abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:11:17 #1
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195532333
Uitgerekende data:

9 oktober: Peejtur (meisje)
27 oktober: MaJo (jongen)

4 november: PKM (meisje)
14 november: 1inamelon (meisje)
20 november: D.U.M.A.N. (meisje)
26 november: Wolken (jongen)
29 november: Donna (meisje)

1 december: Gaddle
26 december: Sway- (jongen)

2021

3 januari: Gogo83
24 januari: Bienelientjee (jongen)
24 januari: Holy_Goat (jongen)
27 januari: Nanuke

2 februari: Framblij89 (jongen)

Maart: monsterd. (jongen)
15 maart: Aure (jongen)
26 maart: kwakz0r
30 maart: Tink89
30 maart: Philomijn

21 april: Maria2.0
27 april: KapiteinCupcake

7 mei: VKV

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:15:24 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_195532402
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 18:25 schreef Wolken het volgende:
Gefeliciteerd Kleurdoos!

SQ, ik vraag mij af, zou een knoop in de navelstreng te zien moeten zijn op een echo oid?
In theorie wel, maar dat is wel moeilijk. Volgens mij kunnen ze wel doppleronderzoek doen naar de doorbloeding van de navelstreng.
disclaimer
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:22:13 #3
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_195532520
Gefeliciteerd KD!

Ik reageer mobiel en dus ff snel, de NIPT was goed dus wij gaan lekker het weekend in!
L'Enfer, c'est les autres.
pi_195532693
Het bericht dat je wilde plaatsen:
Het was een droombevalling! Ik was ff in paniek door t bloed en verder geen weeen enzo maar toen kwam de vk en feliciteerde me met mn 5cm :p daarna ben ik in bad gaan zitten en dat was heel fijn, muziek keihard.. 1 pittige wee per liedje, ze vonden dat vrij karig en mij te ontspannen en vrolijk, dus ze wilden mn vliezen breken maar bleek 10cm te hebben🎊 toen braken mn vliezen zelf en was arlootje er in 3 persweeen. Hij heet offi (c. Harlie a.ldous w.inter) roepnaam Arlo
pi_195532898
Potdikke SQ, ik schrok me het apenzuur. Wat een verhaal! Ben je nu vooral heel blij dat ie er is of denk je nog veel “wat als?”. Anyhow, gefeliciteerd! *O* Coole naam O+

Kleurdoos, wat een bevalling!! Jij ook gefeliciteerd! 5 kiddo’s, wow O+

Fijn dat je NIPT goed was Maria, mooi begin van het weekend!

Bedankt voor de yogaervaringen! Ik denk dat ik voor losse lessen zonder cursus ga. Lekker laagdrempelig.

MaJo, ik had ook een koffer mee naar het ziekenhuis. No shame, boeiend. Net zo makkelijk, lekker op wieltjes, geen gezeul. En bij ons was geen douchegel of shampoo ih ziekenhuis. Ik had mijn toilettas zorgvuldig ingepakt en toen ik man om shampoo vroeg kon ie het niet vinden :( toen met babyshampoo (dat was er nog wel na enig zoeken) mijn haar gewassen. Kwartier later: oh hier is je shampoo. :')

Wat ik de volgende x anders doe (waar je je druk over kan maken, het boeit verder geen reet maar oke): een leuk joggingpakkie voor het naar huis gaan. Nu had ik een saai grijs vest aan. Ik wil fashionable het ziekenhuis uitrollen :7 (oke het liefst wil ik thuis bevallen, maar als dan)
Dit, dat, alles.
pi_195533075
Gefeliciteerd KD!
pi_195534200
Vanmiddag werd er onverwacht aangebeld, werd het kraampakket al bezorgd. Maar ik ben toch pas net zwanger?!? Doos gaat voorlopig gewoon even de commode in, nog even geen behoefte om geconfronteerd te worden met die kraamverbanden.
  Moderator vrijdag 9 oktober 2020 @ 21:33:00 #8
382129 crew  Donna
pi_195535459
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:43 schreef Gogo83 het volgende:
Vanmiddag werd er onverwacht aangebeld, werd het kraampakket al bezorgd. Maar ik ben toch pas net zwanger?!? Doos gaat voorlopig gewoon even de commode in, nog even geen behoefte om geconfronteerd te worden met die kraamverbanden.
Gewoon ook alles in de doos laten, dat hebben 'ze' het liefst. In 1x alles bij de hand. ^O^

@MaJo zowel onze dochter als de baby zijn niet echofoto geniek. Beide liggen ze altijd met het gezicht in de placenta of met de handjes ervoor en de benen dicht bij elkaar. Heb ook nog nooit een mooie of leuke echofoto gehad haha.
Nummer 1 kwam wel als een plaatje ter wereld, dus daar gaan we dan maar weer voor. 8-)
pi_195536236
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 21:33 schreef Donna het volgende:

[..]

Gewoon ook alles in de doos laten, dat hebben 'ze' het liefst. In 1x alles bij de hand. ^O^
Heb ik de vorige keer ook gedaan idd, maar heb hem destijds wel open gemaakt, had zo'n matje onder mijn hoeslaken liggen. Maar een paar weken voor de UD openmaken is dus vroeg genoeg, voorlopig negeer ik de doos nog maar even.
  Moderator vrijdag 9 oktober 2020 @ 22:15:04 #10
382129 crew  Donna
pi_195536527
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 22:03 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Heb ik de vorige keer ook gedaan idd, maar heb hem destijds wel open gemaakt, had zo'n matje onder mijn hoeslaken liggen. Maar een paar weken voor de UD openmaken is dus vroeg genoeg, voorlopig negeer ik de doos nog maar even.
Ja haha, kop in het zand. Ik heb mijne ook nog dicht hoor!
  Moderator vrijdag 9 oktober 2020 @ 22:24:04 #11
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195536723
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:22 schreef Maria2.0 het volgende:
Gefeliciteerd KD!

Ik reageer mobiel en dus ff snel, de NIPT was goed dus wij gaan lekker het weekend in!
Dat is goed nieuws *O*

quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:39 schreef Philomijn het volgende:
Potdikke SQ, ik schrok me het apenzuur. Wat een verhaal! Ben je nu vooral heel blij dat ie er is of denk je nog veel “wat als?”. Anyhow, gefeliciteerd! *O* Coole naam O+

Kleurdoos, wat een bevalling!! Jij ook gefeliciteerd! 5 kiddo’s, wow O+

Fijn dat je NIPT goed was Maria, mooi begin van het weekend!

Bedankt voor de yogaervaringen! Ik denk dat ik voor losse lessen zonder cursus ga. Lekker laagdrempelig.

MaJo, ik had ook een koffer mee naar het ziekenhuis. No shame, boeiend. Net zo makkelijk, lekker op wieltjes, geen gezeul. En bij ons was geen douchegel of shampoo ih ziekenhuis. Ik had mijn toilettas zorgvuldig ingepakt en toen ik man om shampoo vroeg kon ie het niet vinden :( toen met babyshampoo (dat was er nog wel na enig zoeken) mijn haar gewassen. Kwartier later: oh hier is je shampoo. :')

Wat ik de volgende x anders doe (waar je je druk over kan maken, het boeit verder geen reet maar oke): een leuk joggingpakkie voor het naar huis gaan. Nu had ik een saai grijs vest aan. Ik wil fashionable het ziekenhuis uitrollen :7 (oke het liefst wil ik thuis bevallen, maar als dan)
Het stomme is dat ik me dan echt druk kan maken om de grootte van zo'n tas :@ Terwijl ik weet dat het niks boeit. Er fashionable uitzien boeit mij dan weer niets :+

quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 21:33 schreef Donna het volgende:

[..]

@:MaJo zowel onze dochter als de baby zijn niet echofoto geniek. Beide liggen ze altijd met het gezicht in de placenta of met de handjes ervoor en de benen dicht bij elkaar. Heb ook nog nooit een mooie of leuke echofoto gehad haha.
Nummer 1 kwam wel als een plaatje ter wereld, dus daar gaan we dan maar weer voor. 8-)
Uiteindelijk is het echte plaatje natuurlijk belangrijker :Y Kijk je sowieso nog eens naar oude echo foto's?

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 22:03 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Ik heb hem wel opengemaakt in de hoop dat er nog een cadeautje in zou zitten ofzo. Helaas was dat niet het geval ;( Ik kreeg trouwens wel als tip om dat matje alvast in de auto klaar te leggen voor als je vliezen gebroken zijn ^O^
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_195536841
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 22:24 schreef MaJo het volgende:

Ik heb hem wel opengemaakt in de hoop dat er nog een cadeautje in zou zitten ofzo. Helaas was dat niet het geval ;( Ik kreeg trouwens wel als tip om dat matje alvast in de auto klaar te leggen voor als je vliezen gebroken zijn ^O^
Oh, dat ga ik ook wel doen hoor, over een week of tien. :Y
pi_195536979
Gefeliciteerd Kleurdoos O+
pi_195541630
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 22:24 schreef MaJo het volgende:

Het stomme is dat ik me dan echt druk kan maken om de grootte van zo'n tas :@ Terwijl ik weet dat het niks boeit. Er fashionable uitzien boeit mij dan weer niets :+
[..]

De kamer heeft volgestaan met mensen, maar niemand heeft iets over mijn gigantische roze koffer op wieltjes gezegd ;)

Fashionable is overigens een groot woord hoor. Ik had dus nu een grijs vest aan, en die kleur staat me eigenlijk niet. Als ik dan naar die foto’s kijk, denk ik: volgende keer even een blauw vest. Dus zo uitgebreid zijn m’n fashionwensen ook niet... :+ Ik had trouwens ook de babykleertjes in een ziplockzakje bij elkaar! Had die tip hier vandaan.
Dit, dat, alles.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:29:36 #15
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_195542493
Dat klinkt inderdaad als een droombevalling Kleurdoos! Fijn en wat een mooie officiële naam! Ik moet meteen aan de auteur denken bij je middelste naam O+

SQ hoe gaat het met je? Is het al een beetje geland? Ik kan me voorstellen dat het erg pittig is als je bedenkt 'wat als', maar zo goed dat je naar je intuïtie hebt geluisterd!

Ik keek laatst een YouTube filmpje, ik moest er erg om lachen (zet het linkje wel even in een spoiler) over postpartum dingen die niemand je vertelt. 'No, this is not a matress, it's a pad.' :D :D
Gelukkig duurt het nog wel even voor ik geconfronteerd word met kraamverbanden. Ik heb überhaupt nog altijd een onwerkelijk gevoel, dat ik eens in de zoveel tijd denk 'verrek ja, we krijgen een kind.' :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_195542583
34 weken gister *O*
Protège moi de mes désirs.
pi_195542641
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 09:29 schreef Maria2.0 het volgende:

Ik keek laatst een YouTube filmpje, ik moest er erg om lachen (zet het linkje wel even in een spoiler) over postpartum dingen die niemand je vertelt. 'No, this is not a matress, it's a pad.' :D :D
Gelukkig duurt het nog wel even voor ik geconfronteerd word met kraamverbanden. Ik heb überhaupt nog altijd een onwerkelijk gevoel, dat ik eens in de zoveel tijd denk 'verrek ja, we krijgen een kind.' :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb prekind gesmuld en gegruweld bij de verhalen uit het ‘bonkjes en sliertjes’-topic van hier :D Was wel fijn, want daardoor wel voorbereid.

DUMAN, jij schiet lekker op *O*
Dit, dat, alles.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:56:25 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_195542832
Och die vluchttas. Ik had m bij de eerste veel te vol en bij de derde veel te leeg. De meeste mensen denken er niet zo veel van hoor MaJo ;) gewoon doen wat jou rust geeft.

Mijn kraampakket is inmiddels open, maar ik gebruik er maar weinig van. Kraammatjes niet nodig, netbroekjes ook niet, ik bloed nu al als een gewone menstruatie dus ik denk zelfs niet dat ik de matrassen op krijg :P

@Kleurdoos, wat een hemelse bevalling joh! Een kers op de taart bij de kers op je taart :D doet hij het goed?

Met mij gaat het echt super. Litteken ziet er goed uit, weinig pijn (Alleen hoesten en niezen is echt pure aids). Kan alweer op mijn zij slapen en in kleermakerszit op bed bivakkeren.
Ik heb mentaal (op dit moment iig) absoluut geen last van de bevalling. Alles waar ik bang voor was is zo ongeveer uitgekomen en toch maakt het geen zak uit als het tot zo'n goed eindresultaat leidt. Ergens vind ik het zelfs wel heel mooi dat ik dit ook een keer heb mogen meemaken. Bijna alle aspecten van bevallen zijn nu wel voorbij gekomen en ik heb er niet eens 19 kinderen voor hoeven krijgen :D

De borstvoeding komt nu op gang, Goud (dit was de werktitel van de baby, ik houd m maar even aan) had op dag 1 precies nul interesse in de borst vanwege misselijkheid. Hij is nog steeds geen gulzige aanhapper maar gelukkig heb ik al wat eelt op mijn tepels en kan ik het sloppy happen goed hebben. Als ie eenmaal goed hangt drinkt hij ook goed gelukkig.

En omg, ik heb afgelopen avond / nacht ongeveer 6 uur geslapen verdeeld over 5 etappes maar da's gewoon meer dan in 3 dagen en nachten ziekenhuis bij elkaar. Dat doet een mens zo veel goed :D

Alors, tijd om af te zwaaien en naar de baby's te verhuizen. Ik blijf jullie uiteraard volgen O+ bedankt voor de overweldigende hoeveelheid lieve reacties en medeleven. Het wordt enorm gewaardeerd O+
disclaimer
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:59:10 #19
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_195542876
Gefeliciteerd KLeurdoos! O+

Morgen alweer 25 weken! :o

Vannacht was zo grappig. Lag op mijn linker zij en werd wakker toen meneer een feestje aan het vieren was in mijn buik. Op een gegeven ogenblik bleef hij links maar bewegen, een constant contact met het matras! :D Kon voor een paar seconden gewoon voelen hoe hij het gebied aan het "aftasten" was! :D :D
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 10:03:13 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_195542930
En nog wat uitzwaaispam:

disclaimer
pi_195542952
Ohh SQ die foto's O+ O+
  Manager PR/Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 10:06:49 #22
269689 crew  Viv
pi_195542994
Mnnooohhhh SQ O+ O+ O+
pi_195543028
SQ O+ O+ O+
Met je trotse grote O+
pi_195543075
Och, SQ, die foto met je oudste O+
pi_195543100
Oh sq wat een rijkdom, en hij zwemt idd in die kleertjes, zo snoezig O+ O+ O+ O+ O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_195543271
quote:
Dat klinkt inderdaad als een droombevalling Kleurdoos! Fijn en wat een mooie officiële naam! Ik moet meteen aan de auteur denken bij je middelste naam O+

SQ hoe gaat het met je? Is het al een beetje geland? Ik kan me voorstellen dat het erg pittig is als je bedenkt 'wat als', maar zo goed dat je naar je intuïtie hebt geluisterd!

SPOILER
Daar is hij ook van idd!!
pi_195543796
Smelttttttt O+ !!
pi_195543981
SQ van harte gefeliciteerd en ahhhh die foto's! O+ O+ O+
Kleurdoos ook van harte gefeliciteerd!
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:41:53 #30
403520 Sway-
La vie est belle
pi_195545031
Die foto’s en dat pakje O+
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:54:32 #31
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195545287
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 08:04 schreef Philomijn het volgende:

[..]

De kamer heeft volgestaan met mensen, maar niemand heeft iets over mijn gigantische roze koffer op wieltjes gezegd ;)

Fashionable is overigens een groot woord hoor. Ik had dus nu een grijs vest aan, en die kleur staat me eigenlijk niet. Als ik dan naar die foto’s kijk, denk ik: volgende keer even een blauw vest. Dus zo uitgebreid zijn m’n fashionwensen ook niet... :+ Ik had trouwens ook de babykleertjes in een ziplockzakje bij elkaar! Had die tip hier vandaan.
Ja eigenlijk boeit het ook niets. En al zouden ze er iets van vinden dan zouden ze er nog niets van zeggen ;)

Ik heb nu een roze fleece pyjama in mijn vluchttas zitten. Ik heb er even over nagedacht dat dit ook niet het meest charmante is voor foto’s maar ik vind comfort denk ik toch net wat belangrijker :D
quote:

SPOILER
Grappig filmpje! Maar zijn al die producten die ze gebruikt om bijvoorbeeld te kunnen plassen ook gebruikelijk in Nederland? Ik ken alleen het flesje water na de bevalling. Pas bevallenen: enlighten us!
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 09:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Gefeliciteerd KLeurdoos! O+

Morgen alweer 25 weken! :o

Vannacht was zo grappig. Lag op mijn linker zij en werd wakker toen meneer een feestje aan het vieren was in mijn buik. Op een gegeven ogenblik bleef hij links maar bewegen, een constant contact met het matras! :D Kon voor een paar seconden gewoon voelen hoe hij het gebied aan het "aftasten" was! :D :D
Geniet er nog maar even van O+ Ik heb inmiddels dusdanig last van mijn zij/ribben dat ik nauwelijks nog comfortabel kan liggen ;(
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 10:03 schreef SQ het volgende:
En nog wat uitzwaaispam:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Aw wat een schattige foto’s O+ Hij zwemt inderdaad echt nog in zijn kleertjes :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 10:38 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Daar is hij ook van idd!!
Ik zag je voorbij komen in de Facebook groep :D we hebben de afgelopen maanden best wel eens op elkaar gereageerd :)
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:59:29 #32
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195545363
Hier alles goed maar de nachten worden toch echt wel pittig. Baby is nogal beweeglijk en ik heb dus flinke pijn in mijn ribben. Daarnaast behoorlijk last van mijn heup omdat ik steeds in 1 positie lig :X Tel daarbij het vele plassen op en je hebt een gebroken nacht. Ik heb nu steeds na het plassen ontzettend veel krampen en buikpijn, het plassen zelf doet niet pijn :? Het voelt hetzelfde als bij een blaasontsteking wanneer je het te lang ophoudt.

Gelukkig heb ik nog de luxe om uit te slapen :)

Net misschien een deel van de slijmprop verloren, het zag er gelig uit. Ik had geen bril op en geen zin om er een heel onderzoek van te maken dus wie weet was het weer een achtergebleven propje wc papier :')
pi_195545529
🖤
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:21:06 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_195545601
Wat een dotje, kd!
disclaimer
  Manager PR/Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:31:42 #35
269689 crew  Viv
pi_195545780
@Kleurdoos O+

Heb je deze foto uit een reclamefolder van Disana geknipt? ;)
pi_195545816
Nou jaaa KD! O+ Zo anders en zo hetzelfde O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_195545825
Oh my goodness ik wil er nog één :'( O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_195545839
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 13:31 schreef Viv het volgende:
@:Kleurdoos O+

Heb je deze foto uit een reclamefolder van Disana geknipt? ;)

Mn oudste 3, ik fotografeer zelfs voor Disana :p haha!

En @pinquit echt he! Net zn zus maar dan langer smaller en zwaarder 😂
pi_195545854
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja eigenlijk boeit het ook niets. En al zouden ze er iets van vinden dan zouden ze er nog niets van zeggen ;)

Ik heb nu een roze fleece pyjama in mijn vluchttas zitten. Ik heb er even over nagedacht dat dit ook niet het meest charmante is voor foto’s maar ik vind comfort denk ik toch net wat belangrijker :D
[..]

Grappig filmpje! Maar zijn al die producten die ze gebruikt om bijvoorbeeld te kunnen plassen ook gebruikelijk in Nederland? Ik ken alleen het flesje water na de bevalling. Pas bevallenen: enlighten us!
[..]

Geniet er nog maar even van O+ Ik heb inmiddels dusdanig last van mijn zij/ribben dat ik nauwelijks nog comfortabel kan liggen ;(
[..]

Aw wat een schattige foto’s O+ Hij zwemt inderdaad echt nog in zijn kleertjes :D
[..]

Ik zag je voorbij komen in de Facebook groep :D we hebben de afgelopen maanden best wel eens op elkaar gereageerd :)
Oh echt wie wat waar!
  Manager PR/Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:46:31 #40
269689 crew  Viv
pi_195545975
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 13:35 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mn oudste 3, ik fotografeer zelfs voor Disana :p haha!
:D

Prachtig! O+
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:49:36 #41
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195546016
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 13:37 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Oh echt wie wat waar!
De laatste reactie op je foto ;)

Prachtige foto's hierboven, met dito kinderen O+
pi_195546147
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 13:49 schreef MaJo het volgende:

[..]

De laatste reactie op je foto ;)

Prachtige foto's hierboven, met dito kinderen O+
Maar welke groep :p?
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 14:03:10 #43
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195546175
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 14:00 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Maar welke groep :p?
Uitgerekend in oktober op Facebook :)
pi_195546619
Oh Kleurdoos O+
Van die newborn foto’s smelt ik O+

Knappe kids KD! En wat maak je een mooie foto’s!
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:02:17 #45
319308 Tink89
To live is to dance
pi_195547263
Begin de dag met een kotsbui, begin de dag zonder lach, want wie huilend kotst in de morgen, die kotst de hele dag, jaaaa, die kotst de hele dag.

Dus. Mijn dag.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_195548556
Sq, wat een heerlijk binkie. Mooie en lieve foto’s. O+

Kd, wat een dotje en prachtige foto’s. O+
pi_195549581
Prachtige kinderen O+
pi_195549780
Och, jemig, met zulke kinderen kan ik de tijd wel vooruit kíjken. O+ goed gebakken hoor KD en SQ.

Ik kom slecht aangehaakt merk ik, deze zwangerschap ligt een beetje op de achtergrond of zo. :@ Extra groeiecho afgelopen week was goed, van de ondergrens naar bijna gemiddeld? Over vier weken weer en dan maar zien of er niet ergens een meetfout gemaakt is. Vind het een bijzondere ontwikkeling, maar wel geruststellend.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_195549885
Wat een super schattige foto's O+ Momenteel overheerst het omijngoderkomternogeentje gevoel maar als ik dan zo die foto's zie dan mag die van mij ook wel komen.

Kraampakket staat ook in z'n geheel op de gang, ik heb alleen opgemaakt om te kijken of er een thermometer in zat ( nee ) . En omdat ik in het ziekenhuis ga bevallen zal 90% ook niet gebruikt worden en doneer ik hem weer bij de verloskundigenpraktijk.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_195550057
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 17:14 schreef Wolken het volgende: thermometer
Oh, ik wíst dat ik vandaag wat wilde kopen. :')
Word zo moe van mezelf. :D
pi_195550093
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 17:24 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Oh, ik wíst dat ik vandaag wat wilde kopen. :')
Word zo moe van mezelf. :D
Ik heb er nog wel 1 of 2 voor Bikkel liggen maar voor de baby en voor jezelf moet je weer een andere geloof ik?

Verder moet ik plinten poetsen, dinsdag komt de kraamzorg langs voor de intake.
pi_195550185
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 17:26 schreef Wolken het volgende:

[..]

Ik heb er nog wel 1 of 2 voor Bikkel liggen maar voor de baby en voor jezelf moet je weer een andere geloof ik?

Verder moet ik plinten poetsen, dinsdag komt de kraamzorg langs voor de intake.
Ja, je moet inderdaad nieuwe hebben volgens mij. Wel zo fris. Een voor jou en een voor de baby.
pi_195550247
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 17:07 schreef Nanuke het volgende:
Och, jemig, met zulke kinderen kan ik de tijd wel vooruit kíjken. O+ goed gebakken hoor KD en SQ.

Ik kom slecht aangehaakt merk ik, deze zwangerschap ligt een beetje op de achtergrond of zo. :@ Extra groeiecho afgelopen week was goed, van de ondergrens naar bijna gemiddeld? Over vier weken weer en dan maar zien of er niet ergens een meetfout gemaakt is. Vind het een bijzondere ontwikkeling, maar wel geruststellend.
Hoer van p9 naar p98 ;)
pi_195550252
Hier, hier :p
pi_195550286
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 17:33 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Ja, je moet inderdaad nieuwe hebben volgens mij. Wel zo fris. Een voor jou en een voor de baby.
Voor Bikkel heb ik een oorthermometer maar die willen ze geloof ik liever niet.
pi_195550309
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 17:41 schreef Wolken het volgende:

[..]

Nee, moet idd rectaal zijn. Je hebt thermometers met een rubberen (=flexibel) uiteinde, die ga ik halen.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 17:42:16 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_195550312
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 17:41 schreef Wolken het volgende:

[..]

Nee, die zijn niet accuraat.
Tip: koop er 1 met 10 seconden indicatie en flexibele punt ;) iig voor de baby.
disclaimer
pi_195550321
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 17:39 schreef Kleurdoos het volgende:
Hier, hier :p
Ja,ja hoerig :p
Zeg, had jouw L. niet ooit een knuffeltje oid met dezelfde naam als haar broertje nu? Zn naam komt me zo bekend voor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_195550645
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 17:38 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Hier van p9 naar p98 ;)
:o

Wow. Dat is helemaal een verschil!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_195550735
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
Het was een droombevalling! Ik was ff in paniek door t bloed en verder geen weeen enzo maar toen kwam de vk en feliciteerde me met mn 5cm :p daarna ben ik in bad gaan zitten en dat was heel fijn, muziek keihard.. 1 pittige wee per liedje, ze vonden dat vrij karig en mij te ontspannen en vrolijk, dus ze wilden mn vliezen breken maar bleek 10cm te hebben🎊 toen braken mn vliezen zelf en was arlootje er in 3 persweeen. Hij heet offi (c. Harlie a.ldous w.inter) roepnaam Arlo
Van harte gefeliciteerd met de baby O+
pi_195551121
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 17:42 schreef SQ het volgende:

[..]

Die van de kruidvat met gouden punt werkt hier perfect.
Shine bright like a diamond.
pi_195551330
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 17:42 schreef SQ het volgende:

[..]

Die had ik eerst ook voor Bikkel maar die heeft zo veel zetpillen gekregen en thermometers rectaal gehad dat hij helemaal in paniek raakt op het moment dat ik met een thermometer aan kom. Maar ik moet toch naar de apotheek, dan haal ik daar wel 2 nieuwe, daar hebben ze in hippe kleurtjes .
pi_195551692
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 17:42 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja,ja hoerig :p
Zeg, had jouw L. niet ooit een knuffeltje oid met dezelfde naam als haar broertje nu? Zn naam komt me zo bekend voor
The good dinosaur ;)
pi_195552277
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 15:02 schreef Tink89 het volgende:
Begin de dag met een kotsbui, begin de dag zonder lach, want wie huilend kotst in de morgen, die kotst de hele dag, jaaaa, die kotst de hele dag.

Dus. Mijn dag.
:* :* :*
Zo klote!!!
Las ik nou laatst dat je ook sondevoeding had gehad?? En heb je evt medicijnen ertegen?
Ik heb deze zwangerschap ook al zoveel gekotst. Laatste x was donderdag, ik bid tot alle goden dat het nu eindelijk eens gaat afnemen. Misselijkheid nog steeds aanwezig...
Dit, dat, alles.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 19:30:21 #65
319308 Tink89
To live is to dance
pi_195552298
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 19:29 schreef Philomijn het volgende:

[..]

:* :* :*
Zo klote!!!
Las ik nou laatst dat je ook sondevoeding had gehad?? En heb je evt medicijnen ertegen?
Ik heb deze zwangerschap ook al zoveel gekotst. Laatste x was donderdag, ik bid tot alle goden dat het nu eindelijk eens gaat afnemen. Misselijkheid nog steeds aanwezig...
Ja, heb twee soorten medicatie, sondevoeding geprobeerd, maar bleef die uitbraken, dus over op een thuisinfuus en dat is er nu een dikke week uit. Het gaat redelijk, maar vandaag dus niet. Echt niet.

Heb jij hulp?
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_195552779
Oh wat heftig zeg :'(
Ik heb bij Flip Emesafene gehad maar dat hielp niet. Dus ik heb er dit keer niet om gevraagd. Mijn “geluk” is dat ik meestal of ‘s ochtends voordat ik ga werken moet overgeven, of voor of na het avondeten :') zolang ik op werk (heb een zittend beroep) blijf eten gaat het... en in de eerste weken van de misselijkheid had ik toevallig 3 weken vakantie dus dat heeft me ook wel gered. Ik neem aan dat jij ook niet kan werken?

Foi, ik hoop dat je er snel vanaf bent zeg. Had je het bij je 1e ook zo erg? Ik was toen wel meer lamlendig maar hoefde niet zoveel over te geven. En het was met 14 wkn overdag voorbij, balen dus dat ik nu al bijna 16 wkn ben en nog steeds misselijk ben. :')
Dit, dat, alles.
  FOK!fossiel zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:03:50 #67
1455 Keroppi
kool kikker
pi_195552872
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:27 schreef June. het volgende:

[..]

Die van de kruidvat met gouden punt werkt hier perfect.
Dat vonden wij ook de fijnste! (En ja, we hebben verschillende thermometers gehad :D )
Chick on a mission
pi_195554222
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:55 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

The good dinosaur ;)
Moest ik ook gelijk aan denken toen ik de naam zag. :)
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:19:03 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_195554331
Ik heb the good dinosaur ook iets te vaak gezien om niet meteen die associatie te hebben :D
disclaimer
  zondag 11 oktober 2020 @ 09:25:08 #70
319308 Tink89
To live is to dance
pi_195560907
Ik moest aan Pete's dragon denken. Prachtige film O+
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 19:57 schreef Philomijn het volgende:
Oh wat heftig zeg :'(
Ik heb bij Flip Emesafene gehad maar dat hielp niet. Dus ik heb er dit keer niet om gevraagd. Mijn “geluk” is dat ik meestal of ‘s ochtends voordat ik ga werken moet overgeven, of voor of na het avondeten :') zolang ik op werk (heb een zittend beroep) blijf eten gaat het... en in de eerste weken van de misselijkheid had ik toevallig 3 weken vakantie dus dat heeft me ook wel gered. Ik neem aan dat jij ook niet kan werken?

Foi, ik hoop dat je er snel vanaf bent zeg. Had je het bij je 1e ook zo erg? Ik was toen wel meer lamlendig maar hoefde niet zoveel over te geven. En het was met 14 wkn overdag voorbij, balen dus dat ik nu al bijna 16 wkn ben en nog steeds misselijk ben. :')
Er zijn nog veel meer opties dan alleen emesafene gelukkig. Ik krijg primperan en zofran. En ik ben nu niet aan het werk nee, al ga ik wel binnenkort weer starten met 1-2 uurtjes per dag. Alles vanuit huis gelukkig. Bij de eerste had ik het ook ja, toen 13 weken een sonde gehad, maar die hield ik nu dus niet binnen helaas. Ook 4 keer opgenomen geweest, maar het ergste lijkt nu (bijna 16 weken) wel voorbij gelukkig.

Als het bij jou blijft duren, zou ik toch nog eens met de huisarts overleggen over bijv primperan. Dat helpt hier het verschil maken tussen hele dagen alleen maar spugen en bijv even de vaatwasser kunnen uitruimen of prul op bed kunnen leggen.
  zondag 11 oktober 2020 @ 10:06:41 #71
318361 Bienelientjee
pi_195561279
Was weer gezellig vannacht! :') Werd wakker en ging van mijn rechterzij naar linkerzij om uit bed te komen want ik moest heeeel nodig plassen. Begon het me toch pijn te doen in het midden, boven mijn navel en onder mijn ribben, precies in het midden :o Voelde alsof baby daar vast zat ofzo. Maar hij was niet in paniek, maar het voelde zo pijnlijk! Kon ook echt even niet bewegen.

En nu vanochtend, alles voelt een beetje gevoelig nog, voelt het inderdaad alsof zijn bips ineens rechts uitsteken en hij links schopt (waar afgelopen paar dagen zijn billen links zaten en rechts zijn voetjes, verloskundige had dat donderdag gevoeld). Kan het dat geweest zijn dan?
  zondag 11 oktober 2020 @ 10:08:40 #72
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_195561303
Kleurdoos jij ook gefeliciteerd.
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 13:20:15 #73
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195564477
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:06 schreef Bienelientjee het volgende:
Was weer gezellig vannacht! :') Werd wakker en ging van mijn rechterzij naar linkerzij om uit bed te komen want ik moest heeeel nodig plassen. Begon het me toch pijn te doen in het midden, boven mijn navel en onder mijn ribben, precies in het midden :o Voelde alsof baby daar vast zat ofzo. Maar hij was niet in paniek, maar het voelde zo pijnlijk! Kon ook echt even niet bewegen.

En nu vanochtend, alles voelt een beetje gevoelig nog, voelt het inderdaad alsof zijn bips ineens rechts uitsteken en hij links schopt (waar afgelopen paar dagen zijn billen links zaten en rechts zijn voetjes, verloskundige had dat donderdag gevoeld). Kan het dat geweest zijn dan?
Dat kan het zeker geweest zijn :Y laatst kwam er ook een bult voorbij, toen lag ie even op z’n buik. Helaas draaide hij weer terug naar links waardoor de voeten in mijn rechterrib bleven :X van mij mag hij wel even van kant draaien want mijn rechterkant is echt helemaal beurs. Hij ligt al 3 maanden zo _O-

Trouwens het bod op het huis is niet geaccepteerd. Nu maar concentreren op de bevalling en dan kijken we daarna weer verder :)
pi_195565832
Hier ook een slechte nacht. Veel buikpijn en voelde de baby niet, moest echt flink porren voordat ze een kickje gaf. De hele ochtend ook niet goed gevoeld. Dus naar het ziekenhuis geweest. Gelukkig was alles in orde. Trollbabies, ze gaan natuurlijk altijd flink bewegen daar.

Jammer van het huis, @MaJo!

[ Bericht 0% gewijzigd door arvensis op 11-10-2020 14:44:12 ]
  zondag 11 oktober 2020 @ 14:30:01 #75
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195566132
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:20 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Hier ook een slechte nacht. Veel buikpijn en voelde de baby niet, moest echt flink porten voordat ze een kickje gaf. De hele ochtend ook niet goed gevoeld. Dus naar het ziekenhuis geweest. Gelukkig was alles in orde. Trollbabies, ze gaan natuurlijk altijd flink bewegen daar.

Jammer van het huis, @:majo!
Opluchting dat ze het gewoon nog doet O+ . Hoe is het verder met jou? Al wat gas terug genomen? :*
Resistance is futile.
  zondag 11 oktober 2020 @ 14:30:21 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_195566141
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:20 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Hier ook een slechte nacht. Veel buikpijn en voelde de baby niet, moest echt flink porten voordat ze een kickje gaf. De hele ochtend ook niet goed gevoeld. Dus naar het ziekenhuis geweest. Gelukkig was alles in orde. Trollbabies, ze gaan natuurlijk altijd flink bewegen daar.

Jammer van het huis, @:majo!
Gelukkig. Voel jij je ook weer gerust?
disclaimer
pi_195567528
Ik mag maandag ook door voor een test. Iets teveel zieke leerlingen en collega’s om een verkoudheid niet serieus te nemen. Zal wel negatief zijn, maar durf geen risico’s te nemen...

-O-
Kwak
  zondag 11 oktober 2020 @ 15:16:10 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_195567559
Komt goed hoor, met die tests!
Het kost alleen soms zo veel tijd...
disclaimer
  zondag 11 oktober 2020 @ 16:15:12 #79
318361 Bienelientjee
pi_195569234
Ik heb "geluk" dat ik sinds anderhalve maand standaard elke week word getest op werk! Alhoewel het soms nog steeds 3/4 dagen duurt tot de uitslag binnen is. :{w

Meneer vindt het alleen niet prettig als ik moet kokhalzen, elke keer als ik dat ding in mijn keel moet steken :')

Hebben afgelopen week gehoord dat 4 locaties op lockdown zitten omdat ze vol Covid zitten. :N Dus hopelijk blijven wij vrij, of in ieder geval nog een paar weken tot ik met verlof mag.
pi_195569303
quote:
7s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:30 schreef Seven. het volgende:

[..]

Opluchting dat ze het gewoon nog doet O+ . Hoe is het verder met jou? Al wat gas terug genomen? :*
Nog een weekje, dan ga ik gelukkig met verlof..
@SQ ja, enigszins. Niet helemaal, omdat ik wel pijnen blijf houden. Heb dinsdag weer een controle bij mn vk, dus zal dit even goed bespreken.

@Bienelientjee probeer je huig zo hoog mogelijk te doen tijdens de test..
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 20:05:46 #81
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195574853
Zo, voor het eerst vandaag even rustig zitten. Mijn moeder kwam langs om te helpen met puinruimen dus we zijn druk bezig geweest, maar het resultaat mag er zijn! Nu wel wat harde buiken dus lekker bankhangen.

Kwak vervelend dat je klachten hebt! Ik zit zelf ook te overwegen om te testen, al heb ik al maanden af en aan dezelfde lichte klachten. Maar meer om het uit te sluiten denk ik :)
  maandag 12 oktober 2020 @ 09:57:08 #82
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_195583507
SQ wat is het nog spannend geweest, lees ik, maar wat fijn dat alles in orde is met T. Gefeliciteerd! :*

En Kleurdoos, heerlijk dat 't zo makkelijk ging, super gefeliciteerd ook met jullie nieuwste fotomodelletje. ;)
in de haak.
pi_195584417
Ik wil me hier heel voorzichtig melden! In september tweede keer IUI gehad en vandaag hebben we met iets meer dan 7 weken een kloppend hartje gezien! Ik ben er nog ondersteboven van, maar ontzettend blij en gelukkig!

Kleurdoos en SQ; Gefeliciteerd!
  maandag 12 oktober 2020 @ 11:12:06 #84
403520 Sway-
La vie est belle
pi_195584643
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 10:58 schreef Mango91 het volgende:
Ik wil me hier heel voorzichtig melden! In september tweede keer IUI gehad en vandaag hebben we met iets meer dan 7 weken een kloppend hartje gezien! Ik ben er nog ondersteboven van, maar ontzettend blij en gelukkig!

Proficiat *O*
pi_195584657
quote:

Welkom en gefeliciteerd! O+
  maandag 12 oktober 2020 @ 11:45:32 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_195585217
quote:

Van harte gefeliciteerd O+
disclaimer
  Moderator maandag 12 oktober 2020 @ 13:40:24 #87
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195587063
Gefeliciteerd Mango! Altijd extra bijzonder als er strepen zijn in het "Als zwanger worden/blijven..." topic O+ *O* O+

Ik heb een kwaaltjesvrije nacht achter de rug *O* Alleen heb ik liggen piekeren dus nog steeds slecht geslapen :')

Ik merk wel dat de nesteldrang nu hoogtepunten aanneemt, ik wil allemaal van die klusjes af hebben die al heel lang blijven liggen. Zo ben ik bezig met allemaal fotoboeken van onze reizen, die van de huwelijksreis in 2016 is net af _O- Volgende is de VS 2017. Verder lekker in huis aan het rommelen en allemaal dingetjes aan het opruimen. Dus ik vermaak me voorlopig nog wel in huis (verder alle afspraken afgezegd wegens corona).
  Moderator maandag 12 oktober 2020 @ 13:59:57 #88
382129 crew  Donna
pi_195587362
quote:

Welkom gefeliciteerd!!

- Extra bloeddruk check was 'goed'. Voor mijn doen wel lichtelijk hoog, maar niet TE hoog dus ze hebben me weer vrijgelaten. :7
pi_195587714
Dank jullie wel!
pi_195588215
Gefeliciteerd Mango!

Ik heb net zo een grijpstok besteld en voel me nu echt een bejaarde zwangere. Maar het lukt niet meer om de hele dag het speelgoed van Bikkel van de grond te rapen en er liggen iedere keer een miljoen triljoen autotjes verspreid over de grond.
  Moderator maandag 12 oktober 2020 @ 15:41:01 #91
382129 crew  Donna
pi_195589301
Haha @Wolken ik krijg tot nu toe de peuter nog zover om alles voor me op te rapen. O-)
  maandag 12 oktober 2020 @ 16:20:02 #92
403520 Sway-
La vie est belle
pi_195590132
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 14:42 schreef Wolken het volgende:
Gefeliciteerd Mango!

Ik heb net zo een grijpstok besteld en voel me nu echt een bejaarde zwangere. Maar het lukt niet meer om de hele dag het speelgoed van Bikkel van de grond te rapen en er liggen iedere keer een miljoen triljoen autotjes verspreid over de grond.
Haha zo een moet ik ook. Als er wat valt laat ik het soms gewoon liggen en hoop ik dat het zich vanzelf oplost :+
pi_195590507
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 15:41 schreef Donna het volgende:
Haha @:Wolken ik krijg tot nu toe de peuter nog zover om alles voor me op te rapen. O-)
Jij hebt je peuter beter getraind dan die van mij ;) . Hier moet alles op de grond liggen want bank en salontafel zijn namelijk de weg voor de tiljoen miljoen autotjes...

quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 16:20 schreef Sway- het volgende:

[..]

Haha zo een moet ik ook. Als er wat valt laat ik het soms gewoon liggen en hoop ik dat het zich vanzelf oplost :+
Ik hoor van mijn schoonmoeder dat de Action ze blijkbaar ook verkoopt. En helaas, die tactiek heb ik hier ook geprobeerd maar na enkele weken testen heeft het nog niet het gewenste resultaat...
pi_195596180
Mango; gefeliciteerd! *O*
Fijn Donna, dat je bloeddruk nu goed is!

Vandaag begonnen met plassen in een kannetje voor MvM. Test was gelukkig nog steeds Knal-positief. Volgende week woensdag de eerste echo. Als het goed is dan 7+5, ben zo benieuwd. Droom steeds over een tweeling... :D maar die kans is erg klein dus ga ervan uit dat het er 1 is.
  Moderator maandag 12 oktober 2020 @ 22:57:58 #95
447051 crew  Peejtur
pi_195599553
40+3 en nog steeds rustig. Op werk houd ik de telefoon goed in de gaten haha.

Duurt zo lang die laatste dagen/weken.
  Moderator dinsdag 13 oktober 2020 @ 00:24:14 #96
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195600812
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 13:59 schreef Donna het volgende:

[..]

Welkom gefeliciteerd!!

- Extra bloeddruk check was 'goed'. Voor mijn doen wel lichtelijk hoog, maar niet TE hoog dus ze hebben me weer vrijgelaten. :7
Dat is goed nieuws! Word je daar regelmatig op gecheckt?

quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 14:42 schreef Wolken het volgende:
Gefeliciteerd Mango!

Ik gnorfde _O- Kan me er wel iets bij voorstellen, dingen oppakken gaat niet meer zo makkelijk :X
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 20:56 schreef Takkie88 het volgende:

Vandaag begonnen met plassen in een kannetje voor MvM. Test was gelukkig nog steeds Knal-positief. Volgende week woensdag de eerste echo. Als het goed is dan 7+5, ben zo benieuwd. Droom steeds over een tweeling... :D maar die kans is erg klein dus ga ervan uit dat het er 1 is.
Goed bezig ^O^ Zou wel gaaf zijn als je een voorspellende droom hebt! Zou een tweeling welkom zijn?
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 22:57 schreef Peejtur het volgende:
40+3 en nog steeds rustig. Op werk houd ik de telefoon goed in de gaten haha.

Duurt zo lang die laatste dagen/weken.
Jullie blijven wel even in spanning zo! Strippen heeft niks opgeleverd dus? Echt lang kan het in ieder geval niet meer duren :+
pi_195602109
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 00:24 schreef MaJo het volgende:

[..]
Goed bezig ^O^ Zou wel gaaf zijn als je een voorspellende droom hebt! Zou een tweeling welkom zijn?
[..]
Welkom zeker wel. Praktisch zouden we wel even moeten puzzelen. We gaan het volgende week zien.

@Peetjur, spannend! Die laatste dagen wachten duren zo lang!
pi_195602331
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 20:56 schreef Takkie88 het volgende:

Mijn vrouw droomde ook steeds over een tweeling. Uiteindelijk was het maar eentje, maar was er wel een tweede - leeg - vrucht zakje te zijn op echo
  Moderator dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:46:06 #99
382129 crew  Donna
pi_195603120
quote:

[..]

Het was vrijdag net te hoog dus moest even extra terugkomen voor de zekerheid. Verder nu geen extra controles gelukkig, gedoe steeds naar het ziekenhuis haha.
Ik woon echt zowat naast de VK praktijk, maarja nu medisch moet ik naar het ziekenhuis en dat is ruim 10 minuten en verplicht met mondkapje nu enzo. |:)
  Moderator dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:55:55 #100
447051 crew  Peejtur
pi_195603210
quote:

[..]

[..]

Ik gnorfde _O- Kan me er wel iets bij voorstellen, dingen oppakken gaat niet meer zo makkelijk :X
[..]

[..]

Jullie blijven wel even in spanning zo! Strippen heeft niks opgeleverd dus? Echt lang kan het in ieder geval niet meer duren :+
Zwaar irritant dat wachten. Nee heeft helaas niks geholpen. Morgenavond komen ze nog een keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')