik laat alle gratis boxen aan me voorbijgaan dit keer.

Hopelijk wel morgen geslacht spieken! Hoop dat ze t in beeld krijgen!
Kwak
  Moderator donderdag 15 oktober 2020 @ 00:09:59 #157
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195647193
Ik denk dat het loos alarm was. Op een aantal venijnige krampen na is het nu weer rustig. Ik kon er alleen niet van slapen dus er maar even uitgegaan (ook honger!) Dus nu poging 2 tot slapen.

Spannend Kwak, hopelijk kunnen ze het morgen zien!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 15 oktober 2020 @ 06:31:58 #158
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195648757
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 00:09 schreef MaJo het volgende:
Ik denk dat het loos alarm was. Op een aantal venijnige krampen na is het nu weer rustig. Ik kon er alleen niet van slapen dus er maar even uitgegaan (ook honger!) Dus nu poging 2 tot slapen.

Spannend Kwak, hopelijk kunnen ze het morgen zien!
Nog een beetje kunnen slapen?
Resistance is futile.
pi_195649396
Leuk vooruitzicht Kwak! Veel plezier vandaag!

Majo: hopelijk heb je nog een beetje lekker geslapen!
  Moderator donderdag 15 oktober 2020 @ 08:41:55 #160
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195649796
quote:
7s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 06:31 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nog een beetje kunnen slapen?
Wel onrustig maar uiteindelijk toch best aardig kunnen slapen. Ik plak er denk ik nog een paar uur aan vast :z
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_195649861
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 08:41 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wel onrustig maar uiteindelijk toch best aardig kunnen slapen. Ik plak er denk ik nog een paar uur aan vast :z
Ik zou het gewoon doen nu het nog kan :P Slaap lekker!
  donderdag 15 oktober 2020 @ 09:35:59 #162
342418 VKV
Plausibel
pi_195650515
Gisteren de termijnecho gehad en die was uitstekend! O+ Babietje was al helemaal aan het dansen en ik kon zelfs al gelaatstrekjes zien. Merk wel dat een echo begrijpen echt een eitje is met een tweede kind haha, ik zie en herken alles :P

Wel heb ik het helaas voor elkaar gekregen om een nét te hoog BMI te hebben om verder geholpen te worden bij de verloskundige. Vorige zwangerschap was het op het randje, maar nu was ik dus een kilo te zwaar (en dus eigenlijk heel veel kilo's te zwaar :') ) en moet ik voor alle vervolgafspraken naar het ziekenhuis. Vind het stom van mezelf en best een domper.

Morgen de NIPT laten doen en hopelijk snel de uitslag :)
pi_195650834
Stickervel krijg je van de Kruidvat voor fotostickers. Die krijg je in de mail, al ruim van te voren dus die mail goed bewaren.
Babydump heeft idd ook een doos, is wat goedkopere troep. Vaak heeft een lokale supermarkt ook een eigen actie. Helemaal in dorpen. Die van ons (AH) heeft lever je geboortekaartje in en je krijgt een enorme doos met supermarkt producten en een leuke knuffel enzo. Plus moet ook erg leuk zijn maar je moet in folder gebied wonen. Bij die van wij jonge ouders krijg je dat blad wat best aardig is en gratis mutsje met naam kan je dan bestellen. Best leuk, doen we altijd wel.
pi_195651331
Nog een weeke en dan mag ik ook alweer met verlof.
Heerlijk. Niet dat ik denk dat ik veel rust ga krijgen, maar wel lekker idee.
Wonder boven wonder gaat het prikken voor suiker best wel goed. Dieet gaat ook oke.
Nu nog lekker slapen en dan is het plaatje voor nu compleet. haha

Ik zit te denken om verlof achter mijn zwangerschapsverlof te plakken. Ik vond 10 weken wel heel snel voorbij gaan de vorige keer.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 10:34:42 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_195651356
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:32 schreef Gaddle het volgende:
Nog een weeke en dan mag ik ook alweer met verlof.
Heerlijk. Niet dat ik denk dat ik veel rust ga krijgen, maar wel lekker idee.
Wonder boven wonder gaat het prikken voor suiker best wel goed. Dieet gaat ook oke.
Nu nog lekker slapen en dan is het plaatje voor nu compleet. haha

Ik zit te denken om verlof achter mijn zwangerschapsverlof te plakken. Ik vond 10 weken wel heel snel voorbij gaan de vorige keer.
Hoe gaat het verder met jou? Er waren nogal wat zorgen, zijn die al weggenomen?
disclaimer
pi_195653416
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:34 schreef SQ het volgende:

[..]

Hoe gaat het verder met jou? Er waren nogal wat zorgen, zijn die al weggenomen?
Met mij gaat het oke. Niet al mijn zorgen zijn weg genomen, maar iedere keer gaat het iets beter. dank je.
Mijn suikerwaardes zijn tot nu toe ruim binnen de marges die ze aangeven. dat vind ik hartstikke fijn.
Ik probeer iets rustiger aan te doen, maar daar heb ik moeite mee, want er is altijd wel wat wat ik vind dat ik moet doen. haha
Bovendien word ik van schoonmaken, opruimen en dergelijke heel relaxed. Ik voel het alleen wel in mijn lijf.

Hoe is het met jou? En je prachtige mannetje?
Echt om verliefd op te worden.
pi_195654110
@VKV wat vervelend! Ik heb een bmi van ruim boven de 40 en een gastric sleeve en een vorige sectio én vorige keer zwangerschapsdiabetes.... en ik mag tot 36 weken bij de verloskundige blijven (tenzij er complicaties optreden).

Kunnen ze niet met je meedenken? Of dat je dubbele afspraken hebt ook bij de vk voor het sociale? Weet niet of je daar behoefte aan hebt hoor, zelf had ik dat heel erg na vorige keer.

Heb nu mijn afspraken bij de vk met een paar extra afspraken in t ziekenhuis en wat extra bloedonderzoeken en glucose dagcurves enzo. Ben zo blij dat ze hier (in gouda en bij deze praktijk specifiek) zo meedenken!

Vanavond de echo, spannend! Morgen 17 weken dus als t goed is moet t wel te zien zijn, zelfs met mijn dikke buikwand. O+
Kwak
pi_195657151
Ik kom deze nog even spammen, want we trekken morgen al lootjes!

OUD / OUD Secret Santa 2020 - alle lootjes verzamelen!
  donderdag 15 oktober 2020 @ 18:58:00 #169
342418 VKV
Plausibel
pi_195660295
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 13:13 schreef kwakz0r het volgende:
@:vkv wat vervelend! Ik heb een bmi van ruim boven de 40 en een gastric sleeve en een vorige sectio én vorige keer zwangerschapsdiabetes.... en ik mag tot 36 weken bij de verloskundige blijven (tenzij er complicaties optreden).

Kunnen ze niet met je meedenken? Of dat je dubbele afspraken hebt ook bij de vk voor het sociale? Weet niet of je daar behoefte aan hebt hoor, zelf had ik dat heel erg na vorige keer.

Heb nu mijn afspraken bij de vk met een paar extra afspraken in t ziekenhuis en wat extra bloedonderzoeken en glucose dagcurves enzo. Ben zo blij dat ze hier (in gouda en bij deze praktijk specifiek) zo meedenken!

Vanavond de echo, spannend! Morgen 17 weken dus als t goed is moet t wel te zien zijn, zelfs met mijn dikke buikwand. O+
Bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo lang bij de verloskundige mag blijven. Ik had het zelf gewoon niet verwacht en was ook wel een beetje verbaasd over om welke redenen het dan moet (kans op hoge bloeddruk, complicaties etc.). Maar dat is omdat het vorige zwangerschap bij mij juist allemaal volgens het boekje verliep, ik had geen hoge bloeddruk, geen zwangerschapsdiabetes, geen complicaties bij de bevalling...

Ik kijk de eerste afspraak in het ziekenhuis wel even aan, hoe dat voelt. Heb er natuurlijk ook geen ervaring mee en als dat aardige mensen zijn, dan vind ik dat ook wel prima.
pi_195660794
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 18:58 schreef VKV het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo lang bij de verloskundige mag blijven. Ik had het zelf gewoon niet verwacht en was ook wel een beetje verbaasd over om welke redenen het dan moet (kans op hoge bloeddruk, complicaties etc.). Maar dat is omdat het vorige zwangerschap bij mij juist allemaal volgens het boekje verliep, ik had geen hoge bloeddruk, geen zwangerschapsdiabetes, geen complicaties bij de bevalling...

Ik kijk de eerste afspraak in het ziekenhuis wel even aan, hoe dat voelt. Heb er natuurlijk ook geen ervaring mee en als dat aardige mensen zijn, dan vind ik dat ook wel prima.
Vervelend dat die ene kilo zo een verschil maakt, dat zou toch niet moeten als alle andere functies gewoon pima zijn. Ik heb mij geen enkele keer hoeven wegen trouwens, en anders had ik dat ook geweigerd want ik ga dan obsessief bijhouden hoeveel ik aankom. Maar ik ben sowieso medisch en vind het helemaal prima. Mijn gynaecoloog is echt een hele beste kerel en anders zijn er nog 2 bij wie ik mij op mijn gemak voel.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  donderdag 15 oktober 2020 @ 19:42:14 #171
319308 Tink89
To live is to dance
pi_195661179
Wij weten wat we krijgen! Ik twijfel nog even of ik het ga delen, maar het was zo tof om te zien. Meteen de namendiscussie met manlief weer aangezwengeld :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator donderdag 15 oktober 2020 @ 19:57:26 #172
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195661546
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 08:46 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik zou het gewoon doen nu het nog kan :P Slaap lekker!
Uiteindelijk tot 11 uur liggen slapen :Z Vanmiddag ook nog een tukkie geprobeerd maar dat lukte helaas niet. Sinds vanavond weer weeën maar nog niet regelmatig genoeg om het ziekenhuis te bellen. Hopelijk doet het al wat qua ontsluiting :+

quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 09:59 schreef Hilmo het volgende:
Stickervel krijg je van de Kruidvat voor fotostickers. Die krijg je in de mail, al ruim van te voren dus die mail goed bewaren.
Babydump heeft idd ook een doos, is wat goedkopere troep. Vaak heeft een lokale supermarkt ook een eigen actie. Helemaal in dorpen. Die van ons (AH) heeft lever je geboortekaartje in en je krijgt een enorme doos met supermarkt producten en een leuke knuffel enzo. Plus moet ook erg leuk zijn maar je moet in folder gebied wonen. Bij die van wij jonge ouders krijg je dat blad wat best aardig is en gratis mutsje met naam kan je dan bestellen. Best leuk, doen we altijd wel.
Ik snap die stickers nog niet helemaal, van die tekstvakjes zoals vroeger? Want in dat geval is het niets voor mij :@

Helaas wonen we niet in een dorp dus geen lokale supermarktacties.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:32 schreef Gaddle het volgende:
Nog een weeke en dan mag ik ook alweer met verlof.
Heerlijk. Niet dat ik denk dat ik veel rust ga krijgen, maar wel lekker idee.
Wonder boven wonder gaat het prikken voor suiker best wel goed. Dieet gaat ook oke.
Nu nog lekker slapen en dan is het plaatje voor nu compleet. haha

Ik zit te denken om verlof achter mijn zwangerschapsverlof te plakken. Ik vond 10 weken wel heel snel voorbij gaan de vorige keer.
Heerlijk! Als het mogelijk is om het te verlengen zou ik het zeker doen!

quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 18:58 schreef VKV het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo lang bij de verloskundige mag blijven. Ik had het zelf gewoon niet verwacht en was ook wel een beetje verbaasd over om welke redenen het dan moet (kans op hoge bloeddruk, complicaties etc.). Maar dat is omdat het vorige zwangerschap bij mij juist allemaal volgens het boekje verliep, ik had geen hoge bloeddruk, geen zwangerschapsdiabetes, geen complicaties bij de bevalling...

Ik kijk de eerste afspraak in het ziekenhuis wel even aan, hoe dat voelt. Heb er natuurlijk ook geen ervaring mee en als dat aardige mensen zijn, dan vind ik dat ook wel prima.
Als je de vorige keer helemaal geen complicaties had en nu qua bmi maar 1 kilo er boven zit vind ik dat wel raar dat ze zo strikt zijn. Ik snap dat er grenzen zijn die ze moeten hanteren maar het zou fijn zijn als er ook naar jouw situatie gekeken wordt, net als bij Kwak.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:42 schreef Tink89 het volgende:
Wij weten wat we krijgen! Ik twijfel nog even of ik het ga delen, maar het was zo tof om te zien. Meteen de namendiscussie met manlief weer aangezwengeld :D
Ah wat leuk! Of je het wil delen moet je natuurlijk zelf weten, zelf heb ik daar geen moeite mee gehad :)

Ben benieuwd naar de echo van Kwak!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_195661583
@MaJo ik vind het zo spannend voor je! O+
  Moderator donderdag 15 oktober 2020 @ 20:00:02 #174
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195661622
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
@:Majo ik vind het zo spannend voor je! O+
Ik ook wel, van mij mag het doorzetten *) Mijn man was gisteren zo teleurgesteld dat het niet doorzette, hij had geen idee dat dat ook kon gebeuren :D Hij was zo zenuwachtig, echt heel lief O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 15 oktober 2020 @ 20:28:35 #175
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_195662365
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ook wel, van mij mag het doorzetten *) Mijn man was gisteren zo teleurgesteld dat het niet doorzette, hij had geen idee dat dat ook kon gebeuren :D Hij was zo zenuwachtig, echt heel lief O+
Oh dear!! Het gaat bijna gebeuren!? YEAH!!!! Eindelijk O+ O+
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_195662403
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ook wel, van mij mag het doorzetten *) Mijn man was gisteren zo teleurgesteld dat het niet doorzette, hij had geen idee dat dat ook kon gebeuren :D Hij was zo zenuwachtig, echt heel lief O+
Ahw O+ hopelijk zet het snel door!
pi_195662554
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ook wel, van mij mag het doorzetten *) Mijn man was gisteren zo teleurgesteld dat het niet doorzette, hij had geen idee dat dat ook kon gebeuren :D Hij was zo zenuwachtig, echt heel lief O+
Aah, lief O+

Eindelijk de lang verwachte dag: verloffff *O*
Protège moi de mes désirs.
  Moderator donderdag 15 oktober 2020 @ 20:38:30 #178
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195662588
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:28 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Oh dear!! Het gaat bijna gebeuren!? YEAH!!!! Eindelijk O+ O+
Officieel kan het nog bijna 4 weken duren maar als het zo doorgaat zit het er wel aan te komen ja :Y :*

quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:30 schreef Aure het volgende:

[..]

Ahw O+ hopelijk zet het snel door!
Ik hoop met je mee *O*

quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:36 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Aah, lief O+

Eindelijk de lang verwachte dag: verloffff *O*
Heerlijk! Geniet ervan :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_195662825
Hier voel ik met 18 weken ein-de-lijk de baby ploppen :P blijft magisch. Zelfs ook al weet ik dat ik hem ook nog een keer ga vervloeken met al dat geschop :+
pi_195663305
Leuk @Tink89

Hier een trollbaby, we hebben een “90% kans” uitslag maar “ga nog maar geen dingen verven”. :') beeld bij mij is sowieso lastig, maar t lag steeds met de voetjes ervoor, benen strak naast elkar gestrekt, helemaal opgekruld, rug naar het beeld etc.
Kwak
  donderdag 15 oktober 2020 @ 21:13:40 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_195663354
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:11 schreef kwakz0r het volgende:
Leuk @:tink89

Hier een trollbaby, we hebben een “90% kans” uitslag maar “ga nog maar geen dingen verven”. :') beeld bij mij is sowieso lastig, maar t lag steeds met de voetjes ervoor, benen strak naast elkar gestrekt, helemaal opgekruld, rug naar het beeld etc.
90 % kans op?
Wel frustrerend. :')
disclaimer
pi_195663360
Oh spannend kwak. Wil je de 90% met ons delen? :P
pi_195663698
Ohh spannend Kwak! Moet je lang wachten op de volgende echo, of valt dat mee? :)
  donderdag 15 oktober 2020 @ 21:35:17 #184
319308 Tink89
To live is to dance
pi_195663808
Spannend Kwak! Bij de 20 weken een nieuwe poging of mag je eerder terug?

En majo, slaap zolang je kunt, echt ;-)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_195663954
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:13 schreef SQ het volgende:

[..]

90 % kans op?
Wel frustrerend. :')
Meisje O+ maar zou net zo blij zijn met jongetje.

Ze zag een paar keer drie streepjes dacht ze, heb wel een echofoto, zal m hier wel posten.

Edit: 20wk echo is 4 november. Zo lang kan ik best wachten :P
Kwak
  donderdag 15 oktober 2020 @ 21:42:02 #186
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_195663988
Meisje zou welkom zijn! We hebben tot nu toe alleen nog maar jongens in 2021! :D
pi_195664530
Leuk kwak! Maar 't blijft dus nog even spannend :P
pi_195664665
Nou voor de tuurders onder ons... geen idee hoe dit aanzicht in elkaar zit maar hier dacht ze meisje te zien. Later was wmb duidelijker maar daar heb ik geen plaatje van.


Deze foto (als voorbeeld van het trollen) is exemplarisch voor hoe weinig we zagen. Letterlijk gestrekte benen strak tegen elkaar (van achteren gezien) :') :7



[ Bericht 15% gewijzigd door kwakz0r op 15-10-2020 23:00:12 ]
Kwak
  Moderator donderdag 15 oktober 2020 @ 22:51:54 #189
447051 crew  Peejtur
pi_195665567
1e foto kan ik me voorstellen dat je een paar schaamlippen ziet. 2e haal ik niks uit :')
pi_195665742
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 22:51 schreef Peejtur het volgende:
1e foto kan ik me voorstellen dat je een paar schaamlippen ziet. 2e haal ik niks uit :')
2e is ook niks te zien. Was illustratie van het trollen :7
Kwak
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 00:01:47 #191
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_195666735
Zij (of toch hij) wilt jullie graag nog even verassen. ;)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_195668194
Ik kwam even kijken of @SQ al is bevallen en toen zag ik de foto van De Knoop. Ongelooflijk - gelukkig is het goed afgelopen. En jullie hebben er gewoon een foto van, wat denk ik helpt om de gebeurtenissen op een rij te zetten als je er weken of zelfs maanden later weer aan denkt. Hoe dan ook, van harte gefeliciteerd, @SQ en @bleiblei!

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 13:35 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mn oudste 3, ik fotografeer zelfs voor Disana :p haha!

En @:pinquit echt he! Net zn zus maar dan langer smaller en zwaarder 😂
En ik kwam per ongeluk deze posting tegen. @Kleurdoos, wat leuk om te ontdekken hoe je oudste er nu uitziet. Ik had haar op de bovenste foto niet meteen herkend, maar op de tweede foto wel. Ook jij gefeliciteerd - met je gezin van vijf zeven inmiddels! Het kan verkeren. Ik word er wat nostalgisch van; de tijd gaat zo snel.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 03:32:50 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_195668298
Ik kan ook weinig met de echo, kwak :D
Nog even spannend dus :7
disclaimer
pi_195668598
Haha spannend kwak!
Dit is een van de redenen waarom ik geen pretecho met 16 weken wil, ik wil het gewoon 100% zeker weten (wat het ook is, de uitslag boeit me niet :7) en het bewijs in beeld zien :') Iemand die ik ken zou met 16 wkn volgens de echoscopist een jongen krijg, maar bleek bij de 20wknecho een meisje te zijn. Noooo thanks. Dat kan mijn brein niet aan :')
Ik ben dit x veel minder benieuwd naar het geslacht gek genoeg. Misschien omdat ik al weet hoe het is om een kind te krijgen? Ik heb 2 nov de SEO :)

MaJo ik wens je nog heel veel nachtrust en chilltijd toe, voordat el bebe zich aandient. Spannend hoor!

Ben benieuwd hoe je controles verder verlopen VKV. Hopelijk vind je een regeling waar je je prettig bij voelt!

Tink, die hoofdpijn zou ik wel ff melden bij de vk...

Duman laatste dag vandaag?? *O*

Ik had mijn suiker gisteren na mijn bord met nasi, satésaus en kroepoek gecheckt. Was keuriggggg, dus suikertest, kom maar op! w/

[ Bericht 10% gewijzigd door Philomijn op 16-10-2020 05:04:21 ]
Dit, dat, alles.
pi_195668942
Ik ben nu 17 weken, en t maakt me niet zoveel uit dat we t niet zeker weten hoor! Komt nog wel!
Kwak
pi_195669219
Ik vraag nog iedere echo of het nog steeds een jongetje is. Bij 16,5 week een geslachtsecho laten maken en toen zat hij ook de hele tijd met de benen dicht en dan denk je wat te zien, is het de navelstreng.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_195674044
Wat is het stil hier.. Zou @MaJo tegenwoordig tot in de middag uitslapen of zou ze druk bezig zijn?
  Moderator vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:41:49 #198
382129 crew  Donna
pi_195674134
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 13:35 schreef Gogo83 het volgende:
Wat is het stil hier.. Zou @:Majo tegenwoordig tot in de middag uitslapen of zou ze druk bezig zijn?
*)
  Moderator vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:43:19 #199
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195674152
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 13:35 schreef Gogo83 het volgende:
Wat is het stil hier.. Zou @:Majo tegenwoordig tot in de middag uitslapen of zou ze druk bezig zijn?
Nee hoor, gewoon niet veel te melden :) De voorweeën blijven doorgaan maar ze verdwijnen ook steeds weer. Vannacht leek het echt even door te zetten maar daarna viel ik weer in slaap en waren ze weer weg. We moeten dus gewoon nog even geduld hebben :)

Kwak net als in het aflezen van testen ben ik ook niet goed in het aflezen van echo's ;) Ben benieuwd of het een meisje "blijft" :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 07:32 schreef Wolken het volgende:
Ik vraag nog iedere echo of het nog steeds een jongetje is. Bij 16,5 week een geslachtsecho laten maken en toen zat hij ook de hele tijd met de benen dicht en dan denk je wat te zien, is het de navelstreng.
Bij de laatste echo (met 36 weken) heb ik het zelfs nog nagevraagd :D En ja hoor, nog steeds een mooie set ballen :s)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_195674509
Kwak, altijd leuk die trollbaby's. Ik denk ook een meisje maar ik ben niet echt een expert in het geslacht van echo's aflezen. Ben benieuwd of het bij de SEO wijzigt!

Philo, hoe heb je je suiker gecheckt? Wel fijn dat het na het avondeten gewoon goed was!

Peejtur, hoe is het bij jullie? Nog alles rustig?

DUMAN, verlof! *O* Geniet ervan!

Majo, balen van de voorweeën, ik hoop dat je tussendoor voldoende kan rusten.
pi_195674970
Ik moet vandaag ook een dagcurve prikken. Niet vanwege vermoeden DG maar ivm gewicht, uit voorzorg.

Nuchter 4,8
2u na ontbijt 4,9
2u na lunch 4,6

:7

Za na het avondeten ook wel goedkomen denk ik.

Hopelijk hoeft het met zulke goede waardes idd pas weer bij 24 wk want ik slaag er altijd in minimaal 1 beurse vingertop te creëren :')
Kwak
pi_195675362
@KapiteinCupcake Ik had in mijn vorige zwangerschap zwangerschapsdiabetes en daar heb ik de prikspullen van bewaard :) dus na een uur vingerprik en dan met apparaatje meten.

@MaJo jeetje zeg, lijkt me echt spannend zo met die voorweeën. Dat je je dan elke keer afvraagt van is dit het nou? Is het begonnen?

@kwakz0r mooie waarden! Had je goed veel koolhydraten gegeten? :9
Dit, dat, alles.
pi_195675398
Misschien een rare vraag...
Hier de eerste zwangerschap en eerste trimester.
Is het gebruikelijk om de druk van je borsten af te helpen door alvast te kolven? Of hoort dit er gewoon bij als de aanleg van melkproductie.
Heb het idee dat ze straks nog klappen.

_O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2020 14:52:54 ]
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:58:45 #204
403520 Sway-
La vie est belle
pi_195675478
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 14:52 schreef Charrell het volgende:
Misschien een rare vraag...
Hier de eerste zwangerschap en eerste trimester.
Is het gebruikelijk om de druk van je borsten af te helpen door alvast te kolven? Of hoort dit er gewoon bij als de aanleg van melkproductie.
Heb het idee dat ze straks nog klappen.

_O-
Meh, ff doorbijten gewoon

[ Bericht 1% gewijzigd door Sway- op 16-10-2020 15:27:15 (Niet goed gelezen ) ]
  Moderator vrijdag 16 oktober 2020 @ 15:11:45 #205
382129 crew  Donna
pi_195675631
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 14:52 schreef Charrell het volgende:
Misschien een rare vraag...
Hier de eerste zwangerschap en eerste trimester.
Is het gebruikelijk om de druk van je borsten af te helpen door alvast te kolven? Of hoort dit er gewoon bij als de aanleg van melkproductie.
Heb het idee dat ze straks nog klappen.

_O-
Nee dat is zeker niet de bedoeling. Enorme meloenen horen er gewoon bij.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 15:11:57 #206
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_195675634
Bij mij ook zoveel druk op mijn borsten, ruim 13 weken maar nog geen productie te bekennen. Dus ik denk niet dat kolven al kan ;)
L'Enfer, c'est les autres.
  Moderator vrijdag 16 oktober 2020 @ 15:36:47 #207
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195675992
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 14:01 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Kwak, altijd leuk die trollbaby's. Ik denk ook een meisje maar ik ben niet echt een expert in het geslacht van echo's aflezen. Ben benieuwd of het bij de SEO wijzigt!

Philo, hoe heb je je suiker gecheckt? Wel fijn dat het na het avondeten gewoon goed was!

Peejtur, hoe is het bij jullie? Nog alles rustig?

DUMAN, verlof! *O* Geniet ervan!

Majo, balen van de voorweeën, ik hoop dat je tussendoor voldoende kan rusten.
Gelukkig zit er soms wel een aantal uur tussen dus dan kan ik wel relaxen. Tot nu begint het steeds 's avonds en gaat het de hele nacht door. Overdag alleen wat krampjes.

Ik ben ook benieuwd naar Peejtur!

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 14:26 schreef kwakz0r het volgende:
Ik moet vandaag ook een dagcurve prikken. Niet vanwege vermoeden DG maar ivm gewicht, uit voorzorg.

Nuchter 4,8
2u na ontbijt 4,9
2u na lunch 4,6

:7

Za na het avondeten ook wel goedkomen denk ik.

Hopelijk hoeft het met zulke goede waardes idd pas weer bij 24 wk want ik slaag er altijd in minimaal 1 beurse vingertop te creëren :')
Nette waarden ^O^ Heb je dan ook zoiets van fuck you? :P :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 14:50 schreef Philomijn het volgende:
@:KapiteinCupcake Ik had in mijn vorige zwangerschap zwangerschapsdiabetes en daar heb ik de prikspullen van bewaard :) dus na een uur vingerprik en dan met apparaatje meten.

@:MaJo jeetje zeg, lijkt me echt spannend zo met die voorweeën. Dat je je dan elke keer afvraagt van is dit het nou? Is het begonnen?

@:kwakz0r mooie waarden! Had je goed veel koolhydraten gegeten? :9
Dat is het vooral, dat je je steeds afvraagt "zal het nu dan doorzetten?" Vooral mijn man is erg teleurgesteld steeds, die wil volgens mij wel graag dat het begint :D Ik ook wel maar weet ook dat het gewoon even kan duren.

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 14:52 schreef Charrell het volgende:
Misschien een rare vraag...
Hier de eerste zwangerschap en eerste trimester.
Is het gebruikelijk om de druk van je borsten af te helpen door alvast te kolven? Of hoort dit er gewoon bij als de aanleg van melkproductie.
Heb het idee dat ze straks nog klappen.

_O-
Prenataal kolven bestaat wel maar het lijkt me niet dat dit in het eerste trimester al kan. Die opgeblazen borsten horen er gewoon bij :Y Dit wordt tijdens het tweede trimester al stukken minder :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator vrijdag 16 oktober 2020 @ 16:14:29 #208
447051 crew  Peejtur
pi_195676778
Maandag worden de vliezen gebroken als het nog niet voor die tijd gebeurd is. Dus @MaJo, je moet opschieten als je ons nog in wilt halen.
  Moderator vrijdag 16 oktober 2020 @ 16:18:08 #209
447051 crew  Peejtur
pi_195676842
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 14:01 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Kwak, altijd leuk die trollbaby's. Ik denk ook een meisje maar ik ben niet echt een expert in het geslacht van echo's aflezen. Ben benieuwd of het bij de SEO wijzigt!

Philo, hoe heb je je suiker gecheckt? Wel fijn dat het na het avondeten gewoon goed was!

Peejtur, hoe is het bij jullie? Nog alles rustig?

DUMAN, verlof! *O* Geniet ervan!

Majo, balen van de voorweeën, ik hoop dat je tussendoor voldoende kan rusten.
Zoals hierboven is het nog akelig rustig hier. Maandag worden vliezen gebroken en gaat het dus beginnen eindelijk.
pi_195677068
Waarom worden de vliezen gebroken Peejtur?

@Charrell, het voelde tijdens mijn eerste zwangerschap ook weer als in mijn puberteit, toen m’n borsten begonnen te groeien. Gaat vanzelf over. ;)
Dit, dat, alles.
pi_195677467
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 16:28 schreef Philomijn het volgende:
Waarom worden de vliezen gebroken Peejtur?

@:Charrell, het voelde tijdens mijn eerste zwangerschap ook weer als in mijn puberteit, toen m’n borsten begonnen te groeien. Gaat vanzelf over. ;)
Nou inderdaad
  Moderator vrijdag 16 oktober 2020 @ 17:20:08 #212
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195677914
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 16:14 schreef Peejtur het volgende:
Maandag worden de vliezen gebroken als het nog niet voor die tijd gebeurd is. Dus @:MaJo, je moet opschieten als je ons nog in wilt halen.
Spannend Peejtur! Dit betekent dat ze ook al ontsluiting heeft toch? Hopelijk komt het toch allemaal spontaan op gang! :s)

Ik heb dinsdag weer controle, checken ze dan ook op ontsluiting of doen ze dat liever niet?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator vrijdag 16 oktober 2020 @ 17:22:30 #213
382129 crew  Donna
pi_195677949
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:20 schreef MaJo het volgende:

[..]

Spannend Peejtur! Dit betekent dat ze ook al ontsluiting heeft toch? Hopelijk komt het toch allemaal spontaan op gang! :s)

Ik heb dinsdag weer controle, checken ze dan ook op ontsluiting of doen ze dat liever niet?
Bij ons in principe niet. Als je nog niet uitgerekend bent kan de broek aan blijven. Maar als je bijv. mentaal helemaal naar de klote gaat dan willen ze nog wel eens checken. Dat is overal een beetje anders denk ik.
  Moderator vrijdag 16 oktober 2020 @ 17:22:48 #214
382129 crew  Donna
pi_195677953
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 16:18 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Zoals hierboven is het nog akelig rustig hier. Maandag worden vliezen gebroken en gaat het dus beginnen eindelijk.
Spannend hoor!!
  Moderator vrijdag 16 oktober 2020 @ 17:27:24 #215
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195678013
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:22 schreef Donna het volgende:

[..]

Bij ons in principe niet. Als je nog niet uitgerekend bent kan de broek aan blijven. Maar als je bijv. mentaal helemaal naar de klote gaat dan willen ze nog wel eens checken. Dat is overal een beetje anders denk ik.
Mentaal naar de klote ben ik zeker niet :D Ik ben vooral benieuwd of het voorwerk al iets doet :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 17:47:36 #216
403520 Sway-
La vie est belle
pi_195678306
Ik ben 30 weken en mijn baby ligt nog in de stuit en is ook z’n favoriete houding. Ik maak me geen zorgen maar ben wel benieuwd of dat dan zo blijft.
pi_195678333
Nette cijfers Kwak! Voor de zekerheid had ik mijn prikker van de vorige keer ook bewaard maar dus niet nodig gehad.

Hier beginnen de borsten ook weer echt zich voor te bereiden, incl een soort schroefdoppen van tepels. Naja, alles voor het goede doel. Ik zou zonder medische indicatie niet per-nataal gaan kolven. Tieten doen nou eenmaal pijn tijdens een zwangerschap.

Baby ligt iig weer in de goede positie maar zit nog heel hoog, boven het schaambot dus heeft de uitgang nog niet in zicht. We gaan de datum voor de ks plannen want de kans dat hij vanzelf eerder gaat komen is niet heel groot. Ik ben blij dat hij met het hoofd naar beneden ligt, het geeft duidelijk meer lucht.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  Moderator vrijdag 16 oktober 2020 @ 18:07:55 #218
447051 crew  Peejtur
pi_195678662
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 16:28 schreef Philomijn het volgende:
Waarom worden de vliezen gebroken Peejtur?

@:Charrell, het voelde tijdens mijn eerste zwangerschap ook weer als in mijn puberteit, toen m’n borsten begonnen te groeien. Gaat vanzelf over. ;)
Omdat mijn vrouw er best klaar mee is en wil niet de 42 weken afwachten. :)
  Moderator vrijdag 16 oktober 2020 @ 18:08:50 #219
447051 crew  Peejtur
pi_195678683
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:20 schreef MaJo het volgende:

[..]

Spannend Peejtur! Dit betekent dat ze ook al ontsluiting heeft toch? Hopelijk komt het toch allemaal spontaan op gang! :s)

Ik heb dinsdag weer controle, checken ze dan ook op ontsluiting of doen ze dat liever niet?
Ja dat heeft ze ook al en bmm is ook al helemaal verweekt.
  Moderator vrijdag 16 oktober 2020 @ 18:10:24 #220
382129 crew  Donna
pi_195678711
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:27 schreef MaJo het volgende:

[..]

Mentaal naar de klote ben ik zeker niet :D Ik ben vooral benieuwd of het voorwerk al iets doet :)
Ja ik snap het haha. Hier zouden ze dat niet doen, maar je kan altijd vragen!
pi_195678721
@MaJo: hopelijk doet het voorwerk ook iets!

Yay voor verlof van Duman! Heb je plannen of ga je vooral lekker rustig aan doen?

Ik 'mag' morgen voor een coronatest, sinds vandaag verkouden. Ik baal ervan, maar ik ben wel blij dat ik deze zwangerschap een betere weerstand heb dan tijdens die van T., toen was ik drie van iedere vier weken ziek of verkouden. Dat ik bijna geen mensen zie zal hier zeker aan bijdragen, maar mijn weerstand is ook wel echt beter. Het is al een paar keer voorgekomen dat T. met een verkoudheid van het kdv kwam en mijn man wel verkouden werd, maar ik niet.
  Moderator vrijdag 16 oktober 2020 @ 18:12:44 #222
382129 crew  Donna
pi_195678758
Ik heb geen Corona trouwens. Weet niet of ik dat gisteren nog gepost had, geen zin om terug te zoeken haha.
Vannacht wel echt een hell gehad met een extreem pijnlijke keel, echt niet normaal. Maar vandaag in de loop van de dag wordt het al beter dus hopelijk vannacht goed slapen.
Peuter is logeren en die wil de laatste tijd 's nachts in haar slaap ons nog wel eens roepen, dat hebben we vannacht iig niet. (8>
pi_195678800
@Peejtur Ik had wat berichten gemist, zie jouw berichten nu pas! Spannend dat er begin volgende week dan echt iets gaat gebeuren! *O* Fijn dat vliezen breken kan en ze niet gelijk voor een full blown inleiding hoeft.
pi_195678937
Majo, die foto stickers bedoel ik een vel met vier foto's die je op kan plakken. Dus echte foto's die je zelf uitkiest en die je op kan plakken.
  Moderator vrijdag 16 oktober 2020 @ 18:33:02 #225
447051 crew  Peejtur
pi_195679048
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 18:14 schreef Gogo83 het volgende:
@:Peejtur Ik had wat berichten gemist, zie jouw berichten nu pas! Spannend dat er begin volgende week dan echt iets gaat gebeuren! *O* Fijn dat vliezen breken kan en ze niet gelijk voor een full blown inleiding hoeft.
Nadeel is wel dat er binnen 5 uur weeën moeten komen. Zo niet, krijgt ze weeënopwekkers en daar kan een weeënstorm van komen.
pi_195679206
@Philomijn nee, door mijn sleeve eet ik kleine maaltijden met nadruk op eiwitten, maar ik moest gewoon eten wat ik standaard eet (dus bij ontbijt en lunch een boterham met wat dikker vleesbeleg, voor mij).

Avondeten net op, dan kom ik echt niet verder dan een stukje vlees (portie van 70 gram denk ik) en een of anderhalf aardappeltje (of ongeveer 100 -150 gram gekookt gewicht pasta/rijst incl. saus, vlees en groente).

Bij AVG eet ik vaak s middags of s avonds groente als tussendoortje, kan ik er niet meer bij hebben. :')
Kwak
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:03:22 #227
403520 Sway-
La vie est belle
pi_195679459
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 18:45 schreef kwakz0r het volgende:
@:philomijn nee, door mijn sleeve eet ik kleine maaltijden met nadruk op eiwitten, maar ik moest gewoon eten wat ik standaard eet (dus bij ontbijt en lunch een boterham met wat dikker vleesbeleg, voor mij).

Avondeten net op, dan kom ik echt niet verder dan een stukje vlees (portie van 70 gram denk ik) en een of anderhalf aardappeltje (of ongeveer 100 -150 gram gekookt gewicht pasta/rijst incl. saus, vlees en groente).

Bij AVG eet ik vaak s middags of s avonds groente als tussendoortje, kan ik er niet meer bij hebben. :')
Misschien een domme vraag maar eet je ook gewoon pizza en friet, en dan in kleinere porties dus?

Vraag ik omdat ik iemand ken die ook een sleeve heeft en altijd zegt dat ze dat niet meer mag hebben.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sway- op 16-10-2020 19:10:25 ]
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:11:41 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_195679584
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 18:33 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Nadeel is wel dat er binnen 5 uur weeën moeten komen. Zo niet, krijgt ze weeënopwekkers en daar kan een weeënstorm van komen.
Kan, maar hoeft echt niet. Toen ik werd ingeleid dmv vliezen doorprikken en opwekkers heb ik een heel normale bevalling gehad en had ik 4 uur later een baby.
Spannend hoor!
disclaimer
pi_195679674
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 19:11 schreef SQ het volgende:

[..]

Kan, maar hoeft echt niet. Toen ik werd ingeleid dmv vliezen doorprikken en opwekkers heb ik een heel normale bevalling gehad en had ik 4 uur later een baby.
Spannend hoor!
Hier idem. Eerste bevalling ingeleid was niet zo leuk, maar de tweede ingeleid was echt een makkie. Bij allebei geen weeënstorm gehad.
pi_195680258
Hier ook geen weeënstorm gehad door weeënopwekkers. Maar hier deed het überhaupt niet veel :P.
  Moderator vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:54:38 #231
382129 crew  Donna
pi_195680314
Ik had een weeënstorm in de benen zonder weeënopwekkers. :7
pi_195680349
Weeenstorm hier. En nog meer vervelende dingen dus daarom nu de keuze gemaakt om niet in te leiden. Maar het hoeft zeker niet zo te gaan.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  Moderator vrijdag 16 oktober 2020 @ 20:35:38 #233
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195681166
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 18:25 schreef Hilmo het volgende:
Majo, die foto stickers bedoel ik een vel met vier foto's die je op kan plakken. Dus echte foto's die je zelf uitkiest en die je op kan plakken.
Ah nu snap ik het! Ik denk dat ze dat vervangen hebben voor 5 foto's die je gratis kunt laten drukken. Ik heb in ieder geval niks van een stickervel langs zien komen :)

De kans op een weeënstorm lijkt me inderdaad het vervelendst bij een inleiding, maar gelukkig hoeft dat dus niet per se! Mijn moeder had een weeënstorm toen ze van mij beviel en dat was een spontane bevalling. Laten we hopen dat dit niet genetisch is :+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_195681357
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 19:03 schreef Sway- het volgende:

[..]

Misschien een domme vraag maar eet je ook gewoon pizza en friet, en dan in kleinere porties dus?

Vraag ik omdat ik iemand ken die ook een sleeve heeft en altijd zegt dat ze dat niet meer mag hebben.
Ja. Alleen pizza vind ik het niet waard, valt niet lekker. Friet eet ik weleens, maar kan er maar weinig van op (denk: kinderportie macdonalds, of een handje snackbarfriet).

Officieel zit het niet in mijn “standaardlijst” maar onze dietistes waren juist heel erg van wel meedoen met je gezin, wel uit eten gaan, maar laat het dan een eetmoment zijn ipv een extraatje, en doe het niet te vaak. Gezond verstand dus ;)

Edit: na t avondeten 5.0. Ik ben een happy camper.

Vandaag wel iets teveel gedaan bij het rondje stort dat ik in mijn eentje deed. Hele zware dingen getild (reiskisten van elektrische piano enzo) uit de auto en in de containers) en dat was dus blijkbaar toch minder handig. Onderrug en banden protesteren :') voel me nu wel een oude brakke zwangere
Kwak
  Moderator vrijdag 16 oktober 2020 @ 23:06:51 #235
447051 crew  Peejtur
pi_195684621
Tuurlijk breken de vliezen nu. Als het doorzet en kleine wordt morgen geboren, is het precies dezelfde termijn als onze 1e :+

Maar bij 1e duurde het meer dan 24 uur tussen vliezen breken en 1e weeën.

[ Bericht 15% gewijzigd door Peejtur op 16-10-2020 23:17:17 ]
pi_195687486
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 23:06 schreef Peejtur het volgende:
Tuurlijk breken de vliezen nu. Als het doorzet en kleine wordt morgen geboren, is het precies dezelfde termijn als onze 1e :+

Maar bij 1e duurde het meer dan 24 uur tussen vliezen breken en 1e weeën.
Succes!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_195687782
Mooie waardes, Kwak!

Hier kreeg ik op het eind ook een weeënstorm helaas. Natuurlijke bevalling.

Ik kan ook weer wat afstrepen. Vannacht twee keer overgegeven. :{ Niet eerder gedaan tijdens m’n zwangerschappen.
Protège moi de mes désirs.
pi_195687929
Ziet er veelbelovend uit qua waardes kwakz0r! En jeetje, dat lijkt me echt puzzelen met zo’n sleeve. Had je die toen je zwanger was van Melba ook? Ik weet nog dat je toen tijdens de zwangerschap heel veel was afgevallen.

Peejtur, spannend!!! Veel succes voor jou en je vrouw!

He gets Duman, wat vervelend. 2x ook echt. Hoe voel je je nu?
Ik heb deze zwangerschap ‘s nachts 1x overgegeven en toen ik terugkwam in bed heb ik wel even liggen huilen, voelde me zo zielig en kut :')
Dit, dat, alles.
pi_195688908
Succes @Peejtur en vrouw!

Duman: naar zeg!! Voel je je nu wel beter?
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 10:38:42 #240
149959 SQ
snelle trees
pi_195689442
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 07:21 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Mooie waardes, Kwak!

Hier kreeg ik op het eind ook een weeënstorm helaas. Natuurlijke bevalling.

Ik kan ook weer wat afstrepen. Vannacht twee keer overgegeven. :{ Niet eerder gedaan tijdens m’n zwangerschappen.
Oh wat matig. Zou het een buikgriepje kunnen zijn? :*

Peejtur, succes!
disclaimer
pi_195689853
@Philomijn nee toen nog niet. Is maart 2019 gebeurd.

Het voelt voor mij nu heel natuurlijk, ik zit ook gewoon vol na een klein beetje dus hoef er niet bij na te denken.

Ben nu ook afgevallen, 5 kilo sinds de positieve test in juli. Het lijkt nu stil te staan, vind ik ook wel fijner.
Kwak
pi_195691083
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 23:06 schreef Peejtur het volgende:
Tuurlijk breken de vliezen nu. Als het doorzet en kleine wordt morgen geboren, is het precies dezelfde termijn als onze 1e :+

Maar bij 1e duurde het meer dan 24 uur tussen vliezen breken en 1e weeën.
Deze helemaal gemist. Spannend! Succes!

@SQ nee, geen griepje. M’n brandend maagzuur dat eindelijk heeft doorgezet. :+ M’n slokdarm doet nog steeds pijn, haha. Maar verder gaat het goed!
Heb jij jullie geboortekaartje nog gepost? :9
Protège moi de mes désirs.
pi_195691101
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 07:59 schreef Philomijn het volgende:
He gets Duman, wat vervelend. 2x ook echt. Hoe voel je je nu?
Ik heb deze zwangerschap ‘s nachts 1x overgegeven en toen ik terugkwam in bed heb ik wel even liggen huilen, voelde me zo zielig en kut :')
Hehe :P Overdag voel je het bewust aankomen. Maar ‘s nachts.. voelde me ook heel zielig, haha.
Protège moi de mes désirs.
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:35:10 #244
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195691143
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 23:06 schreef Peejtur het volgende:
Tuurlijk breken de vliezen nu. Als het doorzet en kleine wordt morgen geboren, is het precies dezelfde termijn als onze 1e :+

Maar bij 1e duurde het meer dan 24 uur tussen vliezen breken en 1e weeën.
Oeh spannend! *O* Is er al een verse baby? :9

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 07:21 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Mooie waardes, Kwak!

Hier kreeg ik op het eind ook een weeënstorm helaas. Natuurlijke bevalling.

Ik kan ook weer wat afstrepen. Vannacht twee keer overgegeven. :{ Niet eerder gedaan tijdens m’n zwangerschappen.
Wat vervelend dat je daar nu ook zo last van hebt ;( Slik je nu medicatie tegen de maagzuur?

Hier nog alles binnenboord :+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:37:40 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_195691193
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Deze helemaal gemist. Spannend! Succes!

@:sq nee, geen griepje. M’n brandend maagzuur dat eindelijk heeft doorgezet. :+ M’n slokdarm doet nog steeds pijn, haha. Maar verder gaat het goed!
Heb jij jullie geboortekaartje nog gepost? :9
Nog geen kaartje gemaakt. Geen zin in. Komt vast wel. Iedereen weet het toch al wel :')
Hopelijk trekt de pijn gauw weg :*
disclaimer
pi_195692160
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:35 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oeh spannend! *O* Is er al een verse baby? :9
[..]

Wat vervelend dat je daar nu ook zo last van hebt ;( Slik je nu medicatie tegen de maagzuur?

Hier nog alles binnenboord :+
Ik vermoed maandag.... 🥳
S. 2014
J. 2016
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:32:38 #247
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195692171
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik vermoed maandag.... 🥳
Zou J. dat een leuk cadeautje voor zijn verjaardag vinden? O+

Zelf gok ik op dinsdag, 20-10-20 vind ik wel een mooie datum :s)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_195692223
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

Zou J. dat een leuk cadeautje voor zijn verjaardag vinden? O+

Zelf gok ik op dinsdag, 20-10-20 vind ik wel een mooie datum :s)
Hij zal vast wel n dino willen delen met zn babyvriendje
S. 2014
J. 2016
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:41:34 #249
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195692281
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Hij zal vast wel n dino willen delen met zn babyvriendje
Dat klinkt wel extreem cute O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:41:56 #250
447051 crew  Peejtur
pi_195692286
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:35 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oeh spannend! *O* Is er al een verse baby? :9
[..]

Wat vervelend dat je daar nu ook zo last van hebt ;( Slik je nu medicatie tegen de maagzuur?

Hier nog alles binnenboord :+
Nope. Gaat wel weer meer dan 24 uur duren zo te zien. Vanavond ctg en dan morgenvroeg ingeleid.
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:48:35 #251
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195692370
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:41 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Nope. Gaat wel weer meer dan 24 uur duren zo te zien. Vanavond ctg en dan morgenvroeg ingeleid.
Jammer dat het deze keer niet sneller gaat -O- Hoeveel ontsluiting heeft ze nu?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:13:03 #252
447051 crew  Peejtur
pi_195692752
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:48 schreef MaJo het volgende:

[..]

Jammer dat het deze keer niet sneller gaat -O- Hoeveel ontsluiting heeft ze nu?
Geen idee nu. Ze wilden geen intern onderzoek doen ivm mogelijk infectiegevaar. Woensdag was 3 cm.
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:33:05 #253
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195694186
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:41 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Nope. Gaat wel weer meer dan 24 uur duren zo te zien. Vanavond ctg en dan morgenvroeg ingeleid.
Dat is balen, je hoopt dat het bij de tweede sneller gaat! Maar waarschijnlijk dus morgen wel een baby O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_195694903
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:41 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Nope. Gaat wel weer meer dan 24 uur duren zo te zien. Vanavond ctg en dan morgenvroeg ingeleid.
Ahw, succes nog even :*
pi_195697745
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:41 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Nope. Gaat wel weer meer dan 24 uur duren zo te zien. Vanavond ctg en dan morgenvroeg ingeleid.
Maar haar vliezen zijn gisteravond al gebroken toch? Dan wachten ze best lang met inleiden, niet?
pi_195697846
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:46 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Maar haar vliezen zijn gisteravond al gebroken toch? Dan wachten ze best lang met inleiden, niet?
Nee hoor, mijn vliezen braken in de nacht van vrijdag op zaterdag, heb tot maandagochtend af mogen wachten. Wel met een ctg op zondag om de conditie van de baby in de gaten te houden, maar er wordt tot 72 uur afgewacht. Nu wachten ze misschien korter na de uitgerekende datum of als de baby het niet meer fijn lijkt te hebben, maar gebroken vliezen is niet per sé een reden om heel snel in te leiden.
pi_195697882
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:53 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Nee hoor, mijn vliezen braken in de nacht van vrijdag op zaterdag, heb tot maandagochtend af mogen wachten. Wel met een ctg op zondag om de conditie van de baby in de gaten te houden, maar er wordt tot 72 uur afgewacht. Nu wachten ze misschien korter na de uitgerekende datum of als de baby het niet meer fijn lijkt te hebben, maar gebroken vliezen is niet per sé een reden om heel snel in te leiden.
In de VS waar smart ass zit zijn ze daar een stukje sneller mee volgens mij...
Kwak
pi_195698001
Oh oke, hier wachten ze volgens mij niet zo lang. Bij mij hebben ze ook niet zo lang gewacht (uiteindelijk keizersnede na ongeveer 30u) maar dat kwam waarschijnlijk mede doordat mijn weeën waren gestopt en door de gbs bacterie waar ik positief op getest was. Maar daar testen ze in Nederland dan weer niet standaard op geloof ik? Dus ergens lijkt het me best wel tricky om 72u te wachten, maargoed dat is persoonlijk misschien.
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:54:35 #259
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195699117
Is dat gebruikelijk dat de vliezen breken en de weeën niet zelf op gang komen? Ik weet dat het vaak voorkomt dat je eerst weeën krijgt en dan pas gebroken vliezen maar (misschien daarom) ik ging ervan uit dat als de vliezen breken dat het dan vanzelf wel op gang komt :@
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_195699345
Majo, volgens mij komen vaak wel de weeën op gang, maar dat is geen garantie. Bij mijn vriendin braken de vliezen ook op vrijdag, en op maandag is ze uiteindelijk in het ziekenhuis bevallen, zelfde verhaal als Gogo.

Succes Peejtur en vrouw!
pi_195699462
@MaJo Ik had al een tijdje weeën toen mijn vliezen braken, maar op een gegeven moment stopte de weeën of waren ze in ieder geval niet meer sterk genoeg.
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 20:17:10 #262
447051 crew  Peejtur
pi_195699554
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:54 schreef MaJo het volgende:
Is dat gebruikelijk dat de vliezen breken en de weeën niet zelf op gang komen? Ik weet dat het vaak voorkomt dat je eerst weeën krijgt en dan pas gebroken vliezen maar (misschien daarom) ik ging ervan uit dat als de vliezen breken dat het dan vanzelf wel op gang komt :@
10% begint met vliezen breken. Rest met weeën. Bij 1e en nu weer begint het bij vliezen haha -O-
pi_195699674
Bij mij zijn bij de inleiding handmatig de vliezen gebroken ( had al een paar dagen 2 a 3 cm ontsluiting ) maar de weeën gingen niet vanzelf opstarten en ben daarom na een paar uur aan de weeenopwekkers gelegd.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_195699819
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:00 schreef Smart_ass het volgende:
Oh oke, hier wachten ze volgens mij niet zo lang. Bij mij hebben ze ook niet zo lang gewacht (uiteindelijk keizersnede na ongeveer 30u) maar dat kwam waarschijnlijk mede doordat mijn weeën waren gestopt en door de gbs bacterie waar ik positief op getest was. Maar daar testen ze in Nederland dan weer niet standaard op geloof ik? Dus ergens lijkt het me best wel tricky om 72u te wachten, maargoed dat is persoonlijk misschien.
Mja, lijkt me wel meevallen met hoe tricky het is, anders zouden ze vast eerder ingrijpen. Ze doen natuurlijk niet voor niets extra controles en 72 uur is de max hè? Bij mij begon de inleiding dus iets meer dan 50 uur na gebroken vliezen. Ik vond het juist heel fijn dat mijn lijf zelf de kans kreeg. Beetje jammer alleen dat het daar niks mee deed.

Edit: volgens mij hebben ze bij de ctg op zondag wel getest op GBS. Is idd niet standaard, maar staat me iets van bij dat dat wel van invloed was op het mogen afwachten.
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 20:44:51 #265
382129 crew  Donna
pi_195700056
Bij langdurig gebroken vliezen gaan ze bij een controle wel een swab voor GBS nemen inderdaad.
Er is idd geen standaard controle vooraf.

In mijn ziekenhuis is het GBS proctocol helemaal aangeschept sinds 1 okt. Weet niet of dat landelijk iets is. Ik hoef nu de swab met 34 weken ook niet meer om te checken of ik de bacterie bij me draag. Ik krijg nu sowieso antibiotica bij de bevalling omdat mijn kind ziek was bij de geboorte.
pi_195700128
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 20:17 schreef Peejtur het volgende:

[..]

10% begint met vliezen breken. Rest met weeën. Bij 1e en nu weer begint het bij vliezen haha -O-
Succes morgen!! *)
pi_195700330
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 20:33 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Mja, lijkt me wel meevallen met hoe tricky het is, anders zouden ze vast eerder ingrijpen. Ze doen natuurlijk niet voor niets extra controles en 72 uur is de max hè? Bij mij begon de inleiding dus iets meer dan 50 uur na gebroken vliezen. Ik vond het juist heel fijn dat mijn lijf zelf de kans kreeg. Beetje jammer alleen dat het daar niks mee deed.

Edit: volgens mij hebben ze bij de ctg op zondag wel getest op GBS. Is idd niet standaard, maar staat me iets van bij dat dat wel van invloed was op het mogen afwachten.
Dat bedoelde ik met tricky. Dat max 72u best lang is wanneer je mogelijk een bacterie bij je draagt waar je dus geen weet van hebt. Maar dat wordt dan dus getest. Als je daar positief op test denk ik niet dat ze 72u zullen afwachten.

En inderdaad fijn dat je je lijf zelf de kans geeft. Ik begrijp ook wel dat sommige mensen langer willen afwachten dan anderen. Persoonlijk was ik er 30u nadat mijn vliezen waren gebroken (en al langer nadat de weeën waren begonnen) wel klaar mee :P.
pi_195700477
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 20:55 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik met tricky. Dat max 72u best lang is wanneer je mogelijk een bacterie bij je draagt waar je dus geen weet van hebt. Maar dat wordt dan dus getest. Als je daar positief op test denk ik niet dat ze 72u zullen afwachten.

En inderdaad fijn dat je je lijf zelf de kans geeft. Ik begrijp ook wel dat sommige mensen langer willen afwachten dan anderen. Persoonlijk was ik er 30u nadat mijn vliezen waren gebroken (en al langer nadat de weeën waren begonnen) wel klaar mee :P.
Dat snap ik, maar dan waren het waarschijnlijk ook vooral de weeën waardoor je er klaar mee was. Ik had echt 0 last van die gebroken vliezen. Het loopt er dan ook niet heel hard uit, dus met een maandverband in merkte ik er niks van.
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:09:56 #269
447051 crew  Peejtur
pi_195700605
Ctg was goed. Morgen tussen 7 en 7.30 in ziekenhuis zijn }:| :O
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:10:42 #270
447051 crew  Peejtur
pi_195700625
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 20:55 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik met tricky. Dat max 72u best lang is wanneer je mogelijk een bacterie bij je draagt waar je dus geen weet van hebt. Maar dat wordt dan dus getest. Als je daar positief op test denk ik niet dat ze 72u zullen afwachten.

En inderdaad fijn dat je je lijf zelf de kans geeft. Ik begrijp ook wel dat sommige mensen langer willen afwachten dan anderen. Persoonlijk was ik er 30u nadat mijn vliezen waren gebroken (en al langer nadat de weeën waren begonnen) wel klaar mee :P.
Ze hebben bij mijn vrouw kweekjes afgenomen.
pi_195700673
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:54 schreef MaJo het volgende:
Is dat gebruikelijk dat de vliezen breken en de weeën niet zelf op gang komen? Ik weet dat het vaak voorkomt dat je eerst weeën krijgt en dan pas gebroken vliezen maar (misschien daarom) ik ging ervan uit dat als de vliezen breken dat het dan vanzelf wel op gang komt :@
Het is mogelijk. Bij mij zat er 5 dagen tussen het breken van de vliezen en het begin van de weeën.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:15:08 #272
403520 Sway-
La vie est belle
pi_195700748
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 21:09 schreef Peejtur het volgende:
Ctg was goed. Morgen tussen 7 en 7.30 in ziekenhuis zijn }:| :O
Nog ff genieten van je nachtrust. *O*
pi_195701110
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 21:03 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar dan waren het waarschijnlijk ook vooral de weeën waardoor je er klaar mee was. Ik had echt 0 last van die gebroken vliezen. Het loopt er dan ook niet heel hard uit, dus met een maandverband in merkte ik er niks van.
Was een combinatie van al ruim 24u plat liggen en het feit dat er geen voortgang in zat. Vooral dat laatste eigenlijk. Die gebroken vliezen zelf had ik inderdaad ook geen last van, voelde alleen af en toe alsof ik weer in mijn broek had geplast als er weer een guts uitkwam haha.
pi_195701187
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 21:09 schreef Peejtur het volgende:
Ctg was goed. Morgen tussen 7 en 7.30 in ziekenhuis zijn }:| :O
Nog even wat rust pakken dan!
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 22:19:13 #275
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195702435
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 21:09 schreef Peejtur het volgende:
Ctg was goed. Morgen tussen 7 en 7.30 in ziekenhuis zijn }:| :O
Slaap lekker en veel succes morgen!
Resistance is futile.
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 22:25:43 #276
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195702595
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 20:06 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Majo, volgens mij komen vaak wel de weeën op gang, maar dat is geen garantie. Bij mijn vriendin braken de vliezen ook op vrijdag, en op maandag is ze uiteindelijk in het ziekenhuis bevallen, zelfde verhaal als Gogo.

Succes Peejtur en vrouw!
Ah ok, weer wat geleerd ^O^

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 20:11 schreef Smart_ass het volgende:
@:Majo Ik had al een tijdje weeën toen mijn vliezen braken, maar op een gegeven moment stopte de weeën of waren ze in ieder geval niet meer sterk genoeg.
Dat heb ik wel vaker gehoord ja, lijkt me zo balen!

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 21:09 schreef Peejtur het volgende:
Ctg was goed. Morgen tussen 7 en 7.30 in ziekenhuis zijn }:| :O
Hopelijk kunnen jullie nog een beetje slaap pakken, succes morgen :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 22:27:03 #277
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195702618
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 21:28 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Was een combinatie van al ruim 24u plat liggen en het feit dat er geen voortgang in zat. Vooral dat laatste eigenlijk. Die gebroken vliezen zelf had ik inderdaad ook geen last van, voelde alleen af en toe alsof ik weer in mijn broek had geplast als er weer een guts uitkwam haha.
Dat plat liggen was dat letterlijk plat? Bij mijn pufclubje raden ze aan om zoveel mogelijk te lopen als je weeën hebt omdat dit de boel beter op gang brengt dan wanneer je gaat liggen. Geen idee of dat zo is maar wie weet heeft het toch wel met elkaar te maken :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_195702743
Lekker slapen @Peejtur! En veel succes en plezier morgen. Je gaat je kleintje ontmoeten!
pi_195702855
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 22:27 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat plat liggen was dat letterlijk plat? Bij mijn pufclubje raden ze aan om zoveel mogelijk te lopen als je weeën hebt omdat dit de boel beter op gang brengt dan wanneer je gaat liggen. Geen idee of dat zo is maar wie weet heeft het toch wel met elkaar te maken :)
Ik heb er vrij snel een ruggenprik in laten jassen dus lopen lukte niet meer :P. Maar inderdaad, weeën opvangen in bed vond ik heel naar, vind lopen of voorover hangen fijner. In bed kun je geen kant op. Nog 10 dagen tot je ud, spannend hoor! Ben ook heel benieuwd hoe jullie kleine man gaat heten!
  zondag 18 oktober 2020 @ 00:43:56 #280
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195705180
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 22:27 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat plat liggen was dat letterlijk plat? Bij mijn pufclubje raden ze aan om zoveel mogelijk te lopen als je weeën hebt omdat dit de boel beter op gang brengt dan wanneer je gaat liggen. Geen idee of dat zo is maar wie weet heeft het toch wel met elkaar te maken :)
Dit zijn geen bullshit verhalen, zwaartekracht helpt echt. Ik kon duidelijk een verschil voelen tussen rechtop en liggen. Liggen: langere pauzes tussen de weeën, en dan waren ze ook heftiger. Rechtop (in mijn geval rondlopen of zitten op de yogabal): lichtere weeën die elkaar sneller opvolgden. Ik ben het zo rond het uur gaan afwisselen, beetje afgaande op hoeveel energie ik had. Liggend rustte ik wel beter uit tussen de weeën door, en dat gaf me dan weer energie voor een uurtje zitten of lopen.

Al met al is het gewoon slim om te doen wat je lijf en je hart je ingeeft. Er zijn genoeg vrouwen die liggend de weeën beter op kunnen vangen. En dat is ook prima. Vraag om een draadloze CTG als je die krijgt, dan kun je gewoon kiezen.
Resistance is futile.
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 06:12:58 #281
447051 crew  Peejtur
pi_195706795
Om 1 uur begonnen de weeën. 2 uur richting ziekenhuis gereden en 4.25 is E.llen geboren. Gaat helemaal goed met ons tot nu toe *; O+
pi_195706835
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 06:12 schreef Peejtur het volgende:
Om 1 uur begonnen de weeën. 2 uur richting ziekenhuis gereden en 4.25 is E.llen geboren. Gaat helemaal goed met ons tot nu toe *; O+
Gefeliciteeeerd! Wat fijn dat het zelf op gang is gekomen. O+
Protège moi de mes désirs.
pi_195706840
Wow, wat is dat uiteindelijk snel gegaan! Gefeliciteerd!!
Dit, dat, alles.
pi_195706890
Gefeliciteerd @Peejtur! En wat snel gegaan uiteindelijk inderdaad! Fijn dat iedereen het goed maakt O+.
pi_195707002
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 06:12 schreef Peejtur het volgende:
Om 1 uur begonnen de weeën. 2 uur richting ziekenhuis gereden en 4.25 is E.llen geboren. Gaat helemaal goed met ons tot nu toe *; O+
Gefeliciteerd! Ik vind de naam O+
  zondag 18 oktober 2020 @ 07:40:27 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_195707016
Van harte gefeliciteerd Peejtur! Wat fijn dat het toch nog allemaal vanzelf is gegaan! O+
disclaimer
pi_195707131
Ohh ze is er! Gefeliciteerd Peejtur en vrouw! O+
pi_195707163
Gefeliciteerd Peejtur *O* Lekker vlot, en toch nog spontaan!! Veel geluk samen O+
pi_195707226
Gefeliciteerd Peetjur! *O* fijn dat alles goed is gegaan en toch vanzelf op gang is gekomen!
pi_195707273
Gefeliciteerd!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 08:55:38 #291
382129 crew  Donna
pi_195707353
Gefeliciteerd wat fijn en wat een lieve, mooie naam!! O+
pi_195707551
Gefeliciteerd Peejtur *O* !!
  zondag 18 oktober 2020 @ 09:23:22 #293
319308 Tink89
To live is to dance
pi_195707585
Gefeliciteerd!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_195707618
Gefeliciteerd Peejtur! Wat fijn dat het toch nog op gang is gekomen!
pi_195708099
Gefeliciteerd @Peejtur! Mochten jullie naar huis of moeten jullie blijven ivm de gebroken vliezen?
  zondag 18 oktober 2020 @ 10:28:03 #296
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_195708233
Gefeliciteerd Peejtur!
pi_195708291
Gefeliciteerd Peetjur! Mooie naam!
pi_195708308
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 22:27 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat plat liggen was dat letterlijk plat? Bij mijn pufclubje raden ze aan om zoveel mogelijk te lopen als je weeën hebt omdat dit de boel beter op gang brengt dan wanneer je gaat liggen. Geen idee of dat zo is maar wie weet heeft het toch wel met elkaar te maken :)
Ja, dat was hier zeker wel het geval. Bij mijn eerste bevalling lag ik alleen maar op bed en duurde het 15 uur. Bij de laatste was ik veel mobieler en duurde het 3 uur. Nu gaat een bevalling bij een tweede doorgaans wat sneller geloof ik, maar ik denk zeker dat het heeft meegeholpen. Ik had het trouwens soort van getest (geen idee hoe ik bij de gedachte kwam om tijdens mijn bevalling wat te testen :+). Een wee liggend opvangen of staand/zittend. Ik vond liggend echt wel pijnlijker. Zittend werkte voor mij het best :)

@Peejtur gefeliciteerd!

[ Bericht 10% gewijzigd door Sunshine1982 op 18-10-2020 10:38:51 ]
pi_195708310
Gefeliciteerd Peejtur! O+ *O*
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 10:47:15 #300
447051 crew  Peejtur
pi_195708559
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 10:16 schreef Gogo83 het volgende:
Gefeliciteerd @:Peejtur! Mochten jullie naar huis of moeten jullie blijven ivm de gebroken vliezen?
We moeten idd tot een uur of 16 blijven ivm de 12 uur observatie.
pi_195708912
Ah, maar vanmiddag dus lekker naar huis, fijn!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')